Ik wil mijn oude leven terug :(

07-10-2016 13:11 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om met de deur in huis te vallen: ik wil mijn oude leven terug. Was dat perfect, nee dat niet maar wel stukken beter vergeleken met dit.



Eind augustus ben ik alleen gaan wonen, gedeeltelijk met mijn kinderen. De relatie liep niet meer, al lange tijd niet. Mijn ex en ik hebben een co-ouderschap. Dit valt me erg zwaar. De kinderen zijn maar 1 dag in de week bij mij want ik werk 4 dagen. Mijn ex werkt 3 dagen in de week dus ze zijn meer bij hem. De weekenden dat hij ze heeft zie ik ze donderdagochtend voor het laatst en dan dinsdag na het werk weer. Dit voelt echt niet goed en ik heb hier veel last van.



Ik woon in een vakantiewoning een eindje weg bij mijn ex vandaan waar ik veel geld voor betaal en niet mijn eigen meubels/spullen heb. Het voelt dus niet echt als thuis. Ik heb de huur al opgezegd en ben bezig met andere huizen. Maar dit is het allemaal niet want ik wil mijn gezin terug. Ik heb geprobeerd met mijn ex of ik daar terug kan komen. Ik wil gewoon zo graag dat alles weer 'normaal' is. Hij ziet dat niet zitten en vindt het wel best zo.



Ik voel me hier iedere dag slecht om en weet niet hoe ik verder moet. Ik weet niet waar ik moet gaan wonen. Op mijn werk gaat het niet goed. Alles staat op losse schroeven en dat voelt heel rot. Ik hoop dat er mensen zijn die mij adviezen kunnen geven...
quote:fbjewel schreef op 07 oktober 2016 @ 15:01:

[...]





Als mensen bij jou in real life voor advies komen neem je dan ook al hun eerdere reacties eerst onder de loep?



Natuurlijk, daar kun je toch niet ineens van doen alsof het niet bestaat? Zeker niet als het om steeds hetzelfde gaat.

Jij zou irl iemand die steeds met hetzelfde komt het elke keer weer als een nieuw probleem behandelen?
quote:fbjewel schreef op 07 oktober 2016 @ 15:01:

[...]





Als mensen bij jou in real life voor advies komen neem je dan ook al hun eerdere reacties eerst onder de loep?

Eeh ja jij niet?

Dan doe je net alsof eerdere reacties en acties er totaal niet toe doen?
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:53:

[...]



Wat moet ik dan doen???



Het is heel makkelijk om het achteraf een relatie te idealiseren, zeker als je in je eentje in een vakantiehuisje ver weg zit, maar ik neem toch aan dat jij als verantwoordelijke moeder jouw gezin met twee kinderen niet om een kleinigheidje hebt verlaten? Toch?



Het is ook logisch dat jij nu even niet weet wat te doen als je altijd een relatie hebt gehad. Punt is dat je die relaties ook altijd weer beëindigde omdat ze jou niet gelukkig maakten.



Wat je dus moet doen, is zelfstandig worden. Leren gelukkig te zijn met jezelf ipv je geluk op te hangen aan relaties. Leren genieten van je kinderen, ipv je eigen lamlendigheid op de voorgrond te laten. En als je zelfstandig wordt ipv zo afhankelijk te blijven, dan zul je ook zien dat je uiteindelijkveel leukere mannen aan gaat trekken. Dat je makkelijker en leuker werk gaat vinden. En dat overall dus positievere dingen op je pad gaan komen en de kwaliteit van jouw leven enorm zal toenemen.



Maar daar moet je dus wel wat voor doen. Wanneer begint de dagbehandeling?
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:41:

[...]





Dat ging min of meer samen. Hij zag het ook niet helemaal meer zitten en was het ermee eens. Ja ik heb er wel spijt van denk ik.Tsja, dat is lullig, maar terug naar wat het was kan niet
quote:fbjewel schreef op 07 oktober 2016 @ 15:01:

[...]





Als mensen bij jou in real life voor advies komen neem je dan ook al hun eerdere reacties eerst onder de loep? Ja. Zeker als iemand continue het tegenovergestelde doet van het advies wat gegeven wordt.
Billen...blaren...doe er wat aan. Maak je leven leuker. Zorg voor een evenwichtiger co-ouderschap.
Maar wel moedig. Toegeven dat je spijt hebt.
Alle reacties Link kopieren
voor de kinderen is het nu handig om een stabiele ouder te hebben

volgens mij is je ex man dat nu vooral



jij moet aan jezelf werken, je hebt een moeilijk relatie met je moeder (heb je die contact al verbroken?)

je blijft maar daten terwijl je net weg bent bij je ex, waarom ? denk je dat slim is voor je kinderen ?



ga na de psycholoog en print je topics uit, ook die waar je de OP hebt aangepast

je hebt dringend hulp nodig
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Je huur al opgezegd en je hebt nog geen nieuwe woning aangeboden gekregen?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 oktober 2016 @ 16:08:

Je huur al opgezegd en je hebt nog geen nieuwe woning aangeboden gekregen?Nou dit inderdaad,manipulatie van de bovenste plank om ex weer te dwingen haar weer in huis te nemen..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 16:11:

[...]



Nou dit inderdaad,manipulatie van de bovenste plank om ex weer te dwingen haar weer in huis te nemen..Ik mag toch hopen dat ze niet zo dom is en dan hoop ik echt oprecht dat ex haar lekker in de kou laat staan. Sorry hoor maar als je zo ver gaat, moet je je misschien maar laten opsluiten in een psychische instelling. Dit klinkt misschien bot voor TO maar er klopt zoveel niet er is zoveel mis.. Dit moet ze eerst oplossen voor dat ze uberhaupt andere mannen gaat lastig vallen.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 oktober 2016 @ 16:16:

[...]





Ik mag toch hopen dat ze niet zo dom is en dan hoop ik echt oprecht dat ex haar lekker in de kou laat staan. Sorry hoor maar als je zo ver gaat, moet je je misschien maar laten opsluiten in een psychische instelling. Dit klinkt misschien bot voor TO maar er klopt zoveel niet er is zoveel mis.. Dit moet ze eerst oplossen voor dat ze uberhaupt andere mannen gaat lastig vallen.Ik vrees gezien haar andere topics en ook die onder haar andere nick dat dit wel het geval is maar ik wil het niet dom noemen maar gewoon psychisch ziek wat haar tot dit soort acties drijft ze heeft dus hulp nodig..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 16:21:

[...]



Ik vrees gezien haar andere topics en ook die onder haar andere nick dat dit wel het geval is maar ik wil het niet dom noemen maar gewoon psychisch ziek wat haar tot dit soort acties drijft ze heeft dus hulp nodig..Mja heb je gelijk in. Hopelijk gaat ze er iets mee doen dan.
Alle reacties Link kopieren
Scheiden is lijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 oktober 2016 @ 16:08:

Je huur al opgezegd en je hebt nog geen nieuwe woning aangeboden gekregen?



TO, misschien moet je eerst eens na gaan denken voor je tot actie overgaat?

Bij het beëindigen van je relatie met de vader van je kinderen, daten met andere mannen, huur opzeggen, ......you name it.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 07 oktober 2016 @ 17:00:

[...]





TO, misschien moet je eerst eens na gaan denken voor je tot actie overgaat?

Bij het beëindigen van je relatie met de vader van je kinderen, daten met andere mannen, huur opzeggen, ......you name it.Hier ben ik het mee eens, bezint eer ge begint
Alle reacties Link kopieren
Eerst denken, dan doen. Nu zit je met de gebakken peren. Maar het is niet anders. Van hieruit moet je weer iets opbouwen.
Wat is de reden die je ex aangeeft dat hij het zo wel best vindt?

Hebben jullie serieus aan tafel gezeten hierover?
Alle reacties Link kopieren
Deze is een beetje koekoek
Dit zijn 2 dingen door elkaar: je eigen veiligheid en gevoel van thuis met daarnaast een gezin vormen. Als jij een fijn thuis hebt, kun jij je kinderen thuis ontvangen en is de behoefte om dat allemaal samen te doen een stuk minder. Prio 1: huis. Prio 2: kinderen
TO, Het bovenop je dates zitten was dus om jouw behoefte aan een relatie en onderdak te vullen.



Nu serieus, je bent gevlucht uit je relatie omdat het niet ging. Nu gaat het niet en door de extra praktische problemen nog slechter. Conclusie: het enige blijvende ben jezelf en daar zit het probleem en bij terugkeer of een nieuwe relatie gaat het ook niet omdat je nog steeds met jezelf in de knoop zit.



Ga aub met jezelf aan de slag en vertel je psych je te helpen, èèn gesprekje per week lijkt mij echt niet genoeg. Bel evt. eens de gemeente en vertel wat er met jezelf, je kinderen en praktisch aan de hand is. Daar zitten als het goed mensen die zowel de psychische en praktische hulpverlening voor jou en je kinderen kunnen stroomlijnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 13:51:

[...]



In therapie gaan,er is toch borderline bij je geconstateerd of iig een vermoeden daarvan?Ja daar ben ik mee bezig hoor. Heb een intake gehad en moet er deze week weer heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 07 oktober 2016 @ 13:52:

[...]





Het is wel de moeite om even de 10 andere topics van to te lezen van de afgelopen paar weken.

Iedereen komt adviezen, maar we kunnen net zo goed in de lucht lullen. Volgende week opent ze weer een topic over een mislukte tinderdate of over dat het leven geen zin heeft.

Het is dweilen met de kraan open.

Het is niet gek dat mensen, waaronder ik, blij zijn te lezen dat vader nu de hoofdzorg over de kinderen heeft.Ja maar daar kan jij/jullie met 'advies' toch ook niks aan veranderen. Dit zijn wel dingen die spelen in mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 07 oktober 2016 @ 15:16:

[...]



Tsja, dat is lullig, maar terug naar wat het was kan nietDat blijkt dus wel te kunnen want ik ben inmiddels terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 16:11:

[...]



Nou dit inderdaad,manipulatie van de bovenste plank om ex weer te dwingen haar weer in huis te nemen..Haha nee hoor totaal niet want ik had al 4 huurwoningen waar ik zo in kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven