Ik wil vreemdgaan

10-09-2014 04:42 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35, getrouwd en moeder . Ik houd van mijn man, maar heb erg veel zin om vreemd te gaan. Ik was niet zo.. Was tot 4 maanden zo monogaam als wat, zowel fysiek als mentaal. Mijn man gt al jaren vreemd, alhoewel we alles open bespreken, kan ik er minder goed tegen. Nu had ik mezelf een halfjaar geleden ingeschreven op een chatsite, gewoon onschuldig om mijn gevoelens met iemand te delen. Nu ben ik met een leuke man in aan de praat geraakt , ook getrouwd en heb zin om vreemd te gaan. Ik heb deze gevoelens wel met mijn man gedeeld. Hij vind het niet leuk maar weet dat hij er niets van kan zeggen. Ene kant wil ik niet vreemd gaan omdat het een hoge drempel is en naar mijn gevoel ik een onomkeerbare stap in mijn huwelijk neem.

Ik voel wel een sexuele aantrekkingskracht en geniet van de aandacht. Zijn er mensen met ook zo een ervaring?

Ps: het willen vreemdgaan komt niet voort uit wraak naar mijn partner. Ik hou van hem en zou hem niet zomaar verlaten .

Ik denk dat ik meer van de spanning en aandacht geniet.
Alle reacties Link kopieren
Succes dan!
Het heet geen vreemdgaan als je een open relatie hebt...
Alle reacties Link kopieren
We hebben geen open relatie, althans ik niet :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:poezzie1979 schreef op 10 september 2014 @ 04:56:

We hebben geen open relatie, althans ik niet :-)

Je man ook niet.

Een open relatie betekent niet vreemd gaan terwijl je partner er min of meer van af weet, een open relatie wil zeggen, dat beide partners ermee instemmen elkaar op seksueel gebied vrij te laten.
Alle reacties Link kopieren
Achja je moet wat in het midden van de nacht he. Dus alleen jouw man heeft een open relatie (met jou), maar jij niet met hem. ja ja....
En die leuke getrouwde man, zit die ook in een open relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel wat een open relatie is hoor. Ik bedoelde het gewoon als grap dat mijn man een open relatie heeft. De bedoeling was dat we beiden monogaam zouden zijn. Ik heb nooit anders gewild en mijn man zegt de verleidingen moeilijk te kunnen weerstaan. Ons relatie is wel goed inde zin dat eerlijkheid en openheid naar elkaar toe het belangrijkste is. Ook al zijn Het pijnlijke zaken. We kennen elkaars fouten en misstappen.
Alle reacties Link kopieren
En wat die andere man betreft, hij zit ook niet in een open relatie. Heeft zijn sexuele aantrekkingskracht naar mij toe ook met zijn vrouw besproken, maar die wilt er niets van weten. (Logisch !) Omdat we beiden onze partners op de eerste plaats zetten en niet gewoon stiekem vreemd willen gaan, spreken we niet af.
Alle reacties Link kopieren
Een van de pijnlijkste zaken lijkt me toch wel, dat je man schijnbaar niet genoeg aan je heeft en vreemd gaat met andere vrouwen.



Maar goed, vertelt hij je open en eerlijk dat hij morgen een potje gaat neuken met Truus? En vraag jij dan de dag daarna of het lekker was?
Alle reacties Link kopieren
quote:poezzie1979 schreef op 10 september 2014 @ 05:34:

En wat die andere man betreft, hij zit ook niet in een open relatie. Heeft zijn sexuele aantrekkingskracht naar mij toe ook met zijn vrouw besproken, maar die wilt er niets van weten. (Logisch !) Omdat we beiden onze partners op de eerste plaats zetten en niet gewoon stiekem vreemd willen gaan, spreken we niet af.Alleen lekker geil chatten dus.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo was je vier maanden geleden nog monogaam, terwijl je je een half jaar geleden hebt ingeschreven op een datingsite. Dat rijmt voor mij niet.

Als je het zo graag wil moet je het maar doen toch? Maar je kan er niet van uit gaan dat je man het accepteert omdat jij zijn vreemdgaan ook accepteert. Zo werkt het niet.

En anders je als de wiedeweerga uitschrijven bij die site!
Alle reacties Link kopieren
quote:timpje schreef op 10 september 2014 @ 06:43:

Maar je kan er niet van uit gaan dat je man het accepteert omdat jij zijn vreemdgaan ook accepteert. Zo werkt het niet.







?????

Hoe dan wel volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend leuke relatie hebben jullie zeg!

Je zou er jaloers op worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een stom gelul, sorry. Jullie willen monogaam zijn, maar je man piest regelmatig buiten de pot. En nu wil je dat zelf ook, maar eigenlijk ook weer niet. Omdat jij en je man zoveel van elkaar houden? Volgens mij is het gewoon uit pure wraak, ook al zeg je zelf anders. Maar goed, vooral lekker doen, joh. Vrijheid, blijheid. En ook meteen maar het huwelijk van je "minnaar" naar de knoppen helpen. Fantastisch plan! Succes!
Klinkt als een supergezonde relatie. Gewoon doen joh, hartstikke leuk!
Pffffft, deze 2 woordjes: Getrouwd & moeder. Zou je eens wat serieuzer moeten nemen en die man ook van je. Getrouwd & vader. Wordt je hier nu echt gelukkiger van als je naast de pot piest?? Vroeg of laat gaat dit hartstikke fout, eigenlijk vinden jullie het geen van 2en leuk, als de een iets doet met een ander????

Jullie hebben samen kinderen, lijkt mij reden genoeg om ze het goede voorbeeld te geven en niet met anderen de koffer in te duiken. Zeg ik er wel bij dat je man nu net degene is die dat jou niet kan verbieden, hij doet het zelf ook met regelmaat, triest huwelijk hebben jullie eigenlijk.
Geweldig. Jij krijgt al schuldgevoel als je denkt aan vreemdgaan en je man doet het regelmatig. Tekortkoming is een understatement. Wat een flapdrol.
Ik zou, in plaats van je concentreren op de aandacht van een andere man, je eens op jezelf gaan richten. Een vrouw die haar huwelijk serieus neemt, van haar man houdt maar het wel pikt dat hij met andere vrouwen neukt, krijgt op den duur echt een probleem. Ongeveer nu dus.

Hou jij wel genoeg van jezelf? Waarom pik je van hem dat ie anderen neukt, al jaren? Verdien jij geen trouwe vent ofzo?

Echt comfortabel in een open relatie kun je niet zijn want je hebt zelf moeite met het opgeven van je huwelijkse trouw.





Ik zou eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je met dit huwelijk wil, wat je met deze man wil en wat je van hem verwacht in de toekomst, en dan pas eens aan dingen gaan denken als een buitenechtelijke relatie.



Ik wens je oprecht heel veel succes en sterkte, want het lijkt me zo verdrietig om met zo'n man samen te leven.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt zelf al dat je tegenwoordig minder goed tegen het vreemdgaan van je man kunt.

Klinkt als een lot uit de loterij, jouw man.
.
Deze relatie is zo ongelijkwaardig, er zit iets zo fundamenteel scheef, dat het wachten is op omvallen. Deze man gaat niet voor jou. En dat zou jouw uitgangspunt moeten zijn voor de keuzes die je gaat maken. Hij doet je pijn en verdriet. En ik denk dat jij beter verdient. Ik denk zelfs oprecht dat een leven zonder man al beter is dan dit. Leer eens houden van jezelf joh, er gaat een wereld voor je open. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het getuigt van weinig zelfrespect dat jouw man regelmatig vreemd gaat, maar dat je wel blij bent dat hij het oh zo eerlijk vooraf/achteraf opbiecht.

Hij gaat nog steeds vreemd en jij laat dat gebeuren..

Je zou hem niet vriendelijk moeten bedanken voor zijn eerlijkheid, maar hem de deur uit moeten smijten voor zijn verraad en/of een ultimatum stellen voor een laatste poging. Die laatste poging zou een open relatie kunnen zijn, al denk ik dat beide personen dat helemaal niet zoeken, als ik het zo lees.

Maar deze situatie laten voortbestaan is gewoon het blijven zitten in een slecht huwelijk met in elk geval één onbetrouwbare partner. En je bent hard op weg om er aan mee te doen blijkbaar, hoe eerlijk ook jij dat ook opbiecht aan je vent.
quote:whopper schreef op 10 september 2014 @ 07:41:

Ik zou, in plaats van je concentreren op de aandacht van een andere man, je eens op jezelf gaan richten. Een vrouw die haar huwelijk serieus neemt, van haar man houdt maar het wel pikt dat hij met andere vrouwen neukt, krijgt op den duur echt een probleem. Ongeveer nu dus.

Hou jij wel genoeg van jezelf? Waarom pik je van hem dat ie anderen neukt, al jaren? Verdien jij geen trouwe vent ofzo?

Echt comfortabel in een open relatie kun je niet zijn want je hebt zelf moeite met het opgeven van je huwelijkse trouw.





Ik zou eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je met dit huwelijk wil, wat je met deze man wil en wat je van hem verwacht in de toekomst, en dan pas eens aan dingen gaan denken als een buitenechtelijke relatie.



Ik wens je oprecht heel veel succes en sterkte, want het lijkt me zo verdrietig om met zo'n man samen te leven.Mooi gesproken en helemaal waar!
wauw! Sprakeloos, man gaat vreemd maar daar kan hij niets aan doen of zo? En nu wil jij ook maar niet uit wraak maar uit geilheid. ....... misschien eens relatie therapie proberen of zo? Hopeloos kan ik wel zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Alleen je man heeft een open relatie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven