Ik wil vreemdgaan

10-09-2014 04:42 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35, getrouwd en moeder . Ik houd van mijn man, maar heb erg veel zin om vreemd te gaan. Ik was niet zo.. Was tot 4 maanden zo monogaam als wat, zowel fysiek als mentaal. Mijn man gt al jaren vreemd, alhoewel we alles open bespreken, kan ik er minder goed tegen. Nu had ik mezelf een halfjaar geleden ingeschreven op een chatsite, gewoon onschuldig om mijn gevoelens met iemand te delen. Nu ben ik met een leuke man in aan de praat geraakt , ook getrouwd en heb zin om vreemd te gaan. Ik heb deze gevoelens wel met mijn man gedeeld. Hij vind het niet leuk maar weet dat hij er niets van kan zeggen. Ene kant wil ik niet vreemd gaan omdat het een hoge drempel is en naar mijn gevoel ik een onomkeerbare stap in mijn huwelijk neem.

Ik voel wel een sexuele aantrekkingskracht en geniet van de aandacht. Zijn er mensen met ook zo een ervaring?

Ps: het willen vreemdgaan komt niet voort uit wraak naar mijn partner. Ik hou van hem en zou hem niet zomaar verlaten .

Ik denk dat ik meer van de spanning en aandacht geniet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 10 september 2014 @ 08:01:

Alleen je man heeft een open relatie?

Nee joh, die man heeft geen "open relatie"

Die gaat gewoon ordinair vreemd en zij weet ervan.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 10 september 2014 @ 07:41:

Ik zou, in plaats van je concentreren op de aandacht van een andere man, je eens op jezelf gaan richten. Een vrouw die haar huwelijk serieus neemt, van haar man houdt maar het wel pikt dat hij met andere vrouwen neukt, krijgt op den duur echt een probleem. Ongeveer nu dus.

Hou jij wel genoeg van jezelf? Waarom pik je van hem dat ie anderen neukt, al jaren? Verdien jij geen trouwe vent ofzo?

Echt comfortabel in een open relatie kun je niet zijn want je hebt zelf moeite met het opgeven van je huwelijkse trouw.





Ik zou eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je met dit huwelijk wil, wat je met deze man wil en wat je van hem verwacht in de toekomst, en dan pas eens aan dingen gaan denken als een buitenechtelijke relatie.



Ik wens je oprecht heel veel succes en sterkte, want het lijkt me zo verdrietig om met zo'n man samen te leven.Exact! Wat die je jezelf aan dat je bij zo'n sneue kerel blijft die alleen maar vreemdgaat.
Alle reacties Link kopieren
En wat voor voorbeeld zijn jullie voor jullie kinderen?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2014 09:06
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
Waar je zin in hebt zeg.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn jullie wel eerlijk naar elkaar en vertellen elkaar ook gewoon dingen waar de ander door gekwetst raakt. Openheid voorop. Vreemdgaan lijkt me dus een prima oplossing in jullie onbevredigende relatie. Krijg je nog meer van die fijne, eerlijke gesprekken van.
Alle reacties Link kopieren
quote:poezzie1979 schreef op 10 september 2014 @ 05:31:

Ik weet wel wat een open relatie is hoor. Ik bedoelde het gewoon als grap dat mijn man een open relatie heeft. De bedoeling was dat we beiden monogaam zouden zijn. Ik heb nooit anders gewild en mijn man zegt de verleidingen moeilijk te kunnen weerstaan. Ons relatie is wel goed inde zin dat eerlijkheid en openheid naar elkaar toe het belangrijkste is. Ook al zijn Het pijnlijke zaken. We kennen elkaars fouten en misstappen.Zo weinig tekst maar zoveel bullshit.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus een serieus topic?? Ik ben er helemaal stil van. Waarom zou je jezelf zo laten oversneeuwen. Lekker gelijkwaardige relatie dit.

En wat houd jouw man van jou zeg (not)

Ik zou niet eens nadenken over vreemdgaan maar gewoon weggaan bij je man!
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan jullie je niet verdiepen in de swingers-lifestyle. dan gaan jullie samen vreemd. Samen naar een parenclub bijvoorbeeld om een ander stel te leren kennen. Of samen een trio met een ander erbij, of samen naar een prive feestje en zo zijn er meer dingen te bedenken, die je vooral samen doet.



en vergeet de opmerkingen van de meeste anderen hier. Zij begrijpen niet dat mensen verschillen, en vinden dat iedereen moet zijn zoals ze zelf zijn.
A recipe for disaster.



Wat een hoop dommigheid bij elkaar.



Arme kinderen.



Goed voorbeeld ook voor de kinderen(hoe het niet moet)
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op woensdag 10 september 2014 09:33 Waarom gaan jullie je niet verdiepen in de swingers-lifestyle. dan gaan jullie samen vreemd. Samen naar een parenclub bijvoorbeeld om een ander stel te leren kennen. Of samen een trio met een ander erbij, of samen naar een prive feestje en zo zijn er meer dingen te bedenken, die je vooral samen doet.



en vergeet de opmerkingen van de meeste anderen hier. Zij begrijpen niet dat mensen verschillen, en vinden dat iedereen moet zijn zoals ze zelf zijn. Vergeet de opmerkingen van anderen hier??? Ze is het er niet mee eens dat haar man vreemdgaat en wil een monogame relatie met haar man!
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:mel.nl schreef op 10 september 2014 @ 09:41:

[...]





Vergeet de opmerkingen van anderen hier??? Ze is het er niet mee eens dat haar man vreemdgaat en wil een monogame relatie met haar man!ja
Alle reacties Link kopieren
Prima advies om veel van de opmerkingen hier te negeren, vooral omdat ze zo respectloos geschreven zijn. Ze heeft het er al moeilijk genoeg mee! Het klinkt alsof het niet in jouw aard ligt om vreemd te gaan. Als je aandacht en spanning van andere mannen wil, betekent dit denk ik dat je dit in je huwelijk mist. Ik zou eens bij jezelf te raden gaan wat je nu echt wil en nodig hebt in je relatie en hier met je man over praten. Jullie hebben voor een leven samen gekozen en als je allebei je aandacht op anderen richt is het erg moeilijk om ook genoeg aandacht voor elkaar en je gezin te houden!
quote:poezzie1979 schreef op 10 september 2014 @ 05:31:

Ik weet wel wat een open relatie is hoor. Ik bedoelde het gewoon als grap dat mijn man een open relatie heeft. De bedoeling was dat we beiden monogaam zouden zijn. Ik heb nooit anders gewild en mijn man zegt de verleidingen moeilijk te kunnen weerstaan. Ons relatie is wel goed inde zin dat eerlijkheid en openheid naar elkaar toe het belangrijkste is. Ook al zijn Het pijnlijke zaken. We kennen elkaars fouten en misstappen.



Mijn vent zou het niet zijn.



Verleidingen moeilijk weerstaan? Mijn man heeft zo´n collega, maar die man is tenminste verstandig genoeg om single te blijven.



Voor een relatie zijn er twee nodig. Iemand die iets doet, en iemand die akkoord gaat. Jouw man heeft echt mazzel dat jij dat accepteert, want bij de meeste vrouwen zou hij hier niet mee wegkomen. Of nee, fout. Bij de meesten zou hij wel wegkomen.



En nu ga jij hetzelfde doen. Er schiet vanalles door mijn hoofd, van; waarom niet, als jij daar blij van wordt, tot; je bent gek. En heel veel dingen daartussenin.



Veel plezier ermee.
Ach Grenada, jouw opmerkingen komen ook zonder uitzondering van dezelfde grijsgespeelde langspeelplaat en zijn dan ook bepaald niet origineler dan die van ons moraalridders.



En wellicht zou lezen ook een optie zijn voordat je je platenspeler aan zet.

TO wil eigenlijk helemaal geen ander, ze wil haar man. En ze wil ook geen man die 'm in een ander hangt, maar een man die trouw is. Maar die man die is niet trouw en om wat voor reden dan ook blijft ze toch bij hem. Om dat gemis in de relatie te compenseren tracht ze ook iets met een andere vent te gaan beginnen, maar gaat al dood van schuldgevoel als ze er al aan denkt. Bovendien vindt de vreemdgaande man dat zij niet buiten de pot mag piesen.



En dan denk jij dat het een goed idee is om te gaan swingen? Waar lees jij dat daar in hun relatie ruimte voor is?
Alle reacties Link kopieren
Praten ... jullie moeten echt eens goed met elkaar praten.



Je weet van je man dat hij buiten de deur ook met andere vrouwen het bed induikt. Fijn dat hij daar open en eerlijk over is, maar je geeft zelf al aan dat je er eigenlijk niet goed mee om kunt gaan. Op deze manier verder blijven gaan, is voor jou eigenlijk helemaal geen optie. Waarom accepteer je het dan toch? Geef bij je man aan wat jij verwacht van jullie huwelijk, hoe jij je voelt bij zijn gescharrel met andere vrouwen. Stel grenzen.



Zelf maar het bed induiken met een andere man gaat je niet helpen, dat weet je best. Want je zegt zelf al dat je dat eigenlijk helemaal niet wil. Bepaal zelf eens wat je wél wil en communiceer dit ook duidelijk naar je man toe.



Een open relatie kan best werken, maar alleen als beide partners er volledig achter staan en er goede afspraken zijn gemaakt. En dat ontbreekt bij jullie echt volledig.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man structureel vreemd zou gaan zou ik eerder bang zijn dat hij me uiteindelijk toch zou verlaten voor een groener blaadje dan mijn zorgen weg willen neuken met iemand anders.



Het komt op mij over dat je zo geniet van de seksuele aantrekkingskracht en de aandacht van de andere man omdat je dat bij je eigen man tekort komt.



Verder is het absoluut jouw zaak om vreemd te gaan en ik ben wel de laatste die daar iets over te zeggen heeft en meneer heeft zich vast niet onder dwang bij die site ingeschreven maar hem het hoofd op hol brengen terwijl jij niet weet of zijn vrouw hier van weet dat zou ik dan weer niet doen. Je eigen huwelijk verpesten is één ding, wroeten in dat van een ander is weer wat anders.



Je zegt dat je van je man houd, maar is er verder nog iets wat jullie bind? Blijf je bij hem omdat je echt van hem houd of omdat je niet op wilt geven? Blijven jullie bij elkaar vanwege de kinderen of vanwege het geld? Denk je dat met hoe je je nu voelt dit huwelijk nog eens 50 jaar vol gaat houden?
Alle reacties Link kopieren
Echt zielig dat een kindje op moet groeien met zulke ouders.
Is je aanzet tot vreemdgaan een wake-upcall naar je man toe?
Alle reacties Link kopieren
Ongelofelijk, wat een DISrespect hebben jullie voor elkaar. Inderdaad goed voorbeeld voor de kinderen ook.

Als je maar bij mijn man uit de buurt blijft! Blegh
quote:zas schreef op 10 september 2014 @ 07:10:

Wat een stom gelul, sorry. Jullie willen monogaam zijn, maar je man piest regelmatig buiten de pot. En nu wil je dat zelf ook, maar eigenlijk ook weer niet. Omdat jij en je man zoveel van elkaar houden? Volgens mij is het gewoon uit pure wraak, ook al zeg je zelf anders. Maar goed, vooral lekker doen, joh. Vrijheid, blijheid. En ook meteen maar het huwelijk van je "minnaar" naar de knoppen helpen. Fantastisch plan! Succes!Nou, dat doet hij toch echt helemaal zelf hoor! Hij staat niet voor niks ingeschreven bij een datingsite en hapt TO niet toe, dan vast een andere vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 10 september 2014 @ 09:49:

Ach Grenada, jouw opmerkingen komen ook zonder uitzondering van dezelfde grijsgespeelde langspeelplaat en zijn dan ook bepaald niet origineler dan die van ons moraalridders.



En wellicht zou lezen ook een optie zijn voordat je je platenspeler aan zet.

TO wil eigenlijk helemaal geen ander, ze wil haar man. En ze wil ook geen man die 'm in een ander hangt, maar een man die trouw is. Maar die man die is niet trouw en om wat voor reden dan ook blijft ze toch bij hem. Om dat gemis in de relatie te compenseren tracht ze ook iets met een andere vent te gaan beginnen, maar gaat al dood van schuldgevoel als ze er al aan denkt. Bovendien vindt de vreemdgaande man dat zij niet buiten de pot mag piesen.



En dan denk jij dat het een goed idee is om te gaan swingen? Waar lees jij dat daar in hun relatie ruimte voor is?



even de TO nog een keer gelezen:



Ik ben 35, getrouwd en moeder . Ik houd van mijn man, maar heb erg veel zin om vreemd te gaan. Ik was niet zo.. Was tot 4 maanden zo monogaam als wat, zowel fysiek als mentaal. Mijn man gt al jaren vreemd, alhoewel we alles open bespreken, kan ik er minder goed tegen. Nu had ik mezelf een halfjaar geleden ingeschreven op een chatsite, gewoon onschuldig om mijn gevoelens met iemand te delen. Nu ben ik met een leuke man in aan de praat geraakt , ook getrouwd en heb zin om vreemd te gaan. Ik heb deze gevoelens wel met mijn man gedeeld. Hij vind het niet leuk maar weet dat hij er niets van kan zeggen. Ene kant wil ik niet vreemd gaan omdat het een hoge drempel is en naar mijn gevoel ik een onomkeerbare stap in mijn huwelijk neem.

Ik voel wel een sexuele aantrekkingskracht en geniet van de aandacht. Zijn er mensen met ook zo een ervaring?

Ps: het willen vreemdgaan komt niet voort uit wraak naar mijn partner. Ik hou van hem en zou hem niet zomaar verlaten .

Ik denk dat ik meer van de spanning en aandacht geniet.



nee, je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gelezen.
Seksuele aantrekkingskracht is er niet op een chat, je loopt elkaar alleen op te geilen. Als je die man ziet en hij stinkt is er niets meer over van die zogenaamde aantrekkingskracht.



En verder... als jullie allebei zo druk bezig zijn met buiten de deur (willen) neuken waarom zet je dan in vredesnaam een paar kinderen op de wereld? Kansloos!
quote:grenada schreef op 10 september 2014 @ 11:21:

[...]





even de TO nog een keer gelezen:



Ik ben 35, getrouwd en moeder . Ik houd van mijn man, maar heb erg veel zin om vreemd te gaan. Ik was niet zo.. Was tot 4 maanden zo monogaam als wat, zowel fysiek als mentaal. Mijn man gt al jaren vreemd, alhoewel we alles open bespreken, kan ik er minder goed tegen. Nu had ik mezelf een halfjaar geleden ingeschreven op een chatsite, gewoon onschuldig om mijn gevoelens met iemand te delen. Nu ben ik met een leuke man in aan de praat geraakt , ook getrouwd en heb zin om vreemd te gaan. Ik heb deze gevoelens wel met mijn man gedeeld. Hij vind het niet leuk maar weet dat hij er niets van kan zeggen. Ene kant wil ik niet vreemd gaan omdat het een hoge drempel is en naar mijn gevoel ik een onomkeerbare stap in mijn huwelijk neem.

Ik voel wel een sexuele aantrekkingskracht en geniet van de aandacht. Zijn er mensen met ook zo een ervaring?

Ps: het willen vreemdgaan komt niet voort uit wraak naar mijn partner. Ik hou van hem en zou hem niet zomaar verlaten .

Ik denk dat ik meer van de spanning en aandacht geniet.



nee, je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gelezen.



Jij pikt duidelijk alleen de zaken er uit die jij wilt lezen. Blijkbaar heeft je langspeelplaat ook last van tunnelvisie.

Daarnaast lees ik nog steeds niet waarom er in hun relatie ruimte zou zijn voor swingen. Op geen enkele manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 10 september 2014 @ 11:52:

[...]





Jij pikt duidelijk alleen de zaken er uit die jij wilt lezen. Blijkbaar heeft je langspeelplaat ook last van tunnelvisie.

Daarnaast lees ik nog steeds niet waarom er in hun relatie ruimte zou zijn voor swingen. Op geen enkele manier.mij beledigen zorgt er nog steeds niet voor dat je meer gelijk hebt. ik heb gewoon een andere mening dan jij, dat mag toch? Bovendien zeg ik nergens dat ze moeten swingen, je verdraait mijn woorden. ik vraag ze waarom ze er niet eens over nadenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven