Ik wil vreemdgaan

10-09-2014 04:42 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35, getrouwd en moeder . Ik houd van mijn man, maar heb erg veel zin om vreemd te gaan. Ik was niet zo.. Was tot 4 maanden zo monogaam als wat, zowel fysiek als mentaal. Mijn man gt al jaren vreemd, alhoewel we alles open bespreken, kan ik er minder goed tegen. Nu had ik mezelf een halfjaar geleden ingeschreven op een chatsite, gewoon onschuldig om mijn gevoelens met iemand te delen. Nu ben ik met een leuke man in aan de praat geraakt , ook getrouwd en heb zin om vreemd te gaan. Ik heb deze gevoelens wel met mijn man gedeeld. Hij vind het niet leuk maar weet dat hij er niets van kan zeggen. Ene kant wil ik niet vreemd gaan omdat het een hoge drempel is en naar mijn gevoel ik een onomkeerbare stap in mijn huwelijk neem.

Ik voel wel een sexuele aantrekkingskracht en geniet van de aandacht. Zijn er mensen met ook zo een ervaring?

Ps: het willen vreemdgaan komt niet voort uit wraak naar mijn partner. Ik hou van hem en zou hem niet zomaar verlaten .

Ik denk dat ik meer van de spanning en aandacht geniet.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO! Dat heb je wel nodig met zo'n vent.
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem
Alle reacties Link kopieren
Iedereen ervaart het anders, maar geloof dat er maar weinig in zo'n situatie zitten en er ervaring mee hebben. Ik zou zeggen: gaan met die banaan, je hebt schijnbaar niks te verliezen.
quote:grenada schreef op 10 september 2014 @ 11:59:

[...]





mij beledigen zorgt er nog steeds niet voor dat je meer gelijk hebt. ik heb gewoon een andere mening dan jij, dat mag toch? Bovendien zeg ik nergens dat ze moeten zwingen, je verdraait mijn woorden. ik vraag ze waarom ze er niet eens over nadenken.Een andere mening hebben is prima, dat klopt. Ik hoef ook helemaal niet per se gelijk te hebben, maar val met name over het feit dat jij in vrijwel elk topic wat over dit onderwerp gaat binnen komt vliegen, roept dat de TO vooral niet moet luisteren naar al die moraalridders die slechts hun eigen bekrompen riedeltje afdraaien om vervolgens weer te vertrekken na iets geroepen te hebben over open relaties of swingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 10 september 2014 @ 12:12:

[...]





Een andere mening hebben is prima, dat klopt. Ik hoef ook helemaal niet per se gelijk te hebben, maar val met name over het feit dat jij in vrijwel elk topic wat over dit onderwerp gaat binnen komt vliegen, roept dat de TO vooral niet moet luisteren naar al die moraalridders die slechts hun eigen bekrompen riedeltje afdraaien om vervolgens weer te vertrekken na iets geroepen te hebben over open relaties of swingen.o, je bedoelt zoals die moraalridders die direct roepen dat ze direct hun relatie zouden verbreken en aanraden datzelfde ook te doen? nee, dan snap ik je :-)
quote:grenada schreef op 10 september 2014 @ 11:59:

Bovendien zeg ik nergens dat ze moeten swingen, je verdraait mijn woorden. ik vraag ze waarom ze er niet eens over nadenken.Vreemde redenatie heb je dan. Waarom zou ik jou aanraden om eens over postzegels verzamelen na te gaan denken als ik niet zou vinden dat het voor jou een leuke hobby zou zijn?
quote:grenada schreef op 10 september 2014 @ 12:16:

[...]





o, je bedoelt zoals die moraalridders die direct roepen dat ze direct hun relatie zouden verbreken en aanraden datzelfde ook te doen? nee, dan snap ik je :-)



Dan snap je neem ik aan ook dat jij precies hetzelfde doet alleen dan in jouw eigen straatje?

Ook als het niet relevant is? Ook als die moraalridders er helemaal (nog) niet zijn?

Daarnaast voeg je verder niets toe aan de discussie, want je plempt je statement neer en vertrekt weer zonder verder aan de discussie mee te doen.



Zie jij al die moraalridders in het vreemdgangerstopic komen spuien? In topics over swingen hun moraalridderige vingertjes opsteken?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk me net ineens: Wat denk jij te bereiken met vreemdgaan? Wat verwacht jij daarvan? Wat denk je eruit te halen?



Ik denk niet dat het voor jou een oplossing zal bieden, dat je bijvoorbeeld makkelijker om zult kunnen gaan met het buiten de deur scharrelen van je man. Het is namelijk, zoals je zelf aangeeft, niet jouw cup of tea. Waarom zou je je dan nog verder in de ellende storten? Je zult er niet gelukkiger van worden, integendeel. Geef bij je man gewoon aan wat jij verwacht en verlangt in jullie huwelijk. En luister naar hem wanneer hij dit ook doet. Zoek samen naar een oplossing om het weer leefbaar te maken, als dat is wat jullie allebei willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 10 september 2014 @ 07:44:

Deze relatie is zo ongelijkwaardig, er zit iets zo fundamenteel scheef, dat het wachten is op omvallen. Deze man gaat niet voor jou. En dat zou jouw uitgangspunt moeten zijn voor de keuzes die je gaat maken. Hij doet je pijn en verdriet. En ik denk dat jij beter verdient. Ik denk zelfs oprecht dat een leven zonder man al beter is dan dit. Leer eens houden van jezelf joh, er gaat een wereld voor je open. Echt.



Dit dus. Jullie hebben/hadden afgesproken een monogame relatie te hebben maar je man heeft besloten dat dat toch maar niet zo is, omdat hij het te moeilijk heeft met al die verleidingen die hij niet kan weerstaan En jij hebt het daar dus maar mee te doen vind je zelf?

Triest.
SOA-test. Hij is vast niet (altijd) veilig vreemdgegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 10 september 2014 @ 12:30:

[...]





Dan snap je neem ik aan ook dat jij precies hetzelfde doet alleen dan in jouw eigen straatje?

Ook als het niet relevant is? Ook als die moraalridders er helemaal (nog) niet zijn?

Daarnaast voeg je verder niets toe aan de discussie, want je plempt je statement neer en vertrekt weer zonder verder aan de discussie mee te doen.



Zie jij al die moraalridders in het vreemdgangerstopic komen spuien? In topics over swingen hun moraalridderige vingertjes opsteken?



Natuurlijk, alleen verwijt ik het een ander niet. Ik vind het terecht om een andere mening te laten horen en ik vind dat ik het recht heb, zonder persoonlijk aangevallen te worden. Dat doe ik ook niet.



En niet aan de discussie meedoen? Kijk nog even de discussie na.



En , ik voeg niets toe? jij gelukkig wel? Jij wel, want jij meent dat je iemand met een andere mening persoonlijk aanvallen mag? Goeie toevoeging aan de discussie:-)
Ah, je mag dus wel een hele groep "moraalridders" keer op keer aanvallen en beledigen, maar persoonlijk aanvallen mag niet. Dat is dan duidelijk.

Een andere mening laten horen is ook prima, maar het is de toon die de muziek maakt en ik vind je jouwe erg onprettig. Nogmaals, ik zie geen forummers met een andere mening op het minnaar/minnaressentopic keer op keer hun mening komen verkondigen, daarbij vingerwijzend hoe fout ze wel niet bezig zijn en zie dat ook niet op swingertopics.



Ik heb de discussie nagekeken en op het gezanik over de moraalridders waar je vooral niet naar moet luisteren heb ik alleen gelezen dat TO maar eens moet gaan nadenken over swingen.



En nu ben ik er wel klaar mee, want dit voegt inderdaad niks toe.
Alle reacties Link kopieren
jaaaa! jullie hebben elkaar echt wel verdiend hoor! kansloos stel, maar goed, zolang de kinderen er geen last van hebben, moet het toch kunnen he?
Ik zeg; doen!

Veel plezier!
Samen "vreemd gaan"! Geen scheiding, iedereen blij.
quote:Mickyxx schreef op 10 september 2014 @ 10:53:

Ongelofelijk, wat een DISrespect hebben jullie voor elkaar. Inderdaad goed voorbeeld voor de kinderen ook.

Als je maar bij mijn man uit de buurt blijft! Blegh



Ik snap je reactie wel hoor, maar wat als je man je stiekem bedriegt?



Als zij er met z'n tweetjes blij van worden, wie zijn wij dan om te oordelen... heeft niets met disrespect te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 10 september 2014 @ 15:14:

Ah, je mag dus wel een hele groep "moraalridders" keer op keer aanvallen en beledigen, maar persoonlijk aanvallen mag niet. Dat is dan duidelijk.

Een andere mening laten horen is ook prima, maar het is de toon die de muziek maakt en ik vind je jouwe erg onprettig. Nogmaals, ik zie geen forummers met een andere mening op het minnaar/minnaressentopic keer op keer hun mening komen verkondigen, daarbij vingerwijzend hoe fout ze wel niet bezig zijn en zie dat ook niet op swingertopics.



Ik heb de discussie nagekeken en op het gezanik over de moraalridders waar je vooral niet naar moet luisteren heb ik alleen gelezen dat TO maar eens moet gaan nadenken over swingen.



En nu ben ik er wel klaar mee, want dit voegt inderdaad niks toe.o, nu mag je me beledigen omdat mijn toon je niet aanstaat?:-) En jouw toon is wel zo fijn, Einstein? Ik hou hier ook mee op, zeker ook omdat TO allang afgehaakt is, en ik alleen nog maar in discussie ben met moraalridders, die mensen gaan beledigen die een andere mening dan zijzelf hebben.
Alle reacties Link kopieren
@enjoy

Waar lees jij dat ze hier allebei blij van worden???



Dit is geen persoonlijke aanval, ik zie gewoon nergens staan dat TO hier blij van wordt
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 10 september 2014 @ 15:34:

[...]





o, nu mag je me beledigen omdat mijn toon je niet aanstaat?:-) En jouw toon is wel zo fijn, Einstein? Ik hou hier ook mee op, zeker ook omdat TO allang afgehaakt is, en ik alleen nog maar in discussie ben met moraalridders, die mensen gaan beledigen die een andere mening dan zijzelf hebben.Ik zie dat helaas bij heel veel topics gebeuren op dit forum. Verder ben ik het eens met jouw standpunt. Jammer dat TO er niet meer is.
quote:mel.nl schreef op 10 september 2014 @ 15:38:

@enjoy

Waar lees jij dat ze hier allebei blij van worden???



Dit is geen persoonlijke aanval, ik zie gewoon nergens staan dat TO hier blij van wordt



Misschien een fout woord voor wat ik bedoel...ik bedoel het meer; als ze het van elkaar gedogen is het toch prima.

Anders stopten ze er wel mee is mijn mening.
@Mel.nl: Nu probeert de één het wel, maar de ander niet. Een beetje evenwicht zou mooi zijn. En TO wil eigenlijk nu ook wel eens wat aandacht. Dat mag ze dan, toch? En dan kun je ook samen gaan, scheelt oppas en onrust. Zoals het nu is, dat komt niet meer vanzelf goed. Niets doen lijkt geen optie meer, voor TO....
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2014 09:01
Reden: ongepast en op de man spelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel eens wat... maar vreemdgaan zou ik nooit kunnen.
Fijn en goed voorbeeld voor je kinderen. Geniet ervan!
quote:maryam1995 schreef op 10 september 2014 @ 19:47:

[...]



Ah...daar is de burgerlijkheid zelf! Welkom, neem plaats op het stoeltje dat al voor u klaar staat.

Vertel...wat is de reden van dit prachtige woord.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2014 09:04
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Lekker opbouwend allemaal weer. Gek he, dat ze weg blijft....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven