In contact komen met 'buurman' ?

20-11-2012 13:58 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even om jullie mening vragen over het volgende:



In het appartementencomplex waar ik woon, heb ik een (waarschijnlijk) leuke ' buurman' ontmoet (hij woont de deur tegenover me). ' Waarschijnlijk' leuk omdat ik hem nog niet echt ken. Hij heeft een goede uitstraling en ik zou wel meer van hem willen weten. Laatst kwam ie een postpakketje ophalen bij me en toen was hij heel aardig en stelde zich voor etc.



Ik zou hem graag beter willen leren kennen maar weet niet of dit wel 'gangbaar' is. In dit appartementencomplex is er geen contact tussen bewoners, het is erg onpersoonlijk en mensen lijken langs elkaar heen te leven. En sowieso weet ik ook niet of hij een vriendin heeft etc.



Stel dat ik die jongen weer tegenkom (de kans is best klein), zou ik dan vragen of hij een keer een kop thee wil drinken? Of is dit echt een no-go? Of over een paar weken een kerstkaart in de bus doen?



Of zou ik het gewoon erbij moeten laten. In de trant van: als hij geen moeite doet, dan zal hij ook wel geen interesse hebben...



Jullie mening geeft voor mij de doorslag:)
Bel gewoon aan! En dan zeg je, buurman, heb je zin in een kop thee met een stuk zelfgebakken cake?



En als hij ja zegt, nou, kat in t bakkie

En als hij nee zegt, zeg je, weet je het zeker? Ik bak heerlijke cake hoor!



Of je belt aan en zegt, goh, hebben jij en je vriendin zin om een kop thee te komen drinken met een stuk cake er bij?



Maak het niet zo moeilijk joh, en heb eens schijt aan wat de rest van het appartementencomplex doet of zegt...



Hop, ga aanbellen!
Alle reacties Link kopieren
Die kerstkaart is een goed begin! En ook de kop thee!

Nee heb je, Ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso kerstkaart. Je neemt ook pakjes aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je gaat toch niet wachten tot de kerst!



Ooooh! Valt me iets in, bel aan en vraag de naam van zijn vriendin, zodat je die ook op de kerstkaart kunt zetten!

Hahahaha!

Of! Als je van een geintje houdt, bel aan en vraag zijn adres.... En barst dan in lachen uit! En als zijn vriendin opendoet, vraag je gewoon hun namen voor op de kaart.
quote:zou ik dan vragen of hij een keer een kop thee wil drinken? Of is dit echt een no-go?

Ja, dat is 'n no go. Vraag 'm of ie 'n keer 'n wijntje of biertje komt drinken!

Of verzin 'n smoes om 'm eerder tegen te komen. Dat je 'n schroevendraaier nodig hebt bijv.
Ja, of vraag of jij de plafondlamp kan vervangen voor je. Omdat je niet op een ladder durft...
Of, je koopt een lange jas en een mooi lingeriesetje, trekt dit aan, belt aan, zegt, buurman, ik wil je iets vragen... Ik wil een leuke man verleiden...denk je dat dit gaat lukken met (trek dan je jas open) dit setje????





(sorry, maar het moest effe...)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de plannetjes die de forummers je aanbieden erg goed.

Ik zeg doen. Hier kom je mee in contact met hem.

En is hij bezet, loop je geen blauwtje. Gewoon onder het mom van buren onder elkaar.



Als je niets doet denk je later...... Had ik toen maar......



Spijt, spijt, spijt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als je er nog geen spaarlamp in hebt zitten, koop er eentje en vraag hem die even te vervangen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 20 november 2012 @ 14:13:

Of, je koopt een lange jas en een mooi lingeriesetje, trekt dit aan, belt aan, zegt, buurman, ik wil je iets vragen... Ik wil een leuke man verleiden...denk je dat dit gaat lukken met (trek dan je jas open) dit setje????





(sorry, maar het moest effe...)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 20 november 2012 @ 14:13:

Of, je koopt een lange jas en een mooi lingeriesetje, trekt dit aan, belt aan, zegt, buurman, ik wil je iets vragen... Ik wil een leuke man verleiden...denk je dat dit gaat lukken met (trek dan je jas open) dit setje????



(sorry, maar het moest effe...)

Foei secondhansuus.

Da's te ver over the top.
Alle reacties Link kopieren
Kopje thee met zelfgebakken cake? Vraag hem anders gelijk mee naar de huishoudbeurs.



Ik zou het ook spelen met een plafondlamp vervangen ofzo. Of gewoon een praatje aanknopen? Ook niks mis mee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hee, buurman Rob!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 20 november 2012 @ 14:17:

Hee, buurman Rob!

Kom jij bij mij een spaarlampje verwisselen buurvrouw Fame?

Ik heb warme appeltaart gebakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 20 november 2012 @ 14:19:

[...]



Kom jij bij mij een spaarlampje verwisselen buurvrouw Fame?

Ik heb warme appeltaart gebakken.En ik heb een lange jas. Mmm,appeltaart. Heb je slagroom?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ben nu al benieuwd naar het vervolg.



Ik vind de optie van secondhandsuus de beste tot nu toe Ik zou vragen of hij zin heeft om een keer een drankje te komen drinken. Geen thee. Wat staat er op zijn naambordje? Misschien kan je daaruit afleiden of hij een vriendin heeft.
Confiture, zelfgebakken is vaak onweerstaanbaar!



Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 20 november 2012 @ 14:20:



En ik heb een lange jas. Mmm,appeltaart. Heb je slagroom?Wat denk je zelf buuf. Altijd in huis he? Is een kopje genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 20 november 2012 @ 14:19:

[...]



Kom jij bij mij een spaarlampje verwisselen buurvrouw Fame?

Ik heb warme appeltaart gebakken.Warme appeltaart gebakken? Wow!
Alle reacties Link kopieren
Fake een spin/rat/muis en zeg dat je bang bent..Als hij zoekend door je huis kruipt kun je hem even uitgebreid bekijken en ondervragen. En als hij (uiteraard) niets kan vinden dan ga je bij hem thuis "schuilen".
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 20 november 2012 @ 14:20:

Confiture, zelfgebakken is vaak onweerstaanbaar!







Eens, maar het klinkt zo truttig.



TO, je moet nu wel vandaag of morgen iets doen. Wij zitten allemaal ons nagels kapot te kauwen op het vervolg.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 20 november 2012 @ 14:21:

[...]





Wat denk je zelf buuf. Altijd in huis he? Is een kopje genoeg? O foei, stuurt zichzelf terug in haar mand.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:secondhandsuus schreef op 20 november 2012 @ 14:13:

Of, je koopt een lange jas en een mooi lingeriesetje, trekt dit aan, belt aan, zegt, buurman, ik wil je iets vragen... Ik wil een leuke man verleiden...denk je dat dit gaat lukken met (trek dan je jas open) dit setje????





(sorry, maar het moest effe...)Geweldig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al op het naambordje gekeken of er 2 namen staan of 1?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven