In contact komen met 'buurman' ?

20-11-2012 13:58 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even om jullie mening vragen over het volgende:



In het appartementencomplex waar ik woon, heb ik een (waarschijnlijk) leuke ' buurman' ontmoet (hij woont de deur tegenover me). ' Waarschijnlijk' leuk omdat ik hem nog niet echt ken. Hij heeft een goede uitstraling en ik zou wel meer van hem willen weten. Laatst kwam ie een postpakketje ophalen bij me en toen was hij heel aardig en stelde zich voor etc.



Ik zou hem graag beter willen leren kennen maar weet niet of dit wel 'gangbaar' is. In dit appartementencomplex is er geen contact tussen bewoners, het is erg onpersoonlijk en mensen lijken langs elkaar heen te leven. En sowieso weet ik ook niet of hij een vriendin heeft etc.



Stel dat ik die jongen weer tegenkom (de kans is best klein), zou ik dan vragen of hij een keer een kop thee wil drinken? Of is dit echt een no-go? Of over een paar weken een kerstkaart in de bus doen?



Of zou ik het gewoon erbij moeten laten. In de trant van: als hij geen moeite doet, dan zal hij ook wel geen interesse hebben...



Jullie mening geeft voor mij de doorslag:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Even weer een kleine update (dat hebben jullie sowieso wel tegoed na al jullie tips en reacties:))



Ik ben 'buurman' dus tegengekomen in de bus. Hij zag er nogal verwilderd uit (ongeschoren, haren alle kanten op, jas open), had geen tas bij zich en het maakte een wat vage indruk.

Het was druk in de bus, hij stapte later in dan ik en hij zat een eindje voor mij, tegenover me (hij zat met z'n rug naar de rijrichting toe, daartussen nog zo een harmonicagedeelte waar ook mensen stonden en een busuitgang). Eerst dacht ik dat hij sowieso niet keek/me niet zag. Echter, vanuit m'n ooghoeken zag ik dat hij toch z'n blik naar mij wendde en toen snel weer de andere kant opkeek. Bij de bushalte waar we allebei uit moesten liep hij naar een andere (verdere) busuitgang en was hij verdwenen.



Ik had gehoopt dat we samen nog een praatje konden maken, onderweg naar huis. Maar dit lijkt er verdacht veel op dat hij het hazenpad koos.



Ik snap werkelijk waar niet wat ik verkeerd heb gedaan. Ik weet heus wel dat ik geen fotomodel ben (hoeveel % van de bevolking is dat wel?). Maar dat ie me ineens zo heeft behandeld?



Ik laat het hier maar bij. Een beetje vernederend uiteindelijk, dat zeker wel. Maar meer van zulke (kinderachtige) acties (negeren, hoeven van mij even niet meer...Het is graag of niet. Hij heeft genoeg kansen gehad om contact te hebben maar kennelijk ben ik niet leuk/mooi/interessant genoeg. So be it. Wel heel erg bedankt voor jullie support:)
Jij bent wel mooi/leuk/interessant genoeg maar hij is dat niet waard! Mannen mogen ook best moeite voor je doen, en zo'n man kom je ongetwijfeld nog tegen. Jammer dat 'avontuur buurman' tegenviel, je weet nu in ieder geval dat het een hork is.
Hey muffin, wat een vreemde vogel.

Ik zou er ook geen moeite meer voor doen hoor.



Leuk dat je een update komt geven!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel een junk en voelde hij zich betrapt omdat ie net zijn fix had gescoord.
Alle reacties Link kopieren
Zou het kunnen dat Dobermann hiermee erg dicht in de buurt komt?(of was hij juist nog op "jacht" waardoor hij geen tijd en aandacht voor je had)



Ik vind het jammer dat het zo gelopen is! Laat je weten wanneer je die echt leuke jongen ontmoet?
Alle reacties Link kopieren
Als je hem zo omschrijft als verwilderd en vaag, dan krijg ik het idee dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat het "probleem" niet bij jou ligt.

Natuurlijk ben jij leuk en de moeite waard, maar wie weet zit hij zelf helemaal niet goed in zijn vel en heeft hij het druk genoeg met zichzelf, en heeft hij in zijn leven geen ruimte voor iemand er bij?

Het blijft maar een beetje speculeren natuurlijk, maar zoek het niet bij jou alsof jij niet leuk genoeg zou zijn ofzo, daar heb je niks aan.

Je hebt je best gedaan, misschien is het nu tijd om het naast je neer te leggen en verder te gaan.

Er zijn genoeg leuke mannen er komt vast wel weer iemand op je pad.
Of hij dacht: aaarch, ik zie er niet uit, wegwezen!

Goed plan om het er maar bij te laten..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm niet zo leuk klinken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 18 december 2012 @ 20:38:

ja verhuizen dan maar he?



Als t mis gaat is t wel irritant dattie zo dichtbij woont....



Nou ik heb je advies opgevolgd hoor! Verhuisd en heb een erg lekkere buurman!



Wel heel jammer dat het zo gelopen is, muffin. Ik hoop dat het je inmiddels niet meer uitmaakt als je hem ziet!
Alle reacties Link kopieren
Haha Zephora:) Heb jij al wel met die lekkere buur een bakkie gedaan?



Ik vind het ook nog steeds jammer dat mijn buurman verder geen contact wil. Ik kwam hem afgelopen week nog tegen op straat. Toen was hij 'intens' bezig met z'n telefoon. Nou ja. Ik ben er wel klaar mee hoor. Als een contact al zo 'begint' dan eindigt het hier ook. Ik moet ook maar verhuizen, hihi.
Alle reacties Link kopieren
Haha, verhuizen zou wel rigoureus zijn muffin! Wel suf hoor, dat hij zo afstandelijk is.

Mijn buurman stelde pas voor om een keer samen een bakkie te gaan doen en ik ben er van overtuigd dat dat binnenkort gaat gebeuren! Ik laat het weten als er spannende ontwikkelingen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Intens met zijn telefoon bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ja hij keek krampachtig op z´n telefoon...Alsof ie het erg druk had. Net toen ik langs hem liep...
Hahaha hij is bang voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ja nou en of! Terwijl ik gewoon vriendelijk ben geweest en juist afwachtend. Iets is in ieder geval verkeerd gegaan helaas.
Alle reacties Link kopieren
Misschien denkt 'ie wel: 'Brrr, daar heb je die enge stalker weer. Ik doe net alsof ik druk ben met mijn telefoon!'
Alle reacties Link kopieren
Haha nou als ie mij al een stalker vindt, dan moet ie als een kluizenaar door het leven gaan I guess.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje muffin, wat doet hij naar zeg.

Het kan zijn dat hij zelf problemen heeft en zich schaamt. Of hij heeft jou gestalked en denkt dat je hem door hebt. Toen hij daar in de bus zat, met zijn verwilderde haren, dat was omdat hij je al de hele dag gevolgd had en dacht dat je hem betrapt had:) née hoor, er is vast een reden, maar waarschijnlijk iets heel stoms waar een mens niet eens 123 aan denkt.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Goed, het lijkt wel of het bronstijd is voor deurkrukken maar hier komt deurkruk met een nieuwe post in hetzelfde kader als zijn vorige.



Mijn buurvrouw is knap, leuk, en ik voel me zeker tot haar aangetrokken. lang geleden gaf ze mij haar nummer. Volgens mij al eerder genoemd. (omdat er nog andere dingen waren). Nu zag ik haar vandaag, en ze is toch wel erg knap en heeft humor. Heb gecheckt of haar nummer op mijn nieuwe telefoon staat en ik ga haar nu wel bellen. Hopelijk mooi weer deze week
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 13 april 2013 @ 00:28:

Goed, het lijkt wel of het bronstijd is voor deurkrukken maar hier komt deurkruk met een nieuwe post in hetzelfde kader als zijn vorige.



Mijn buurvrouw is knap, leuk, en ik voel me zeker tot haar aangetrokken. lang geleden gaf ze mij haar nummer (twee maal zelfs) en telkens niks gedaan. Volgens mij al eerder genoemd. (omdat er nog andere dingen waren). Nu zag ik haar vandaag, en ze is toch wel erg knap en heeft humor. Heb gecheckt of haar nummer op mijn nieuwe telefoon staat en ik ga haar nu wel bellen. Hopelijk mooi weer deze week Krik ze, kruk.
Alle reacties Link kopieren
Huh deurkruk...gisteren was het nog het linkedin meisje?
Alle reacties Link kopieren
haha, ja, maar dat was voor mijn kameraad; de deurklink.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 13 april 2013 @ 00:46:

haha, ja, maar dat was voor mijn kameraad; de deurklink.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven