Log nu in om te reageren
  1. quote:
    himalaya schreef op 20 april 2017 @ 22:18:
    [...]

En zijn ouders zijn ook meteen uit elkaar gegaan want hij moest voor zijn moeder zorgen en op tijd haar medicatie geven en kon daardoor niet meer werken.

Ja maar die medicatie was al voor de scheiding.
    Tot zover geloofde ik TO nog, maar hem niet, ik dacht met die info dat hij haar zat voor te liegen. Vanaf de zwangerschap zag ik haar betrouwbaarheid hard minder worden...
  2. quote:
    himalaya schreef op 20 april 2017 @ 22:19:
    [...]

Door de pil heen én condoom, want je kent elkaar net dus doe je het veilig.
    Nee joh, als maagd is een condoom niet nodig, dan heb je toch geen soa
  3. quote:
    _Marana_ schreef op 20 april 2017 @ 22:15:
    Dus je bent ongeveer van de eerste keer seks zwanger geworden, en binnen een week na het ontdekken van die zwangerschap heb je al een abortus ondergaan, terwijl zijn ouders in diezelfde week ineens besloten te scheiden?
    Wat hebben wij een saai leven hè?
  4. Jah

Gelukkig wel X-D
  5. IK denk dat hij getrouwd is en dat het hele verhaal over zijn moeder uit zijn duim is gezogen.
  6. Een vent die je wel wil neuken maar er niet voor je is als je hem nodig hebt noem ik geen vent.
  7. Ik stel me ook vragen bij het verhaal over zijn moeder. Je beseft toch wel dat dit niks wordt?
  8. Wat een arts van je wil weten

Heb jij een doktersbezoek gepland? Dit zijn de 5 vragen die een arts meestal aan je stelt. Handig om te weten, zodat je je goed kunt voorbereiden. #adv

Lees verder

9. Als iemand je oprecht leuk vind, zal diegene niet kunnen wachten je aan zijn familie voor te stellen!, Na een abortus hoor je er samen voor elkaar te zijn en heb je verdriet? hij toont geen enkel respect terwijl jij net een hele verdrietige keuze hebt gemaakt!!,

Steek geen energie in deze man je bent meer waard dan afwijzing en bedrog!,
  10. Bedankt voor de vele reacties.
    Het is idd een enorm drama allemaal. Weet ook niet waar ik in een keer in beland. En dat moment toen er op het laatst zoveel gebeurde; begon ik ook een beetje te twijfelen aan de betrouwbaarheid van zijn verhaal. Maar aan de andere kant probeerde ik hem toen te steunen en had hem meermalen huilend aan de telefoon en face to face gezien met enorm veel verdriet. Het lijkt mij nogal ziek om dat in scene te zetten, omdat je van iemand af wil. Dat had zoveel makkelijker gekund.
  11. Je weet toch wat er gebeurd als je je mengt met een moslim? Niet? Nou lees je verhaal dan nog maar eens terug. Hij is gewoon getrouwd en heeft met een blank vrouwtje buiten de deur geneukt, heeft jou intussen alvast 'voorbereid' dat er wel van hem wordt verwacht dat hij het bij zijn eigen soort houdt (dus geen ongelovige blanke). Jij intussen (eventjes) zwanger geraakt en hij wordt nóg voorzichtiger thuis. Hij heeft je bewogen tot abortus en probeert nu de band met jou een beetje goed te houden zodat je hem niet verlinkt bij zijn vrouw, thuis. En dan maar hopen dat je zijn verhaal geloofd. Maar ach, de meesten doen dat. En zolang het werkt..
    KennyBee wijzigde dit bericht op 21-04-2017 08:58 met 27%
  12. quote:
    Pluisi schreef op 20 april 2017 @ 21:48:
    Het zal nooit iets worden, je bent geen moslim.
    Zou echt wel kunnen hoor, ik heb genoeg familieleden (islamitisch) die getrouwd zijn met een ongelove o.i.d. Het kan dus wel gewoon.

Do good. And good will come to you.
  13. De jongen wou alleen wat los vermaak en seks, zoals bijna alle jongens op die leeftijd, terwijl jij het heel erg serieus opvatte. Je hebt je vergist. Onthoud dit als les voor de volgende contacten.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
  14. quote:
    en kwam de zorg voor zijn moeder volledig op hem aan, waardoor hij niet eens naar zijn werk kon.
    De man mankeert iets aan zijn moraal want je baan staat altijd op nummer één. Vrije dagen opnemen om voor je moeder te zorgen okee, maar in de bijstand om te gaan mantelzorgen vind ik niet okee naar de maatschappij toe.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
  15. Kennybee: Wow, dat zou wel echt bizar zijn. Ik ben wel bekend met het geloof. Twee goede vriendinnen van mij zijn ook moslim. Maar om zoiets nou te denken, vind ik wel ver gaan. Of ik heb gewoon echt nog teveel vertrouwen in de mens ongeacht welk geloof ze hebben.

Daarnaast gaf hij zelf aan geen seks meer te willen maar wel samen te blijven afspreken en leuke dingen te ondernemen zoals etentjes, bioscoop, bowlen. Wat wij samen al veel deden. Ook na die abortus deed hij wel echt alles eraan om in contact te blijven. Pff wordt echt gek van dat tegenstrijdige gedoe. Volgens mij moet ik echt mijn beeld van deze wereld bijschaven..
  16. quote:
    retrostar schreef op 21 april 2017 @ 09:07:
    [...]

De man mankeert iets aan zijn moraal want je baan staat altijd op nummer één. Vrije dagen opnemen om voor je moeder te zorgen okee, maar in de bijstand om te gaan mantelzorgen vind ik niet okee naar de maatschappij toe.
    En waar lees jij dat hij nu in de bijstand zit?