Camping Normandië voor/ met pubers

25-04-2024 21:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een van jullie een goeie tip voor een leuke camping voor/met pubers in Normandië?
Ze zijn niet veeleisend; goeie wifi, zwembad met glijbaan en liefst Nederlandse andere puber mensenkinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees mee, welke week ga je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Domaine des ormes misschien? Ligt wel net in Bretagne, maar ik vind die omgeving echt heel erg leuk. St Malo ligt redelijk dichtbij en vind ik zelf een ontzettend leuke stad. Hebben ook een mooi aquarium. Voor de kust ligt nog een eilandje waar je met eb heen kan wandelen. Verder ligt de Mont st Michel ook en de buurt en ik vond het prachtig om eens geweest te zijn.
De camping zelf is echt een heel uitgebreid resort met zwembaden, sportmogelijkheden, animatie, in de zomer shows en vuurwerk etc. Genoeg te doen daar, ook voor pubers.
Alle reacties Link kopieren Quote
La_Galette schreef:
25-04-2024 23:19
Ik lees mee, welke week ga je?
Wij gaan week 31/32

Jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
26-04-2024 06:54
Domaine des ormes misschien? Ligt wel net in Bretagne, maar ik vind die omgeving echt heel erg leuk. St Malo ligt redelijk dichtbij en vind ik zelf een ontzettend leuke stad. Hebben ook een mooi aquarium. Voor de kust ligt nog een eilandje waar je met eb heen kan wandelen. Verder ligt de Mont st Michel ook en de buurt en ik vond het prachtig om eens geweest te zijn.
De camping zelf is echt een heel uitgebreid resort met zwembaden, sportmogelijkheden, animatie, in de zomer shows en vuurwerk etc. Genoeg te doen daar, ook voor pubers.
Toevallig had mijn man hier naaf zitten kijken.

Maar we willen nog naar d-day strand en dat is best een eindje rijden ( Omaha beach) of is er in de buurt ook eentje dichterbij?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.sandaya.nl/onze-campings/co ... HcQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren Quote
Frietmetmayo schreef:
26-04-2024 07:13
Toevallig had mijn man hier naaf zitten kijken.

Maar we willen nog naar d-day strand en dat is best een eindje rijden ( Omaha beach) of is er in de buurt ook eentje dichterbij?
Die zijn daar inderdaad niet. Al heb je in st Malo zelf wel ook een museum over de 2e wereldoorlog en dat zit in een Duitse bunker. St Malo is ook gebombardeerd in de oorlog namelijk. Er is in die omgeving wel ook nog genoeg te zien van de oorlog.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.sandaya.nl/onze-campings/l-anse-du-brick
Geen spectaculaire glijbaan, wel een prachtige camping.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoek je een accommodatie of ga je met eigen middelen kamperen? Wij verbleven destijds op een Capfun camping, direct aan Juno-beach. Er werd van alles voor de kinderen en pubers georganiseerd (niet altijd naar onze smaak). Er waren Nederlandse animators aanwezig . Hier kan je wel alleen accommodaties huren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monica1973 schreef:
26-04-2024 16:26
Zoek je een accommodatie of ga je met eigen middelen kamperen? Wij verbleven destijds op een Capfun camping, direct aan Juno-beach. Er werd van alles voor de kinderen en pubers georganiseerd (niet altijd naar onze smaak). Er waren Nederlandse animators aanwezig . Hier kan je wel alleen accommodaties huren.
Laat me raden Don Jon de Lars?

Wij waren vorig jaar ook op een CapFun camping, zat te doen en prima accomodaties.

Maar camping en goede WiFi is eigenlijk wel een dingetje, ik heb tot nu toe nog nerges echt goede wifi gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monica1973 schreef:
26-04-2024 16:26
Zoek je een accommodatie of ga je met eigen middelen kamperen? Wij verbleven destijds op een Capfun camping, direct aan Juno-beach. Er werd van alles voor de kinderen en pubers georganiseerd (niet altijd naar onze smaak). Er waren Nederlandse animators aanwezig . Hier kan je wel alleen accommodaties huren.
Laat me raden Don Jon de Lars?

Wij waren vorig jaar ook op een CapFun camping, zat te doen en prima accomodaties.

Maar camping en goede WiFi is eigenlijk wel een dingetje, ik heb tot nu toe nog nerges echt goede wifi gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Phopho schreef:
26-04-2024 17:29
Laat me raden Don Jon de Lars?

Wij waren vorig jaar ook op een CapFun camping, zat te doen en prima accomodaties.

Maar camping en goede WiFi is eigenlijk wel een dingetje, ik heb tot nu toe nog nerges echt goede wifi gehad.
Capfun Hautes Coutures zou ook kunnen.
Die is in elk geval vlakbij de invasiestranden. Je moet er wel met de auto heen, maar ze zijn dichtbij.
Camping is verder prima, accomodaties zijn goed, er is een zwembad (met glijbaan) en behoorlijk actieve animatie. WiFi hadden wij geen problemen mee, maar dat lag denk ik een beetje aan je plek. Ik heb ook mensen op hele cratieve en idiote plekken zien zitten met hun telefoon. Wel grappig voor de omstanders als iemand half onder het chalet 'lag' te telefonen of in de zeikregen (tja, Normandië) met een zeiltje over het hoofd buiten op het trapje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frietmetmayo schreef:
26-04-2024 07:12
Wij gaan week 31/32

Jullie?
33/34

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven