Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
10 jaar is echt heftig ja. Hij zegt dat hij lekker aan het daten is en whatever happens, happens. Ik dacht echt dat we een enorme klik hadden, maar misschien zat ik wel een beetje op een wolk!

Ik ga hem gewoon appen morgen; wat ik hierboven schreef kan best toch? (Appen moet is sowieso want heb soort van iets vies gemaakt en wil even checken of dat goedkomt )
Huh je hebt een soort van iets stuk gemaakt?
Ehm ja om het een beetje vaag te houden, too much information en zo Niets ernstigs en niets wat niet weer schoon wordt (hoop ik). Vies gemaakt, moest ik eigenlijk zeggen.
Je was ongesteld en nu zitten er bloedvlekken in zijn satijnen lakens?
@ systeemkast & verzekerd,



Sy, Ik denk ook niet dat een dergelijke manier van denken je helpt.



Verzekerd, het ligt niet aan jou. Zolang je niet tegen grote problemen in alle relaties aanloopt ligt het niet aan jou.



@ amy, ik zou hem inderdaad appen. Ben je van je onzekerheid af.
Haha! Niet ongesteld, wel bloed. Waar hij trouwens heel fijn op reageerde, want ik maakte me wel een beetje druk

Maar goed, zal je net zien, super date, leuke man, alles klopt, maar toch... Ik vind het tot morgen wachten al moeilijk



@sybreed; ga ik zeker doen. Ik hoop dat ik me druk om niets maak, maar het zit me toch een beetje dwars.
Alle reacties Link kopieren
Amy: fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Maar heel eerlijk gezegd: een man die net uit een relatie is van 10 jaar, daar zou ik niet te veel van hopen... Eigenlijk. ( sorry)
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Koud water en zout is de tip om iets waar bloed in zit schoon te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Amy, klinkt heerlijk! Wel balen idd dat hij net uit zo'n lange relatie komt... Ik kwam daar ook uit en ik verbaas me er echt over dat hij binnen 1,5 maand al op een datingsite zit....dat is echt heel heel heel snel, daat staat je hoofd echt niet na zo net na een break up. Ik hoop echt voor je dat het anders is, maar ik zou er idd niet teveel van verwachten...
Alle reacties Link kopieren
@Amy, klinkt als een super avond die date van jou gisteren. Je kunt appen wat je schreef, besef alleen wel dat de kans aanwezig is dat je een 'gezelschapsvriendin' wordt. Een man die net 6 weken alleen is en 'een beetje date en wel ziet' dat is meestal een man die nog rondkijkt, laat staan toe is aan een relatie. Maar hey, you never know, misschien heeft hij wel hetzelfde gevoel. Dus app dan weet je meer!



@Emma, ik zit niet op Tinder maar het is wel een van de redenen dat ik er nog niet aan begonnen ben. Ik wil graag wat basisinformatie (kinderen/opleiding/lengte etc). Omdat je online de klik ook al niet kunt voelen heb ik dat nodig om te weten of het 'iets' kan zijn. Wat overigens niet wil zeggen dat alles zou vallen als alles niet klopt, maar vind meer informatie fijn.



@Systeemkast, toch gestopt dus. Waarom weet je zeker dat het gevoel niet gaat komen? Misschien kan zoiets wel groeien? Je hebt nog niet veel vergelijkingsmateriaal toch, ben je dan niet bang dat je later misschien denkt dat je te vroeg gestopt bent? En hoe was haar reactie?



@Verzekerd, kan allerlei redenen hebben, maar in principe geldt in mijn beleving: als ze je leuk genoeg vinden laten ze wat horen en doen ze moeite om tijd te vinden af te spreken. Heb je inmiddels wel iets gehoord?
@diamond; hij heeft hem met 60 graden in de wasmachine gestopt, denk dat ik maar aan moet bieden nieuwe te kopen haha.



En ik weet het; jullie hebben gelijk. Tegen beter weten in hopen op dat hij ook iets voelde. Denk dat ik inderdaad teleurgesteld ga worden en hou daar rekening mee, maar weet je, dan weet ik het in elk geval meteen. Ik laat het jullie morgen weten!
Alle reacties Link kopieren
@Amy, wat een avontuur, ben benieuwd hoe het verder gaat.



@famkej,

Ze is een aantal jaren ouder, in een andere levensfase en is moeder. Ze zoekt echt iets vasts en ik ben nog maar net begonnen met daten. Op intiem vlak heb ik inderdaad weinig vergelijkingsmateriaal, maar ik weet wel wat er miste in ieder geval. Ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen, we konden het erg goed samen vinden maar toch van mijn kant ontbrak er toch echt wat. Zij vond het heel jammer en vroeg nog wel na waarom. Heb het haar proberen uit te leggen.

Maarja, net als bij mij toen, echt een geruststellend antwoord is er natuurlijk niet.

Daarom dacht ik dat het beter was om het nu maar te vertellen dan na date nr. 5 een maand later.



"En gisteren heeft die helemaal niet meer op mijn berichtje gereageerd, terwijl ik hem wel online heb zien staan.."



@verzekerd,

Ik denk dat het app-libido gemiddeld van de vrouw en man redelijk verschilt over het algemeen.

Hoeft niet te betekenen dat het niet goed zit, maar denk ik jouw geval dat het niet positief is.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ohh wat lastig en ook wel irritant, Amy. Het klinkt me wel een beetje bekend van mijn laatste ervaring. Heb me bij hem ook wel afgevraagd of die relatie van acht jaar misschien nog maar vrij kort terug was. Of niet hoor, maar ik had wel het gevoel dat hij dingen die ik zei/vroeg in een bepaald licht zag, waardoor niet zozeer ik, maar feitelijk hij e.e.a. ingewikkeld heeft gemaakt met die signalen.
Alle reacties Link kopieren
Maar Amy, waarom wachten tot morgen? Ik vind dat altijd zo'n onzin! Als hij je echt leuk vind (of niet) dan verandert dat toch niet als je hem vandaag al appt? En ondertussen in onzekerheid zitten.... Ik zou dus gewoon vanavond al appen!
Alle reacties Link kopieren
@ Amy, wat een avond/nacht ;)! Shit dat hij net uit een relatie komt.. Lastige situatie!

Maar je hebt iig een leuke avond gehad. En waarom indd niet gewoon vnv appen?
Alle reacties Link kopieren
Famke zit duidelijk nog een beetje in het niemandsland. Date is niet met een klap en veel emotie uitgegaan en daarom nu wat leeg. Am I right? Gewoon lekker daten, maar doe het zonder verwachtingen... Kies er gewoon 1 uit van al die lexa mannen en ga plezier hebben!



Systeemkast, idd ga lekker genieten van die leuke mooie vrouw! Ben je uberhaupt wel eens verliefd geweest, en als dat zo is was dat dan wel echt verliefdheid op een echte vrouw, dus niet een vrouw die je ergens wat geidealiseerd hebt? En 1.65, dan woon je echt in het goede land! Waar de gemiddelde vrouw als langer is dan de gemiddelde amerikaanse man... (Las ik laatst). Maar idd zegt het niets over jou... Zoals sybreed al zegt, niets zeggen wat je niet meent. Zeg haar dat je moeilijk verliefd wordt maar dat je haar zeker wel leuk en mooi vindt. Het is toch garantie tot aan de poort!
Hm ja, jullie hebben wel een punt, maar ik slaap er graag een nachtje over denk ik. Juist omdat hij zo'n voorgeschiedenis heeft wil ik niet overkomen alsof ik nu van alles van hem wil.

Ik vind zelf ook altijd dat als ik een date heb gehad waar ik de man niet leuk vond en hij appt dezelfde avond al, dat ik het alweer een beetje irritant vind.

Juist doordat ons 'afscheid' van vanochtend zo in contrast staat met de rest van de date word ik een beetje onzeker! Als we gewoon met een lekkere zoen en en 'tot snel' gedag hadden gezegd, had ik hem allang geappt.



Maar heb besloten dat ik morgen gewoon op de man af ga vragen of hij zin heeft om nog een keer wat te drinken voor hij teruggaat. Da's misschien ook wel iets te snel om vanavond al te vragen
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, haha app-libido! Eindelijk is er een woord wat dit hete hangijzer goed omvat!

Serieus, ik heb nu misschien wel een issue minder door jouw woord @systeemkast!



@Amy joh hee, klinkt als een droomdate. Alleen ho he, wacht even. Na een relatie van 10 jaar, ik bedoel die eindigen vaak juist niet met enorm veel passie en gezelligheid de laatste periode. Dus misschien heb je dan juist wel zin in eindelijk weer een beetje feel-good gevoel. Op allerlei manieren. Het kan alleen wel lastig zijn om meteen een paar dagen later "uitsluitsel" te geven aan iemand die je nog nauwelijks kent. Misschien is het ook een optie om even af te wachten (echt langer, een paar weken) tot hij wat laat horen of om dan pas zelf contact op te nemen en te melden dat je het echt leuk vond? Of zit ik er nou helemaal naast?

Misschien ben je dat helemaal niet van plan hoor, Amy, maar meer aftastend ipv zeggen dat je hem erg leuk vindt en vragen of er meer in zit. Dat is zo alles of niets, nu of nooit. Misschien moet hij even de tijd krijgen om je te 'missen'. Of om te merken dat het heus niet zomaar met iedereen klaboem zo gezellig is als jullie het samen hadden. Zoiets? En het gaat bijna nooit gelijk op, in het begin, qua gevoelens, toch? Misschien ben jij heel erg onder de indruk en komt dat bij hem ook nog wel?



Lang verhaal, sorry, maar ik hoor het graag als jullie het niet vinden kloppen.



@bessiezoveel oeh, via via kan best goed werken. Misschien heeft je vriendin wel een goede reden om aan jullie combi te denken. Twee vriendinnen zijn zo aan hun man gekomen (niet dat ze dat voor mij regelen, ofzo ....).



@ Verzekerd Ja ik snap het, dat is echt naar als het zo afloopt. Maar er is niets mis met jou! JJij staat er voor open. Als hij dat niet zo voelt, niks aan te doen, maar zeker niet jouw fout, toch?



Heb de hele middag Tinder leren kennen (nee geen man, de app haha).

@Famkej Het is inderdaad heel anders dan websites, maar ook wel weer geinig. En ik bekijk van bijna iedereen alle foto's, dat is meer dan een vleeskeuring van mijn kant dan.

Verder met iemand uit Brussel gebabbeld op okc, die volgende week zondag naar mij komt! Hij klinkt echt aardig, heeft een fijne lach (op de foto), op een of andere manier vind ik dat heel belangrijk de laatste tijd.
When nothing goes right ... go left
@emma; het laatste jaar van die relatie is open geweest, en ze zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, wat ik wel positief vind. Ik hoef zeker geen uitsluitsel van hem hoor, en ik ben niet goed wachten, al helemaal niet een paar weken. Bovendien gaat hij vrij snel weer vertrekken naar z'n eilandparadijs Maar het 'missen' is ook inderdaad waarom ik hem vanavond nog niet wil appen. Ik hoop dat hij ook thuis in de war zit te zijn
Alle reacties Link kopieren
Amy, wat een wending zeg haha! Ik zou het ook een beetje op zijn beloop laten.. Dat die net uit een 10(!) jarige relatie komt is wel wat minder.. Toch proberen niet te veel verwachtingen te hebben.. en anders heb je een super nacht gehad, toch?



Ik heb inmiddels bericht gehad haha. Echt vlak na mijn vorige bericht, krijg ik een bericht van hem! We hebben wel wat minder contact dan voor de date, maar hij vroeg onder andere wanneer we elkaar weer gingen zien . Een exacte datum hebben we nog niet, hij wist het nog niet zo goed ivm werk, maar wel deze week. Dat moest, zei die haha! Dus ik kijk wel even, en anders vraag ik zelf later deze week wel weer.. Ik heb het iets meer los gelaten ofzo. Even heel erg gerelativeerd.. Het was leuk, het was top. Als het goed is komt er een tweede afspraak aan. En zo niet? Ja, dat is gewoon klote aan daten.. maar dan niet. En hopelijk is die afspraak dan deze week, want anders bekoeld het allemaal weer zo hé.. Al hoop ik heel erg dat het wel leuk afloopt haha..



Even een vraagje aan de dames (en enkele heren ;) ) hier; hoelang zit er normaal tussen de eerste en tweede date? 1 week? 2 weken? Wat is 'normaal'?
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Alle reacties Link kopieren
Cross post met een heleboel, daarnet!
When nothing goes right ... go left
Alle reacties Link kopieren
Mijn bericht beetje mosterd, eerder geschreven, vergeten op plaats te drukken.. Nu pas laatste pagina ah lezen....
Alle reacties Link kopieren
@Amy Heb nog even teruggelezen over het 'afscheid'. Een heleboel mensen vinden op straat anders dan thuis, dus zijn op straat ineens afstandelijker. Ofwel vanwege hun eigen buren, ofwel omdat het in de buurt is van een ex, of omdat er klanten in de buurt komen. Ofwel meer algemeen. En veel mensen hebben ook moeite met afscheid nemen. Alsof er dan ineens druk op komt te staan, of omdat ze het moeilijk vinden en weg willen, maar ook weer niet lomp willen zijn. Of omdat ze gewoon zelf moeilijk zijn...
When nothing goes right ... go left
Alle reacties Link kopieren
@Verzekerd Cool! Typisch gevalletje van minder hoog app-libido bij De Man, is heel normaal
When nothing goes right ... go left
@Emma, heb je gelijk in, ik hoop ook dat ik er gewoon te veel in zie. Ik ben ook zo'n vrouw die alles doodanalyseert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven