Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
@Rasa & ngs & Bessie; ik denk dat ik het ook maar bij die foto toernooien hou! Mijn hemel.



@Imogen; Je bent geen prinses, ik denk dat dat heel normaal is. Succes morgen!!



@Maka; ik raak heel erg in de war van dat soort mannen. Op de een of andere manier voelt het alsof ik dan moet bewijzen dat ik 'iets serieus' waard ben. En als ik dat dan niet blijk te zijn en hem toch leuk begin te vinden... drama.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 15 december 2014 @ 20:53:

Vraagje.. wat doen jullie met mannen die zeggen dat ze op zich misschien wel open staan voor iets serieus, maar in eerste instantie gewoon gezelligheid/intimiteit zoeken?

Op zich eerlijk, beter dan daar na een paar maanden achter te komen.. Maar hebben jullie daar bij voorbaat iets bij van 'next', geen zin om risico te lopen.



Ik heb vanmiddag met een man gechat die aan al mijn eisen wel voldoet, maar dus heel duidelijk is dat hij in eerste instantie een soort friend with benefits zoekt. En als het echt goed gaat, dan wel open staat voor iets serieus. Maar wil geen verwachtingen scheppen..







ja, dat pakken wij slim aan zo houden we jullie aan het lijntje en kunnen we er vele vriendinnen op nahouden



gelukkig hebben jullie dat nog niet door ............



anoniem_142958 wijzigde dit bericht op 15-12-2014 22:17
Reden: smiley toegevoegd
% gewijzigd
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
@Amy, dat gevoel heb ik ook bij Paiq en kost ook veel tijd en dan kom je er vervolgens achter dat ze iets heel anders zoeken. Matchen doe ik ook via de fotobeoordelingen.



@Winkje, als het gesprek niet loopt laat ik het gaan, kennelijk klinkt het dan niet genoeg of heeft hij geen interesse (meer). Waarom zou je het opnieuw willen proberen? Dan kun je toch gewoon het gesprek nogmaals proberen te starten? En tegenkomen, ach dat zie je dan wel weer.



@Imogen, dat is niet fijn maar misschien wel de 'deal' waar je inzit. Hij kan niet voor de volledige relatie gaan en een tussenvorm is altijd lastig (want wat zijn dan de wederzijdse verwachtingen en wat 'mag' je verwachten). Ik denk niet dat je een prinses bent in die zin hoor, want die zou ik herkennen want zelf ook een haha, maar elke vrouw wil toch gewoon 'voelen' dat de man in kwestie je leuk/mooi/lief/bijzonder genoeg vindt om moeite voor te doen en tijd voor vrij te maken? Ik zou ook even afstand nemen, kijken wat hij dan doet. Succes morgen! Heb je veel reistijd? Lijkt me heel lastig met kinderen om fulltime te werken.



@Maka, dat heb ik ook. Veel aandacht en de interesse verslapt, weinig en ik word onrustig en wil hem juist. Eigenlijk niet goed, want de mannen die het oprecht menen zijn dan minder interessant. Ik wil hier juist vanaf eigenlijk. V.w.b. je vraag, ik vraag door. Want bedoelt de man in kwestie dat hij wel een relatie zou willen als het gevoel goed zit, maar in eerste instantie uitgaat van een leuke avond en het dan wel ziet of er iets groeit. Of bedoelt hij dat hij echt letterlijk een leuke avond wil (sex) en niet direct uit is op een relatie. Die laatste categorie sla ik direct over. Evenals eerst fwb willen zijn. Naar mijn mening komt er zelden een normale relatie voort uit een fwb relatie, want als hij sex en leuke dingen heeft waarom zou hij dan niet verliefd geworden zijn en zou dat later wel alsnog gebeuren.



@Bessie, nee dat is geen goed teken tenzij je uitgaat van zijn gevoel en denkt dat hij misschien geen interesse heeft. Volg je? Ik heb de date morgen en ben heel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
HELP!



Ik heb gisteren en vandaag onwijs leuk gechat met een man. De foto's op zijn profiel zagen er ook leuk uit. Vandaag maar voorgesteld om binnenkort eens een drankje te doen en daar stemde hij mee in.

Nu heb ik ''per ongeluk'' zijn Facebook pagina ontdekt en die foto's die erop staan vind ik een stuk minder....

Veel selfies met bier....... vind ik echt helemaal niks.

Eigenlijk vind ik hem ook niet zo aantrekkelijk. Maar hij chat dus wel leuk, en stelt veel vragen.

Alleen... door die foto's ben ik beetje ''afgeknapt''..

Weet nu niet wat te doen... kijk er nu niet echt naar uit.



What to do?
Alle reacties Link kopieren
Thx allemaal! Hoe ik het ga regelen? Geen idee. Voorlopig zal mn ex wat meer moeten inspringen....



En knetter verliefd en veel sex. Dat willen we toch allemaal? Ik begin latter steeds meer te zien als een (hele) goeie vriend, with benefits. En dan gelukkig wel exclusief. Maar echt. Zelfs tijdens de sex liggen we in een deuk om elkaars flauwe foute grappen.... En volgens mij ziet hij mij ook zo... Ach gezien het jaar dat ik tegemoet ga (ja ik ben aan de ene kant heel blij met baan maar ergens ook bang, dat het niet gaat lukken of zo) mss ook maar beter. Dan heb ik meer aan een goede vriend met af en toe sex dan dat ik ook nog een relatie moet onderhouden...



Amy, je hoeft helemaal niets te bewijzen. Ik ben ook een serieuze relatie waard en heb het nu ook niet. Komt wel. Gewoon laten komen en niets willen forceren. Ik kom er nu achter dat deze relatie precies is watvik nu nodig heb dus het was wellicht zo bedoeld. Alles gebeurt met een reden... Mss dat later als ik groot ben het wel uitgroeit tot meer. Of dat ik het bij een ander vind. Forceren maakt alleen maar kapot wat je hebt en het belangrijkste is dat je eerlijk bent tegen jezelf en je prioriteiten goed houdt. En je hebt niet een relatie nodig om gelukkig te worden, maar een relatie kan wel zorgen datvje nog gelukkiger wordt! Eerst voor jezelf zorgen. Een eerlijk zijn tov jezelf en de wereld om je heen. Dan komt de rest vanzelf, in welke vorm dan ook.



Mijn picture perfect zag er echt niet uit zoals ik er nu voor sta. blut, twee kids, baan die al mijn tijd opslokt, lat relatie met iemand die zich moeilijk hecht en die af en toe me op afstand houdt. Toch ben ik, alhoewel soms angstig voor hoe het afloopt wel gelukkig. Ik hoef geen schijn meer op te houden en hoef alleen maar rekenschap af te leggen aan mezelf (daar schaar ik ook het zorgen voor mn kids onder). Heb iemand die ik vertrouw die ook nog wat aan mn jeuk kan doen en vice versa. En dat is nu voldoende.



Nu slapen. Morgen vroeg op en ik weet niet wat ik aan moet... Ik heb geennpassende werkkleren meer.. En ook geen geld om ze te kopen. Tien kilo afvallen is niet alleen maar postitief....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem t voordeel van de twijfel geven..

Ok, slecht voorbeeld, maar de foute man die ik gehad heb, daar had ik een beetje hetzelfde bij. De foto's op facebook waren minder leuk dan de foto op zijn profiel. Afknappen is een groot woord, maar wel stukken minder en sommigen echt hmmmz.

Maar toen ik hem ontmoette, was t kaboem.

(Uiteindelijk niet goed afgelopen, maar qua uiterlijk was er dus echt wel een klik).



Oh en idd ook foto's met drank en een stukje tekst dat ie een keer echt zwaar dronken was. Maar in de praktijk was ie dat vrijwel nooit. Sowieso heb ik daar ook wel vragen over gesteld; doe ik altijd wel, hoe veel/vaak drink je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem in real life, maar niet goed. Misschien vind ik hemm interessanter om het werk dat hij doet. we zitten in dezelfde werksector, en ik heb wel bewondering voor wat hij maakt.



Maar inderdaad, we vatten elkaar niet echt. Ik ben soms wel onhandig via de chat, en met hem heb ik dat heel erg! Misschien omdat ik hem al interessant vond voordat ik hemm op tinder had.



Wellicht kom ik hem nog eens tegen in real life, dan kan ik het altijd nog eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
@ Imogen: succes met je je baan!



@ Maka: klinkt meer als lkkr makkelijk als een vrouw dat accepteert, eigenlijk..



@ Famke: hmm, ik snap je, goeie overdenking! Moet zeggen als hij zelf contact zoekt en interesse toont, ik wel weer wat enthousiaster wordt..



@ Lielie: Ik snap dat het dan wat tegenvalt, maar is de klik niet belangrijker... en foto's zeggen weinig hoor.. eerste indruk krijg je pas echt in het echt.. Hoe is het met facebookjongen?
Alle reacties Link kopieren
Maka: Eerlijk gezegd zou ik er als ik jou was niet aan beginnen als je bang bent verliefd te worden. Aangezien jij schreef dat je snel verliefd wordt moet je misschien jezelf beschermen. Je kan ook wel met hem verder gaan en kijken waar het schip strand, maar dan moet je goed in je achterhoofd houden dat hij in principe niets "meer"wil. Nergens op rekenen. Het zou (ook) niks voor mij zijn. Openheid en eerlijkheid is fijn, maar voor mij zou het NEXT zijn.



Huh nu zie ik allemaal reacties die ik net nog niet zag... even bijlezen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
@Lelie, dat hoeft niets te zeggen. Ik post bijv. ook alleen maar vakantiefoto's en kinderfoto's op FB, dat zou van mij ook een feestende moeke maken en dat ben ik helemaal niet. Dus til er niet te zwaar aan, je komt er vanzelf achter of hij veel drinkt toch? De foto's hoeven ook niets te zeggen, leukste date ever heb ik gehad met de lelijkste van allemaal :-). Heb je dat drankje al concreet afgesproken?



@Imogen, succes vandaag!



Ik merk dat ik afgeleid ben door de date van vanavond. We gaan een hapje eten aan de gracht van Utrecht, zin in! Maar ook weer niet haha. Hij is niet zo'n 'tussendoor apper' geloof ik en dat maakt me onzeker. Aan de ene kant zijn de verwachtingen te hoor, aan de andere kant denk ik 'het is niets'. Lang leve het daten haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat dus op de verkeerde pagina...



Lelie: ik zou het toch een kans geven. Niet alleen op uiterlijk afgaan.

Winkje: Als ik jou was, je vind hem interessant en je geeft zelf aan wat onhandig te zijn op de chat, dan zou ik toch nog een keer een poging doen om een gesprek te starten.



Imo: Succes met je baan! Klinkt heel pittig....



Ik heb op Tinder best veel matches maar er komen zelden chats uit voort....
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames. Wat een date verhalen zeg. Het lijkt wel alsof jullie nog een sprintje trekken zo vlak voor kerst.



Bij mij is het momenteel vrij rustig. Jonge vent met kind verhaal heb ik overal op geblockt. Vond het nog best moeilijk, maar hé.. Er zat geen toekomst in.



Nu wel contact met een aantal leuke gozers. Eentje springt er echt bovenuit. Hij komt zo attent over, zo netjes. Echt heel erg tof. Hij heeft gevraagd of ik zsm af wil spreken en ga dat dus maar weer doen. Dit is zo'n date gevalletje waar ik van te voren al hoop bij heb.. nooit zo verstandig.. maar ik hoop dat er na 12020 mislukte dates (oke, iets wat overdreven) een keer een leuke vent tussen zit :D Zou toch helemaal te gek zijn, zo vlak voor de sentimentele rotdagen.. Hou niet van kerst...... Forever alone gevoel ten top haha!



@Lielie.. Wie niet waagt.. ;) Je weet maar nooit hé! Gewoon proberen!!
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Alle reacties Link kopieren
@Famkej!! Dat het maar een te gekke date mag zijn meid! Ben er benieuwd hoe het zal zijn!!!
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
@ imogen, you go, girl!



@ lielie, nee, klinkt niet goed, maar hij kan altijd meevallen. En misschien is hij biernerd. (Heeft hij altijd een standaard caféglas?)



@ famke, veel succes ermee.



Hier even een stoere impulsieve beslissing genomen. Ik had gezien dat het profiel van twijfeldame weer online stond. Ik had dus twee opties:



- Ik kon gewoon afwachten. Knaagt lang aan mij en ik zou tot mijn volgende vriendin tobben of ik er misschien toch geen kans mee gemist had.



- Ik kon gewoon de knoop doorhakken en dan kwam ik er vanzelf achter hoe de vlag erbij hing. Gezien mijn sociale fobie ook wel een persoonlijke overwinning. Ja, ik had een grote kans om de kous op mijn kop te krijgen, maar bij afwachten krijg ik ook niets.



Dus ik heb met een vriendin gebeld die altijd goed advies heeft gegeven over wat slim en niet slim is in delicate sociale situaties (had ik vaker naar moeten luisteren). Ik heb een kort, duidelijk bericht gestuurd voor een stapje terug date. Natuurlijk kon het mislopen, maar ik heb nu een begripvol bericht teruggekregen dat ze geen interesse meer heeft. Misschien niet wat ik gevraagd had, maar wel wat ik ook wel wilde hebben. En ik voel me best wel stoer dat ik iets heel engs heb gedaan.



Ik hoop dat zij de leuke kerel krijgt die ze verdient. Ik verwacht dat vrouwen voor mij weer gaan glanzen.



Het klinkt misschien een beetje raar dat ik dit zo schrijf, maar ik heb besloten dat dit 2014 wel voor mij was. Ik heb de dingen die ik in dit jaar echt wilde hebben (mijn stage, twijfeldame) niet gekregen. Ik heb echter wel, ook mede door de tegenslagen, heel veel over mijzelf geleerd en ben er nu achter wat echt belangrijk is in mijn leven. En wat ik eraan moet gaan doen. Misschien niet wat ik gevraagd had, maar wel wat ik nodig had.



De lessen van 2014 had ik niet willen missen, maar ik verwacht dat 2015 en 2016 nu wel veel leuker gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
You go sybreed! Klinkt goed! Soms moeten dingen ook gewoon niet lukken, om er sterker van te worden!



Mijn eerste dag zit erop! Kop is eraf! Zo naar kerstvoorstelling kind, prop nu snel wat eten naar binnen. Moet weer helemaal leren plannen....
Als je dit nog leest: veel plezier, Famke! Ik ben heel benieuwd.



Imogen: meteen al pittig dus. Was het wel leuk/interessant?
Alle reacties Link kopieren
@ Sybreed: vallen doet opstaan, kom je alleen maar beter uit en/of geniet je er meer van als je iets wel krijgt of hebt. Lkkr bezig dus!



@ Imogen: Kop is er af indd, goede 1e indruk?



@ Famke: veel plezier, erg benieuwd! Hoop dat het zo leuk is, als je hoopt!
Alle reacties Link kopieren
@ famke.. veel plezier!! Ben benieuwd hoe je date is Hou ons op de hoogte



@ iedereen... Van facebook jongen niks meer gehoord. Tsja dan niet.. hij is alweer mijn gedachte uit Blijkbaar was ie gewoon niet geinteresseerd, en dat kan. En met die andere nog geen concrete afspraak gemaakt voor een drankje. Foto's zeggen misschien niet heel veel, maar geeft ook wel weer een bepaald beeld. Ik ga er nog over nadenken...
Alle reacties Link kopieren
@Famke, veel plezier!

Ja, hoe doe je dat, afleren dat je aangetrokken wordt door afwijzing..



@Verzekerd, hoop met je mee!!



@Sybreed, that's the spirit!

Balen van twijfeldame, maar iig duidelijkheid..



@Lielie, gelukkig kon je fb jongen makkelijk uit je gedachten zetten!



Nou, bij mij schiet t momenteel niet zo op. Alle matches zijn of te laag opgeleid of ze wonen net te ver weg of ze willen niets serieus dus (in eerste instantie).

Ben vandaag wel met een meeeega lekker geval in gesprek, die zegt in opleiding te zijn voor chirurg.. Geen tijd dus voor iets serieus, maar daar zou ik op zich best een beschuitje mee willen eten.. Als ie niet fake is.
Alle reacties Link kopieren
En? Famke?



Maka... Schiet niet op, maar wel een leuke dokter? Dat schiet toch wel op?



Lielie ga toch gewoon wat drinken met die gast, niet zo moeilijk doen!
Alle reacties Link kopieren
@imogen.. je hebt gelijk



@ maka.. jij hecht dus veel waarde aan een hoge opleiding? Wat vind jij dan te laag opgeleid? Mbo?

Ik vind hoog of laag opgeleid totaal nietszeggend..

Het belangrijkste is is dat iemand qua werk of opleiding doet wat ie leuk vind. Een VWO-er zou bv ook zomaar loodgieter kunnen zijn.

Maargoed das mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Opleiding op zich niet perse, werk en achtergrond toch wel. Denkniveau zeg maar. En erge spelfouten of 'domme praat'; me ipv mijn etc. Daar kan ik me best wel aan storen..

Mijn ex had ook alleen middelbare school (en een paar maanden universiteit). Maar hij was echt (heul) slim en enorm ambitieus. Dat laatste hoeft van mij nou ook weer niet trouwens, wil wel iemand die ook tijd heeft voor mij ;).

Ik heb zelf een universitaire studie gedaan (waar ik niets mee doe trouwens). Dus ja, ik denk dat t met een mbo-er toch al snel een kleinere kans van slagen heeft.. Bij sommige twijfel ik hoor.



Maar het zou idd mijn scope een stuk verbreden als ik daar niet zoveel waarde aan zou hechten..
@Famke; was dit DE date met DE man??



@Sybreed; tof, ik hoop ook op dat punt te belanden. Geeft een hoop rust kan ik me zo voorstellen
Nounou, we worden wel in spanning gehouden...
@ Maka, chirurg is de favoriete baan van pathologische leugenaars, dus misschien heb je nog gelijk ook...



@ allen, ik vind het een opluchting dat jullie mijn actie stoer vinden. Ik vreesde dat ik te horen zou krijgen dat ik haar lastig gevallen heb.



Ik ben ook wat gemengder in mijn gevoelens.



Ja, ik denk dat ik mijn leven de komende jaren enorm ga verbeteren, maar het moet nog allemaal gebeuren. Nu heb ik nog niets. Ik heb de zekerheid dat het met twijfeldame niets wordt, maar ik besef ook dat als ik haar over anderhalf jaar tegen was gekomen, wij heel goed hadden kunnen werken. Dan had ik de tijd en mogelijkheden gehad om een relatie de leuke, ongecompliceerde start te geven die erg handig is. Nu hadden we overeenkomende interesses en klikkende persoonlijkheden, maar was kiezen voor mij best wel even slikken. Natuurlijk kom ik nog wel een keer iemand tegen die net zo leuk is, maar dat is nu niet.



Ik heb dus besloten dat ik mij de komende tijd vooral ga richten op leren genieten en het uitbreiden van mijn sociale contacten. Ik denk inderdaad aan NMLK.nl proberen. Daten blijf ik wel doen, maar ik ga wel zien hoe het loopt.



Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat ik alles wel weer voor elkaar krijg. Ik ben in een behoorlijk instabiel gezin opgegroeid en ik ben desondanks toch altijd erin geslaagd om een leuk en stabiel persoon te worden en mijn doelen (met vertraging) te bereiken. Maar ik hoop dat ik binnen anderhalf jaar eindelijk alles voor elkaar heb en even niet hoef te knokken voor iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven