Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@Misspatrice, wat is ver? En in hoeverre zijn jullie gebonden? Bedoel als je geen kinderen hebt is een uur helemaal niet zo ver, van Maastricht naar Groningen is wat anders misschien. Ik zou gewoon een keer afspreken, weet je in ieder geval met wie je te maken hebt en kun je daarna altijd nog zien of hij de moeite van de afstand waard is.



@Amy, oh bah daar hou ik ook niet van. Wil je nog wel daten of staat het je al zo tegen dat je denkt 'bekijk het'. haha wat ouder, nou ik ook hoor



@Lelie, plannen! Ik heb heel weinig vrije tijd i.v.m. kinderen dus moet er echt rekening mee houden. Jij bent toch nog jong en dan heb je toch alle tijd van de wereld haha.



@Bessie, leuk! Wanneer is de date?



@Katrina, in principe geldt dat irl belangrijker is dan op app. Maar persoonlijk kan ik slecht tegen mannen die slecht over app communiceren, omdat het gevoel dan afneemt ofzo. Dus de vraag is wat kun jij ermee? En misschien kun je het ook nog aangeven bij hem?
Alle reacties Link kopieren
@ Famkej: wel leuk dat het zo klikte bij jou! Gewoon lekker door gaan met daten. En zie dan verder.



Hij woont in Utrecht. We hebben beide geen kinderen. Alleen ben ik zo een zeur ( jaja ik geef toe) dat ik nu al van mezelf weet dat zoiets niet zal werken. In het begin oke, leuk. Maar zodra je je echt wil gaan settelen, dan vind ik dat een te grote afstand. Het is wat ik zeg, ik heb nu al het idee dat ik smoesjes aan het verzinnen ben om me niet te hoeven open te stellen voor dat idee. Terwijl hij echt qua uiterlijk wel mijn type is en hij heel veel geduld heeft en ook nog eens heel lief en zorgzaam overkomt. Dus vraag ik mezelf af, wil ik het eigenlijk wel? Heb momenteel zoveel andere dingen aan mijn hoofd. Misschien moet ik het gewoon maar afkappen en eerst eens tot rust komen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@Winkje, goed bezig haha ;)

Rebounders.. tja hoe lang is een rebound? Ik zit zelf geloof ik nog in mijn rebound periode dus ja.. Maar ik vraag altijd wel hoe lang ze single zijn, hoe lang de relatie was (zijn ze in staat om lange relaties vol te houden) en of ze al veel gedate hebben..



@Re_ske, op badoo zie ik ook wel mannen met een open relatie.. En laatst sprak ik iemand op tinder die vertelde dat hij graag af en toe ook mannen wil voor de spanning. Wat.. jaiks! Doei!



@Amy, een expat ja? Zou je dat willen? Of is die wel van plan lang hier te blijven?

Ik heb een keer een Italiaan en een Griek (in t Engels) gesproken die dan van plan zijn hier wel te blijven.. Maar heb dan toch iets van.. nou.. ja en dan wil ie straks toch weer terug. Heeft geen familie in de buurt, wil ik dat wel? En sowieso zoek ik iemand met kinderen, dus ja.

Ik herken het wel dat je het gevoel hebt dat je niet snel meer iemand zal vinden waar je net zoveel voor voelt. Ik geloof wel dat t weer komt hoor, maar idd ws niet zo snel.

Maar op dit moment ga ik echt niet zomaar met (een serieus) iemand die 'wel leuk' lijkt. Serieuzen alleen als hij me echt perfect lijkt. En zo niet, dan laat ik ze afvloeien.. meer voor de gezellige chat. Evt een tussendoortje..(die niet aan mijn overige eisen voldoet, maar wel heel lekker is)



Zoals de chirurg dus.. Ik heb zelf op de ok gewerkt, dus ik ken wel wat termen. En hij gebruikt afkortingen die een leek niet zomaar kent.. Dus het lijkt toch wel echt..? Maar hij is verder niet zo spraakzaam. Beetje artsen-air misschien? Ik ben geweldig, dus als jij wil, dan kom maar op. Hij beantwoord mijn vragen wel, maar sumier en stelt er zelf bijna geen.

Absoluut geen relatie materiaal (staat hij ook niet voor open). Geen kind, geen tijd, geen leven, getrouwd met t ziekenhuis ;)

Maar ik vind t wel heel spannend.. en tja, ik ben nu vrijgezel, dus nu kan t.. Maar ik laat t maar een beetje op zijn beloop. Ga mezelf niet opdringen..



Gisteren sprak ik nog iemand, die qua uiterlijk en heel veel andere specs op 'de foute man' lijkt, maar verder veeeel betrouwbaarder en open over komt. Hij heeft geen kinderen, is wel serieus. Maar ja, klinkt als een rebound op een rebound (aangezien foute man toch wel een soort rebound was denk ik?)



@Katrina, ja ik dus! Haha, de chirurg is ook zo kortaf. Maar die is ook niet echt op zoek naar iemand voor een emotionele binding, zeg maar. Wil m wel nog vragen of ie irl ook zo 'spraakzaam' is. Want anders gaat t geen prettige date worden, vrees ik.





Waar ik trouwens een beetje bang voor ben.. Dat ik nooit een man aantrekkelijk of spannend genoeg blijf vinden in een lange relatie.

Ik heb een relatie van 15 jaar gehad. De eerste jaren was ik knetterverliefd op hem en hadden we een goed sexleven. Maar hij kwam erg aan en ik vond m al snel niet meer aantrekkelijk. Ben ook een paar keer verliefd geweest op andere mannen (1x iets mee gedaan..stom..)

1x is hij flink afgevallen, maar toen nog.. ik vond m gewoon niet meer aantrekkelijk en spannend.. terwijl hij wel echt een mooi hoofd heeft nog steeds.

Was trouwens wel zo dat hij nooit iets wilde ondernemen samen, nergens had hij zin in. Dat speelde denk ik ook wel mee, dat er vanaf mij zo'n afstand ontstond.

Bij de foute man, waar ik echt verliefd op was, kon ik toch ook realistisch kijken. En zag zoveel puntjes die ik (op termijn ws) onaantrekkelijk zou gaan vinden.

En daarbij, we worden allemaal ouder..

Ik ben echt bang dat ik dat niet kan..? Iemand aantrekkelijk en spannend genoeg blijven vinden? Helemaal nu ik merk dat de spoeling van mannen die aan mijn 'eisenpakket' voldoen, best wel krap is.

Ik kan snel verliefd worden, maar 'verliefd' blijven (iig leuk genoeg)..?

Herkenbaar..?
Alle reacties Link kopieren
Misspatrice, klinkt niet alsof je hem echt heeeeeel leuk vindt, klopt dat? En hoeveel km is het van jou naar Utrecht dan?



Maka, nee niet herkenbaar qua snel verliefd maar blijven is lastig. Wel herkenbaar v.w.b. de twijfels of ik me nog echt wel kan binden. Tuurlijk dat wil ik heel graag, maar ik las ergens dat de houdbaarheid van relaties in deze tijd stukken korter is. Als het op is gaat men verder. En mijn angst is dus meer of ik de man in kwestie dan wel blijf boeien.
Alle reacties Link kopieren
@famkej,

Wat leuk voor je!

Klinkt zeker goed dat je wel ziet dat er kleine dingen zijn die je normaal

als afknapper zou zien, maar nu niet. Veel plezier met de volgende dates.



Haha, Maastricht Groningen. Die verhuizingsmove heb ik gedaan, alleen dan

andersom. En niet eens om een lady. (had wel een betere reden geweest)

Toont een beetje aan dat ik niet zo verankerd ben aan waar ik woon.

Als ik l'amour elders vind, dan ben ik zeker bereid om weer het spul in

een busje te smijten. De zware bank is in ieder geval geen issue meer.

Heeft de afgelopen verhuizing niet overleefd.

Over Engeland heb ik m'n twijfels, ik hou niet zo van veel regen.



@Maka,

Denk dat velen dat probleem hebben. Op een gegeven moment heb je elkaar

al zovaak gezien. Zovaak hetzelfde gedaan. Elkaar bij dezelfde naam genoemd.

Weinig samen doen is zeker een probleem, daarvoor ben je toch niet samen?

Om niets te doen?



Volgens mij denk je nu teveel aan wat 'hij' zou moeten doen om voor

jou aantrekkelijk en spannend te blijven. Ik denk dat je zelf ook

energie en creativiteit in je relatie moet proberen te steken. Elkaar

ook zo nu en dan motiveren. Maar als je echt op elkaar bent uitgekeken,

geen idee wat je dan het beste kan doen.



@Patrice,

Maastricht-Utrecht heb ik een tijdje gedaan toen ik aan het daten was.

2 uur in de trein heen en 2 uur terug. Wel een tripje, maar zij was het zeker

waard. Was op een gegeven moment wel door m'n muziek albums heen :p

De toekomst is onduidelijk, dat is wat het leven spannend maakt.

Geduld is een schone zaak, iets waar ik nog niet in uitgeleerd ben.



Momenteel is het redelijk rustig bij mij op tinder. Wel een lady

aan de lijn in het Noorden. Maar ze komt me iets te zakelijk over.

Of ze heeft al m'n flauwe grapjes al eerder gehoord, denk dat ik toe

ben aan nieuw materiaal.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: hij is heel leuk. Daar niet van. Denk dat ik uitvluchten zoek. Dat ik er misschien toch op dit moment niet aan toe ben. Grrr... Weet niet wat ik wil. Blegh. Typisch vrouwending denk ik? En anders een typisch Patricia ding.



Misschien dat ik volgend jaar wel een date plan. Gewoon vriendschappelijk. Dat kan toch ook? Hij wil naar een Jazz cafe met me gaan. Nog nooit gedaan, dus dat lijkt me dan wel weer lachen. Hij gaf net aan dat hij naar Maastricht wilde komen. Vind ik dan wel weer een plus. Hoop alleen dan niet dat er verwacht wordt dat hij dan bij mij al kan blijven pitten want daar ben ik dus niet het type voor. :p
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, mijn ex wilde tot op het einde wel intimiteit zeg maar. Maar omdat hij niets met mij wilde ondernemen (ja, uit eten, wat ik een paar jaar niet heb kunnen doen), sja.. dan heb ik daar ook geen zin in hoor.

Ik heb zo vaak voorgesteld om dingen te ondernemen, maar eigenlijk vanaf het begin had hij daar weinig zin in, hadden we weinig gedeelde interesses. Bios, wat we vroeger nog wel eens deden, vond hij donker en warm, familie had ie geen zin/tijd in, fietsen/wandelen niets aan. Terwijl ik altijd gestimuleerd heb om bijv bij vrienden op bezoek te gaan, mijn best deed bij zijn familie etc, dingen ondernemen met onze dochter.. Uit eten en drinken af en toe met vrienden, dat deed hij. En werk.

Dus nee, ik geloof niet dat het op dat vlak bij mij lag.. hij had nergens zin in, stortte zich op zijn werk. En als ie dan mee ging, was t niet van harte en deed ie ook echt zijn best niet. Bij mijn familie voelde hij zich vanaf het begin af aan niet op zijn plek zeg maar. Ik ook niet zo bij de zijne, maar heb wel altijd mijn best gedaan. Hij was gewoon afzijdig.



Dus ja, ik zoek nu wel echt iemand waar het op een heleboel van bovenstaande vlakken wél klikt. Iemand die er wel van houdt dingen te ondernemen, niet alleen maar in het weekend op de bank wil hangen!



Andersom zei hij dat hij ws wel meer wilde doen, als ik wat meer intimiteit zou tonen. Maar dan nog was t gewoon niet van harte, want hij heeft nooit veel meer gedaan dan uit eten en uitgaan vroeger. Vanuit huis heeft hij dat ook niet zo meegekregen om erop uit te gaan ofzo. Tja en tegen je zin in intiem gaan zitten doen..

Beetje kip en ei verhaal misschien, ik weet t niet. Vooral te weinig gedeelde interesses denk ik..
Alle reacties Link kopieren
@ Maka123: kan ik me goed voorstellen. Dat gaat toch snel vervelen alleen op de bank hangen? Juk! Zou ook niets voor mij zijn.



@ Systeemkast: misschien als er een echte klik is en er gevoelens bij komen dat dat bij mij ook nog komt. Maar op dit moment is het meer twijfel. Al vind ik het wel positief dat hij een gentleman is en naar mij wil komen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Maar patrice, je hebt hem nog nooit gezien toch? Wie weet is hij wel helemaal niet zo leuk en maak je je nu druk om niets? Pas als je weet wie het is moet je je druk gaan maken over deze problemen toch, tenzij je uit principe niet date met hem om de afstand etc. Maar dan zou ik het contact afkappen.



Ik heb date van 2 weken geleden laten weten dat het stopt wat mij betreft. Geen reactie op gekregen en dat is prima. De Tinderman heb ik gezegd dat ik het op date met een ander heel leuk had gehad. Die wilde niet verder appen maar wenste me bijzonder veel succes. Echt heel aardige kerel dus en fijn gevoel aan over gehouden.

Ik heb date een soort van gewaagd appje gestuurd, niets seksueels hoor maar meer erg open over dat ik hem heel leuk vind. Ik zeg wat ik denk en kennelijk stuur ik dus ook wat ik denk haha. Ben benieuwd wat voor reactie daarop gaat komen. Zaterdag nog steeds zin in!
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: nee nog niet. Alleen op foto's dan. Normaliter begin ik er idd niet aan. Een keer geprobeerd en het werkte niet. Misschien moet ik niet denken dat het net zo zal eindigen?



Misschien moet ik idd niet zo onzeker zijn en het gewoon doen. Dan kom ik er echt achter wat ik er nu wel of niet van vind. Denk dat ik in het nieuwe jaar wat afspreek. Nu even niet. Nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen? Wie weet.



Wat goed dat je zo eerlijk durft te zijn! Dus je ziet hem zaterdag weer? Nice.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@ katrina, Ik zou er niet zoveel inlezen. Ik ben zelf ook een ramp via whatsapp/ chat/ sms! Terwijl ik in het echt wel sociaal begaafd ben. Ik vind het ook niet prettig om te communiceren via die media, dus daarom zal ik het ook niet zo snel initiëren. Dat hoeft niet te betekenen dat ik die man in kwestie niet leuk vind. Tegenwoordig voel ik me wel verplicht om eraan mee te doen, omdat ik bang ben dat mannen dan misschien denken dat ik niet geïnteresseerd ben. Dus ik antwoord altijd erg vriendelijk en ,voor mijn doen, belachelijk enthousiast. Omdat ik weet van mezelf dat mannen anders vinden dat ik kortaf ben.

Op date zeg ik meestal gewoon dat ik geen whatsapp-type ben. en dan is het meestal wel goed. Mannen kunnen ook zo zijn. Zolang hij je uitvraagt kan je ervan uitgaan dat hij in je geïnteresseerd is



@ Maka, Ik ben zelf niet aan het rebounden en heb wel weer eens zin in een relatie. maar iemand vinden die bij me past is lastig.

Ik ben zelf in het begin meer bezig met of ik de man in kwestie wel leuk genoeg vind. Meestal kunnen die mannen dan geen genoeg van mij krijgen, maar weet ik het nog niet.

Als ik na een paar dates heb besloten dat ik de man leuk genoeg vind, word ik ineens onzeker en ga ik me bezig houden met de vraag of ik wel leuk genoeg voor hem ben. Terwijl ik me daarvoor daar helemaal niet druk om maakte! Dat punt vind ik zo stom. De onbezonnenheid gaat er dan vanaf en mannen voelen dat denk ik.





Mijn date van gister was weer gezellig. Ik heb uren met hem in de kroeg gezeten. Zoals ik eerder al schreef; ik ben een beetje een allemans vriend, ik heb het eigenlijk altijd wel gezellig met iemand. De fysieke aantrekkingskracht ontbreekt ergens een beetje. Niet dat ik hem onaantrekkelijk vind, want dat is hij zeker niet.Het is een beetje een vonk die mist. Ik weet van mezelf dat ik vooral in het begin erg kritisch kan zijn. En hij vindt mij, geloof ik, wel erg leuk. Hij vraagt steeds: wanneer zie ik je weer?

Ik weet het dus niet zo goed. ik laat het van hem afhangen. als hij met nog iets leuks komt, dan ga ik er denk ik wel op in. maar ik denk niet dat ik hem zelf uit zou vragen.



misschien moet ik er maar mee stoppen....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer bij gelezen.



Ik heb zelf nog 1 contact op Tinder lopen nu, maar het gaat vrij moeizaam. Hij werkt veel in de avond en begint dan te praten als ik ga slapen. Een ander contact heb ik "opgeheven." Lexa profiel is ook weer actief sinds gisteren ( want toch betaald) maar daar gebeurt nog weinig.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
@famkej,

Goed dat je open en eerlijk bent. Natuurlijk is er kans dat er iets tussen

kan zitten waarop hij afknapt. Maar je leert elkaar wel veel beter kennen

en je wil toch iemand die echt bij je past?

Succes en veel plezier zaterdag, bijna weekend!



@patrice,

Wat famkej typte, wie weet valt hij gewoon tegen, dan heb jij je druk gemaakt

om niets. Of wie weet is het wel wat, betekend niet dat die afstand zo groot

zal blijven.



@Winkje,

Misschien is hij minder aantrekkelijk omdat hij zo beschikbaar is?



@Re_ske,

Dat hele tinder live chatten, hecht ik niet meer zoveel waarde. Zo nu en dan wat berichten heen en weer vind ik ook wel leuk. Het is geen msn
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen, maar ik denk eigelijk dat ik 'm gewoon niet zo aantrekkelijk vind. Het is iets in zijn manier van doen. Vrij vrouwelijk. Hij komt niet zo daadkrachtig over. Het is niet perse dat hij geen knappe kop heeft. Bij mij zit aantrekkingskracht hem in andere dingen dan dat. of ben ik nou gewoon te kieskeurig?
Alle reacties Link kopieren
haha systeemkast, msn..... de goede oude tijd
@MissPatrice: voor mij zou afstand geen probleem zijn. Het is lastig, maar wel te doen als je elkaar echt heel leuk vind. Voor mij zou wel een rol spelen of één van beiden in de toekomst wil verhuizen. Dus als de een altijd in Groningen wil blijven, en de ander altijd in Limburg dan wordt het lastig. Als je allebei samen in bijv Utrecht zou willen settelen dan hoeft het geen probleem te zijn. Voor jezelf bepalen of je die afstand een probleem vindt. Misschien eerst wat langer chatten voordat je afspreekt zodat de kans kleiner is dat het tegenvalt?



@Maka: dat ondernemen dat herken ik wel. Vind ik zelf ook heel belangrijk. Maar heb vriendin die met haar vriend altijd op de bank hangt. En met altijd bedoel ik ook altijd. Ze doen werkelijk nooit iets anders. En gaat goed want ze zijn beiden happy. Maar zou niks voor mij zijn nee.

Wat betreft die spanning en aantrekkingskracht.... aantrekkingskracht blijft wel denk ik hoor. De fysieke dan. Zelfs als iemand ouder wordt dan zie je echt nog wel de leuke punten. Wat betreft spanning... tuurlijk kun je spanning in je relatie houden, maar als je een relatie wil dan moet je er ook rekening mee houden dat je leven nu eenmaal minder spannend is. In elk geval minder spannend (onvoorspelbaar en verrassend) dan als je vrijgezel bent. En dan kun je zeggen dat het "spanning in een relatie brengt" als vriendlief je geblindoekt ontvoerd naar een hotel ofzo, maar let's face it: het is spannender als een vage scharrel dat doet. Dus ja, ik denk dat de spanning wel kan blijven, maar op een andere manier. En wil je dat niet, dan moet je geen relatie aan gaan. Maar dat is mijn visie daar op:)



@Winkje: uitstraling is belangrijk. Je hoeft aantrekkingskracht niet te kunnen benoemen: het is er of het is er niet. En nee dat is niet te kieskeurig Dat mag je gewoon lekker vinden Maar ik blijf het herhalen: laat het niet van hém afhangen of je hem nog eens ziet. Volgens mij werkt het beter als je zelf bepaalt wat je er mee wil en daar de actie op onderneemt.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje; weten jullie nog leuke gratis datingsites? Ben bekend met paiq.. Badoo.. maar wil eens wat anders proberen! Gratis is wel belangrijk, want vind de betaalde sites zo duur :S Ook niet 5 euro in de maand ofzo.. nee direct 20/30!!
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
@verzekerdl; OKCupid!
Alle reacties Link kopieren
Okcupid is wel leuk inderdaad. Wel veel expats ;) Ik hoorde laatst van een vriendin van me uit de VS dat okc daar de grootste site is. Hier is het niet zo populair volgens mij, maar wat er op zit heeft over het algemeen wel meer inhoud dan bijv. een Badoo.



@re_ske ik denk inderdaad dat ik er maar een punt achter zet met die jongere man. Ik wilde juist even rust en nu zit ik toch weer met allerlei gedachten en onzekerheden, waar ik nu even geen energie voor heb.

Dus denk dat ik zoals Sybreed zei helemaal maar even de datingsite (ik zit er maar op één) de deur uit doe. Ik had nog leuk mailcontact met één ander, maar die vertelde tussen neus en lippen door dat hij voor een tijd naar het buitenland vertrekt, dus een date zit daar voorlopig niet in.



Misschien even richten op mijn sociale leven. 99% van mijn vriendinnen zijn zoals bij Amy gesettled (veel met kinderen) dus als ik zelf niks voorstel kom ik nergens meer ;)



Ik knap trouwens ook af op mannen die je het gevoel geven dat je gekeurd wordt. Een paar foto's a la, maar als je een eerste indruk hebt, komt de rest wel bij een echte date, toch? Bovendien vind ik het geen fijn idee als allerlei mensen allemaal foto's van in bezit hebben, ook al zijn t gewone foto's. Heb je nog wel contact met hem, Amy?



Stroef contact op de app, haak ik ook snel op af. Ik hoef geen ellelange gesprekken elke dag, maar het contact dat er is, moet wel een beetje leuk zijn.



Als ik zo lees waar ik allemaal op afknap ben ik misschien toch niet zo easy-going als ik dacht, haha. Maar goed, ergens ben ik toch nog een romanticus die gelooft dat als het goed zit je niet hoeft te wennen aan 'rare' dingetjes. Dat het dan gewoon loopt.



Als ik niet meer date, ben ik trouwens voor niets begonnen met mee schrijven, haha. Gelukkig heb ik in het verleden genoeg gedate om nog heel veel ervaringen te kunnen delen.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
@ Nadine_j: we zijn nu ongeveer 3 maanden aan het chatten. Niet dagelijks overigens.



Ik kijk even hoe het in het nieuwe jaar gaat.
Carpe Diem!
@Lady-dana; heel handig he, al die gesettelde mensen Ik heb geen contact met foto man. Ik laat het even, en kijk of hij nog over de date van zaterdag begint.



Ik heb vanavond een date met een Tinderman, en er eigenlijk best zin in. Hij is lekker assertief wat betreft voorstellen en beslissen, en daar hou ik van.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik lees dat er hier een hoop gedate word. Nu ben ik even benieuwd. Stel je date met meerdere personen , wanneer of na hoeveel dates besluiten jullie er met 1 door te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Even vraagje tussendoor.



Er is een dame, waarmee ik al een aantal dagen chat op tinder, twee maal een voorstel hebt gedaan voor een afspraakje. Gewoon kort, ik ga dan gewoon naar haar toe, ze woont niet ver weg. Maar ze kan op beide niet en zal me een "seintje" geven wanneer ze wel kan. Heeft het zin om daar dagen lang mee door te chatten? Of heeft ze niet genoeg interesse, of nog tig mannen aan de lijn?



@draaizon,

Volgens mij heb je na date 3 wel redelijk door of je iemand echt leuk vindt.

Persoonlijk ga ik dan niet meer verder contact hebben met andere "dating" vrouwen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Lastig te zeggen, Systeemkast. Om eerlijk te zijn: als ik twee voorgestelde keren niet kan en ik vind de man in kwestie erg intetessant, dan probeer ik zelf met een ander voorstel te komen en die dan vast te leggen. Soms is dat dan wat verder weg. Een seintje geven klinkt wat vaag en vrijblijvend imo.



@amy weet je wat het is. Soms kan ik echt genieten van het single leven. Ik heb nog geen kinderwens, hou van uitgaan, leuke dingen doen, mensen ontmoeten. En ik heb periodes dat dat veel gebeurt en dan ben ik ook happy. Maar er zijn periodes dat geen van mijn vriendinnen van de bank te branden is (om overigens allemaal zeer geldige redenen) en dat kan wel eens frustreren.



Ik las hier dat iemand dingen onderneemt met nmlk. Is dat leuk?
manamana...tutuutududu
@Draaizon: geen richtlijn. Als het goed voelt, dan wil ik niet meer met anderen daten. Kan paar dates verschil tussen zitten met de man in kwestie, maar meestal loopt dat wel gelijk op. Bij de een is dat na 2 dates al, bij de ander gaan er 4 maanden overheen.



@Systeemkast: 2x voorstel en nog geen concreet tegenvoorstel van haar? Lekker laten gaan dan! Klinkt als geen interesse, of misschien wel interesse maar niet genoeg. Als zij zo vaag zegt dat ze wel een seintje geeft, gewoon kort sturen: ok dan hoor ik het wel. En verder niks meer sturen via de app. De bal ligt dan echt bij haar. En ook vooral blijven door daten met anderen dus



@MissPatrice: 3 maanden, holy shit. Dat is lang!! Is er nog geen date gekomen puur vanwege die afstand? Of is er ook niet over gesproken? In dat laatste geval zou ik een polsen of hij niet gewoon op zoek is naar een chat vriendin. In alle andere gevallen, zou ik gewoon concreet een voorstel doen. Ergens tussen jullie woonplaatsen in. Misschien heb je daar vrienden wonen waar je na afloop later nog even langs kan gaan ofzo. Maar gewoon afspreken dus!

Ik vind zo lang chatten altijd zo doelloos...



@Amy: heel veel plezier vanavond! Heb je eigenlijk nog iets van die man gehoord die nu weer naar buitenland is? Is er nog contact geweest?



@Verzekerd: OkCupid inderdaad! vond ik ook altijd heel leuk! En wat iemand al zei: de mannen daar hebben meer inhoud dan de mensen op Badoo. En wat ik daar ook leuk aan vind is dat je vragen over jezelf kan invullen, wat er voor zorgt dat de match percentages behoorlijk goede indicatie geven van of het klikt.



@LadyDana: volgens mij wilde Sybreed zich daarbij aansluiten. Ik heb in het verleden activiteiten via nmlk gedaan, maar ik vond het echt 10x niks. Kan aan de regio liggen hoor, want vriendin van me zit in andere regio en vond het heel erg leuk. Maar in mijn regio (midden NL) waren het eigenlijk vooral mensen die geen vrienden hadden (en wat achteraf ook niet vreemd was, omdat ze dan na 5 minuten over hun therapie begonnen te praten... zo maak je geen vrienden) of mannen die wanhopig op zoek waren naar een date. Dus nee, niks voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven