Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
quote:AmyFarahFowler schreef op 26 oktober 2014 @ 20:56:

Ok, volgende keer dat ik hem tegenkom zal ik het gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie weleens een date gehad met een man waarvan je maar één foto hebt gezien??? Of zelfs helemaal géén foto's??
@Lielie, daar doe ik niet aan, nee. Helemaal niet zonder foto's. Ik zet ook foto's online, dus vind het fair die van een ander te zien. Als hij dat niet doet gaan er alarmbellen af.
Alle reacties Link kopieren
Rasa, bedankt ik bedoelde inderdaad seksueel. Ja ik denk dat ik 't al weet, meer richting sexchat. Het ging ook om mijn uiterlijk etc. Ik ga 't afkappen.thanx
Alle reacties Link kopieren
@Emma, bedankt het helpt om 't zo te lezen. Klopt beetje ego was ie wel. Dus een 'no go' voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Nee echt niet! Ook al kunnen foto's ook bedriegend zijn. Maar als hij daar de moeite niet voor neemt...en wat heeft hij te verbergen denk ik dan?
Zonder foto's? Hoe moet je zo'n man dan herkennen bij een date? En inderdaad: het klopt niet als hij geen foto's wil laten zien.
Alle reacties Link kopieren
@lielie27 Was het gewoon een stel-je-voor-vraag aan ons of heb je een "blind" aanzoek tot date gehad?
When nothing goes right ... go left
Alle reacties Link kopieren
geen foto is vaak getrouwd
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 26 oktober 2014 @ 22:10:

geen foto is vaak getrouwd Haha, goed om inderdaad een beetje gezond wantrouwen te blijven toepassen in dat soort gevallen..
When nothing goes right ... go left
Alle reacties Link kopieren
quote:emma74 schreef op 26 oktober 2014 @ 22:00:

@lielie27 Was het gewoon een stel-je-voor-vraag aan ons of heb je een "blind" aanzoek tot date gehad?



Haha nee hoor, ik ben gewoon in contact met een leuke man die op zijn profiel één foto heeft staan van zichzelf. Best een goed uitziende man. Gewoon een foto van zichzelf, niks geks aan.

We zijn nu sinds zaterdag aan het appen en gisteravond vroeg ik of hij nog meer leuke foto's heeft om te sturen. Toen vroeg hij of ik altijd zo nieuwsgierig ben met een knipoog ;) En stuurde als geintje een foto van iets anders. Toen heb ik het gesprek maar stil gehouden en begon hij later op de avond over iets anders.



Moeten nu de alarmbellen gaan rinkelen? Of vanavond ofzo opnieuw vragen naar nog meer foto's?
@lielie, lastig... Het kan zijn dat ie je gewoon zit te teasen, het kan zijn dat hij vindt dat het niet alleen maar om uiterlijk moet draaien en het kan zijn dat hij op dit vlak toch iets te verbergen heeft. Ik durf het je niet te zeggen.



Ik heb Tinder gister weer eens van stal gehaald. Ben daar al 2 mannen tegengekomen die bij mijn favorieten op e-matching stonden. Gratis lid daar. Eén van de twee is nu een match. Best een handige combinatie zo: e-matching om wat meer over iemand te weten, Tinder om contact te leggen. Ben benieuwd. Deze man is wel een stukje ouder dan ik, maar hij ziet er leuk uit.



Het is overigens wel een slecht teken dat ik de jachtvelden alweer aan het afstruinen ben nog voordat ik mijn derde date met die andere man heb gehad. Niet dat ik vind dat het niet kan of mag in een prille datingfase, maar in mijn geval is het wel een slecht teken. Normaal gesproken kan en wil ik me maar op één man tegelijk richten.
Alle reacties Link kopieren
@ Rasa, ach ik vraag later wel om meer foto's.. kijken of ie dan wel wat stuurt ;)



Ja over het algemeen... als ik met een leuke man aan het daten ben en ik merk dat ik hem leuk vind en ook zeker iets in hem zie, dan ebt mijn interesse in andere mannen eigenlijk weg en richt ik mij volledig op die persoon.



Maargoed, opzich is er niks ergs aan om even op wat meer paarden te wedden.
Alle reacties Link kopieren
@amy, die collega gewoon naar rechts swipen! Is toch leuk? Misschien kan je gelijk een leuke openingszin verzinnen voor een eventuele match? Als je het een beetje luchtig houdt dan geef je wel ruimte voor een gesprek (en dan zie je wel hoe zich dat ontwikkelt) en anders heb je in ieder geval geen awkward moment in de gang.

@lielie, foto's zijn wel een must en het liefst meerdere. Ik zou niet op date gaan met iemand die weinig/geen of vage foto's heeft. Net zoals dat ik ook niet op date ga met mensen die niet hun eigen naam gebruiken, maar een duidelijke nick.

@rasa, volgens mij zegt het inderdaad wel veel! Blijkbaar is hij het gewoon niet voor je.



Momenteel staat bij mij alles op inactief, overige dates ook afgezegd. Eerst maar eens kijken hoe het gaat met deze tinderman. Tot nu toe is dat gelukkig heel positief!
Pff wel prettig Rasa, te lezen wat je schrijft over appen tussen twee dates. Nou staat ook mijn tweede date nog niet helemaal, maar inderdaad, wat zou je allemaal moeten bespreken... En uiteindelijk is het bij mij ook een beetje behoefte aan bevestiging. Ik zeg dan maar tegen mezelf dat ok het maar beter gewoon kan wéten als hij toch zou afhaken, maar helemaal helpen doet dat nog niet :P En ik heb wel een paar kleine dingetjes die ik wil vertellen, maar die spaar ik dan nog maar even op. Zucht :P
@Amy: zou m inderdaad ook naar rechts swipen maar houd alsjeblieft in gedachte dat dat NIKS hoeft te betekenen. Heb het ook ooit wel eens gehad en man in kwestie dacht gewoon aardig te zijn en me naar rechts te swipen. Zo van: hey wat toevallig jij ook hier. Maar daar hoeft dus niet perse iets achter te zitten.



@Lash: hoeveel dates heb je nu met Tinderman gehad?

@ Lielie: ik vind ook dat je om foto's kan vragen. Tuurlijk draait het niet alleen om uiterlijk, maar je moet toch wel weten of je iemand aantrekkelijk vind. Zou dus nog een keer vragen of hij nog andere fotos had. Meer zo van: je hebt er van mij al <noem aantal> gezien op Tinder/Paiq/whatever, van jou stond er maar 1 op. Ben wel nieuwsgierig. Zoiets. Heb zelf net iets te vaak gehad dat mensen zonder foto's of met vage foto's iets te verbergen hebben.



@Rasa: wanneer heb je date 3? Vind het niet heel vreemd dat je nog wat aan het rondkijken bent hoor, maar snap je redenatie wel van je maar op 1 iemand tegleijkertijd kunnen richten.
Alle reacties Link kopieren
Andere date-optie met wie ik aan t appen was en zou daten is ook afgehaakt...hij vindt onze werelden te verschillend. Tja dan niet...next. Zodra ik mijn stem terug heb ga ik een wijntje drinken met nr.3. En nee niet bij mij thuis, haha.
Heel goed Snoopy, their loss!



Mijn date 3 is komende zaterdag. En eerlijk gezegd kan ik me nauwelijks nog voorstellen dat ik dan denk: hee, hij is toch eigenlijk wel heel leuk. Het voelt meer als een verplichting die ik nog moet afwerken. Ik had me zó voorgenomen om dit nu echt eens aan te gaan en nu twijfel ik toch weer heel erg of ik dit wel door moet laten gaan...
Ik vind appen tussen dates maar lastig. Het Grote Magische Gebeuren staat of valt toch op de dates. Verder leent het zich alleen voor korte conversaties die dan ook snel op flirten uitdraaien.



Ik voel mij toch wat raar om te flirten met iemand die ik nauwelijks ken...



@ qian, als iemand ziek is, ga je toch niet een date pressen. Ik zou dat ook voorstellen. Heb zelf ook weleens een date uitgesteld omdat ik een loopneus met niesbuien had. Als ik iemand onderspetter denk ik dat de date zeker mislukt was.



@ lielie, Foto's weigeren vind ik raar.



Heb mijn eerste bericht eruit gegooid. Merk dat ik er een tikkie cynischer insta als eerst, maar van stilzitten wordt ik ook niet beter. Bovendien bellen er nog steeds weinig leuke vrouwen aan bij mij.
Alle reacties Link kopieren
@Rasa: Als ik je zo lees zie ik ook geen reden om af te spreken...Tenzij je een gezellige middag wilt, en het gezellig was.



Edit: sorry dit heb ik misschien wat te droog gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:sybreed schreef op 27 oktober 2014 @ 18:59:



@ qian, als iemand ziek is, ga je toch niet een date pressen. Ik zou dat ook voorstellen. Heb zelf ook weleens een date uitgesteld omdat ik een loopneus met niesbuien had. Als ik iemand onderspetter denk ik dat de date zeker mislukt was.

Ja, heb je gelijk in. Ben niet snotterig, maar ook al iemand aansteken is niet grappig. En wat nu als ik het nog een keer ga uitstellen? (ben nogsteeds ziek...). Twijfel nu of ik hem alvast zou inlichten dat ik nog niet beter ben, dus beter nóg later plannen...
Alle reacties Link kopieren
@Rasa: Oh, zie nu je andere topic. Als oefenmateriaal. Ja, doen! zou ik zeggen. Heb ik ook een keer gedaan met een man, waar ik eerder zou stoppen, tòch nog eens afgesproken.
@Coolpack, ik begrijp dat jullie na die eerste leuke date nog geen vervolgafspraak hebben gemaakt? Maar wel de intentie naar elkaar uitgesproken om dat te gaan doen?quote:Qian schreef op 27 oktober 2014 @ 19:18:

@Rasa: Oh, zie nu je andere topic. Als oefenmateriaal. Ja, doen! zou ik zeggen. Heb ik ook een keer gedaan met een man, waar ik eerder zou stoppen, tòch nog eens afgesproken.

En, hoe pakte dat uit??



Ik vind ook eigenlijk dat ik door moet zetten, maar van de andere ben ik bang dat de eerdere aantrekkingskracht inmiddels is omgeslagen in een lichte afkeer. Van mij hoeft bijvoorbeeld zoenen eigenlijk niet meer zo. Maar als ik hem bij de derde date af hou, terwijl we de eerste twee dates flink hebben staan kopkluiven, is dat ook weer zo raar (en een regelrechte afwijzing natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Ik begon toen ook twijfels te krijgen. En we gingen eerst wat actiefs doen waarbij ook geen ruimte voor intimiteit was (te veel andere mensen). Was erg leuk om te doen. Daarna een rustige avondwandeling maken, de gesprekken waren boeiend, maar ik voelde niet meer die mega-aantrekking zoals op vorige date. Op `t einde wel gezoend. Er was nog wel genoeg aantrekking over om te zoenen, maar niet meer zo heftig als eerder. Merkte dat ik daarna ècht duidelijk wist, nee, dit is het niet.

eigenlijk was het nut dus, bevestiging dat ik naar m`n gevoel mag luisteren!
Wel goed dat je nog een keer hebt afgesproken om het zeker te weten. Ik kijk het nog één of twee dagen aan en dan hak ik de knoop door. Wil hem ook niet op het laatste moment afzeggen.



En ondertussen zit ik nu alweer een tijd lang te chatten met weer iemand anders op Tinder. Zowel deze man als de eerdere man (wiens profiel ik al kende van e-matching) lijken best afspreekmateriaal. Als de man van de 3e date een hernieuwde interesse in manvolk in het algemeen bij me teweeg heeft gebracht, dan is dat ook gewoon al winst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven