Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Of mailt zij niet meer terug..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En misschien dat de trilogie eindigt met jou in de rol van Mr Grey SK!
Een slagveld indeed
Alle reacties Link kopieren
Ik had eerst een badoo account die heb ik allang verwijderd reden om te verwijderen was, ik zat op de laptop naar jurkjes te kijken voor een trouwfeest binnenkort van een kennis opeens rechts van mijn beeldscherm verscheen een advertentie van badoo van mijn foto erop en onder mijn foto stond date met haar vandaag nog. Ik was boos omdat ze zomaar mijn foto's op advertentie zetten, daarna heb ik gelijk mijn badoo account verwijdert wie weet hebben andere mensen nog erger kennissen mijn foto op een advertentie gezien. Er is geen privacy op datingssites weg met dat soort sites!
Alle reacties Link kopieren
en hier weer verder met al onze leuke verhalen lol

Wat lees ik dat toch allemaal graag, vooral die nieuwe tortelduifjes op het forum :D

Al gaat er dan soms toch een kléin beetje jaloezie door mn hart :p
Alle reacties Link kopieren
Forumduifjes?

Nu heb ik wat gemist, wie????



Haha famkej, ben meer een knuffelbeer dan een kelderbezitter
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Forumduifjes? Al die missende leden die nu in een relatie zitten of bedoelen we de liefde onderling



en SK, wie weet hoe jij je ontwikkelt tijdens dit topic. Wie weet eindig jij wel als slaaf aan een ketting in een SM kelder met een alleenstaande moeder van 45+ met 4 kinderen als dominator
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, one can always dream
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Happy new topic!!



Famke heeeeel veeel plezier vanavond en geniet!



Ik ga koken voor poezelmeis en vriend. Hij gaat straks weer naar zijn mannen.
Veel plezier Famke!



Oh en adhd'ers heb je in soorten en maten. Ik ken er een aantal (oa in eigen familie) en die dingen die hier genoemd worden, zijn niet de standaard bij adhd. Gelukkig 😉
Alle reacties Link kopieren
En veel plezier natuurlijk famkej!!!
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
zijn er op het forum forum tortelduifjes ontstaan.



Ga maar weer Tinderen. Lexa nog geen match gevonden.



famke veel plezier

quote:poezelpootje schreef op 11 februari 2015 @ 14:55:

Patleeuw heerlijk twee meiden en een super leuke leeftijd! Ik heb een dame van 11 jaar en vol aan het puberen. En waar loop jij dan vaak tegen aan bij vrouwen als je date?

!!



Poezel. Eigenlijk enige via sites dat gesprekken niet op gang komen geregeld. Als er toch een leuk gesprek volgt en via app kijken of klik is voldoende is voor een date. Een keer echt geen klik. Was de minste ervaring. Andere keren wel een klik is, maar niet de stap verder te maken.

Tot nu toe 5 a 6 keer een klik was en nieuwsgierig werd of wat kon worden. Met een (via Lexa) was er direct bij eerste moment van elkaar zien een wauw gevoel van beide kanten. Iets wat zelden gebeurd. Woonden 160km van elkaar (zij in oosten van land). :( Date was eigenlijk voor gezelligheid bedoeld. Ik was in vakantiehuisje van me ouders en daar in de buurt in de stad waar ze woonde. Was zomervakantie. Drie keer afgesproken Het was super.Romantisch en gezellig tegelijk. Wisten beide dat afstand en ons levensituatie niet toe liet om ooit een van ons naar ander te gaan verhuizen. Af en toe nog app contact. Hebben nog steeds af en toe over dat eerste wauw moment.



Ik heb twee keer iets kort met vrouw gehad. Tweede vrouw was ook meer gevoel van beide kanten. Ze zat/zit in mediation voor de scheiding. Toch niet alles verwerkt. Ze wilde alleen zijn voorlopig en geen contact. Even geen contact gehad vier weken. Enik was verbaasd vandaag dat ze appte. hoe het ging. Er kwam weer een kort gesprek vandaag. Gaat schijnbaar wat beter. Het is wel duidelijk dat in die korte tijd dat we wat met elkaar hadden wel een gevoel is ontstaan die nog steeds op de achtergrond er is. Pfff verwarrend. Ik ga niet denken dat er nu weer goed contact kan ontstaan. Wacht het af hoe verder loopt. Kan net zo goed niks uitkomen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik kennen elkaar alweer 5 jaar. 5 jr geleden aangemeld voor lexa, en door elkaar vragenlijstje ingevuld te hebben kwamen we in contact en we wonen nu alweer 4 jaar samen. En nog steeds gelukkig haha.
Dank voor alle steun...



@ Maka, het is voor de dagelijkse omgang niet zo ernstig, maar ik zit in therapie. Ik heb eigenlijk geen zin om dat tig keer op het forum te gooien. Probleem is dat het voor mijn stageadres van mening is dat dit voor zowel patiënten, begeleiders en mij een risico is en dat ze dat niet willen nemen. En hoewel het te vroeg is om het te zeggen, ze kunnen gelijk hebben.



Nare is dat ze eigenlijk tevreden over mij zijn en gisterenochtend ben ik nog begeleidt door het team op een manier die mij duidelijk maakt dat de werkvloer echt van niets wist. Ik heb gelukkig contact met school gehad en mij wordt niet verweten dat ik de eer aan mijzelf gehouden heb. Als ik geen handvat krijg aangeboden door de stageplek om door te gaan, weet ik ook wel hoe laat het is. Ik hoop alleen dat er een nieuwe plek gevonden kan worden, want weer een half jaar uitstel is gekmakend.



@famke, niets is wel erg hard, het is een leuke vrouw, maar ik weet post-Twijfeldame dat het er niet echt was. Bovendien maakt mijn huidige situatie maar weer duidelijk dat ik voornamelijk bloed, zweet en tranen en aan het eind een geweldige kerel te bieden heb.



@ SK, ter inspiratie ligt vijftig tinten in grote getale op Koningsdag op de rommelmarkt. Geeft naar mijn mening de verkoopcijfers en de literaire waarde aan.



Als iemand met ADHD herken ik mij niet in het beeld dat wij impulsief daten en snel verveeld zijn in een vrouw. Intense gevoelens wel. Ik ben heel trouw, hoewel ik wel tegenwoordig liever iets voor het bittere einde (Dear Sybreed...) stop.
Systeemkast Ik denk dat dat heel verstandig is om eerst met een ongebonden vrouw te beginnen. Ik was mijn ex eerste echte relatie en dan gelijk een kind erbij is best heftig voor iedereen.

Heb je wel korte relaties gehad?



Coolpack hoe is het nu bij jou?



Leeuw Dat heb ik ook gehad toen ik vier jaar geleden mijn eerste stapjes online zette. Ik trof ook echt een super leuke jongen er was gelijk een klik, maar ook aan de andere kant van nl en hij een kind en ik een kind. Dat het met de afstand niet ging werken dat was gelijk duidelijk echt balen toen. Ook nog een tijdje contact gehouden, maar dat bloede dood op een gegeven moment. Balen is dat he vind je die ene leuke en dan werkt het niet.



Ik heb via lexa echt wel leuke contacten gehad en super leuke dates gehad, maar dat was wel 4 jaar terug. Over die vrouw die je nu weer appt. Ik zou daar wel alarmbellen hebben. Om gelijk in het begin van een opbouwende relatie al te maken hebben met issues zal ik voor passen. Het moet toch echt klikken en genieten zijn, zoals bij Famke.



Maar Maka en jij hoe zit dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:poezelpootje schreef op 11 februari 2015 @ 18:59:





Ik heb via lexa echt wel leuke contacten gehad en super leuke dates gehad, maar dat was wel 4 jaar terug. Over die vrouw die je nu weer appt. Ik zou daar wel alarmbellen hebben. Om gelijk in het begin van een opbouwende relatie al te maken hebben met issues zal ik voor passen. Het moet toch echt klikken en genieten zijn, zoals bij Famke.



Maar Maka en jij hoe zit dat?



Het is als zo een gevoel ontstaat zeker heel jammer dat je niet kan proberen iets op te bouwen. Je krijgt gedachten van ....Wat als het wel kon?

Van het laatste ben ik helemaal met je eens. Ik heb contact maar kijk naar hoe het gaat. Ik heb geen verwachtingen. Wil geen teleurstelling.



Nog niets op gang gekomen. Ik heb ook de hengel gebruikt net als Maka. Maka wil je in het aas happen?
Al die mensen hier opeens met relaties; is het nu een relatie topic geworden? Daten op het slagveld deden we toch?



@Famke; veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
@sybreed, bedankt voor de tip. Enige wat ik leuk vond aan de trailer was de helicopter.

Als ik vrouwen ga slaan moeten het zombies zijn.



@poezelpootje, nee, helaas nada. Afgelopen jaar voor het eerst horizontaal gegaan.

Echt bizar, ik ben niet een super introvert figuur. En volgens mij ook niet de lelijkste van Utrecht.

Hoge dosis ik niet begrijp opgelopen de afgelopen jaren, internet dating gaat ook bijzonder stroef.



Even geheel offtopic (there's a newsflash):

Zojuist een groep mensen langsgehad voor bezichtiging. Ik dacht dat er maar 1 zou komen maar

een groep stellen. Okay, leuk, publiek, eindelijk

Dus even verteld waar het lekte, waar internet brak werkt en hoe slecht de elektrische platen het doen.

Maar er waren gewoon twee meiden bij die enthousiast waren over de inrichting.

En misschien heb je al een idee, ik ben een redelijke geek. Overal staan beeldjes, figuurtjes.

Was zelfs één dame bij die de 3d printer herkende! Was even een schok, dacht dat ik de enige

nerd was in Utrecht. Het is alleen jammer dat ik dat soort mensen normaal nooit tegenkom.

Niet eens als date, maar gewoon kletsen over gemeenschappelijke hobby's.

Op tinder/paiq/lexa/okcupid heb ik het meestal over haar hobby's zoals eten, koken, reizen en

paarden. Terwijl er dus ook gewoon vrouwen zijn die ook geïnteresseerd zijn in fantasie figuren

en grafisch ontwerpen.



Nouja, zou wel een fluke zijn, een glitch in the Matrix.

Gelukkig leest single mom lady een boek over vampiers
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Amy, hahhahahaha, nee hoor. Ik ga wel voor de trofee last man standing
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 11 februari 2015 @ 19:29:

Al die mensen hier opeens met relaties; is het nu een relatie topic geworden? Daten op het slagveld deden we toch?



@Famke; veel plezier!!



Haha, dat bedoelde ik met de tortelduifjes! :D



Zeg, is dat enkel bij mij dat het forum de laatste tijd vaak eruit ligt voor "onderhoud"??
@nevermind; nee, volgens mij is dat de nieuwe standaard van Viva.



@SK; op dit tempo kan ik met je meedoen als last woman



Ik bedoelde meer de nieuwe mensen die nu meeschrijven maar gewoon een relatie hebben. No offense.
Alle reacties Link kopieren
Haha, patleeuw.. je woont echt te ver weg..
Amy sorry ik neem aan dat het voor mij bedoelt is. Aangezien ik de enige ben die erbij is komen schrijven en een relatie heeft.



Ik lees al mee vanaf het begin en ik wilde Famke even laten weten dat het niet altijd slecht hoeft te zijn en ondanks mijn prille relatie zijn er ook dan nog veel onzekerheden en het is fijn om met mensen te praten die ervaring hebben zoals met de kids voorstellen enzo.



Maar ik wil niet zomaar binnen vallen als dat niet gewenst is.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 11 februari 2015 @ 22:10:

Haha, patleeuw.. je woont echt te ver weg..Ligt eraan of je zuidelijk of noordelijk woont. woon in de buurt van amsterdam. niet in de stad zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven