Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Oeh... soms kunnen dingen een rare wending krijgen...



De laatste date van afgelopen woensdag was echt leuk, maar... meer gezelligheidsmateriaal.



Intussen was ik met de gevoelige Tinderman blijven kletsen en het klikt zo goed! Echt heel goed. Hij weet rake dingen te zeggen en bij mij veel los te maken. Toch maar weer afgesproken met hem afgelopen vrijdag... daarna bleef ik malen... wat moet ik nou, durf ik het aan?



Gisteren weer afgesproken en over veel dingen gepraat. Mooie gesprekken hebben we. Ook gezoend en nog meer... Hij geeft duidelijk aan mij echt leuk te vinden en ik krijg hem eigenlijk ook niet meer uit mijn hoofd... morgen ga ik naar hem toe en blijf ik slapen 😁....



Eh wat zei ik over rare wendingen... 😇
Ik kan het bij jou allemaal niet meer zo volgen 5x5, dus rare wending volg ik ook niet 😄 Maar klinkt goed en daar gaat het om.



Pat, klinkt fijn bij jou, leuk maar ook wel relaxed!

Oh en ik denk dat mijn date bedoelde (...) van wel. Het is meer dat ik zelf even niet zo'n zin heb. Ook door iets privé.
Alle reacties Link kopieren
Hoi patleeuw1



Weet je,als je hopeloos op zoek gaat,met uit gaan of zo.

ik vind dat het zo averrechts werkt.

Zoals ik al zei,moch er een leuke man op mn pad komen,en die ene klik is er,dan sta ik er wel voor open.

Maar ik ga geregeld naar festivals toe,en ik ga niet met een idee,oo vandaag moet ik scoren.



Ik kom wel eens mannen tegen,maar daar heb ik meestal niets mee.

meestal zijn het mannen die oud zijn, 10 jaar en ouder,of van die jonge knulletjes van amper 25 jaar,of ze hebben kids of een kinderwens.

Nou ik zit daar niet op te wachten.

Ik leef van dag tot dag,en ik zie wel wat er op mn pad komt.

Ik ben te vrede zo met mn leven,ik heb genoeg te doen,fulltime baan,sporten,mn vrienden bezoeken in het westen van het land.
Mijn vakantie is nog niet geheel begonnen, want ik heb nog een paar stukjes verslag over...



Maar het is nou niet echt de zomer die ik me voorgesteld had, dus ik heb een excuus om binnen te zitten.



@ reske, stuur die brief nou maar. Ik denk dat jullie allebei weer contact willen (ik zeg niet relatie) en als je het awkward blijft maken door allebei over niets te blijven praten gaat het niet goed komen.



@ amy. Eigenlijk zegt Cool al helemaal wat ik denk over buitenlandman.



@ never, dit controlerende gedrag is echt een signaal dat er iets helemaal niet oké is.



@ 5x5, leuk dat je misschien toch meer in de war bent dan ik er in lees...



@ Qian, die stapels papier zijn het enige. Ik heb nogal veel papieren nodig op dit moment...



@ leentje, stiltes zijn meestal geen goede dates.
Even een snelle update tussendoor (sorry)



Gister date gehad; maar niet met de Tinderman. Daar hoorde ik niks van en ik had geen zin er achteraan te gaan. Ik had die dag leuk zitten chatten met een datingsite man en die vroeg of ik vrij was voor een drankje; dus de Tinderman heb ik vrolijk laten gaan.

Het was heel gezellig, al vond ik hem wat jong. (hij is een paar jaar jonger). Het zou absoluut niet gaan werken, maar voor even waarschijnlijk wel grappig. Kort contact geweest vandaag, maar ook hier ga ik niet achteraan vangen.



Verder niets meer lopen want andere Tinderman wilde een thuisdate. Toen ik aangaf dat niet willen vond hij het geen probleem, maar een uur later was ik geblockt. Was toch een probleem.



Maar het belangrijkste; alles met buitenlandman is over en uit. Er ging een knop om (met dank aan Cool en Lielie) en ik was er opeens ZO klaar mee om me zo te laten behandelen. Maar, lekker wijferig, ik heb wel closure nodig. Dus ik heb het met opzet op de spits gedreven en daarna laten escaleren. Hoewel hij netjes bleef (ik ook) en het gesprek niet uit de weg ging is het geklapt en zijn we het erover eens dat dit niet zo meer kan. Hij begrijpt niet dat ik het 'friends' in friends with benefits een keyword vind (of hij is niet daartoe bereidt) en ik kan dat niet accepteren.

Hij heeft vandaag en morgen nog dates met andere vrouwen, en is daarna weg, dus het feit dat hij dat verkiest boven mij nog een keer zien, terwijl ik aangeef dat fijn te zouden vinden, zegt mij genoeg.

Hoewel ik weet dat het beter is zo, dat er ergens iets beters voor me wacht, en ik zelfs liever niet heb dat hij opeens nog voor de deur staat (ik zie hem ervoor aan) heb ik er toch verdriet van.

Ik ben er veel mee bezig geweest, en het is druk geweest in mijn hoofd geweest daardoor. Het heeft alles bij elkaar lang geduurd, en heeft me een beetje leeg getrokken merk ik nu, helemaal na een dag als vandaag (het 'gesprek' smeerde zich uit over een halve nacht en hele dag) ben ik er doodmoe van.

Dus ik ga een hete douche nemen en wat slaap inhalen. Vanaf volgende week heb ik een hele drukke paar weken waarop ik me kan focussen, en daarna is er wel weer een silver lining
Komt goed, Amy *hug* ZOals gezegd herken ik het wel een beetje. Inderdaad dat wat zure en ook wel stekende gevoel dat hij toch kennelijk veel meer dingen belangrijker vindt dan jou dan de indruk die hij je eerder had gegeven. Da's erg jammer, maar dan is het inderdaad wel goed dat je de pleister nu losgetrokken hebt. Fijn dat je in ieder geval zo te lezen voldoende afleiding hebt de komende weken. En goed ook dat je met andere dates ook een beetje voorzichtig bent. Achteraf bezien denk ik dat dat bij met die scharrel ook een beetje een keerpunt was van dat ik toch wel graag weer meer wilde dan wat losse lol tussen de lakens. Ik zeg niet dat dat voor jou ook per se zo is of moet zijn, maar juist omdat het je toch wel leeggetrokken heeft is het in ieder geval goed op dit vlak goed naar jezelf te luisteren, denk ik. En zoals je ook weet voel ik me wel eens wat eenzaam met allerlei stelletjes om me heen, maar het heeft ook wel z'n rust in vergelijking met dit soort situaties met kerels die niet in staat zijn gewoon te doen wat ze zeggen of te zeggen wat ze doen.
Oh, vergeet ik het weer: Pat, je vroeg nog van welke film mijn libido verdween hahaha. Niet van Magic Mike, die moet ik nog steeds eens zien. Het was zo'n late film op de Belg over een meisje dat haar verloren vader zocht in (seks met) oudere mannen - meisje van 25, kerel van minstens veertig jaar ouder, zoiets - en nogal gedetailleerde foto's van hun lichaam nam (en dan die close-ups misschien weer samen wilde plakken of zo). Inclusief 'zaakjes' die ik niet per se hoefde te zien zeg maar



Was trouwens in een boek bezig waar de relatie tussen een man en jonge(re) vrouw duidelijk niet meant to be is. Dat kwam al voor het eerst naar voren bij het ... zoenen. De analyse in het boek was ongeveer vergelijkbaar met die van mij ;-p Ik denk dat ik de date inderdaad maar na mijn vakantie plan. Ik heb even geen zin in zwaarmoedigheid van een ander erbij geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
@pat ja hoor het was erg gezellig. Zondag heb ik date 3. Moest het zo storend zijn zou ik wel overtuigd zijn om niet verder te gaan.. het is niet zo dat hij er nog over begon. Hij vroeg gisteren er naar hoe dat nu zat met dat online gedoe en ik heb het uitgelegd en gezegd dat ik me niet telkens ga afmelden om toch maar niet online te staan. Dus dat was wel duidelijk denk ik. Verder is daar niets meer over gezegd toen. Dus denk dat dat controlerende er wel af gaat. Snap dat dit voor anderen een probleem kan zijn maar ik kijk liever verder dan dat. Ik heb gewoon zo een geweldige klik met hem dat het zonde zou zijn dat daarom te laten gaan. Zoals je zegt niemand is perfect... en perfectie bestaat niet. Zolang hij maar niet zoals mijn ex is die zichzelf zo perfect vond is er niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 27 juli 2015 @ 22:35:

Oh, vergeet ik het weer: Pat, je vroeg nog van welke film mijn libido verdween hahaha. Niet van Magic Mike, die moet ik nog steeds eens zien. Het was zo'n late film op de Belg over een meisje dat haar verloren vader zocht in (seks met) oudere mannen - meisje van 25, kerel van minstens veertig jaar ouder, zoiets - en nogal gedetailleerde foto's van hun lichaam nam (en dan die close-ups misschien weer samen wilde plakken of zo). Inclusief 'zaakjes' die ik niet per se hoefde te zien zeg maar



Was trouwens in een boek bezig waar de relatie tussen een man en jonge(re) vrouw duidelijk niet meant to be is. Dat kwam al voor het eerst naar voren bij het ... zoenen. De analyse in het boek was ongeveer vergelijkbaar met die van mij ;-p Ik denk dat ik de date inderdaad maar na mijn vakantie plan. Ik heb even geen zin in zwaarmoedigheid van een ander erbij geloof ik.Marieke Marieke. Die had ik ook gezien. Speciale film, vond hem wel mooi.
Was ook.



Tja, en 'verder kijken dan dat', zo kun je het noemen. Ik hoop voor je dat het daarbij blijft. Maar je zegt dat hij er niet over begon en in de volgende zin dat hij vroeg hoe het nou zat met het online gedoe. Zal wel aan mijn leesvaardigheid liggen dan dat ik dat niet snap.
Alle reacties Link kopieren
5x5 het is verwarrend welke tinderman het is. Maar dat maakt niet uit. Gaan jullie ook iets leuks ondernemen. Dan leer je ook andere kanten van elkaar kennen dan alleen diepgaande gesprekken. Ook nu je een nacht blijft slapen leer meer van elkaar kennen. Is dat komend weekend?



cool ik bedoelde ook jou date. Ik hoop niet dat er iets vervelends is prive. Sterkte. De film die je gezien hebt is inderdaad niet libido verhogend. Wel een aansprekende van het leven dat iemand kan hebben film denk ik gezien het onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Cool, ik bedoel dat we niet gepraat hebben over het controleren. Ik denk dat hij het niet bewust doet of zich niet bewust is van hoe Die over komt op mij daardoor..



Ach en via wat schrijven op de chat ontstaat er altijd wel verwarring.. net zoals hier. Probeer maar eens uit te leggen wat je bedoelt zonder dat het verkeerd word opgevat. Ik had die dag dat ik hier schreef ook geen goede dag en was in een slechte bui. Misschien had ik beter niets geschreven..



Moeilijk toch he.. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten zeggen ze hier.. Dus als het dan toch fout blijkt te zijn zal ik het wel zien en kunnen jullie zeggen "zie je wel".
Het gaat mij niet om ziejewel. Ik begrijp je gewoon niet. Maar prima, jouw leven.



@Pat: Gaat in grote lijnen om klachten (niet allemaal even ernstig, maar er zijn ook mogelijke zaken die ermee te maken kunnen hebben die toch wat heftiger zijn) die naar nu blijkt onvoldoende serieus zijn genomen. Dat komt even aan en veroorzaakt enige zelfmedelijden 😉 Heb date dat ook maar geappt dat ik daarom , en ook vanwege de vakantiestress , liever na mijn vakantie afspreek.
Alle reacties Link kopieren
Reske, weet niet wat je in de brief heb gezegd maar als je grwoon zegt: je had gelijk over foute ex maar ik moest er even zelf achterkomen. Vind het erg jammer dat ons contact daardoor verwaterd is. Zou je het leuk vinden om n keer een fles wijn te helpen legen (oid)? Nee heb je ja kun je krijgen....
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 28 juli 2015 @ 08:28:

Het gaat mij niet om ziejewel. Ik begrijp je gewoon niet. Maar prima, jouw leven.



@Pat: Gaat in grote lijnen om klachten (niet allemaal even ernstig, maar er zijn ook mogelijke zaken die ermee te maken kunnen hebben die toch wat heftiger zijn) die naar nu blijkt onvoldoende serieus zijn genomen. Dat komt even aan en veroorzaakt enige zelfmedelijden 😉 Heb date dat ook maar geappt dat ik daarom , en ook vanwege de vakantiestress , liever na mijn vakantie afspreek.



Wil je mij even uitleggen wat je niet begrijpt? Vind het vreemd dat er zo aanvallend word gereageerd ... en dat iedereen meteen iemand lijkt af te schrijven omdat er iets niet helemaal goed is ofzo..



Kan ook aan mij liggen . 😊
Alle reacties Link kopieren
Never: Mensen die hier meeschrijven hebben nooit met een wijzende vinger gewezen naar een forummer hier. We willen allemaal de liefde vinden. Er worden ervaringen gedeeld en adviezen gegeven. Natuurlijk kan wat je schrijft net anders overkomen dan bedoeld is. 50% van communicatie is lichaamstaal. Daarom kan het geregeld voorkomen dat wat je schrijft op een app of chat van een site anders overkomt. Die ervaringen hebben we allemaal.



wen. Met oren en ogen open houden bedoelde ik zeker niet hopeloos op zoek gaan. Dat werkt zeker averechts. Gevaar van mensen die dat doen is dat ze een relatie zoeken en niet een persoon zoeken om een relatie mee te krijgen. Ik bedoelde meer je zintuigen openhouden voor leuke mensen die je ontmoet. Als je er helemaal niet mee bezig bent sluit je je daar ook weer voor af. Scoren doe je met een sportwedstrijd of mannen/vrouwen die een avond plezier willen. Vaak bij single die op vrijheid gesteld is en heel erg tevreden niks ontbreekt vaak geen ruimte voor iemand. Of de man/vrouw moet van goede huize komen om raak te schieten



Cool: Heel vervelend als dat niet gelijk serieus genomen is. Logisch om date na je vakantie te plannen. Nu even rust en vakantie vieren.



syb. laatste loodjes met je verslag.



amy. Dat andere Tinderman gelijk je blockte zegt genoeg over zijn bedoelingen. Geen nieuwe liefde vinden dus. Friends with benefits is friends doorgaans toch ook wel leuke dingen ondernemen samen. Daar staat de term voor. Dat hij het niet begreep is misschien wel dat hij dat deel niet zag zitten. Als dat er niet is dan is het niet meer dan sexmaatjes/fuckbuddy's zijn lijkt me.

Hij heeft als persoon wel indruk gemaakt. Logisch dat het pijn doet als hij er anders instaat. Je hebt een teleurstellend gesprek gehad dat je niet zomaar even loslaat.
quote:nevermind_ schreef op 28 juli 2015 @ 09:45:

[...]





Wil je mij even uitleggen wat je niet begrijpt? Vind het vreemd dat er zo aanvallend word gereageerd ... en dat iedereen meteen iemand lijkt af te schrijven omdat er iets niet helemaal goed is ofzo..



Kan ook aan mij liggen . 😊



Ehm. Ik lees bij jou meer aanvallendheid dan andersom hoor. Ik geef alleen aan dat ik je niet begrijp. Ik blijf vinden dat je jezelf tegenspreekt bijvoorbeeld, dat begrijp ik dus niet. Ik had ook kunnen zeggen dat ik je rijkelijk naïef vind en erg jong overkomend voor je leeftijd, maar dat deed ik niet. Dat is dan nog steeds mijn (een) mening, maar dan kan ik me voorstellen dat het aanvallend voelt.

En als jij hier frustratie neerzet over zijn gedrag, ons daar in- of expliciet (kan ik niet meer nagaan omdat je je tekst hebt aangepast) onze reactie / ons advies op vraagt, tamelijk unaniem te horen krijgt dat men niet met zo iemand in zee zou gaan en jij vervolgens zegt dat je het maar iets kleins vindt en verder kijkt dan dat, dat zou dan evengoed aanvallend kunnen zijn. Of dat je doet alsof wij er een soort wedstrijd vsn maken wie gelijk heeft. Jij vindt het omdat hij lief tegen je was inmiddels een futiliteit, ik (en sommige anderen) niet. Allemaal prima. We zien wel wat de waarheid is. Zoals Pat zegt delen we hier onze ervaringen. Als jij het aanvallend vindt als mensen jou op basis van hun ervaringen een spiegel proberen voor te houden, met de beste bedoelingen, vraag ik me een beetje af wat je hier komt doen.
quote:imogen75 schreef op 28 juli 2015 @ 09:27:

Reske, weet niet wat je in de brief heb gezegd maar als je grwoon zegt: je had gelijk over foute ex maar ik moest er even zelf achterkomen. Vind het erg jammer dat ons contact daardoor verwaterd is. Zou je het leuk vinden om n keer een fles wijn te helpen legen (oid)? Nee heb je ja kun je krijgen....Eens!
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen,



Een hoop nieuwe gezichten, Welkom allemaal hier!



Amy: Wat goed dat je het hebt afgekapt met buitenlandman. Het klonk allemaal niet zo goed. Naar dat je verdriet van hebt. Heel veel sterkte. Het is inderdaad beter om het zo te doen dan het zonder afsluiting laten sudderen.

Dat de andere tinderman jou blockt zegt meer dan genoeg. Hij laat zichzelf erg kennen.



Pat: Hoe is ie met jou? heb je het fijn gehad op je vakantie? Ik hoop dat je date leuk wordt.



5x5: Wat leuk! Lekker gaan genieten!



Cool: Wat wispelturig van hem, alsof hij reageert op jouw reactie en niet zelf wilt toegaven wat hij echt wil.

Ik zou het zelf ook lekker na je vakantie plannen, dan hou je je hoofd lekker leeg. Ik hoop dat je privesituatie weer snel opknapt. fijne vakantie in ieder geval!



Fam: mooie nieuwe avatar! Fijne vakantie!



Syb: Hoe is het met jou? Lekker van je vakantie aan het genieten?



Renke: Probeer het vooral voor jezelf te doen, en probeer zo min mogelijk je te bedenken wat hij ervan zou vinden. Daar heb je toch weinig controle over. Als jij die brief wilt versturen omdat je zelf denkt dat het oplucht, of dat je het daardoor beter kan afsluiten, moet je dat gewoon doen. Als hij er al klaar mee is, dan is dat zo. Die brief veranderd dat niet, maar voor jezelf kan het fijn zijn.



Never: Ik zou zelf ook wel me ook wel twee keer bedenken als iemand je zo controleert. Ik hoop dat het uiteindelijk mee blijkt te vallen. Maar voor mij zou het iets zijn waardoor ik ermee zou stoppen.

Ik denk ook niet dat je sommige reacties moet opvatten als een wijzende vinger. Ik ervaar hier iedereen altijd als erg meelevend en helpend. Het kan zijn dat het anders overkomt dan bedoelt is. Maar iedereen zit hier min of meer in hetzelfde schuitje. We delen ervaringen, en eerlijk gezegd, uit mijn ervaring, is dat controleren geen goed teken. Maar goed, wij zijn er natuurlijk niet bij en wij gaan van jouw omschrijvingen uit.



Sk: hoe is het met jou?



Imo: haha, leuk! have fun in italie! maar zo te lezen komt dat wel goed ;)



Lelie: Jouw frustratie kennen we allemaal wel hoor. Ik heb het ook vaak genoeg gehad. Ik begrijp het soms ook niet. Waar halen ze ze vandaan? Misschien inderdaad iets met "relatiemodus". Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, en ik vind relaties doodeng. Mezelf openen naar iemand kan ik maar slecht. Waardoor het vaak niet lukt. Daarnaast gaat het bij mij ook erg snel weer kriebelen als het niet mee zit; "zijn er niet andere mannen voor mij" Misschien een beetje van " het-gras-is-groener- syndroom".



Voor jouw date hetzelfde advies als bij leentje: probeer niet te hoge verwachtingen te hebben. Ga inderdaad zoals Imo zegt voor een leuke avond. Dan hoef je niet zo bang te zijn of het tegenvalt.



Treesebees: Hoe heb je het gehad?



Leentje: Oh wat jammer dat het geen succes was. Herkenbaar, maar waarom zo'n heftige reactie? Bij de eerste dates heb ik zelf meestal geen verwachtingen of erg weinig, een meestal is het dan juist heel leuk. Probeer inderdaad gewoon voor een leuke avond te gaan ipv jouw droomman.



Even een lange egopost, sorry mensen:

Duitser en ik hebben een dipje. We hadden wat afgesproken en ik hoorde dagen niets van hem, en hij heeft me laten zitten. Ik heb al een poosje het gevoel dat als ik niet achter hem aanzit, dat ik dan niets van hem hoor. En dat was dus het geval. Ik werd kwaad en we hebben het er over gehad.

Het probleem is dat hij zich erg slecht voelt. Hij heeft vaak daardoor het gevoel dat hij geen leuk gezelschap is. Ik wil hem gewoon graag zien. Het maakt mij echt niet uit of we de Eiffeltoren gaan beklimmen of gewoon op de bank hangen met zijn tweeën. Maar hij denkt steeds dat hij allemaal bijzondere dingen moet verzinnen omdat hij anders mijn interesse verliest.

Ik zei dat hij mij juist verliest als hij niet communiceert en me laat zitten. Zeg gewoon wat er is. Dan kunnen we samen kijken wat handig is; of gewoon een date overslaan of lekker samen druilerige films kijken op de bank.



Hij zei ook dat hij erg bang is voor confrontaties. Ik was pissig vanwege die niet nagekomen afspraak en hij was in zijn hoofd al helemaal aan het bedenken dat ik het uit wilde maken. Hij zei dat hij altijd de neiging heeft om weg te lopen als het moeilijk is. En als ik iets in de trant had gezegd van; "Laten we ermee stoppen", dat hij dan nooit meer terug was gekomen. Ik schrok daar wel erg van.

Ook hebben we gesproken over het feit dat we beide erg gesloten zijn. En dat dat ervoor zorgt dat we beide lastig onder de oppervlakte komen.



We hebben het allemaal wel uitgepraat, maar het zit me nog steeds niet echt lekker. Ik hoorde weer dagen niets van hem. Ik denk dat hij zich erg slecht voelt en zich terugtrekt. ik geloof niet dat het echt iets met mij te maken heeft, maar ik vind het wel erg lastig. Ik weet dat ik hem niet gelukkig kan maken, ik kan hem zo nu en dan opvrolijken, maar meer niet. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk en ik voor het mijne.

Het punt is; word ik hier gelukkig van en kan ik dit? Omgaan met iemand die zo nu en dan wegtrekt? Wil ik niet liever iemand om avonturen mee te beleven en lol te maken?

Ik heb hem gisteravond gebeld. Ik zie hem morgen weer. Maar ik weet niet zo goed of ik dit allemaal wel kan…… Ik ben echt wel gek op hem, maar ik vraag me af of wij wel de juiste personen voor elkaar zijn.
Inderdaad: hoe is het met SK? Stilletjes! Of op vakantie? Ik ben niet zo goed in dat soort dingen onthouden als sommige anderen hier :-)



@Wink: Oei. Ik begrijp je vraagtekens, als iemand zo is is de vraag eerder of überhaupt wel iemand een geschikte persoon is, vind ik. Als in: kan hij wel een relatie hebben. Ik zou er ook niet gelukkig van worden, dat was dus bij mijn date al een beetje een afknapper voor me (al heeft hij wel lief gereageerd op mijn berichtje, waardoor ik alweer bijna twijfel of ik toch niet - maar ik denk maar van niet). Een vriendin van me heeft ook zo'n relatie met iemand die af en toe 'verdween' als hij niet goed in zijn vel zat. Ze zijn een aantal jaar uit elkaar geweest en hebben elkaar uiteindelijk weer gevonden, maar hij ook niet in de laatste plaats zichzelf, denk ik. Volgens mij zit hij nu meer in de relatie, want ook beter in zijn vel. Het kán dus wel, maar dan moet iemand wel in eerlijkheid naar zichzelf kunnen kijken én zichzelf aanpakken en dat lijkt jouw Duitser een beetje te ontberen als ik je zo lees. Al zal het beiden gesloten zijn ook niet helpen, maar ik denk dat hij hetzelfde gedrag ook zou vertonen bij iemand die extraverter is. Sterker nog, misschien was het dan al geklapt. Ik hoop in ieder geval voor je dat het morgen toch weer fijn is, maar kan me je vragen dus goed voorstellen. *hug*
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 27 juli 2015 @ 23:33:

Was ook.



Tja, en 'verder kijken dan dat', zo kun je het noemen. Ik hoop voor je dat het daarbij blijft. Maar je zegt dat hij er niet over begon en in de volgende zin dat hij vroeg hoe het nou zat met het online gedoe. Zal wel aan mijn leesvaardigheid liggen dan dat ik dat niet snap.Nou nee, ik snap het dus ook niet.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Wink: Ik ben het eens met Cool. Zoals ik het lees moet deze jongen vooral aan zichzelf werken. Het is al goed dat je inziet dat jij hem niet gelukkig kan maken. Dat moet hij inderdaad zelf doen. Mij klinkt het in de oren alsof er "iets " met hem aan de hand is. Het is natuurlijk altijd gevaarlijk om een sticker met een diagnose op iemand te plakken. Maar helemaal goed klinkt het niet. Of je ermee verder moet gaan kunnen wij niet beoordelen. Misschien kun je met hem bespreken dat hij regelmatig ongelukkig op je over komt. Dat hij het heft in eigen hand moet nemen en jij hem daarin wil steunen. Jullie zijn echter pas net samen. Je mag ook voor jezelf, voor je eigen geluk, kiezen.

Het is moeilijk en ook ik snap je twijfel.



Never: Ik hoor vaak van Belgen dat ze Nederlanders direct vinden. Misschien voel jij dat als aanvallend. We bedoelen het niet verkeerd, maar je lijkt inderdaad naïef (sorry) en we willen je alleen maar waarschuwen.



Cool: Ik denk dat ik jou schrijfstijl gewoon "analyserend" vind. Je lijkt over alles zo na te denken. (Look who's talkinking ahum...). Maar inderdaad: het gevoel was er niet. Gevoel kan je niet sturen Cool. Jij vond het duidelijk niets. Een ander misschien wel. Of ook niet, dat weet je niet. Ik kan me wel voorstellen dat je daardoor minder zin hebt om af te spreken. Zeker als je door je privé situatie niet lekker in je veel zit. Sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt.



Pat: Kan me voorstellen dat het stil is nu... Veel plezier alvast met je date!

Over dat alleen zijn heb je gelijk. Juist dan ga je iemand missen... Dat is ook logisch eigenlijk. Maar logisch is nog niet altijd leuk...



Amy: goed dat je duidelijk bent geweest tegen buitenlandman. Cool haar voorbeeld over de pleister is treffend in deze denk ik. Dat hij er niet voor koos om jou nog te zien zegt inderdaad genoeg... Sterkte.





Ik meld me even af voor een dag of 10. Probeer wel mee te blijven lezen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
foutje
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Wink: Hoe moeilijk. Voor mezelf zou ik zeggen dat ik liever rustig alleen ben dan met zo iemand gecompliceerd uit te gaan. De tijd gaat snel en het is toch de bedoeling dat je zo veel mogelijk kan genieten van het leven en elkaar ipv te moeten piekeren.

Maar dat is makkelijk gezegd, gevoel hou je niet tegen. Tijd gaat je wijsheid brengen.



Het was erg leuk, zijn naar een evenement geweest maar er was van tevoren afgesproken dat het enkel om een leuk uitje ging, meer niet. Het is een plager met een heel groot arsenaal aan 'vriendinnen' en hij kreeg dan ook constant berichtjes van verschillende vrouwen waar hij me liet van 'mee genieten'. Er word dus geen gevolg aan gebreid.



Zondag heb ik een date gepland en sinds gisteravond is er nog een bij (morgen of overmorgen) met iemand die niet ver van hier woont. Heel knappe kop, in beide betekenissen van de uitdrukking, erg goed met woorden en daardoor populair. Jammer genoeg nieuw op Tinder. Ben niet graag een van de eerste Tinderdates want dan willen ze meestal de kat nog een beetje uit de boom kijken en eerst meer daten... Nouja, we zien wel. Niet te veel nadenken, gewoon mezelf zijn en we zien wel 😉
Alle reacties Link kopieren
Of mss ben je wel degene die m voor iedereen's neus wegkaapt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven