Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Rustig hengelen, Leeuw, dan breekt het lijntje niet.. 😉
Alle reacties Link kopieren
Zuidelijk ;)



@Famke, hoeeeeeee was t?!!
Alle reacties Link kopieren
Nee patje... Me ouders. Nu zal maka nooit meer happen... Lolololol. Of je moet n extreem lekker ding zijn natuurlijk...



Adhd: ik zeg niet impulsief maar wispelturig. (Kan zijn, niet in de zin van alle adhders zijn wispelturig dus) Gedachten gaan snel. Gelukkig heb ikmdaar ook last van dus kannik het meestal wel volgen.



En nee hoor, ik moet niet sterk en lief zijn. Ik moet (en wil) alleen sterk zijn. Lief ben ik zo ook wel (achter n grote bek). Latter had het gisteren over de toekomst. Hij denkt er wel degelijk over na. Hij was heel duidelijk dat ie dat met mij ziet zitten. Lijkt me heerlijk. Maar hij is wispelturig. En reageert de ene dag anders dan de andere. Dus ik wacht het rustig af. En geniet van het nu. Want als znnallergie weer opsteekt dan is het niet leuk meer en ben ik toch echt wel weg. Hoe dan ook. Onbedoeld. maar mijn actie om de handdoek in de ring te gooien en het uit te maken heeft wel n hele goeie uitwerking gehad. Geeft rust voor mij en mn drukke leven en opeens is latter veel leuker geworden! Wie weet dat hij merkt dat samen ook positief is, we'll see.



Sk, jij denkt dat geek zijn negatief is. Maar het is hoe je ermee omgaat. Ik vind een man die echt een passie ergens voor heeft enorm aantrekkelijk. En een 3d printer razend interessant. En ben echt geen geek. Dus je hoeft geen geek te vinden om interesse te vinden. Mits je dus maar niet helemaal opgaat in die ellende.... ;)



Poes nee hoor gewoon welkom, zo bedoelde amy het vlgs mij niet. Ik ben trouwens net zo schuldig want ik date niet meer. En ik lul alleen nog maar over die gek. Ook irritant waarschijnlijk. Sorry guys. Waar het hart vol van is!.....
Nou ja, irritant... Eerder dat ik weer denk: Pas een beetje op. Het is nog maar kort geleden dat je het 'uitmaakte' en ik lees toch weer eea aan hoop door zijn reactie(s). Maak er geen jojo-effect van.
Alle reacties Link kopieren
Er is al een nieuw topic! *blondie komt ook ergens achter pomtidomtidom*



Famkej: hoe was het?

SK: wat Imo zegt. Een man die een passie ergens voor heeft is aantrekkelijk! Geek zijn hoeft niet negatief te zijn!



Nou, hier ook weer wat lijntjes verbroken.



Mijn kletser op Tinder (die wat aight de hele tijd achter elke zin zei) heb ik verwijderd. "'Schatje het gaat me om jou, niet om sex." Eerste opmerking die erna volgende was: "kan niet wachten tot ik naast dat sexy lijf van je lig." Excuse me?! Ben het een tikkeltje zat dat mannen me alleen maar zien als grote borsten en leuke kont. Delete!



Mijn andere, net verse Tinder match die erg leuk babbalde blijkt ook niet echt te matchen. Heel leuke gesprekken, MAAR... hij wil absoluut geen kinderen. En gezien mijn laatste relatie dus ook eindigde met:"ik wil kinderen en hij absoluut niet", bespaar ik mezelf nu al de tijd en een rot gevoel. Heel eerlijk daarover gepraat. Aangegeven dat daten idd dan voor mij niet veel zin heeft (nav vorige ervaring) maar dat als hij vriendschappelijk contact wil ik daar wel open voor sta omdat we leuke gesprekken hebben. Of dat als hij zijn hart wil luchten (heeft erge problemen met zijn vader, wat dan ook een van de reden is waarom hij geen kinderen wil) dat wel bij mij mag. Geloof dat hij nu een beetje beledigd is.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@imo, was gewoon even een kleine openbaring. Geen van mijn vrienden zijn creatief bezig of houden van sci fi/fantasy. Dus al een lange tijd niet echt mijn passies/interesses gedeeld.



Haha, nee, ik ben niet volledig nerd. Bijbehorende intelligentieniveau ontbreekt

Doe ook gewoon aan stappen, fitness, wk kijken en... boodschappen.

Lekker tegenstrijdig, of veelzijdig. Anyway, kan niet wachten op de forum meeting,

ben benieuwd hoe de leden in het echt zijn in dit topic

Verder heb ik het praktisch nooit over mijn interesses met anderen.



Ik ga verder met digitaal kikkers kussen.

Aantal dunne lijntjes. Misschien moet ik tinder eens op een andere manier

gebruiken, niet zoeken naar een relatie of scharrel. Maar iemand die een

passie deelt. Ben ik straks die foute, oh, maar ik zit alleen op tinder om

nieuwe interessante mensen te ontmoeten
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@MissPatrice, logisch. Ik vraag ook eerst of ze kinderen hebben en nog een kinderwens (ik niet nl). Dan het werk/niveau (beetje guessen). Pas dan weet ik of het sowieso zin heeft. Minimaal 90% van de matches op tinder valt dan al af..



@Passie, ja dat is wel aantrekkelijk.. Maar fwb heeft nogal veel passies.. Even denken, 1 hele grote, daar heeft ook een bedrijfje in, en dan nog 2 privedingen. Altijd bezig dus.. Tel daar het snel afgeleid zijn bij op en pfff you get it ;)



@SK, haha!



Yeah, ik heb ook weer een goede tindermatch..! Hij zegt nu al dat hij een klik voelt, wat ie niet snel heeft. Voldoet aardig aan de voorwaarden ;) En hij is echt single haha.
Alle reacties Link kopieren
@ imo.weet niet of ze zal bijten. of ik een lekker ding voor haar ben kan alleen zij beantwoorden



@Miss Veel gesprekken lopen inderdaad spaak of niet de klik die kan ontstaan. Een leuke vriendschap aan overhouden is natuurlijk ook leuk.



@ cool. Ik viste niet hard hoor. Lijntje dobberde rustig in het water



@ sys Natuurlijk zijn er wel mensen die dezelfde passie en interesse hebben. Je moet ze ontmoeten. haha Sys wordt de foute man op Tinder ;) Ben ook benieuwd wat voor soort personen hier meeschrijven. Nu totaal geen beeld van. En ik schrijf nog niet eens zolang mee lol



@ maka. kijken of deze match wel klikt en in jou plaatje past. We keep going on.

Met contact die met bellen, app teksten en smilies duidelijk maakte meer interesse te hebben heb ik niet teruggebeld. Gaf zelf al op app aan dat het claimerig en paniekerig moment was. Door op smilies met hartjes niet zelfde terug te sturen maar gewoon xxx als afsluiting is manier van reageren/gesprek al verandert. Naar normale leuke zonder liefdesverklaringen.



Ik ben geen type met gevoel wil spelen. Door sex te hebben en niets meer te laten horen Een FWB ga ik niet uit de weg. Leuk contact met de plus



Van haar kant merkte ik meer interesse dan dat ik heb. Dus normaal (vriendschappelijk) contact verder is leuk. Als zij meer interesse houd dan ik dan is verder contact niet goed om te doen.
Ah nieuw topic! En ik kan weer inloggen, ook fijn.



Ik tref de laatste tijd nogal veel mannen die in de war zijn. Nu weer een man op tinder die vrij duidelijk was dat hij niet op zoek naar een relatie is. Oke prima, voor mij is hij ook geen relatiemateriaal, want hij is net gescheiden, net uit een burn-out en hij woont bij zn ouders. Maar hij kletst leuk, ziet er leuk uit, dus ik dacht, we kunnen altijd koffie drinken om te kijken of er iets van chemie is. Gisteravond voorgesteld, maar daar reageerde hij wat ontwijkend op. Kwam gisteren het hoge woord eruit, dat hij dat niet wilde, want dat kon hij niet tegenover zn ouders maken! Wtf? Daarna heel gesprek gehad over allerlei hele boeiende zaken, zoals grenzen stellen en lief zijn voor jezelf etc. Maar dit werkte allesbehalve lustverhogend en dat heb ik hem ook gezegd. Was hij het gelukkig wel met me eens. Ik krijg het gevoel dat ik meer zijn therapeut aan het worden ben dan een mogelijke liefde/scharrel en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Maar ik vind het ook weer lullig om het contact af te kappen en misschien is het ook niet nodig, kan ik het weer bijsturen. Maar weet nog niet of ik daar nu zo'n zin in heb. Toch maar eens ook bij mezelf te rade gaan waarom ik deze mannen er steeds uit pik.



Over passie gesproken...ik had een keer een date met een man die had een passie voor...Feyenoord. Echt elke vraag die ik stelde wist hij te herleiden naar Feyenoord. Was bijna knap. Maar vooral bloedirritant. Na een hele tijd vroeg hij wat mijn passie was. Ik heb geantwoord dat dat Candy Crush was. Haha, de liefde was snel over van zijn kant. Dus voor mij is niet elke passie aantrekkelijk.
quote:misspatrice schreef op 12 februari 2015 @ 08:09:

Mijn kletser op Tinder (die wat aight de hele tijd achter elke zin zei) heb ik verwijderd. "'Schatje het gaat me om jou, niet om sex." Eerste opmerking die erna volgende was: "kan niet wachten tot ik naast dat sexy lijf van je lig."
Alle reacties Link kopieren
Haha efelide, gelukkig is niet elke passie voor je leuk.

Lijkt me redelijk onpersoonlijk, ik vind leuk wat iedereen leuk vind! -_-



@leeuw, Klinkt fout, maar ik ben niet het type bindingsangst of vaagdoenerij.

Als ik een full match zo tegenkom sta ik zeker op en voor een relatie.

Naast m'n passies blijft er genoeg tijd voor een leuke dame over en ik maak

niet altijd geek referenties.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Update: wat is hij leuk! Echt een leuke avond gehad met volop interesse in elkaar en geloof echt dat de intenties kloppen. Enorme aantrekkingskracht was er ook nog steeds. Voelde gewoon goed en was echt leuk. Bij hem thuis nog wat gedronken en beetje gerommeld . Was erg leuk en lekker, goed begin. Alleen die onzekerheid he..... je krijgt gewoon geen garanties dat iemand echt iets voor je gaat voelen (en ik moet het ook nog voelen dan) en dat maakt wel dat ik me een onzeker meisje van 16 voel (niet tijdens date, wel erna). Ik denk dat mijn grootste angst is dat ik mannen met uiterlijk en seksueel wel aantrek en kan interesseren, maar dat ze daarna beseffen dat ik maar een heel normaal iemand ben en dat ik ze dan niet genoeg kan boeien. Maar ik geniet en probeer de onzekerheid niet toe te laten. Krijg een grijns als ik aan gisteren denk. Vanmorgen alweer contact gehad en uiteindelijk maar de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik hem leuk vind, want waarom op de man wachten (hij had wel het eerste bericht gestuurd dat hij de avond leuk vond hoor). Kreeg terug dat dat wederzijds is en me lief vindt. Gisteren trouwens al afgesproken elkaar volgende week woensdag weer te zien. Hoop dat het eindelijk eens een keer goed loopt, maar durf het bijna niet te hopen



@Pat, lastig als je die vrouw in mediation leuk vond en ze nu weer contact opneemt. 4 weken lijkt me wat kort om echt grote stappen gemaakt te hebben. Ik denk dat je jezelf daarin moet beschermen, want echt iets gaan voelen voor iemand die emotioneel niet klaar is kost meestal tranen. heb je verder nog leuke contacten?



@SK, helemaal niet op de hoogte van 'jouw wereld' maar zijn er geen sites (niet perse datingsites) waar ook vrouwen opzitten met jouw hobby's? Want contact is contact en als je gemeenschappelijke passies hebt verbindt dat ook en daar zullen ook vrijgezelle dames tussen zitten lijkt me. Just a tip . Hoe is het met single mom? Al aansturende op een date? Wie weet vindt zij de wereld er horizontaal wel leuk uitzien



@Never, nee bij mij ook tig keer een melding 'onderhoud' of 'te druk'. Vind het echt bagger werken het forum.



@Poezel, ik vond het fijn te lezen dat het bij jou ook met heel veel spannende berichten begon en toch een relatie geworden is. Wat misschien lastig is voor mensen hier is dat jij hebt wat wij zoeken. Het hele date gebeuren kan nogal frustrerend zijn en dan zijn de positieve verhalen soms een extra blik op hoe het ook kan zijn. Dus voel je niet bezwaard, want het heeft voordelen (hoop) en nadelen dus.



@Imo, 'me ouders, nu zal Maka nooit meer happen'.... ik dacht precies hetzelfde! Een goddelijk uiterlijk kan dat wel goedmaken inderdaad! Goed bezig met latter maar wat ik me afvraag.... als hij dat dan aangeeft, van samen een toekomst zien, geef jij dan ook aan dat je dat wel wilt maar geen zin meer hebt in zijn wispelturigheid? Of zeg je niets? En nu doet hij moeite, omdat jij de stekker eruit trok, maar wat gaat hij doen als je weer echt bereikbaar bent? Dat is waarschijnlijk ook jouw vraag? Maar ik vind het in ieder geval beter klinken dan voor de Kerst en zolang jij je er prettig bij voelt.... is jouw leven en jouw risico (en daar ben je je goed van bewust volgens mij). Aankomend weekend klinkt leuk!



@MissP, goed dat je het contact hebt afgekapt want als je verdriet hebt gehad om een relatie die eindigde om verschil in kinderwens moet je het uit de weg gaan. Als hij beledigd is is dat zijn probleem. Wel of geen kinderen is niet iets dat je aan kunt passen aan de ander. Voel jij je wel ok? Kan me voorstellen dat het misschien wel even rot is omdat het dingen naar boven haalt? Als dat zo is: (zo niet dan mag je de ook houden )



@Amy, ik snap je gevoel wel hoor. Wij willen hier klagen, zeuren en onzekerheden en gekke verhalen delen. De halleluja verhalen maken het nog duidelijker dat wij dat niet hebben. Geeft niets, onze tijd komt ook nog wel. Tot die tijd delen we gewoon onze frustraties en hilarische verhalen ok?



@Maka, leuke nieuwe match? Ik zeg daten! Hoe is het contact nu met foute man? Zie je hem nog dit weekend?



@Efelide, herkenbaar maar gewoon afkappen. Misschien lullig (soms), maar het kost jou tijd en energie en levert je niets op. Dus waarom zou je? Problemen en geen mogelijkheid tot koffie/seks = exit. Er zijn echt wel exemplaren die op z'n minst een leuke avond zoeken toch? Hoor je trouwens nog weleens wat van die man 70km vederop die er niet aan toe is?



*ik ga proberen terug op mijn wolk te klimmen en niet teveel te malen ;-)*
@ SK, er zijn heel veel vrouwen die erg nerdy zijn. Ze maken zichzelf echter wel een beetje onzichtbaar, want ze gaan waarschijnlijk minder uit en schamen zich toch vaak een beetje voor hun nerdhobby's.



@ missP. Ik moet zeggen dat iemand die zegt: "Ik wil niet alleen seks." en vervolgens "Ik kan niet wachten op seks." echt nodig aan zijn sociale vaardigheden moet werken.



@ MaKa, zegt hij letterlijk: "Ik ben echt single, heus waar!" Das namelijk nie goe hoor.



@ imo, ik wordt zelf ongemakkelijk van vrouwen met ADHD (als geliefde dan), want ik krijg er zelf meer last van als mijn gesprekspartner het ook heeft. Ik beschouw iemand die mij rustig maakt in mijn hoofd als een plus.



Ik denk dat je latter goed inschat. Nu je je afkeert, maak je jezelf weer spannend. Probleem is dat elke toenadering jou weer beschikbaar maakt en hij weer gaat wegduwen. Een boemerang keert alleen terug als je hem echt weggooit. Misschien keert hij dan niet terug, maar ik zou geen hoop hebben dat hij uiteindelijk bijdraait.



Overigens, hoewel ik in therapie zit, val ik gewoon in de bandbreedte van de "normale" mensen. Ik denk inmiddels dat een heel groot deel van de mensen met milde stoornissen rondloopt en oppervlakkig bekeken prima functioneert. Zolang je door je leven niet uitgedaagd wordt en je zelf het gevoel hebt dat je niets misloopt, is er niets aan de hand. Het is dat mijn toekomstige beroep heel veel van je geestelijk functioneren op allerlei gebieden vraagt dat ik er nu aan moet werken.
@ famke, wat leuk!!!



Ik snap je onzekerheid, want een zeker imposter-effect is er altijd als je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt. Het is immers toch een raar idee dat een geweldig leuk persoon jou leuk vindt, terwijl je jezelf met al je onhandigheden, onzekerheden, problemen en genante momenten kent en je leuke kanten normaal en vanzelfsprekend vindt. Misschien heeft de ander dat echter ook.



Breek het niet af vanwege die onzekerheid. Nee heb je, ja kun je krijgen.
@Famke Jeeeee wat leuk!!! Die onzekerheid hoort erbij denk ik, hebben we daar niet allemaal last van;-) Maar nu vooral lekker genieten en die grijns op je porum houden!



Ik heb niks meer gehoord van die leuke man die 70 km verderop woont. Ik had hem een luisterend oor aangeboden, maar daar maakt hij geen gebruik van. En eigenlijk kan ik dat wel waarderen, zeker na mijn ervaring van gisteravond. Het zou alle kansen op een romantische toekomst vergallen als ik bij hem het gevoel krijg een therapeut te zijn. Nu laat ik hem even zn ding doen en focus ik me op anderen.
Alle reacties Link kopieren
Famkej

Goed bezig! Leuk dat het schijnt te klikken.

Niet teveel bij onzekerheden stilstaan.

Helaas niets meer gehoord van single mom sinds dinsdagavond.

Ik zit wel aangemeld bij wat facebook groepen, maar er zijn niet

echt 'actieve' sites voor. Ik moet ze maar toevallig tegenkomen wat zelden gebeurt.



@sybreed, Aan mijn buitenkant is ook niet te zien wat mijn interesses zijn. (grijze muis)

Zo zal het ook wel bij de anderen zijn. Er wordt zo veel misgelopen -_-

Maar ik ben wel van plan een groot symbool uit te 3dprinten en te dragen als bling.

Of ik wordt gedeporteerd (wat niet eens zo'n slechte optie is) of ik kan een eigen

productiebedrijfje beginnen



@missP, zou fout als die zin voor jou klinkt, hoe goed het weer voor mij zou klinken.

Weer eens wat anders dan een meid die wat grinnikt naar een verkeerd begrepen

flauwe opmerking van me -_-
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed, haha nee hoor. Met de moeder van zijn kids is t al lang over, daarna nog een relatie gehad, nu alweer aantal mnd single. En hij komt gewoon betrouwbaar over.



@Famke, jeeeej wat fijn zeg!

Denk ook dat die onzekerheid wel normaal is. Hopelijk kan hij t snel weg halen!





**Haal t straks wel weg vanwege herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
@Maka, nee je doet niet moeilijk, dit is vrouw-eigen (bij de meesten dan haha) en mannen denken gewoon simpeler. Mannen en halve afspraken is niet handig, want jij hebt aangegeven lastig maar geen nee, maar mannen denken lastig dus nee. Net als zaterdag, niet uitspreken dat je een afspraak hebt betekent voor hem geen afspraak. Pff heb ik ook zo vaak discussies over gehad met mijn foute man. Maar dan dus wel moeten ruiken als het bij hem anders is, hou op schei uit haha.



Wat me vooral opvalt is dat je 2x zegt over met kinderen dat je dat NOG niet wilt. Je hebt hem toch zonder relatieverwachting? Dus dan zou het toch 'ik wil dat niet' moeten zijn of mis ik iets? Het lijkt erop dat hij bewust momenten zoekt waarop je met kinderen (dus als gezin) samen kunt zijn, maar misschien is dat mijn gevoel bij jouw tekst hoor. Ik denk dat dit en de teleurstelling toch verklapt dat je er niet zo los instaat als je rationeel wellicht zou willen. Ik denk dat je uit moet kijken voor je hart, want je voelt je nu rot door hem en dat zou je toch neit meer doen? Ik snap het hoor, maar probeer te helpen/spiegel voor te houden. Ik denk dat je duidelijk moet krijgen voor jezelf wat je wel en niet van hem (mag) verwachten. Voor de rest:
Alle reacties Link kopieren
zo even een paar dagen afwezig en meteen al een deel 3!



Ik ben even niet in staat om alles terug te lezen wat ik heb gemist.



Maar ten eerste wil ik Rasa veel goeds wensen! Jammer dat je niet op de date komt, maar ik snap je keuze volkomen!



Famke, wat leuk dat het zo leuk is! Ik snap je onzekerheden, die garantie is er nooit natuurlijk. Jouw angst van dat mannen op je vallen qua uiterlijk en verder niet herken ik ook enorm. Maar niet te veel bij stil staan. Geniet!



MissP, haha, die is niet zo handig, die tinderkletser. Unmatch!



Efelide, Hahha,wat een verhaal weer. Ik zou gewoon zeggen wat jij wilt. Ik zou er ook niet op zitten te wachten om steeds iemands sores aan te horen.

ik kom ook wel eens mannen tegen die emotioneel in de kluts zitten. Een keer koffie gaan drinken met een man die net twee weken terug gedumpt was. Zat helemaal in zak en as! Ik was ook meer een therapeut. Had met hem te doen, maar ik begreep echt niet waarom hij af wilde spreken.



Maka, Ik denk dat hij vooral af wil spreken wanneer het hem uitkomt. En dat hij niet echt rekening met jou houdt. Ik denk zeker niet dat je je aanstelt, zou hier ook gek van worden. Hij gaat niet meer zijn best doen als jij blijft trekken. Als ik jou was zou ik eigenlijk even geen contact zoeken. Misschien heeft hij dan de kans om je te missen en komt hij vanzelf met iets. Door afstand te nemen geef je ook aan dat je dit gedrag niet leuk vindt. Ik heb ook wel eens in zo’n situatie gezeten en misschien is het niet zo volwassen, maar ik merkte dat gesprekken over ‚gevoel’ ‚ik vind dit niet leuk” iemand die er toch niet met heel veel gevoel instaat alleen maar doet rennen.





Ik heb vanavond met sporter afgesproken, ben benieuwd. Daarnaast nog 2 andere tindermannen die willen afspreken. Ik heb afgelopen weken zoveel afgesproken, maar er was er eigenlijk geen 1 die ik leuk genoeg vond om een tweede keer mee af te spreken, sinds eerste-date-seks-man. Sporter en ik zijn ook totaal verschillend, maar we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
@Famke, thx. Ja, ik weet dat t een beetje man/vrouw ding is.. maar vind t tussen ons wel erg extreem ofzo. En vooral omdat hij dan zo vreselijk koppig gaat lopen doen.



Nee, geen relatieverwachting, op de korte termijn sowieso niet, lange termijn, wat hem betreft misschien, ik denk dat de kans zeer klein is. Maar natuurlijk heb ik wel gevoel, dus dat kan ik ook niet uit zetten ;)

De kinderen kennen elkaar wel al, dus ik vind t lastig. Ze vinden het leuk samen, dochter heeft ook al gezien dat ik weer met m app. Dus die vraag is al meerdere keren gekomen, of ze ook nog eens mag gaan spelen.

Ik wil haar niet weer teleurstellen dat ze elkaar dan over een tijdje misschien weer niet meer kunnen zien.Tja, aan de andere kant is dat ook wel vaker zo bij andere kindjes, van vrienden die ver weg wonen bijv, dat ze die maar heeel af en toe ziet, en sommigen nooit meer, dus misschien moet ik t ook weer niet te groot maken.
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: Jeej! :D Ben blij voor je! En nu niet meer twijfelen! ;)



Wat betreft de knuffel, lief. Het is niet dat ik verdrietig ben. Ik baal er alleen van. Mijn laatste relatie was 3 maanden met een Tindermatch die dus geen kinderen wilde. Daar had ik wel al gevoelens voor. Dus was toen niet leuk om dat af te kappen. Het is niet dat ik rammelende eierstokken heb en de eerste de beste man zal bespringen, maar je mist toch wel iets. Ik zie vriendinnen kleintjes krijgen en settelen en dan denk ik: wat doe ik toch verkeerd? Niet, ik vind mijn single leven leuk, maar soms mis je wel wat. Intimiteit. Niet alleen op seksueel gebied, maar iemand die me knuffelt of blij is dat ik thuis kom (naast mijn cavia's dan :p).



@SK: af en toe is zo een opmerking wel eens leuk. Echter, als je steeds opmerkingen krijgt over je lichaam dan begin je te denken: "hallo, ik ben meer dan dat alleen!" Als het nou was dat ik zeer opvallende sexy foto's op mijn Tinder had staan, maar dat is dus niet het geval :p.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@Winkje, ja dat snap ik en is ook zo. Maar om dan maar mijn mond te houden, terwijl hij niets door heeft.. Is dat dan ok? Ik weet dat er dan uiteindelijk een bom gaat barsten.

En ik geef m bewust ook die ruimte om zelf te komen, maar hij heeft er gewoon minder behoefte aan dan ik.. Ook met berichtjes, hij is niet echt een apper. En dan net op t moment dat ik denk, grr.. dan is ie er opeens weer.

Lastig om me in te houden iig..



Spannend, met je sporter, succes!!



@Famke, ik snap ook niet waarom hij zo nodig met kids wil afspreken. Hij vindt dat leuk ja en de kinderen ook, denkt er verder niet zo bij na.

Maar ik heb mijn dochter 6 dagen pw en hij de zijne het hele weekend. Dus helemaal zonder kinderen is bij ons bijna nooit mogelijk..



@MissPatrice, begrijpelijk hoor. Zeker als je rond die leeftijd zit. Die 'druk' lijkt me wel best lastig. Al ben je nog geen 30 geloof ik he?

Misschien alleen foto's van je gezicht op tinder zetten?
Alle reacties Link kopieren
@Maka: ben 28. Weet je wat het is, tenminste bij mij. Ik heb altijd gedacht dat ik rond deze leeftijd wel zou samen wonen en met 30 de eerste grummel zou hebben. Ik zie die big 30 op m afkomen en denk, hmm alles waarvan ik dacht het te hebben, heb ik niet. Ja, een leuke woning voor mezelf. Dat wel. Maar niet mijn picture perfect. Bah, wil niet zo down praten. Bijna carnaval. Gaat er iemand carnavallen hier? :p



Trouwens Maka, begrijp jou ook dat je niet direct met de kinderen erbij wil afspreken. Zou ik zelf ook niet willen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Begrijpelijk hoor, misspatrice..

Ik ga misschien wel ff carnavallen. Of optocht kijken iig.
Net een grote zucht van een collega (man) die een whatsappje binnenkrijgt. Ik zei: die is van je vrouw zeker? Haha ja die was van zijn vrouw, ze had een duimpje omhoog gestuurd als reactie op zijn antwoord. Vond hij zo'n grote onzin, zo'n duimpje sturen. En dat vond ik weer onzin dat hij dat onzin vond. Dus even een leuk man/vrouw discussie op het werk:-)



@MaKa, maak van je hart geen moordkuil hoor, je mag best zeggen tegen hem wat je ervan vindt!



@Winkje, veel plezier met de sporter vanavond! Is dat de eerste date? Je hebt al best een tijdje contact met hem of niet?



@MissP, het hebben van geen kinderwens (meer) geeft wel wat rust in die zoektocht naar een leuke relatie. Maar verder vraag ik het me ook soms af wat ik verkeerd doe en dat ik nog steeds alleen ben. Is niet leuk he. Gelukkig overheerst het gevoel een leuk single leven te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven