Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ pat, jammer dat ze toch zat te wachten op vuurwerk.



@ dana, ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om het voorzichtig aan te kijken. Ik denk namelijk dat dit mogelijk een langzame groeier kan zijn. Soms is het niet meteen spectaculair, maar ik moet wel toegeven dat ik altijd die persoon die dat bij mij oproept, meteen wel bijzonder vindt.



@ winkje, ik denk dat op de man af vragen nu ook weer te snel is. Vooral omdat je eigenlijk net de boodschap gegeven hebt dat je rustig aan wil doen.



@ CP, dan reageer jij gewoon teleurgesteld omdat je voor zo'n stipte afspraak graag opgehaald was in een ruimteschip.
@Coolpack; ik ken jammer genoeg mannen die dit soort berichten serieus menen. Als je je er nu al niet lekker bij voelt, niet gaan. We hebben het juist over die onderbuikgevoelens gehad he



@Aapje; dat gevoel kennen we allemaal, lees dit topic maar eens door Maar zo af en toe komt er dan een date voorbij waar het wel heel erg leuk mee is, en dat maakt het weer een beetje goed. Af en toe moet ik ook tegen mezelf zeggen dat ik niet moet vergeten er ook een beetje lol mee te hebben.
Alle reacties Link kopieren
@Amy: heb het hem weer uitgelegd. Daarbij aangegeven dat ik het lief vind dat het hem niet boeit Hoe ik uit zie, maar dat deze ijdeltuit daar wel mee zit. Geloof dat hij het eindelijk accepteert. Medicatie begint nu wel aan te slaan al ben ik nog heel snel buiten adem en ook snel moe. Rustig aan doen. En daar ben ik heel slecht in. Tenzij het over daten gaat, dan ben ik weer goed in rustig aan doen. :p
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie reacties! Ik heb hem gister geappt en kreeg meteen 5 (!) berichten terug. We gaan zaterdag nu wat doen. Ik weet nog steeds niet wat er nou aan de hand is, want dat onderbuikgevoel zit er wel nog een beetje. Maar misschien heeft het met een bepaalde tijd van de maand te maken....
Ik kreeg als antwoord 'soms.' Ik heb daar weer op geantwoord dat het me een paar opviel. Ik steven inderdaad op een afzegging af 😉



Overigens was een vraag ook: 'waar kan ik je ophalen?' Euhmmm. Vind ik ook ietwat impertinent, want A hij hoeft niet te weten waar ik woon en B ik stap niet bij een wildvreemde in de auto. Het klinkt ergens wel hoffelijk, maar ik vind dat dus eigenlijk niet. Heb toen geantwoord dat ik liever in het centrum afspreek en toen kwam dus die reactie van 'zorg dat je er om 20:00 bent' die me verkeerd viel.
@MissP; Fijn! Ik heb het andersom



@Coolpack; Hoe oud is hij? Ik krijg een beetje het idee dat hij een onervaren dater is en denkt dat het allemaal zo 'hoort'. Het ophalen van een date vind ik ouderwets en kinderlijk tegelijk.



@Winkje; Ah zie je wel En ja, kan er zeker mee te maken hebben! Had ik eerder deze week dus ook last van haha.
Alle reacties Link kopieren
Cool: wat een ehm aparte opmerkingen

Als iemand dat mij zou schrijven zou ik al afhaken. Beetje bijzondere manier van communiceren, welke reden er dan ook achter zit.



Winkje: hmmmm gewoon maar aankijken zaterdag? Ik zou je gevoel iig niet negeren, maar weet hij wel hoe leuk jij hem vindt?



Fam: hoe is t nou?



Amy: blijft een gedoe dat stomme gedate he? Ik vind je berichtjes altijd zo leuk en lollig om te lezen, maar ja daar heb je weinig aan



MissP: nou toch fijn dat hij het lijkt te begrijpen. Wel heel lief idd. Je hoeft je niet af te vragen of hij je leuk vindt. Mss kan hij mijn date daarin opvoeden ;-0



Dit weekend gesprek gehad waaruit we uiteindelijk concludeerden dat we het voor hem wat tijd moeten geven. Hij zei dingen als 'het moet bij mij nog een plekje krijgen, een relatie' want druk werk, co ouderschap etc etc. Ik heb uitgelegd dat ik behoefte heb aan meer wederkerigheid in een relatie.

Hij begreep het en vervolgens hebben we een heel fijn weekend samen gehad.



En nu lijken we weer terug bij af :-s Wat nietszeggende appjes. Daar baal ik van. Als we samen zijn is het zo leuk! En de rest vd dagen vind ik het geen relatie.

Weet niet wat ik er mee moet.
Hij is 25. Maar voor de rest komt hij niet over alsof hij zich bezighoudt met hoe het hoort. Het komt allemaal vooral over alsof hij in the lead wil zijn en ik me vereerd moet voelen. Ik ga me maar afmelden met de mededeling dat ik vermoed dat het niet echt gaat klikken.
@Cool; Kom vooral even vertellen hoe hij daarop reageerde Ik snap je helemaal!



@Koek; Ah, dat vind ik leuk om te horen

Lastige situatie, die van jou. Goed dat je het gesprek aandurfde, maar de uitkomst is dan weer een beetje mwah. Na dat soort gesprekken heb je (ik dan) goeie hoop dat er wat gedaan wordt met de feedback, en als dat dan niet zo is, is dat extra teleurstellend.
Hij zegt: "Ik nodig jou toch uit op een date? 😉"
En een foto van een koffie-automaat met de vraag 'welke?'
Alle reacties Link kopieren
@ syb. ja ze verwachte direct vuurwerk in de zin van vlinders helaas. Iemand leren kennen en het dan krijgen zou manier van het forceren zijn



@ cool. Alle gekheid. Het lijk dat hij zichzelf wat vind. Anders kom je niet op dit soort uitspraken.



@ aapje, chats zijn nodig om iemand iets te leren kennen. Ook om te weten er misschien een klik kan komen. Het kan helpen er wat luchtiger in te staan. Het kost tijd en moeite. Daar ontkom je niet aan.



@ wink. leuk dat je weer een date hebt. Vraag er zaterdag naar en praat erover. Als je nu al goede gesprekken samen kan hebben is dat ook wat jullie goed kunnen.



@ Missp. waarom, vind je het niet fijn als hij je nu zo zou zien. Als jullie zouden samenwonen zou hij je ook zo zien. Of komt het doordat je nog in datefase zit?



@ koeske. zijn situatie is wel begrijpelijk. Maar als hij wat wil opbouwen is het normaal om de dagen dat je elkaar niet ziet het gewoon over alles en nog wat te hebben. Wat je normaal in relatie ook zou doen.
@Cool; Ik denk dat je heul blij moet zijn hier vanaf te zijn. Wat een sneuerd.
Alle reacties Link kopieren
@Cool hahahaha. Dus hij gaat er idd vanuit dat je wilt komen wánt hij nodigt je uit. Arrogant of juist heel onzeker mannetje
Hij bindt wel wat in, lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
Lol. Grapjas. Ik had daar direct op gereageerd: dank voor de felicitatie, de vraag is echter of ik jou niet moet condoleren dat jij je nummer hebt laten ontfutselen.



Zijn reactie daarop geeft dan snel zat aan of het grappig bedoeld was of niet...
Alle reacties Link kopieren
@Cool: oh God. Maar ben je nu wel of niet onder de date uit weten te komen? Want volgens mij snapt hij je afwijzing niet. Vind die opmerking van Imo wel goed.



@ pat: in eerste plaats dat ja. En ik ben nogal een perfectionist. Het is momenteel een rommeltje hier dus dat vind ik ook niet zo een fijn idee om dan een man in mn appartement te hebben. Heb een aantal dagen niet gepoetst. Dus dat speelt ook nog wel een beetje mee.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@Dana, soms denk ik wel eens dat t beter is om iemand te hebben waar je niet compleet head over heals voor valt.. Maar alleen 'wel lief' is niet genoeg natuurlijk.



@Amy, logisch toch dat je gewoon duidelijkheid wil.



@Coolpack, haha. Ok dan. Hij klinkt nogal.. dominant. Nu vind ik een beetje dominant wel leuk, maar dit klinkt nogal overheersend..?

Maar.. zou ook kunnen wat Amy zegt, onervaren. Vind ik overigens niet kinderachtig, ouderwets misschien. Maar bij echt geinteresseerde mannen, heb ik vaker dat voorstel gehad. Fwb had me de eerste date ook opgepikt (wat ie normaal nooit deed).

Maarreh, denk dat ik ook zwaar zou twijfelen of ik wel wil daten met iemand die dat soort opmerkingen maakt.



@Aapjewat, tja dat verschilt er per persoon, hoe je reageert op slechte dates. Sommigen nemen even rust en afstand, anderen gaan juist keihard doordaten..



@Winkje, lekker aankijken zou ik zeggen.. En misschien voorzichtig polsen waarom hij zo lang niets liet horen. Had je van de laatste date dat onderbuikgevoel?



@Koekske, wel herkenbaar. Ik heb met fwb ook niet veel appcontact tussendoor. Hij zegt altijd dat je dat 'vroeger' ook niet had. En ik ben geen beller sowieso.

Maar hij is er ook wel duidelijk over dat hij ruimte nodig heeft, zijn eigen ding wil doen.

Met mijn ex was dat trouwens ook niet veel anders. Veel mannen zijn volgens mij zo (maar niet allemaal nee)?
Alle reacties Link kopieren
@maka gaat me ook niet om veel of weinig appen hoor; het gaat me om de inhoud van de apjes. En om het feit dat hij me niet erg betrekt bij zijn leven en we zo niets opbouwen.
MissP: ik vind het niet meer dan normaal hoor, als ik ziek ben is denken aan sociaal wenselijk gedrag wel het laatste waar ik zin in en energie voor heb. Dus ik ben ook liever alleen. En inderdaad, opruimen en schoonmaken komt er dan ook niet erg van. Wel fijn dat hij de boodschap inmiddels begrepen lijkt te hebben.
Zoals ik zei bond hij al wat in. Ik was niet zo direct op die 'felicitatie' ingegaan, dacht dat het een grapje was (is misschien ook wel zo), dus had met een knipoog teruggereageerd van 'en vice versa'. Verder zelf ook wel wat kort aangebonden gereageerd op wat hij schreef (daar plaagde hij me ook wat mee). De afspraak vanavond heb ik gecanceld omdat ik sowieso veel te moe ben, dus het wordt waarschijnlijk volgende week. Of het een match is weet ik nog steeds niet, maar hij doet nu wel wat normaler, lijkt het. We zien wel. Vanavond mag ik godezijdank lekker thuis blijven
Alle reacties Link kopieren
Koekske, lastige situatie. Misschien het ook nog even aankijken en voor jezelf een ultimatum stellen?



Pat, Bedankt voor je reactie. jammer dat jouw lijntjes zijn geknapt.



Maka, Ook bedankt en hoe is het met jou nu en je fwb?



MissP, Goed dat je je iets beter voelt!



Aapje, Ligt niet aan jou, zo gaat het bij mij ook vaak. Of andersom, dat ik na een poos tot de conclusie kom dat het niet werkt. Je hoeft jezelf toch niet als vuilnis behandeld voelen? Er is een vonk of niet. Soms is het date ook erg leuk hoor!



Famke, hoe is het trouwens met jou? al een poosje niets meer gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is.



Coolpack, Als het bij jou nu ook al zo slecht voelt vraag ik me af of het wel een match is. wat ik nu lees zou mij ook niet bevallen. Maar misschien stond hij even op zijn achterpoten omdat hij zelf iets verkeerd heeft geïnterpreteerd.



Ik weet niet zo goed waar het onderbuikgevoel vandaan komt, en of het wel gegrond is. Maar vaak klopt het wel ergens. We zullen het zien. ik denk niet dat ik echt iets kan ondernemen, dan gewoon lol hebben op de date van zaterdag. Ik wacht gewoon af of hij na onze date uit zichzelf contact met me opneemt. Ik denk dat dat de beste proef op de som is.
quote:misspatrice schreef op 26 maart 2015 @ 15:44:

@Cool: oh God. Maar ben je nu wel of niet onder de date uit weten te komen? Want volgens mij snapt hij je afwijzing niet. Vind die opmerking van Imo wel goed.



@ pat: in eerste plaats dat ja. En ik ben nogal een perfectionist. Het is momenteel een rommeltje hier dus dat vind ik ook niet zo een fijn idee om dan een man in mn appartement te hebben. Heb een aantal dagen niet gepoetst. Dus dat speelt ook nog wel een beetje mee.net contact met een leuke vrouw via paiq....woonkamer is redelijk...toilet ook...mocht t tot een meet and greet komen na de gebruikelijke first date op neutraal terrein dirigeer ik haar hopla het bankstel in...geeft mij tijd boven te kuisen en de tuin om te spitten haha
Alle reacties Link kopieren
haha, pat ik kwam je tegen op tinder!
Alle reacties Link kopieren
De bel ging net... Bloemen... 3x raden van wie... *hier scoort hij dan wel weer punten mee*
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven