Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@missp aaaahhh.... jij hebt wel de hoofdprijs gewonnen hoor :-) Lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 26 maart 2015 @ 18:27:

haha, pat ik kwam je tegen op tinder!hahah Je hebt toch wel geliked he Ik heb je niet gezien. Was vandaag in de buurt van Utrecht. Kan ook daardoor komen dat ik te zien was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel meegelezen, maar het was een gekkenhuis deze week. Ik reageer even op wat ik heb onthouden.



@Koekske, wat een lastige situatie, wat moet je daar nou mee he. Aan de ene kant klopt het als je samen bent, maar in de tussenliggende periode krijg je dus alleen oppervlakkige appjes. Wel goed van je dat je het bespreekbaar hebt gemaakt, jammer alleen dat hij er nu weer niets mee lijkt te doen. Even aankijken misschien en wat afstand nemen? Wellicht is hij gewoon zo, dan ziet hij het probleem ook niet en zal het niet veranderen ben ik bang. De vraag is dan wat kun/wil je ermee. Helaas is het herkenbaar.



@Pat, wat ontzettend jammer dat de date die zo leuk leek geen optie meer is. Zij wilde vuurwerk las ik hier ergens i.p.v. het te laten groeien, maar wellicht voelt ze 'de klik' gewoon niet? Hoe dan ook, het is gewoon balen als jij dat wel voelde. Hoe voel jij je er nu onder? En hoe is het met die 2 andere lijntjes afgelopen of ben je daar helemaal mee gestopt toen je met deze vrouw ging daten?



@Winkje, lastig hoor. Je vindt hem toch leuker dan je dacht? of is het omdat hij minder happig lijkt (dat kan ook een gevoel oproepen bij mij namelijk). Ik las dat hij gewoon leuk reageerde dus ik denk dat het goed is gewoon open in de date te stappen zaterdag en te genieten. Als hij jou nog net zo leuk vindt als eerst en jij hem dan komt het vanzelf van de grond, juist door leuke dates. Dat contact ertussen is altijd een goede voor miscommunicatie, dus kijk naar hoe het gaat op dates en hoe jij en hij zich voelen. Ik zou er geen zwaar gesprek van maken, al kun je op termijn prima aangeven dat je graag exclusief wilt daten.



@MissP, fijn dat je je wat beter voelt en ik kan me helemaal voorstellen dat je in dit prille stadium hem niet wilt zien als je je zo voelt en er dito uitziet. Super lief dat hij bloemen stuurde!!



@Cool, wat een bijzondere reacties van jouw potentiële date. Zou mijn wenkbrauwen ook wel optrekken hoor. Ach je hebt nog een week om te zien hoe het voelt en of je wilt gaan en een date is nog geen huwelijk zeg maar. Ben benieuwd hoe dit loopt. Is het nu wel leuk het contact?



@Maka, het niet head over heels voor iemand vallen lijkt misschien een betere optie soms omdat je dan minder kwetsbaar bent, maar is echte liefde niet juist kwetsbaarheid en open staan? Hoe is het nu met fwb?



@Dana, gewoon aankijken meis. Hij vindt jou leuk, jij hem, alleen nu is het ontdekken of het verder gaat dan dat. Als contact of zien je tegen gaat staan dan weet je dat het niets is toch? Zie je hem dit weekend?



@Amy, jouw status ben ik even kwijt. Graag of niet houding is een goede, dat heb ik wel onthouden, maar hoe is het met potentiële fwb? En heb je nog meer in de pijplijn?



@SK, jammer van je lijntjes maar gewoon doorgaan zou Barry Stevens zeggen :-)



Hier niet heel veel te melden. Na het gesprek merk ik wel dat hij zijn best doet soort van en dat kan ik wel waarderen. Er is ook regelmatig contact, maar net als Koekse blijft het wat oppervlakkig. Ik heb besloten het aan te kijken en dat doe ik dan ook. Wat Amy ergens schreef: beetje casual daten is nog geen huwelijk. Scheelt ook dat ik geloof dat hij oprecht is en gewoon echt een hele leuke, aantrekkelijke man (die alleen soms totaal niet te volgen is). Binnenkort zie ik hem weer en dat zal weer super leuk zijn en weinig duidelijkheid brengen denk ik haha. Ach voor nu is het ok en ik ben er wel rustig onder.
Alle reacties Link kopieren
Oh zucht. Vuurwerk op de eerste date vind ik zoooo overrated...en vuurwerk is niet een goede indicatie voor een leuke langdurige relatie. Maar goed. Ieder zijn meug.

Hier een week mail en chat contact met volgens mij leuke vent. Voldoet, voor zover online te bepalen, aan t plaatje! Date ligt in het verschiet! Waar halen we de energie vandaan hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Famke, dat je er wat rustiger onder bent. Mag ik vragen hoe lang jullie nu aan het daten zijn?
Alle reacties Link kopieren
@Koekske, ja lastig.. Ik herken het wel, al is het hier wisselend. Soms hebben we wat meer appcontact, maar meestal redelijk kort en lief of informatief.



@Coolpack, klinkt ook niet echt of je zin hebt in de date ;)



@Winkje, veel plezier morgen, hopelijk voel je t gewoon verkeerd, omdat hij afwachtend is door wat jij had aangegeven!



@MissPatrice, das echt een goeie hoor! Maarrrr, wat vind je van hem???

Issie, leuk, knap, voel je al kriebels?



@Famke, dat reageren als iemand minder happig lijkt, dat heb ik ook.. Wat is dat toch.. aantrekking door een soort afwijzing.

Hm, echte liefde is kwetsbaarheid en open staan.. ja, op zich wel. Maar moet dat perse head over heals? Ik geloof niet dat de beste relaties perse daaruit ontstaan.. Bij mij is het wel nodig hoor, maar hoor vaak ook wel andere geluiden.



Fijn dat je date zijn best doet, dat zijn sowieso pluspunten!! Totaal niet te volgen af en toe, haha, herkenbaar.





Hoe het met fwb is.. tja, beetje hetzelfde. Hij blijft lief doen en wel zijn best, luistert naar wat ik aangeef. Maar wrijvingen blijven, soms leg ik ook wel te snel/te veel zout op alle slakken en hij is imo snel te makkelijk/koppig dan.

We zijn wel bezig met een vakantie plannen binnenkort. Maar hij wil niet teveel uitgeven en ik ben vanwege schoolvakantie en andere verplichtingen minder flexibel, tja dan kan hij zich aanpassen, of niet.. (en ik wil me ook best deels schikken naar zijn wensen). Ben benieuwd hoe/of we eruit gaan komen ;).



Verder ben ik een beetje klaar met het 'ondertussen verder kijken', merk dat t me gewoon niet lekker zit. Zowel naar elkaar, maar ook naar een evt nieuwe. Ik vind t ook erg vervelend om hem online te zien. Nu is hij dat niet zo vaak, maar toch. Dus dat heb ik van de week aangekaard. Hij zegt dan dingen dat het niet zoveel voorstelt enzo, dat hij alleen kijkt naar wat binnen komt, niet zoekt verder, dat ik toch ook online ben. En ik geloof ook wel dat er niemand specifiek is, maar gaat me erom dat hij er voor open staat (in hoeverre, kan ik niet echt meten).

Maar ik begin dus op een punt te komen, dat ik het niet meer zo vrijblijvend wil houden. Exclusieve tinderman heb ik afgezegd en de nieuwe waar ik contact mee had, heb ik ook op een heel laag pitje gezet. Kijk verder ook niet meer naar nieuwe momenteel. Heeft sowieso ook geen zin als we een vakantie gaan boeken.



Maar hij weet nu hoe ik er in sta en ik kijk het voorlopig nog aan. De vakantie en nog een heel belangrijke bruiloft. Als dat allemaal achter de rug is, ga ik alles nogmaals op een rijtje zetten en kijken hoe hij er dan in staat (en ikzelf natuurlijk). Qua 'gaan we ervoor' en in welke vorm. Ik weet het ook nog niet hoor, of ik echt een 'toekomst' zie, maar ik wil er wel voor gaan om dat samen uit te zoeken en niet zo half-half, dat gaat niet opschieten. Ik word er extra onzeker van en het is al onzeker genoeg. En mijn onzekerheid heeft ook weer weerslag op hem.
Alle reacties Link kopieren
till. Vuurwerk gevoel is zeker geen garantie voor een langdurige relatie. Je kent immers alle eigenschappen nog niet. Leuk dat er een date komt.



Fam. Voel weer beter. Het hoort erbij. Dit kan ook gebeuren. Ik heb nog wel wat lijntjes. Een ga ik mee afspreken. Andere alleen via app nog contact. Ook nog steeds contact met FWB. Kort samengevat voor evt. herkenning was het verwoord als vlinders van aantrekkingskracht. Komt wel weer iemand waar meer dan alleen mee klikt.
Alle reacties Link kopieren
@patleeuw: sterkte, maar je verdiend iemand die jou ook helemaal ziet zitten!

En dat merk je gewoon meteen...
Alle reacties Link kopieren
@Winkje, tuurlijk mag dat. 1,5 maand ongeveer. Jij ook al een tijdje toch? Heb je zin in vanavond?



@Pat, fijn dat je je beter voelt. Het is toch altijd weer even een domper he?! Die lijntjes zijn leuk, maar mindere klik begrijp ik dat? En wie bedoel je met 'anderen alleen via app', zijn dat nieuwe of zijn dat die eerdere vrouwen met issues? Dit weekend al een date of heb je de kinderen thuis? Hoe is het met je dochter nu?



@Maka, misschien moeten we vaststellen wat head over heels is , maar zonder gekheid. Ik heb dat niet nodig, tenminste niet het patsboem dit is hem gevoel. Dat kan wel groeien. Te matig, dus alleen leuk, gezellig en ok daar doe ik het niet meer voor. Dan blijf ik liever alleen met kind. Ik denk trouwens dat in mijn geval de beste relaties ontstaan met mensen die ik al ken, die weten hoe ik ben. Je hoeft dan niet helemaal bij nul te beginnen en ik vind dat makkelijker, omdat ik dan niet 'iets' hoef te zijn.

Ik wil trouwens helemaal geen man die me afstoot, in het verleden trok dat juist wel. Ik kijk dit gewoon aan, maar kan zo volgende week over zijn. Ligt heel erg aan het contact en ik merk dat ik nog steeds het 'dit brengt me niets/te weinig' gevoel heb, maar omdat ik even rust wil (niet daten) is het voor nu dus wel ok.



Jeetje wat een ingewikkelde situatie met fwb. Wat ik al zei, verder kijken werkt niet als je iets voelt en ik denk dat jij meer voor fwb voelt dan je aan jezelf toe wilt geven (logisch hoor). Ik denk dat het heel goed is dat je dat soort gesprekken voert en idd als je op vakantie gaat of naar die bruiloft merk je ook hoe het samen is (al zou ik het kind erbuiten laten, maar dat wist je al). Waarom heb je bij dat gesprek over internetsites niet gevraagd of hij eraf wil? Of is dat te vroeg? Hoe vaak zien jullie elkaar nu? En mocht je advies willen..... ik zou na die activiteiten aangeven wat jij wilt en verwacht en dan is het take it or leave it. Of ervoor gaan of mee stoppen. Je moet ergens een stap verder toch?



Nog meer mensen met dates dit weekend? Fijn weekend iedereen!
@ till, leuk dat je een date hebt. En ik ben het eens met je vuurwerk-comment.



@ famke, eigenlijk denk ik dat in alle gevallen de beste relaties ontstaan met iemand die je al kent. Niet vanwege de spanning, maar omdat je de kans hebt om echt de persoon te leren kennen voor je er verliefd op wordt. De kans dat het tegenvalt is dan ook kleiner. Geeft ook de beste kans op herhaalde verliefdheid, omdat je verliefd bent geworden op hoe iemand is ipv. hoe iemand lijkt.



Blijft echter nog steeds lastig om bevriend met iemand te raken zonder dat het proces van relatievorming snel begint...



Ik begrijp ook dat dit kabbelen jou rust geeft. Ik hoop dat je gevoel misplaatst is...



@ pat, afstoffen en doorgaan. Achteraf krijg ik bij dat "al 5 jaar op de juiste persoon wachten" het idee dat er iemand is die veel en veel te veel op het perfecte plaatje wacht. Daar kwam mijn vuurwerk opmerking vandaan. Misschien zit ik er naast, want ik weet de rest van de situatie niet.



Raar maar waar, ik heb iemand willen uitvragen, maar het toch niet gedaan. Bij mij was het duidelijk dat het nooit meer dan tijdelijk zou worden en had het gevoel dat ik de kans had om gekwetste gevoelens te veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Even een egopostje; ik heb er een punt achter gezet met date/vriend. Was toch best even slikken maar er kwam zo weinig van zijn kant dat het voor mij niet werkt. Argumenten als 'ik wil rustig aan doen' zouden toch niet het laten merken dat iemand speciaal voor je is, in de weg moeten staan.



Goed, opnieuw beginnen dus. Eerst maar even rustig aan. Mss dat ik vanavond minder er op zet, even wat amusement Mijn ematching account staat wel ' aan' maar niet op betaald. Dat laat ik nog even zo. Heb er wel een bericht, maar ik val niet zo op mannen met baarden



Nou ik schrijf maar weer mee dus
Alle reacties Link kopieren
Ah Koekske, wat vervelend. Hoe voel je je? Heb je er vrede mee of heeft je hart toch een scheurtje opgelopen? Het was uiteindelijk toch gewoon geen goede match. Kan me voorstellen dat het toch even slikken is. Ga je echt meteen weer daten? Niet de boel even rustig laten bezinken?
Alle reacties Link kopieren
Ha Winkje,



jawel ik heb wel een scheurtje opgelopen dus ik ga ook niet meteen weer daten hoor. Even geen zin in.

Gek genoeg voelt het toch even ' leeg'.
@Koek; stuur maar door naar mij, die mannen met baarden Kut voor je! Snap dat je even een pauze nodig hebt.



@Cool; hoe is het afgelopen met je date?



Zijn er nog dates dit weekend?

De auditie met mijn nieuwe potentiële fwb staat voor woensdag, en donderdag een date met een nieuwe Tinderman. Verder wel wat aan het kletsen met mannen, maar niets concreets. Veel zieke vriendinnen dus al mijn plannen dit weekend zijn in het water gevallen, maar goed, met dit regenachtige week is filmpjes kijken onder een deken ook geen straf



Oh trouwens, de acteur. Kleine update; hij heeft toch nog gevraagd of ik het leuk vond om nog een keer wat te drinken. Na mijn bevestigende antwoord zei dat dat hij even moest kijken wanneer hij kon, en vervolgens niets meer gehoord. (Sinds donderdag). Waarom vraag je het dan? Pff.
Ik sta nu op degene te wachten die juist een stukkie ouder is.. Ben bang dat hij er echt ouder uitziet en mensen misschien denken dat hij mijn pa is - ik oog zelf namelijk juist wat jonger ... God, ik haat daten ;) die ander niks van gehoord, dat bezie ik nog wel even..
Ben overigens wel zo ongeemancipeerd dat ik vind dat hij er eerder moet zijn ipv ik maar misschien kan hij het niet vinden.. Ik moet zelf ook altijd denken waar het ook weer is
Oh en omdat ik de activiteit in mijn profiel noem, kwam die jongere met hetzelfde voorstel. Beetje akward, zelfde locatie binnen zeg een week. 'NEE!!' Riep ik tegen whatsapp 😆
@Cool; Ik wil zelf altijd eerder zijn, want dan hoef ik niet te zoeken maar moeten ze mij zoeken Daten is vreselijk ja, maar ik hoop dat je een leuke avond hebt!
Haha is ook waar, maar ik zit niet in een café. Vrij helder verhaal wat dat aangaat 😉
Christus, het lijkt wel vader-en-zoondag :-o
Nou voel ik me nog ongemakkelijker
Alle reacties Link kopieren
Hallo Hallo.



Ik ga straks even op iedereen reageren. Ik heb me net ingeschreven bij e-matching.



En ik lees net: mijn vorige relatie ging uit omdat ik te lief ben dus mocht je op zoek zijn naar een foute man dan moet je niet bij mij zijn.



hahaha.



Dat zet je er toch niet op?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren ( of was het eergisteren?) bij gelezen, maar ik merk dat als ik dan niet gelijk reageer, ik de helft weer vergeet. Ik ga mijn best doen.



MissP: Hoe voel je je nu? Wel super lief dat hij bloemen stuurde!



Winkje: Hoe is / was je date? Hoe is het met je onderbuikgevoel?



Amy: Raar inderdaad dat de acteur vraagt of je zin hebt in nog een date en dan vervolgens niks meer laat horen... Vraag het dan niet. Gelukkig heb je nog twee dates gepland staan.



Syb: Je wilde iemand mee uit vragen maar je hebt het niet gedaan? Omdat het dan misschien wel ging uitgroeien tot meer? Ik begrijp het niet helemaal eigenlijk...?



Pat: Shit zeg dat ze is afgehaakt. Gelukkig voel je je al wel beter.Ik snap ook niet helemaal wat je met contacten op de app bedoelt.



Maka: Inderdaad ingewikkelde situatie. Ik vind het best... bijzonder dat je naar een bruiloft gaat met FWB. Had ik met mijn FWB nooit gedaan. Ik zou dat toch alleen met "een echte partner" doen. Ik vind eerlijk gezegd, als ik jou zo lees, dat je het nog best lang wil aankijken. Naar mijn idee, maar nu vul ik misschien te veel in, om er maar vooral geen druk op te zetten zodat hij hopelijk niet wegloopt. Voel je je daar wel goed bij?



Fam: Shit zeg dat je het gevoel blijft houden dat er te weinig diepgang in zit. Als je je rustig voelt en dit voor jou ( voorlopig) oke is is het goed. Maar ik gun je gewoon iemand bij wie je zoiets hebt van : Yes, this is him! En zo klinkt dit ( nog) niet...

Ik heb gisteren mijn mailacount pas weer geopend wat ik opgegeven had voor de forum date. ( Sorry). Wat lief dat je nog zoveel moeite had gedaan!



Imo: Dus jij en Latter zien elkaar niet zoveel nu? Baal je er van, of is het voor nu oke?



Koek: Welkom terug, maar de reden is niet leuk. en ben maar even lief voor je zelf.



Cool: Hoe is / was je date?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Renske. Ben benieuwd of ematching je bevalt. Ik heb er een profiel maar geen betaald membership. Kan niet alles zien. Het is niet vanzelfsprekend om er op te zetten. Foute man klinkt beetje raar. Denk dat er eigenlijk moet staan een stoere vent. Ach kan ook weer juiste stoere uitzien en hele zachte kant. Hij had het beter anders kunnen verwoorden ;)



Cool. Wat is ongemakkelijk. Is het een totaal andere type dan dat je verwacht had?



Amy. We moeten toch schrijven dat daten leuk is. Schrikt de lezers anders af



Koeske. Heel begrijpelijk dat je het daten even niet zitten en een leegte voelt. Er is gevoel geweest. Het is niet geworden wat je ervan verwachtte. Dat geeft een knauw aan je gevoel.



Syb. Ik denk dat dat ook wel de reden is dat ze zolang alleen is. Deels haar ervaring met liefdes in verleden. Een ging er vandoor na twee maanden samenwonen. (weet of het met een ander was of gewoon relatie beëindigde) Is niet niks. Maar moet toch na zo lange tijd geen rol meer spelen.



Wil direct dat wauw willen hebben en vlinders. Ik had via app en lexa indruk gemaakt. Gebeurde al niet veel. Natuurlijk is dat wel digitaal en niet in real. Vlinders van nature komen. Klopt. Kunnen ook na een aantal dates komen. Ging om een bepaalde chemie/aantrekkingskracht. Breed begrip. . Ik ga zeker afstoffen en doorgaan. Het helpt niet er teveel bij stil te staan. Slijt zeker wel weer.



Fam. Het is zeker een domper. Feit blijft dat het van twee kanten moet komen. Echte liefde krijg ik wekelijks. Van me twee kleine mooie meiden. De liefde met de vrouw komt wel. De lijntjes zijn er twee. Een via Lexa en een Badoo. Weet niet of de klik/vonk er kan komen zoals laatst. Zullen het zien. Nee met de vrouw van de Issue heb ik af en toe contact. Ik heb geen verwachtingen daarvan. Gesprekken gaan vooral over onze raakvlakken bijv de. kinderen. De vrouw van de valentijnskaart heb ik het contact laten verwateren. Met FWB app ik veel en spreken af en toe af. Apps gaan over vanalles. Vertellen elkaar veel (behalve date gebied van mijn kant) Is voor mij vriendschappelijk plus. Als er echte liefde in had gezeten had ik het wel al gevoeld en laten zien.



Zag net een leuk profiel op Lexa voorbij komen. Meteen maar een bericht gestuurd ;)



maka. Ik vind dat je goede keuze maakt. Kijk het aan. Het horten en stoten wat er nu tussen jullie is wordt je niet gelukkig van. Als je een jaar doorgaat zal het misschien niet anders zijn. Dan heb je een jaar verspild op de kans een echte leuke man te ontmoeten. Ik zou zeggen zet oren en ogen weer open op zoek naar de liefde. Het hopen op meer/niet druk op willen zetten waar Renske het over heeft houd een keer op. Het moet geen hopen op tegen beter weten in worden.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
F.U.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven