Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Mm 13 en 27 kan ik allebei niet. Verjaardag moeder en jaarlijks uitje jaarclub. Das wel jammer😞.



Functionerings gesprek ging wel goed, afwachten of alleb beloftes ook worden vervuld.



Met latter niet echt gesproken. Was maar kort en ik had meer zin in andere zaken zeg maar...
Alle reacties Link kopieren
sk je hebt dus gewoon gescored met n smoes die al zou oud is als de weg naar rome! Zo heb ik ooit ook de vader van mn kids verschalkt! Toch 20 jaar relatie opgeleverd!
Alle reacties Link kopieren
@Imo, wil je de prikker wel invullen? We hebben ook nog vrijdagen die goede opkomst hebben namelijk. Ik zou het fijn vinden te kunnen zien wanneer jij wel kunt, zodat ik kan prikken.



Ok dus geen diepe gesprekken met Latter, maar wel gezellig dus? Voelde het weer ouderwets vertrouwd en goed of had je wel last van je gevoel van de laatste dagen zeg maar? Fijn dat je functioneringsgesprek goed ging.



@Winkje, nou dan word ik nooit oud want ik word nooit jonger geschat. Alhoewel.... iemand dacht op onze date dat ik jou was hahaha. Toch oud dus



@Cool, ik kan me ook wel voorstellen hoor als ze je aanzien voor een 18 jarige is dat natuurlijk het andere uiterste. Wat me nog benieuwder naar je maakt, dus kom naar de date! :-)
Fam, nee dat goddank niet. 25 als in paspoort laten zien of niet. De ID-verplichting groeit zogezegd met me mee...
Alle reacties Link kopieren
Heb de prikker ingevuld hoor, gisteren al!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik zit erover te denken me weer eens aan te melden bij een datingsite. Ben al geruime tijd single en in het dagelijks leven kom ik gewoon wel leuke, maar geen beschikbare mannen tegen. Heb al eens op Relatieplanet gezeten, maar daar had ik weinig reacties. Ik ben 52, volgens anderen een leuke, aantrekkelijke vrouw. Maar zit in het weekend vaak thuis voor de buis. Ook al omdat al de mensen in mijn omgeving een relatie hebben. Waar staan jullie ingeschreven? Zoek gewoon een maatje om gezellige dingen mee toe doen. Het thuis zitten een beetje zat...
Horen, zien en .... reageren
De diverse sites zijn onlangs al opgesomd in antwoord op een soortgelijke vraag. Gewoon even wat paginaatjes teruglezen. Die opsomming is overigens ook maar relatief, want het is nogal persoonlijk welke site je wel en niet ligt. Dus begin anders eens met een overzicht, zoals https://www.deetz.nl/datingsites-overzicht/ (gewoon googelen).

En dan kun je daarna eventueel vragen wat de ervaringen zijn, al kun je die via googelen ook wel vinden.

Sorry als dit wat kortaf overkomt, maar ik geloof niet dat het realistisch is dat iedereen elke week weer 'opgeeft' op welke site(s) hij/zij zit. Eventueel kunnen ze in de OP genoemd. Maar dan nog: we zitten hier vooral om onze datingervaringen te delen. Soms zit daar ook iets over sites tussen, maar dat is wat mij betreft niet het belangrijkste.



Over steeds thuis voor de buis.. Ik snap dat dat niet leuk is, maar kun je dan niet beter eerst of ook proberen je sociale kring wat uit te breiden? Het is niet zo dat je met een aanmelding op een datingsite meteen 'de ware' in je net hebt, hoor, anders was dit ook niet zo'n goedlopend topic. Heb je geen leuke collega's of zo? Of kijk eens op de site van Nieuwe Mensen Leren Kennen? Of boek een singlereisje (kan ook een weekend in NL zijn)? Gewoon een beetje het sociale combineren met eventueel daten. Want anders leg je er, vrees ik, waarschijnlijk te veel druk op.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Coolpack, ik ga dat lijstje even lezen. En ik probeer mijn sociale kring ook uit te breiden, wel vorderingen in gemaakt het laatste jaar. Heb het "zoeken" ook een hele tijd losgelaten, maar soms baal ik ervan dat iedereen met wie ik omga/ging nu weer in een relatie zit en ik weer op zoek moet naar nieuwe mensen om dingen mee te ondernemen. Doordeweeks heeft iedereen wel gelegenheid om wat te doen, de weekenden (wanneer ik vrij ben) niet. Sta momenteel nergens ingeschreven, mede omdat ik niet wilde "zoeken", komt beetje wanhopig over, dat weet ik. Begin met dat lijstje :-)
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
Carliena, het lijkt erop dat je wellicht n nieuwe hobby moet zoeken. Die je ook in weekend kan doen. Mss iets in clubverband?
Ego-update: de rare snuiter gaat ook van het toneel denk ik. Ik hield gemengde gevoelens en heb even met hem geappt.. Het verhaal wordt me niet helemaal duidelijk omdat hij voor mijn gevoel van alles door elkaar roept, maar hij is geloof ik niet iemand die als het na een date of drie, vier klikt dan ook 'exclusief' gaat kijken of het wat wordt.. Hij had het erover dat hij iets afgekapt had omdat zij na drie maanden 'meer wilde' en een relatie. Zij zei verliefd te zijn, hij was dat ook, maar de manier waarop zij dat zei was dwingend, etc. etc. Mijn conclusie is dat het dan geen match gaat zijn. Ik wil als het écht écht klikt toch wel exclusief gaan kijken hoe het verder gaat en hij heeft het ook over monogamie als beperkend enzo. Mneuh...
@Carliena: En er zijn op zich ook best mensen met een relatie met wie wél in een weekend af te spreken is. Anders had ik een groot deel van mijn vriendenkring-op-afstand kunnen afschrijven, denk ik.
Ook hier even een ego-update: leuke MMV wilde FB vriendjes worden. En sindsdien is het contact opeens anders, en minder frequent. Er staat echt helemaal niets raars op (ben sowieso niet erg actief) en geen foto's die niet op Tinder staan. Ik baal ervan; wat is er nu weer? Zal mij benieuwen of die hele date nog doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Tussen update. Reageer morgen op alles posts weer.



Gisteren was strand date erg leuk. Gewandeld, gegeten, gedronken op terras. Zo lang nog nooit een date geduurd tot na het avond eten. Ging gemakkelijk hele dag. Super gezellig. Geen stiltes. Geen ongemakkelijk gevoel. Ze had niet verwacht zo gezellig zou zijn. Gaan zien hoe verder loopt



Fam. je zei date kan leuk zijn juist wanneer je het niet verwacht. Niet gebeurd Date van vanavond geen klik. Lieve vrouw, maar helemaal niet mijn type. Andere interesses. Gesprek ging niet soepel. Normaal in goed gezelschap helemaal geen probleem. Ongemakkelijk en geen klik.
@Amy: Hm wat raar. En waarom überhaupt (al) facebook ..?



@Pat: Klinkt goed! Gaaf joh



Ik heb op verzoek met een van mijn mailcobtacten even geskyped. Oeps, ik wist vrij snel dat dat het niet ging zijn. Vond 'm niet aantrekkelijk (beetje te vol en nogal wiite teint), en gesprek liep niet. Beetje als pat z'n date..
Over de date:



Ik zou het wel fijn vinden als er vandaag of morgen uitsluitsel komt over de datum van de date. Er loopt nu een andere prikker over gedeeltelijk dezelfde periode namelijk. Anders moet ik mijn beschikbaarheid gaan wijzigen, maar het is niet praktisch plannen als een of meer personen dat gaan doen, want dan verandert steeds het overzicht... Daarom even deze vraag.
Alle reacties Link kopieren
@Coolpack, komt goed ik kijk er vanavond naar en zal bevestigen. Skype is vaak wel een goede manier voor een eerste indruk en ik ben ook weleens compleet afgeknapt. Scheelt toch weer een date ook.



@Pat, klinkt super je zaterdag date. Die andere is jammer, maar goed met zo'n leuke date achter de rug is het ook niet erg dat dit niet klikte dan toch? Had je trouwens wel zin om te gaan, ik kan me voorstellen dat als date 1 zo leuk is dat je dan weinig zin hebt in een date met nr2 of kun jij dat beter scheiden?



@Amy, hoe is het contact nu? Vreemd want als je FB amper gebruikt en de foto's zijn hetzelfde wat kan er dan veranderd zijn? Misschien gewoon toeval en gisteren niet zijn avond c.q. iets te doen? Hoop dat hij de draad vandaag gewoon weer oppakt!



Druk hier, dus verder. Meld me later weer.
Alle reacties Link kopieren
@Coolpack, klopt , ze zijn door. Ze gaat binnen-

kort even op vakantie maar vind het wel jammer dat ze mij

dan niet kan zien

Waarom heb je contact met een rare snuiter?

En vanaf ongeveer welk punt heb je het over exclusiviteit?



@Patleeuw, leuk, stranddate! Mooi dat het leuk & vloeiend

is gegaan. Als de date lang is dan is het sowieso goed



@Buffy, jammer meid. Een fwb en dan ook nog eens fout.

Gewoon verder zoeken, leuke mannen zat



@Tigerlily, wow, wist ik niet, ik kom je wel vaak hier tegen

volgens mij , het is veel zoeken. Ik heb in de afgelopen

5 jaar 4 leuke meiden gedate. Waarvan... alle 4 de afgelopen

12 maanden.



@Imogen, hahaha, mijn smoezen zijn altijd zo doorzichtig,

daar trapt niemand in.



@Carliena, 52, ik denk dat niet tinder? Okcupid is volgens

mij meer voor hipsters. Relatieplanet zou ik denken.



@Amy, ik zag je laatst nog op tv, je was met kooien en apen

bezig. Jammer van die fwb sollicitatie. Als mensen als boter

zijn zoeken ze natuurlijk meer contact. Maar als dat niet

zo is dan is die prioriteit weg. Heb je paiq als eens

geprobeerd?



: Over date :

Ik kan praktisch elk weekend wel. Date-chica & en ik wonen

niet ver van elkaar af dus als we dan iets hadden verschuiven

we dat gewoon



Ego post me-me-me-time!



Afgelopen weekend date 3 gehad met date-lady. Was superleuk,

heel relaxt, veel gepraat en veel gelegen

Date 2 was een beetje te traditioneel romcom chickflick

klassiek. Deze meer, lui .

Erg leuke dame. En ook mooi, al denkt ze dat zelf wat minder,

& grappig. Ook wel bijdehand, maar dat schijnt een

vrouwending te zijn, handje vasthouden.



Na date 2 was ik al lijntjes aan het doorknippen, maar nu

zijn ze allemaal door. 2 dames hebben ook gereageerd, 1

zegt zelfs dat als het op niets uit loopt dat ik dan wel

weer contact met haar kan opnemen

Hopelijk hoeft dat niet, maar wel leuk dat ze het typt.



Het is best snel want ik ken date-lady nog maar 2,5 weken.

Maar we hebben al best veel besproken en het heel

gezellig, & 3x gezien. Ze date geen andere jongens & ze was

blij te horen dat ik niet met andere meiden aan het daten was.



Wel apart, ik had gisteren mijn tinder profieltekst veranderd

naar: "Deze nerd is van de relatiemarktplaats."

En vanochtend had ik een tindermatch -_-, heeft het

waarschijnlijk niet gelezen. Maar tinder gaat er toch af

dus what ever. Pff, okcupid ook nog stop zetten.



Volgens mij heb ik wel redelijk roze lenzen in. Ze is in

ieder geval helemaal mijn type. We daten gewoon lekker rustig

verder en zien wel wat ervan komt.

Mijn smartphone achtergrondje is een zij & ik selfie nu.

Als dat nog geen commitment is
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 20 april 2015 @ 10:32:

Mijn smartphone achtergrondje is een zij & ik selfie nu.

Als dat nog geen commitment is Staat feitelijk gelijk aan ringen in deze moderne tijd
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
@SK; Ik weet niet helemaal waar je het over hebt mbt tot je apenkooien, maar fwb sollicitatie was niet dezelfde als MMV man... en nee, Paiq vind ik ruk.

Je loop lekker hard van stapel zo te lezen Hoop dat het gaat lukken allemaal.



@Famke; draad redelijk opgepakt. Rare gevoel is nog niet helemaal weg; hoewel hij aangeeft naar iets serieus te zoeken en niet 'zo'n tinder vent' te willen zijn merk ik toch dat hij het gesprek af en toe die kant op stuurt en wel eens om een foto vraagt. Als ik er wat van zeg, zijn het grapjes. Misschien ben ik wel te achterdochtig na alle teleurstellingen van recentelijk. Vooralsnog staat de date nog.

Lastig, die stille periodes van jou. Bij mij slaat dan altijd de twijfel toe



@Coolpack; goed dat ke ge-skyped hebt! Ik doe dat normaal nooit, maar in dit soort situaties scheelt het je weer een awkward date

En tja, Fb doe ik inderdaad nooit, maar het ging/gaat zo lekker.



@Pat; wat leuk van je stranddate!



Zou vanavond nog een andere date hebben; na radio stilte gister gevraagd of het nog doorging ivm mijn dagplanning (moet toch in zijn stad zijn, maar al vroeg) zei hij van wel, maar reageert vervolgens niet op mijn waar en wanneer. Als ik niets hoor ga ik lekker naar huis na mijn afspraak. Blijf niet aan de gang
Alle reacties Link kopieren
@Sean, hehehe



@Amy, je naam & avatar . Een BBT aflevering.

Oja, man met verleden MMV. Dat was iets anders.

Een vriendin van me is net aan paiq begonnen, en inderdaad.

De mannen daar vind ze over het algemeen onaantrekkelijk.

Dat blind chatten werkt bij mij ook totaal niet, mijn date ken ik

omdat ze mij hoog had gewaardeerd bij dat foto spelletje.

Dus ik een afgezaagde one liner gestuurd.

Je kan ook alleen dat foto spelletje doen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Hahaha SK. Lijntjes doorknippen en in een moeite maar een hij-zij-selfie op de achtergrond 😄 Als het voor beiden goed voelt mooi toch?



Rare snuiter was al een lijntje, maar met twijfel/onderbuikgevoel bij mij.



@Amy: Skype doe ik ook liever niet, maar ja ach. Af en toe ben ik de beroerdste niet. Ik wist overigens al voor hij zijn mond opendeed dat het hem wsch niet zou worden. Beetje raar ook: Zelf erop aandringen en dan ongemakkelijk worden omdat je de onderwerpen niet vloeiend weet aan te snijden...



Hm, dat gevoel.. Is er waarschijnlijk niet voor niets. Maar ik kan niet in jouw hoofd kijken natuurlijk 😉
Alle reacties Link kopieren
Nou ook maar even een ego updeetje dan



Ik had donderdag een date die gezellig was, maar niet meer dan dat.

Op zaterdag echter een totaal onverwachte date gehad en dat was superleuk! Ik vind hem superleuk

Nog nooit meegemaakt; ben compleet van de kaart haha. Het werd erg laat. Gezoend enzo. Ben wel naar huis gegaan. Volgende dag weer afgesproken. Heerlijk de hele dag samen geweest en voelde top! We hebben nogal wat wederzijdse kennissen, ook wel grappig. En in dezelfde stad! Kan niet beter wat mij betreft....

Alleen (en nu merk ik ook het verschil) dan begin ik echt wel een beetje onzeker en ongeduldig te worden; hoe staat hij er in?? Gaat hij komende weken anderen daten? Ik weet dat hij buiten mij nog 1 ander een bericht had gestuurd op de betreffende dating site.

Ik weet het; genieten en afwachten. Maar als je dan iemand echt, echt leuk vindt, is dat helemaaaaaaal niet makkelijk

Loop verdorie al de hele dag met kriebels in mijn buik!
Alle reacties Link kopieren
ik had idd niet veel zin in

Toch wel nieuwsgierig

Je weet maar nooit. Nu wel duidelijk het geen match is. Ben met stranddatr nieuwe datum prikken. Is wat lastig ivm onregelmatige en vele diensten van haar. Maar willen beide tweede keer afspreken.



Fam dat je onzeker wordt kan ik goed voorstellen. Zou ik ook zijn. Je wilt gevoel delen

Al zijn het apps evt met leuke afbeelding of tekst om gevoel aan te geven.

Zou ik dan wel doen. Maar tja niemand is zelfde. Moet uit de persoon zelf komen





oi quote:[message=18438583,noline]famkej schreef op 20 april

@Pat, klinkt super je zaterdag date. Die andere is jammer, maar goed met zo'n leuke date achter de rug is het ook niet erg dat dit niet klikte dan toch? Had je trouwens wel zin om te gaan, ik kan me voorstellen dat als date 1 zo leuk is dat je dan weinig zin hebt in een date met nr2 of kun jij dat beter scheiden?



@Amy, hoe is het contact nu? Vreemd want als je FB amper gebruikt en de foto's zijn hetzelfde wat kan er dan veranderd zijn? Misschien gewoon toeval en gisteren niet zijn avond c.q. iets te doen? Hoop dat hij de draad vandaag gewoon weer oppakt!



Ik vind het even erg moeilijk. De tijd is er niet om elkaar te kunnen zien en bellen doen we niet, dus terug naar een appje over en weer en dat geeft geen voldoening. Heel irritant want samen is het top, maar de tussenliggende periodes maken het heel lastig. Ik vraag me af of ik op deze manier de zomer door wil, aan de andere kant wil ik juist meer van hem. Lastig, want ik mis het/hem.



Druk hier, dus verder. Meld me later weer.
Alle reacties Link kopieren
Hier weer eens een berichtje van mij. Ik volg jullie nog wel ook al doe ik zelf nog maar heel weinig op date gebied.



De student is geloof ik een beetje boos vanwege mijn afwijzing. Hij kijkt me in ieder geval nauwelijks meer aan :p. Of de liefde is alweer bekoelt. Je weet het maar nooit met die jonkies :p.



Ik ben druk op zoek naar werk. Wat helaas tot nu toe niet echt wil vlotten. Donderdag wel een gesprek, dus donderdag even allemaal voor mij duimen! Voor de rest heb ik besloten om even aan "me" time te gaan doen. Heb een vakantie geboekt waarin ik even tot rust kan komen van afgelopen jaar (helaas veel pech gehad met gezondheid, overlijden van mijn oma wat voor mij een tweede moeder was en nu dan het verliezen van mijn baan). Vind dat ik dat wel verdient heb.



Verder wel 1 leuk Tinder contact nu. Had hem al langer als match, maar we hebben elkaar nooit aangesproken tot vorige week. Blijkt een hele leuke man te zijn (via de chat). Hij wil alleen niet te veel vertellen want hij wil me ontmoeten. Hij woont 10 minuten fietsen van me vandaan. Aanstaande zaterdag hebben we een date geloof ik. Tenminste zo half half afgesproken. Nog geen tijd, maar wel een plek waar. Of dit iets zou kunnen worden weet ik niet. Het is nog steeds zoals ik zeg: op dit moment heb ik andere dingen aan mijn hoofd, al denk ik wel dat wat afleiding goed zal doen.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Systeemkast: Wat leuk zeg! Als ik het goed lees 3 dates gehad met deze dame? of zijn date-lady en date-chica twee verschillende dames?

Gaat inderdaad wel vlot. Maar ach. Als het goed voelt. Persoonlijk zou ik zelf wel iemand wat beter willen leren kennen voordat ik de rest afkap. maar goed, iedereen is anders.



Famke: fijn weer dat je het allemaal regelt! Lijkt me leuk, de groepsdate.

Wat vervelend dat je het even moeilijk hebt. Is dit iets dat vaker voor gaat komen, omdat jullie levens wat moeilijker aansluiten? hetzelfde probleem als je eerder beschreef? Ik kan me heel goed voorstellen dat het dan lastig is om er helemaal voor te gaan. Je moet zelf bepalen of de goed aspecten tegen de mindere (elkaar weinig zien) opwegen. De tijd zal dat denk ik leren.



MissP: wat schattig trouwens! ik zou helemaal smelten. Leuk dat je een tinderdate hebt. Vaak zijn de dates waarvan je het minste verwacht het leukste!



nevermind: Leuk dat je nog een keertje met hem afspreekt!



Pat: Klinkt alsof het wel goed bij je gaat! Volgens mij heb je een erg leuke zaterdagdate gehad? Ondertussen al nieuwe plannen gemaakt? Je klinkt inderdaad erg opgewekt, is het het weer, of…..?



Amy: Wat raar zeg! maar even afwachten toch? Ik heb zelf ook wat foto’s voor tinder geupload, maar die staan op „alleen ik” of „alleen goede vrienden” die ze kunnen zien. het zijn geen geheime foto’s, maar ik heb heel veel mensen uit mijn zakelijk netwerk op mijn fb, en daarom wil niet dat iedereen door heeft dat ik mooie foto’s van mezelf upload voor tinder :P. Kan zijn dat dat een rede is waarom je niets ziet.

Daarnaast ben ik ook het type dat als de date al gepland staat ik ook niet veel meer app, want je ziet elkaar toch al.



Tigerlilly: klink wel oké voor een eerste keer. Op naar de volgende! (met hem of met een ander)



Coolpack: Klinkt inderdaad als een man met bindingsangst. Alarmbellen zouden bij mij ook gaan rinkelen.



Carliena: Als eerste: welkom hier! Ik ben zelf niet zo op de hoogte van alles> ik zit zelf op tinder en af en toe op okc. Maar daar zitten meestal geen mannen voor echt serieus contact.

En inderdaad wat Imogen en Coolpack zeggen: misschien is het ook een optie om een hobby te zoeken waar je je mee kan vermaken. En zo je sociale kring uitbreiden?



Koekske: Wat leuk zeg! Klinkt erg goed allemaal. Die onzekerheden herken ik ook wel enorm. Is inderdaad helemaal niet makkelijk als je iemand zo leuk vindt. Voor mij is het relaxter als het zich wat opbouwt. maar geniet ervan! Wie weet!



Ego: Ik ben begonnen om naast duitser ook met anderen te daten. Man van de kroeg was leuk! Hij wil nog graag eens afspreken. Ik heb er erg veel zin in! Heb tinder ook weer eens geopend en merk dat daar ook weer een hoop leuke mannen zijn die geïnteresseerd zijn. Kortom; ik ben erachter dat ik me niet aan duitser wil binden, en ik op zoek wil naar iets leukers. Ik ben me nu aan het bedenken of ik het moet afronden met hem, of dat het niet zo erg is om naast hem ook met anderen af te spreken, en wat actiever opzoek te gaan (dus niet toevallig uitgevraagd worden in de kroeg.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven