Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Cool; Hm apart ja. wat ik me dan weer afvraag; blijf je dan ook een uur zitten voor de vorm? (Omdat je dan toch al thuis bent



@Koek; oooohh ik weet precies hoe het voelt Hoop dat het bij jou beter gaat dan mij!



@Wink; ik ben ook niet zo'n apper, maar hij wel. Ik moet zeggen dat het leuk is, dus dan sta ik er ook wat anders in. Wel groter risico op teleurstelling natuurlijk. Jij bent ook populair!



Date van vanavond nog steeds stilte, ik verheug me langzaamaan stiekem op een relaxte avond thuis
Alle reacties Link kopieren
@Winkje, ze is dezelfde dame. We kennen elkaar een kleine

3 weken, 3 lange dates gehad & al bij haar thuis geweest.

Die andere lijntjes waren alleen nog maar chatten. Twee

hadden een voorstel gedaan voor een date, andere twee

waren volgens mij ook wel aan een ontmoeting toe.

Maar als het dan kan (meerdere lijntjes), dan zou het ook in de toekomst

moeten kunnen. Maar nu denk ik alleen maar aan één lady

Misschien is het wel erg snel, maar het voelt goed dus

ik stap er met open oogballen in.



Goed dat jij je niet vast laat houden of naar beneden laat

halen door Duitser. Daten moet toch eigenlijk alleen maar

leuk zijn. En je hebt zeker snel leuke mannen die met je

uit willen. Gewoon doen wat jij wil op het tempo dat jij

dat wil.



@MissP, leuk dat je een date hebt voor het weekend.

Ook handig dat hij in de buurt is.

Jammer van het solliciteren, het kan soms echt weken

duren voordat je iets leuks hebt.

Het roer slaat op een gegeven moment wel om & dan gaat

het weer lekker voor de wind. Het weer wordt ook steeds

beter.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Amy: Haha nee, dit was een kleine twintig minuten of zo. Live zou ik wel iets langer blijven, drankje opdrinken en je bent er toch ook speciaal heen gereden. Maar ik vind skype of telefoon wel wat anders.. Toch? Het viel ook gewoon aan twee kanten stil en je zit wat ongemakkelijk in die camera te staren. Nee, beeldbellen is niks voor mij.



Leuk, Koekske! Dat hij nog iemand anders een bericht had gestuurd zegt wat mij betreft heel weinig. Misschien heeft -ie geen reactie gehad 😉 Al snap ik niet helemaal waarom hij je dat vertelt.



Zucht... Wil ook weer vlinders 😐 Maarja, komt vast ooit wel weer eens. Die oudere date waarbij ik geen klik voelde een paar weken terug appt wel af en toe wat liefs. Hij vindt dat ik 'iets magisch' heb, haha. Maar ook uit zijn mond is het toch wel fijn om te horen.
Alle reacties Link kopieren
Geen tijd om te reageren, maar meld even dat date 2.0 geprikt is. Dit is de datum waarop bijna iedereen, die geprikt heeft, aanwezig kan zijn.



@Maka, jij hebt 'misschien' aangegeven i.v.m. oppas. Gelukkig is het nog ver weg en is het dan vaak makkelijker om een oppas te regelen. Ik zou het super leuk vinden als je erbij kunt zijn!!!



@MissP en anderen die mee willen: stuur me een PB met je mailadres en ik stuur je de gegevens van de date.



@SK en Sybreed: aan jullie heren de schone taak om te bedenken waar deze date start. Graag op loopafstand van het station, we kunnen altijd nog verder vanuit daar. Graag via PB i.v.m. dat viswijf van oom Ferdinand
Alle reacties Link kopieren
sk. Leuk dat het zo goed gaat. Geniet ervan. Kan me wel voorstellen dat je alle lijntjes hebt doorgeknipt. Omdat er gevoel bij komt kijken.



Miss Jammer dat het stroef gaat met het solliciteren. Wel leuk dat je spontaan iemand bent tegen gekomen. Goed dat je een vakantie geboekt hebt. Alvast veel plezier zaterdag. Stel een tijd voor



Wink. Dat je interesse begint te verliezen zegt wel wat. Dat je weer online gaat. Ik zit goed in me vel. Het is ook zeker het weer. Lekker lente. Natuurlijk ook mindere momenten. Ik merk wel wat te veel onzeker werd van meerdere dates. Hou het nu alleen bij de dates waar tweede date inzit. Nog wel chats. maar niets concreet. Zaterdag was het zeker leuk. Gaan zien hoe verder gaat lopen.



Koes Leuk dat je met vlinders rondloopt. Probeer gewoon erachter te komen hoe hij erin staat. Gewoon vragen stellen.



Amy heb je inmiddels weer wat van hem gehoord? Kan zijn dat hij die avond druk was.



Buff. Keep looking. Die leuke man is er echt wel. Al is het soms na een teleurstelling moeilijk te geloven.



Leuk dat er een datum is. Fam. Moet ik eerst langs de begraafplaats het geld van oom Ferdinand opgraven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat hele oom ferdinand verhaal gemist geloof ik. Of het was voor mijn tijd hier, of het is totaal langs me heen gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 20 april 2015 @ 22:16:

Ik heb dat hele oom ferdinand verhaal gemist geloof ik. Of het was voor mijn tijd hier, of het is totaal langs me heen gegaan.Langs je heen gegaan Wink. Het verhaal was ook van de date waar jij ook bij was.
Ging erom een verhaal te hebben over het hoe en waarom van de groep mensen bij jullie eerste date als daarnaar gevraagd werd of zoiets. Maar dat zou jij beter moeten weten dan ik 😉
Alle reacties Link kopieren
hahah, oke....
Hello:)



Wat leuk dat jullie een date gepland hebben! Ik ben er (zoals verwacht) niet bij want te lang afwezig geweest maar ook privacy dingetje maar vind het wel echt cool haha. Veel plezier!



@SK: wat leuk dat je zo'n leuke dame ontmoet hebt! Maarre... na krap 3 weken al een selfie als achtergrond en Tinder er vanaf / status aangepast vind ik persoonlijk wel errug snel. Doet zij dat ook? Hou er rekening mee dat het anders voor sommige mensen wat benauwend kan overkomen en dat je het misschien wel kan voelen maar beter nog niet uitspreekt. Maar goed, ik ken haar niet en jullie niet dus hoop dat het leuk blijft!



@Amy: is je date gisteren nog doorgegaan? Wel vaag van dat facebook verhaal hoor. Aan andere kant: ik heb het ook wel eens gehad. Staat er op zich niks bijzonders op, maar zie je toch net die ene interesse waar je op afknapt, pagina die geliked is en waarvan je denkt "waarom", of net een foto die iets minder aansprekend is. Heel oppervlakkig maar het kán. Zou er niet al te veel waarde aan hechten al snap ik dat het vreemd en niet leuk is.



@MP: klinkt als een zeeeeer verdiende vakantie! Succes donderdag met de sollicitatie!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik kom even langs :-). Ik ben niet heel actief aan het daten, maar ik hang wat halfslachtig op een paar sites rond.



Ik weet van mezelf dat ik een taalzeikerd ben, en dat niet iedereen altijd maar letterlijk meent wat 'ie over zichzelf zegt/schrijft, maar soms kan ik zó worden van bepaalde woorden of zinnen die mensen/mannen gebruiken.



Zonet las ik het profiel van een man die zichzelf omschreef als 'correct' .....SEXAY (NOT). Hij zag er dan ook vrij gefrustreerd uit. Zo zijn er nog veel meer woorden en uitdrukkingen waarvan ik oftewel YUCK denk, óf DANGER DANGER.



Wat zijn jullie 'red flags'? Zowel van het persoonlijke smaak type, als van het ohneeohneebadnews type?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele verzameling foute tinderprofielen en gesprekken als screenshots opgeslagen. Als ik even wil lachen open ik die map op mijn telefoon.



Een paar voorbeelden (letterlijk overgetyped):

"hoi hoi. ik ben spontaan persoon die op zoek is naar leuke damen die om kindje geef want die heb eenmaal waar ik super trots op ben verder heb ik alles goed op orden heb je vragen stel ze allemaal voor sex plezier moet je verder zoeke. Dat wil ik niet"



"van dalen naar klimmen, van falen naar winnen, positiviteit mijn persoonlijke baas van binnen"
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 21 april 2015 @ 21:41:

Ik heb een hele verzameling foute tinderprofielen en gesprekken als screenshots opgeslagen. Als ik even wil lachen open ik die map op mijn telefoon.



Een paar voorbeelden (letterlijk overgetyped):

"hoi hoi. ik ben spontaan persoon die op zoek is naar leuke damen die om kindje geef want die heb in eenmaal waar ik super trots op ben verder heb ik alles goed op orden heb je vragen stel ze allemaal voor sex plezier moet je verder zoeke. Dat wil ik niet"



"van dalen naar klimmen, van falen naar winnen, positiviteit mijn persoonlijke baas van binnen" HAHAHAHAHAHA omg heerlijk
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook nog eens een keer wil doen, is zeg maar 10 profielen van een site onder elkaar koppiepeesten, en dan alle zelfde woorden/uitdrukkingen wegstrepen, en dan kijken wat er over blijft. (bar weinig bij de meesten vrees ik)
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
NowThen: Ik opteer voor een filter op bepaalde woorden en woordcombinaties zodat ik inderdaad een heleboel profielen niet te zien krijg. Zoals: Jongeman, ik ben zelfstandig, woon op mezelf, vaker dan 1keer het woord Eerlijkheid, anderen/vrienden/collega's vinden mij, avontuurlijk etc.



Misschien iets voor crowdfunding onder internetdaters.
Alle reacties Link kopieren
owwwww, dat is een goeie setting.



ook van die profielen die rechtstreeks van hun CV gekopieerd zijn/lijken. Ik vond het voor mijn relatie namelijk enorm interessant en belangrijk dat jij een ambitieuze go-getter met doorzettersmentaliteit bent.....ahum.



Het is ergens ook wel zielig natuurlijk, niet iedereen weet zichzelf met woorden origineel neer te zetten, terwijl ze IRL enorm leuk kunnen zijn....
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
quote:NowThen schreef op 21 april 2015 @ 21:55:

Wat ik ook nog eens een keer wil doen, is zeg maar 10 profielen van een site onder elkaar koppiepeesten, en dan alle zelfde woorden/uitdrukkingen wegstrepen, en dan kijken wat er over blijft. (bar weinig bij de meesten vrees ik) Now, goed dat je op taalfouten let. Doe ik ook wel. maar wat is koppiepeesten (iemand met een lelijk koppie pesten? ) oh je bedoelt copy-pasten
Alle reacties Link kopieren
@nadine_j, haha. Nouja, ze weet niet dat het m'n achtergrond is.

+ ik ben een beetje een klier, had ook een foto kunnen nemen van

haar gammele fiets.

Achtergrond was eerst die van huisgenoot & ik lui onderuit aan het eten.

Ik weet dat het best over kan zijn over een week of twee dat we toch

niet elkaars match zijn, dan neem ik waarschijnlijk ff pauze &

zet ik tinder er weer op. Ze appt me iets meer dus ik denk niet

dat ik te benauwend ben. We daten gewoon rustig verder & ik

probeer wel aan te voelen of het te snel gaat of te traag.

Dit is eigenlijk de tweede dame waar ik serieus mee date & ik heb

nog geen relatie gehad. Van mijn kant zal het niet perfect gaan

in ieder geval



Hoe gaat het met jouw? Was je al onder de pannen?



@NowThen, ik ben een XY & ken dus alleen lady profielen.

Grote borsten schaars gekleed gepaard met de tekst "als je

alleen s*x wil moet je maar lekker naar links swipen"

Überhaupt erop zetten dat je niet opzoek bent naar een 'avontuurtje'.

Ik heb aardig wat profielen gezien en nog nooit stond er een dame

tussen met de profieltekst 'opzoek naar een scharrelei'.

Of met een kind op foto + tekst, "Is niet mijn kind, is mijn

neefje." (krijg ik die gaatjes in de condoom vibe van, brrrr)



Oja, als ik de Carpe Diems wegstreep bij vrouwen profielen, of

ik hou van gezelligheid, dan blijft er ook weinig over



Wat heb jij voor profieltekst NowThen, nu wordt ik wel nieuwsgierig



Ik denk dat een balans tussen mannen & vrouwen niet ver te zoeken is

betreffende foute profielen op tinder.



@Winkje,

Ik maak dan weer screenshots van de 'aantrekkelijke' dames.



@coolpackzwei, goed idee.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
copy-pasten staat in de Van Dale, daar is geen excuus voor het verkeerd te digitaal grafisch formuleren aan de hand van een elektronisch fysiek in te drukken knoppen plaat.



Maar ik begrijp het wel enigszins, een spelfoutende man is niet aantrekkelijk.

Een misspellende meid kan nog wel schattig zijn. Ik heb iemand op de app & daar

geldt werkelijk de 3x lezen regel voor. Maar zij tekst & rijdt ook. Enige wat ontbreekt

is een blik bier, dan zou dat feest ook compleet zijn.



Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van grammar nazi's.

Dusz snorry nOwtHen, kanje dr verde nit meee helpn.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ben een tijdje weg geweest van het topic (was hier maar even), maar ik ben toch maar weer begonnen op aanraden van een vriendin.



Ben weg bij Match.com, maar zit nu op OKCupid en vind het daar veel leuker. Heb nu voor zondag een koffie date. Ben niet echt hotel de botel of zo, maar het lijkt me wel een aardige kerel, dus waarom ook niet.



Heb ook mijn profieltekst veranderd. Minder CV-erig, haha (heb er veel minder over mijn werk en carriere in staan), en met wat luchtigere dingen er in. Zoals ik had verteld woon ik in het buitenland nu, en daar is een bepaald snoepje heel populair. Ik had bij de sectie 'Contact me if' gezet dat ze me mogen contacten als ze denken me leuk te vinden, of als ze me kunnen uitleggen wat er nou zo bijzonder aan dat snoepje is, want ik begrijp het niet. Dat laatste gebruiken sommigen dan om een luchtig praatje te beginnen. (Ik snap trouwens écht niet wat ze er lekker aan vinden )
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Verder vond ik eerst opschepperige profielen van mannen een beetje too much, maar nu denk ik meer: "Ach, die probeert ook gewoon als een goeie catch over te komen en denkt dat dit belangrijk is"
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
haha, systeemkast. De categorie: "ik houd van hobby's, lekker eten en leuke dingen doen." ;)



Ik ben zelf een dyslect. Het zou heel raar zijn als ik me zou ergeren aan spelfouten van anderen, terwijl ik ze zelf ook zomaar zou kunnen maken.

Het kan soms een vertekend beeld geven. Maar gekke spelfouten hoeven niets over iemands intellect te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Fouter dan fout!



Verveel me op het werk. Dus even wat getinderd. Dit profiel slaat alles:



foto: je ziet een vrouw doggy style liggen vastgebonden. Een mannenarm en een grote vibrator in zijn handen. Zijn tekst: "Hi ik ben mister Grey, ben jij mijn Ana?"



Oh my lord. Daar is het me toch net iets te vroeg nu voor.



@ Famkej: Wat zijn de data voor de groepsdate?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Haha, MissP.

Nu jij dat pad hebt vrijgemaakt kan ik ook wel. Ik heb ook wel eens een profiel gezien met de tekst: "do you think you like anal as much as I do?"



Boebezoebe, klinkt wel leuk je profiel. ik hou het vaak ook wat luchtiger. veel plezier op je koffiedate!
Alle reacties Link kopieren
@boebe, vrouwen komen meestal ook erg geslaagd over op okcupid.

Naast een carriere beschikken ze ook over meerdere creatieve talenten.

Gevolgd door de "contact me if you think you can keep me interested

for more than 2 seconds"

Ik vraag me af of ze thuis ook zo'n gele ster op de vloer hebben

waar je dan date 3 op mag staan & je liedje zingen, dansje doen.

Bikini rondes etc.



@winkje, haha, die ook. Ik had op een gegeven moment op tinder

Likes: Trein net niet halen, lauwe patat bij de mac, ongemakkelijke

stiltes, golf rode stoplichten, een kwartier stil staan en naar boven

kijken op een druk plein. Met een paardenhoofd op in de stadsbus zitten.



Best gek dat ik met zo'n soort profieltekst wel een leuke meid ooit

aan de haak heb geslagen.

Gelukkig zijn er ook nog meiden met mijn verdoofde gevoel voor humor.



@missP, haha, denk niet dat de persoon in kwestie de meest serieuze

van intenties heeft met zo'n profiel.

... heb je hem naar rechts geswiped?

Groepsdate is 11010 juni als mijn ééndagsvlieg geheugen me goed dient.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven