Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Boebe: Nog contact gehad? Gewoon antwoord geven lijkt me wel een realistische verwachting 😉



@Winkje: Hij is nu dus een week weg? Hoe gaat en voelt dat?



@Amy: Ben het met Winkje eens over 'buitenlandman'. Klinkt niet echt hoopvol..
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 25 mei 2015 @ 00:28:





@Boeze, twijfels over zn uiterlijk.. tja, aantrekking moet toch ook goed zitten, kun je weinig aan doen als je t zo voelt..

Had ie nog een goede reden om t af te zeggen of was de date nog niet heel concreet?

Ik snap je wel hoor, onduidelijk gedoe als je iemand (toch best) leuk vindt is behoorlijk irritant!



Het is vooral dat ik zijn hoofd wel leuk vind, maar de rest wat minder . Maar er is wel een soort aantrekking, die ik pas bij een andere date totaal niet had, al was die lichamelijk veel meer mijn type. Wat betreft persoonlijkheid en humor is het de leukst man die ik via het internet tot nu toe heb ontmoet.



De date was wel concreet, maar ineens was er een misverstand over een deadline van een oprachtgever. Dat geloof ik wel (denk niet dat het een smoesje was). En ik geloof ook wel dat hij er zelf van baalde.



Coolpack, We hebben wel contact gehad, maar ik geloof dat ik een beetje nukkig was in eerste instantie. We zouden naar een tentoonstelling en hij vroeg of ik alsnog was gegaan. Toen ik 'nee' zei voelde hij zich dubbel schuldig zei hij. Ik kan daar dan niet zoveel mee. Als ik had gewild, was ik natuurlijk gewoon gegaan in mijn eentje, dus dat zei ik ook, maar wellicht is dat niet zo'n aardig antwoord.



Het ligt ook gewoon aan het daten hoor, dat ik er van baalde. Je hebt toch een soort van opbouw naar zo'n dag, bent er veel mee bezig ('vind ik hem nou leuk of niet?'), praat er met mensen over. Hoe nuchter ik dat daten ook aan wil pakken, want ik dacht dat ik het allemaal wel relativeren kon. Valt dus tegen



Toen ik het eenmaal geaccepteerd had heb ik verder gewoon een fijne zondag gehad, daar niet van.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
@Maka; mwah nee, ik snap heel goed wat hij aan het doen is namelijk. Ik had hem natuurlijk een poos niet gezien en nu alles opeens weer letterlijk zo dichtbij was merkte ik toch dat er iets zat bij mij.



De rest heeft inderdaad gelijk, hoopvol is het niet Ik voel me er een stuk rustiger onder dan al die maanden geleden. Ik zie het een beetje als een gelukkige one night stand en ik ben gewoon dankbaar en blij dat ik een mooi en onverwacht weekend met hem heb gehad.
anoniem_193009 wijzigde dit bericht op 26-05-2015 20:18
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goh Amy, daar ben je dus echt geen stap mee opgeschoten. Toch fijn om te weten dat je ok bent. Na 30 jaar wel tijd om daar eindelijk achter te komen!! Lol



Maka: jouw verhaal lijkt zo op t mijne. T komt neer op 1 ding. Wil jij voorlopig zo blijven doormodderen. Of niet?



Winkje fijn dat die duitser zo vol liefde zit. Maar wat vind jij dan? Is er iets veranderd?



Fam keep on going! Hij is er echt wel!



Ik ben gister n leuke vent tegengekomen! Had wat contact via de dating app maar nam m eigenlijk niet zo serieus. Maar gister na wat me-time (lekker gewandeld) bleek ie in de buurt op n terras te zitten met vrienden en vroeg of ik ook kwam. Maar gedaan. Had geen zin in date, maar zo met vrienden is t niet zo daterig. Bleek leuke vent. Verschrikkelijk dronken geworden met zn twee. Verder niets gebeurd. Maar juist daarom vind ik m opeens interessant en vlgs mij is het wederzijds. En hij blijkt ook nog ns om de hoek te wonen!



Anywayz, nu een enorme kater... En latter. Tja. Het is niet echt aan. Hij weet dat dit kan gebeuren. Mss wordt t idd tijd om t platonisch te maken.
@Boebe: als in zijn postuur? Er zit wel iets in mijn geheugen over een buik (dus geen buikje), maar weet even niet meer of jij dat schreef. Ik kan me dan je twijfel wel voorstellen. Bij mij is het vooral dat ik dan bang ben dat ik er, nadat de eerste roze wolk een beetje weggetrokken is, alsnog op ga afknappen. Of al eerder zelfs. Ik heb een relatie gehad met iemand met ook een buik. En dat ging me pas na wat langere tijd tegenstaan, dus nu ben ik 'huiverig'. Anderzijds is het misschien vooral zo geweest dat ik tegen andere dingen aanliep (dat het dus uiteindelijk toch niet goed genoeg paste) en dat er toen gedachten in me opkwamen als "en hij probéért niet eens af te vallen". Dat laatste wás ook wel een irritatie van me, maar qua aantrekkingskracht onzin dan natuurlijk als ik er wat dat betreft eerst geen probleem mee had... Dus tja, ik zou je in dezen niet kunnen adviseren, maar neig toch naar als het totaalplaatje klopt.. Ook een beetje wat je al zegt dat hij je in andere opzichten positiever triggert dan andere dates.

En ik kan me dat van het er min of meer naartoe leven ook voorstellen. Daarom baalde ik gisteren ook zo (en nog steeds een beetje), omdat ik voor het eerst in tijden weer eens uitkeek naar een date. Dan schiet ik even in het irrationele dat ik vast niemand ga vinden en blabla. Dus ik hoop toch op een herkansing voor je! :-)



Amy: ah, een one-night-stand-achtige setting ook nog, dat had ik er niet helemaal uit opgemaakt (waarschijnlijk niet goed gelezen). Tja, ik snap de gevoelens, maar kan er verder niet meer over zeggen dan wat ik al deed. Ik zie die wegrenner van laatst af en toe voorbij komen op FB en dan steekt het af en toe weer een beetje, omdat ik hem wel interessant vond (en het helpt niet dat iemand die hem ook kent het al helemaal voor zich zag, die match, en dat ook na de wegrendate nog een paar keer gezegd heet ;-p Maar goed, wel fijn dat het duidelijk(er) is en dat je er oke onder bent.



@Imo: dat klinkt leuk! Dat zijn wel het soort scenario's waar ik af en toe een beetje van droom (en gister ook een beetje op hoopte :-/). Ben benieuwd naar het vervolg! Latter platonisch.. Tja, mij lijkt dat beter, maar dat vond ik al langer en zal ook geen verrassing heten
@ amy, het grappige aan iemand later tegenkomen waarmee je eigenlijk meer had gewild, is dat het er meestal op uitdraait dat jij je er beter door voelt. Afsluiting is altijd goed als je het ook ziet als afsluiting.



@ imo, latter heeft bergen kans gehad. En ik denk dat juist het niet-platonische je inde weg zit om los te komen.



@ famke, ik geloof niet dat mensen aanspreken voor dates in de supermarkt heel gangbaar is. Bovendien is het een plek waar je te vaak terug komt om het awkward te maken. Maakt het ook altijd jammer om daar een leuk exemplaar tegen te komen.



Ik heb dus zelf ook niets gedaan. Aan de andere kant heb ik zelf wel het idee dat ik misschien haar juist wel had moeten aanspreken. Rondlopen in mijn supermarkt betekend namelijk wel dat ze in de buurt woont. En ik denk dat op dit moment ik wat relaties betreft, tamelijk gebonden ben aan mijn stad en omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Poew, jullie hebben allemaal weer heftige dingen meegemaakt zo te lezen ...

Toch vind ik jullie allemaal sterk, even een dipje of een tegenvaller en toch weer doorgaan.

En zo moet het! Keep your head up ;) Er komt wel iemand in je leven die je wereld helemaal op zijn kop zet. Bij ieder van ons



ik heb intussen ook terug een paar lijntjes uithangen haha, maar ik vind het lastig .. Geloof dat er nu al 4 a 5 mannen zijn die allemaal willen afspreken. Weet niet waar eerst te beginnen (luxeprobleem? ) maar er is weer niemand waar ik voor 200% een online klik mee heb. Eentje springt eruit, maar is uiterlijk weer niet 100% mijn ding, maar onze karakters matchen zo goed dat ik wel een date gepland heb staan met hem. Alleen is hij érg van de oude stempel. En hij is écht niet oud.. (26) Hij is zo erg van de oude stempel dat je er bijna van zou gaan lopen.. Maar toch heeft het wel iets. Dus ik geef het eens kans. Hij wil graag met me gaan eten, dus ga zeker op zijn voorstel in.



To be continued ...
Alle reacties Link kopieren
Latter is voorbij. Kogel door kerk. Back to just friends.



Rationeel was fwb een prima keuze maar mn gevoel werkte niet mee. Tja jammer.



En morgen date 2 met leuke man!
Alle reacties Link kopieren
Imo, leuk van je tweede date!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Hier ben ik ook weer eens.



Famke: Wat naar dat het zo is gelopen met je date. Tja, ik bedoel dit echt niet lullig maar... (ik wil je niet kwetsen) ik vond het de hele tijd al zo "bijna te mooi om waar te zijn"klinken. Ik gun het je zeker wel, uiteraard! Maar zo snel alweer iemand waar je zo'n klik mee had. Ja het kan. En het is alleen maar zonde dat het niet echt bleek. Wat een eikel. Inderdaad goed dat je er nu al achterkwam, maar ik snap dat het je vertrouwen een deuk geeft.



Imo: Ben het met Famke eens. Denk ook dat Latter ( in ieder geval gedeeltelijk) niet wil. Verdrietig is het. Maar ik vind het vooral stom dat hij niet voor je wil vechten. Zoals Famke zegt: Je verdiend meer. En beter. Ben benieuwd of het wat wordt met je date. Ik zou het overigens nooit durven . Bij een vreemde op het terras gaan zitten met zijn vrienden erbij. Ik zou me dan echt geen houding weten te geven. Maar goed, jij bent mij niet en gelukkig was het gezellig.



Coolpack: Denk ook dat ik de tel bij jou even kwijt was omdat je het soms wat vaag houd. Dat snap ik hoor, je wil toch niet te herkenbaar zijn. Jammer dat het niet klikte met je date. Dat kan dan echt een teleurstelling zijn. Hoe kun je er trouwens voor zorgen dat je fb niet tevoorschijn komt op google? Dat wil ik ook wel.



Makka: Gefeliciteerd met je relatie met bf! Ik herkende wel wat Famke zegt. Ik zie het verschil tussen bf en vriend ook niet maar oke. Ik hoop dat je relasiee je gaat geven wat je ervan hoopt. Communicatie blijft belangrijk, maar is dat niet in iedere relatie?



Syb: Alexander Pechtold heeft zijn vrouw ontmoet in de supermarkt. Het kan dus wel! ( Ze liggen alleen nu wel in scheiding UCH).



Boe: Als het met hem klikt, zou ik hem nog een tweede kans geven en hem niet alleen "afschrijven " op de buik. Hoewel fysieke aantrekkingskracht niet onbelangrijk is... Dat je zo chagrijnig kan raken van dit gedoe snap ik wel. Herkenbaar. Is vooral omdat je onzeker wordt denk ik en omdat het gewoon niet duidelijk is.



Amy: Ik geloof niet zo in toeval. Het klinkt misschien zweverig ( of dat is het) maar ik geloof dat je hem tegenkwam omdat jullie nog "iets" (in dit geval: een gesprek) af moesten maken. Ik snap niet helemaal dat je bang bent om hem kwijt te raken, want zoals ik het lees ben je hem al kwijt. Hij heeft ook een andere indruk van jouw gevoelens en zoals ik jou bericht lees is hij niet echt van plan om binnenkort con.tact op te nemen. Je kunt eerlijk zijn, met het risico dat je hem inderdaad helemaal nooit meer ziet Je kunt het ook zo laten. Zeker als je je nu oké voelt.



Winkje: Die Duitser! En hoe / wat voel jij nu?



Koek: Hoe is het?



Pat: Voel je je al wat beter?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Re_ske, ik vond het speeddaten erg leuk, maar mijn verwachting was ook laag. Ik ging vooral om het eens te doen en maar te zien wat voor een mannen er op of kwamen. Dat was in Amsterdam (toen ik er nog woonde). Wat ik er leuk aan vond dat ik echt dacht: Goh, er zitten nog best wat leuke kerels bij. Gaf me wel weer hoop. Heb toen nog een tijdje met iemand van de speeddate gescharreld (is uiteindelijk ook op niks uitgelopen).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Zoo, weer even terug wegens zuurstof gebrek daar boven

op al die roze wolken



@Famkej, Jammer van die tgtbt man. Ik ken iemand die meteen

dacht dat die eerste "beste beentje voor fase" versie van een

persoon, altijd zo zal zijn. Maar dat is niet zo. Gaar dat het

dan een leugenaar is.

Jammer dat je het gevoel hebt dat het niet voor je is weggelegd.

Of veel mensen, die al kinderen & alles op orde hebben, op die

leeftijd nog wel voor huisje-lantaarnpaal-beestje willen gaan

weet ik niet. Ik wel, verlichting in m'n kamer is slecht.



@Imo, ik denk niet dat je zou moeten willen dat latter verandert.

Het klinkt niet als zijn kop met tandenborstel links zetten in

plaats van rechts. Je wil toch niet dat je flink aan iemand moet

sleutelen om zo het puzzelstukje goed te krijgen?

Ennnn. leest net dat het uit is -_-

Leuk dat je een nieuwe vent bent tegen gekomen!



@Maka, leuk dat het de goede kant op gaat, al is het langzaam.



@Amy, leuk dat je buitenlander weer bent tegen gekomen. Het is

wel technisch, tenminste zo leest het. Je wil hem nog wel?

en hoe zie je dat dan samen? Nederland of buitenland.



@Boebe, adem in... adem uit. Met mensen die vaag doen wordt het

bijna nooit wat. Bij mij kon ik wel door blijven chatten met die

meiden, na afzeggen en tegenvoorstel van mijn 2e uitnodiging nog

één doen. Maar het is toch veel leuker als de andere partij ook

enthousiast is en wat tijd vrij maakt.



Winkje!!!

Ja, ze was even een tijdje in het buitenland maar lekker lang

weekend samen gehad. Superleuk & the feels beginnen steeds groter

te worden . We hebben aardig veel overeenkomsten (wat

natuurlijk alle beginnende stelletjes zeggen -_-) Maar dit zou

wel eens raak kunnen zijn.



Wow, liefdesverklaring. Is dat net zoals in de film?

Die vakantie is wel een goede test of je echt gevoelens voor

hem hebt. Wel jammer van die drama aan zijn front. Naast dat

was hij toch wel echt je type?



@coolpack, Jammer dat de date niet was wat je had verwacht.

Ook jammer dat jij je onzeker voelde door zijn eerste reactie,

je komt hier in ieder geval niet onzeker over.

Het komt wel voor dat het op de chat erg goed zit wat toch

verwachtingen schept. Je kan niet alles filteren.



@Syb, zozo, helemaal in het wild. Jouw stad is groot, keuze zat

man



@nevermind_ player, player



Succes met de speeddate straks Re_ske!



Nouja, hier gaat het dus goed

Naast lekker klieren, friemelen en eten laten aanbranden ook

goede gesprekken. ... zucht, moet weer 4 dagen wachten :s

Zou leuk zijn als het zo doorgaat, krijg nu al een beetje

verhuiskriebels (ja, ik weet, veel te vroeg -_-)

Wat vrienden van me zijn ook weer aan het interwebz daten

geslagen. Krijg ik weer van die grappige first-date verhalen

te horen. Hij was zo verlegen, hij keek zo serieus, hij was

3 koppen langer etc.

Zo, nu weer de lift in naar m'n wolkje.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
SK, inderdaad, ik vind het vaag gedoe, dat is een goed woord er voor. Als ik wegens omstandigheden af moet zeggen kom ik direct met een concreet voorstel. Gisteren hadden we nog even contact en stelde hij ook niet iets nieuws voor. Dan weet ik niet of ik nou een zeur ben, of gewoon van mannen die van aanpakken weten houd, maar het stoort me dat hij dan niet zegt van: kun je anders donderdag? En waarom ik dat zelf niet voorstel? Ik denk omdat ik vind dat hij het moet doen, hij was degene die afzegde.



Iemand leuk vinden is ding, maar er is toch ook een soort van dynamiek dat als de een minder enthousiast is, de ander dat ook wordt. Bij mij wel.



Nou ja, de dingen lopen zoals ze lopen.



Veel plezier op je wolk!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@Boeze, mijn ex werd veel te dik.. Is wel een keer behoorlijk afgevallen, maar kwam weer terug. Ik vond het echt een afknapper, ondanks dat ie een heel mooi hoofd heeft (als ie echt veel aankwam werd dat ook minder). Helemaal icm dat we heel weinig nog samen deden en hij ook nog maar minimaal meeging naar vrienden en familie. Overigens was dat van zijn kant wel weer vanwege het feit dat ik m niet meer aantrekkelijk vond. Beetje neerwaardse spiraal.



@Amy, nou een gelukkige onenightstand dan, ook wel eens fijn, als je er een redelijk goed gevoel aan over houdt



@Imo, you go girl, sterk! Hopelijk dat leuke man geen rebound is en/of latter binnenkort niet weer met hangende pootjes terugkomt.. Maar nu maar even van het positieve uitgaan Geniet ervan! En latter kan lekker barsten :P

Fwb, ja dat is rationeel leuk idd, maar emotioneel drama.

Ik weet niet of ik nog wil doormodderen, als we daar weer in terugzakken. Maar op t moment gaat t te goed om t af te kappen iig :D



@Nevermind, lastig als niemand 200% goed is ;) (Is 100% niet voldoende? haha, snap je wel hoor)



@Renske, spannend speeddaten! Maar een goede stok achter de deur, omdat je betaald hebt En denk dat het zeker nooit verkeerd is, al is t alleen maar om te oefenen!



@SK, zwaaizwaai veel plezier daar boven op je wolkje





Nou, gisteravond stond bf opeens voor de deur, terwijl hij vanavond zou komen (wat ook nog steeds door gaat). Rechtstreeks vanaf zijn weekendtripje, hij miste me .

Hij is echt helemaal om.. vind t bijna eng :P.. Heeft t over trouwen, samenwonen, ik vind je meer dan leuk. Hij had een emotioneel best pittig weekendje gehad en dat kwam ie ook allemaal even vertellen.. wow, wat een openheid. Gekke ADHD-er :P

Tja, duidelijk dat ik ervan geniet, maar het wel voorzichtig aankijk natuurlijk waar t naartoe gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 26 mei 2015 @ 09:56:

Iemand leuk vinden is ding, maar er is toch ook een soort van dynamiek dat als de een minder enthousiast is, de ander dat ook wordt. Bij mij wel.



Nou.. of als de een minder enthousiast wordt, de ander juist meer wil.. En vice versa..

Daar heb ik vaak last van. Degenen die mij fantastisch vinden, die hoef ik niet.. En als ik iemand heel leuk vind, dan schrik ik m weer een beetje af (terwijl ik toch mn best doe met inhouden). Maarrr, bij mijn ex was t wel zo dat dat na een aantal maanden wel goed kwam (net als nu bij bf..?)
Alle reacties Link kopieren
quote:MaKa123 schreef op 26 mei 2015 @ 11:11:

[...]



Nou.. of als de een minder enthousiast wordt, de ander juist meer wil.. En vice versa..

Daar heb ik vaak last van. Degenen die mij fantastisch vinden, die hoef ik niet.. En als ik iemand heel leuk vind, dan schrik ik m weer een beetje af (terwijl ik toch mn best doe met inhouden). Maarrr, bij mijn ex was t wel zo dat dat na een aantal maanden wel goed kwam (net als nu bij bf..?)



Wat grappig. Ik heb nogal snel iets van 'graag of niet'. Als afspreken moeilijk wordt heb ik er al niet met zo'n zin in .





Wel leuk dat je Bf nu zo enthousiast is!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Scheelt ook wel in hoeverre de interesse er sowieso al was natuurlijk.

Als het gaat om voor de date en er is nog geen sparkle of gevoel, dan hoeft t voor mij idd ook niet meer.

Heb t er meer over als er al een soort van vonk is over geslagen (dat kan ook voor de ontmoeting zijn btw).
Alle reacties Link kopieren
Zo hier is de rust in het hoofd weer terug. Ik denk dat het feit dat iemand me hoop gaf erger was dan het niet lukken van de relatie met ex-date. En dat komt niet zozeer door tgtbt man, maar meer omdat ik mezelf normaal gesproken redelijk afscherm voor hoop op. Juist omdat ik niet zeker weet of dat wel voor me weggelegd is c.q. of ik mijn soort van relatie in deze tijd wel kan vinden. Anyway... ik ben er weer en moet ook geen stukken schrijven op het dieptepunt van mijn gevoelens, want dat geeft een vertekend beeld



Ik kreeg van het weekend nog appjes van ex-date en deed me weinig en was ok. tgtbt man was een dag later al uit gedachten, dat komt vooral omdat ik nog niets voelde. Ik denk ook dat ik me iets heb laten meeslepen in de mooie woorden, toch soort van reboundje denk ik haha. Goed nu weer aangemeld op Tinder en Lexa en heb hier en daar wat gesprekken. Een man lijkt leuk, hij wil op date en misschien dat ik dat van het weekend ga doen. Gevoelsmatig zou het moeten kunnen en ik doe lekker rustig aan en laat me niet het hoofd op hol brengen voorlopig haha.



@Imo, hoe reageerde Latter en hoe voel je je nu? Je klinkt wel ok, klopt dat? Ik denk dat het de goede keuze is in the end, want hier word je niet gelukkig van. Je verdient het dat een man bij jou wil zijn en moeite voor jou doet (net zoals jij voor hem doet). De 'terraskerel' klinkt leuk, al vind ik wel dat je 'ballen' hebt dat je gewoon gaan terwijl zijn vrienden er zitten! Leuk dat er een tweede date komt! Heel veel plezier straks!



@Amy, wat een toevalstreffer, stond je hart even stil? . Lijkt me heerlijk, maar ook super lastig. De man heeft zo lang in je hoofd gezeten (en nog soms) en hem dan treffen kan van alles losmaken natuurlijk. Ik vind het knap dat je genoten hebt en er zo goed instaat. Goed ook dat je toch gezegd hebt dat hij meer in je loslaat, anders blijft dat sluimeren. Zijn reactie is niet prettig, maar bevestigt wel wat je al dacht: niet bezig met relaties. Jammer dat je altijd net iets voelt voor de man die daar geen zin in hebt (ja I know haha). Maar trots op jou hoor!! En ik hoop dat het niet alsnog lastig wordt.



@Boe, jammer dat de date niet doorging. Die frustraties volg ik wel, elke keer ga je er toch weer vol voor. Denk je dat het er ook niet meer van komt? I'll make it up to you, terwijl jij een concrete vraag stelt, vind ik een beetje aan het lijntje houden c.q. nietszeggend. En ik wil ook graag iemand met regelmaat zien als ik een relatie opbouw, dat de ander ook tijd vrijmaakt dus ook dat is herkenbaar.



@Winkje, leuk Duitser 2.0! Maar hoe voel jij je hierbij? Ik zou denken dat je hier wel blij van wordt. Je had al twijfels of je hem wel had moeten laten gaan en nu doet hij duidelijk moeite. Of het dan echt wat wordt zie je wel weer, maar het heeft nu wel een echte kans nu dingen besproken en uitgesproken zijn. Ben benieuwd! En v.w.b. mijn depri post: ja soms voel ik dat zo, dat het voor mij niet is weggelegd. Ik heb ook wel een erg stormachtig liefdesleven de laatste 20 jaar en allemaal van die rare dingen. Maar 95% van de tijd blijf ik lekker naïef geloven dat het romantische zoals in de bios bestaat hoor!



@Cool, wat jammer dat date niet bleek te zijn wat je van tevoren dacht. Domper is altijd groter als je een echt goede klik op mail/app hebt. Niet onzeker worden hoor, mannen reageren wel vaker niet enthousiast. Maar deed hij bij het aan komen lopen echt iets waardoor je het idee had dat het tegenviel? Of is dat meer het gebrek aan enthousiasme?



@Maka, relaasie of niet, ik verwacht je op de date! en genoeg voors en tegens zo te lezen, maar de tijd zal dat echt wel leren. Het ideaalbeeld van vaak bij elkaar en liefde als in de bios is niet haalbaar op onze leeftijd met samengestelde gezinnen, maar we mogen dat wel deels nastreven hoor haha. En je merkt vanzelf of het gevoel goed genoeg is om je beiden aan te passen. Hou gewoon in de gaten dat je er vaker gelukkig dan ongelukkig van wordt en bewaak je grenzen.



@Sybreed, eens hoor, is toch wel heel vreemd als je iemand aanspreekt en die persoon bedoelde het kijken heel anders haha. Maar ik had normaal wel een opmerking kunnen maken als hij bij mijn kassa had gestaan of als we samen naar buiten waren gelopen. Het is de supermarkt in een ander deel, kom er maar eens per 1-2 weken dus zou toevallig moeten zijn dat ik hem ooit terugzie. Jij had het gewoon wel moeten doen, ondanks het risico, jij moet er namelijk weer even inkomen



@Never, leuk zoveel aandacht! En jij bent nog zo jong, ik zou ze lekker allemaal daten als ze enigszins voldoen. de 200% match online klik zegt niet zoveel hoor, kan dan alleen maar tegenvallen. Het moet goed genoeg voelen denk ik, geen rare fratsen zeg maar. En wat bedoel je met ouderwets, kun je voorbeelden noemen? Wanneer ga je eten?



@Rens, lieverd ben je ook! Dat mag jij zeggen hoor en je hebt ook helemaal gelijk in. Zie ook mijn tekst hierboven. De man zei gewoon wat ik graag wilde horen en was het tegenovergestelde van ex date. Gekke is dat ik nu wel het gevoel heb los te zijn van deze mannen en weer zin krijg in nieuwe mensen (maar kies contacten nu al anders - degelijker en minder praatjes).

Leuk dat je je hebt opgegeven voor een speeddate, is dat in je eigen woonplaats? Knap ook dat je uit je comfort zone durft te stappen! En lastig v.w.b. dat interview, kun je het bedrijf/site niet vragen het er alsnog af te halen of stukjes te verwijderen c.q. je naam eruit te halen? Als je vrijwillig dat interview gegeven hebt zijn ze misschien best bereid je privacy wat meer te waarborgen. En hoe is het op je werk? Bevalt het?



@SK, glijer van me , je klnkt alsof je inderdaad op 3 wolken tegelijk zit. Super voor je! Heerlijk lijkt me om aan de andere kant van de verhalen te staan. Lekker de vermakelijke verhalen aanhoren, maar zelf blij zijn dat je van de market af bent of niet? Erg gelachen om de opmerking bij Winkje 'dit zou weleens raak kunnen zijn'. Hoezo kunnen?! Je zit op een enorme wolk en je hebt al verhuiskriebels! Wil niet weten wat er gebeurt als het 'echt raak is'
@Fam: Ik kwam een vrij grote trap (vanaf een spoorbrug) af en hij stond daar. Vooral weinig reactie inderdaad, weinig enthousiasme. Maar dan voelt het nog lulliger.
Alle reacties Link kopieren
@Renske, wat balen van dat Google trouwens. Kan je dat niet laten verwijderen of zo?

Ik ben direct te vinden op voornaam + beroep en voornaam +woonplaats (want nu in het buitenland met typisch Nederlandse naam). Gelukkig geen rare fratsen uit het verleden te vinden



Mijn date is ineens vanavond voor iets anders 'in town' (hij woont in een voorstad) krijg ik net te horen. Als ik het had geweten had ik best een drankje kunnen doen, maar ik gind al sporten met collega, dat zeg ik niet maar zo af. Het was iets waarvoor hij al kaartjes had, maar degene met wie hij zou gaan zei af (niet een andere date hoor, haha. Nou ja, denk ik, hij zei dat het een mannelijke vriend was :D). Ik ben geloof ik nog steeds een beetje chagerijnig, want zijn last minute uitnodiging stoorde me. Ik had ook een klotedag op mijn werk, dus dat werkt ook niet. mee. Nou ja, nu lekker sporten en de stress van me af zweten Maar moet wel even opletten dat ik niet mijn frustratie over het daten zelf en werk allemaal op hem schuif natuurlijk.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
@Famke; hij sloeg even over van schrik ja Ik vind het lastig te benoemen. Hij leeft in een bubbel door wat hij doet en waar hij woont, en is totaal vogelvrij. Hij is dolgelukkig, en dat zou ik in zijn plaats ook zijn, dus ik snap dat zo goed. Ja, ik vind hem heel leuk en hij is het soort man wat ik dolgraag zou willen, maar ik ben wel nuchter genoeg om te beseffen dat het op dit moment voor hem totaal geen toegevoegde waarde heeft, en ik hem er dus ook niet lastig mee ga vallen. Over een paar weken is hij weer hier, op doorreis, dus ik kijk hoe ik er op dat moment tegenaan kijk, of ik überhaupt zin heb hem te appen. If anything heb ik een hoop over hem en mezelf geleerd dat weekend.



@SK; als je goed gelezen hebt weet je dat het er niet toe doet wat ik wil



@Renske; niet zweverig, ik geloof ook niet echt in toeval. In de zin van hem kwijtraken; het idee dat hij me niet meer zou willen zien, overal verwijderd of geen zin meer zou hebben me te zien als hij er weer een keer is; dat is het een beetje. Dat idee staat me nog niet zo aan en wil ik voorlopig dus nog even open houden, ook al denk ik dat je gelijk hebt en het initiatief van mij moet gaan komen, en dan nog.



Al met al, dit soort dingen zet je aan het denken Dit is de man die een vlucht verzette, het halve land door kwam rijden, en hoe lastig het is om daar geen signalen in te zien, ik moet gewoon geloven dat we het leuk vinden tijd met elkaar door te brengen die ene keer dat we in hetzelfde land zijn, en voor nu is dat alles. Mensen veranderen; de toekomst ook, maar voor nu is het wat het is. What the future holds we'll find out in the future, dus ik ga maar weer proberen het los te laten



Zweverig praatje ten einde! Ik ga even wat stukken wissen, maar wilde dit jullie niet onthouden
Alle reacties Link kopieren
@ Amy, toch zijn dat incidenten die vlucht en dat land doorrijden.



Niet om zuur te doen hoor (heemaal niet!). Mijn ex had in het begin ook 'grootse gebaren', in dezelfde trant (woonde ook toen we elkaar ontmoetten in het buitenland), maar die waren er ook alleen als het hem wel uitkwam. Had ik steun nodig, maar was hij te druk, dan was hij er ook echt niet voor me en vond hij het zelfs vervelend als ik een beroep op hem deed (al had hij uiteindelijk wel gelijk: ik heb hem nooit écht nodig gehad en redde ik me prima zonder hem). Hij is ontzettend 'charming', maar niet echt 'loving' en dat laatste was wat ik in een relatie wilde. Dat eerste ('ik kom nu naar je toe in het vliegtuig, want ik wil je zo graag zien') werd vanzelf minder waard toen juist de kleine dingen uitbleven. Een ticket boeken of een auto huren en wat dagen vrij nemen is zo moeilijk niet als je de tijd en het geld hebt. Luisteren naar de verhalen over je vriendin die kanker heeft wel.



Nou ja, hoop dat dit voor jou natuurlijk niet geld! Maar even hoe ik na afloop van een relatie met mijn buitenlander heel anders ben gaan denken over dit soort dingen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@famke



ik ga 9 juni eten normaal, ouderwets ... sja, grote omgang met mensen van hééél oude leeftijd. Zo erg dat het enkel en alleen daar maar over gaat ... Heeft erg veel waarden meegekregen van uit die generatie, dus je kan je wel iets voorstellen?

bwaja, 200 % is natuurlijk overdreven, maar ik vind het héél moeilijk om mijn waarden wat bij te schaven of mijn eisen te laten zakken of bij te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff nou date 2 was helemaal niks. NEXT!



Raar. Man had echt nul interesse in mij. Waarom dan afspreken??
Alle reacties Link kopieren
Oei Imo,



Wat is er gebeurd dan? ... Zei hij niks? of was hij onbeleefd of kortaf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven