Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Oke dan... gisteren weer een berichtje van ex date gehad. Hij wil wel vrienden blijven (benadrukte nog een keer extra, zonder relatie). Hij vind me aardig en we hebben dingen gemeen (klopt ook, we houden van muziek maken o.a.)

Maar toch he... een goeie vriend is leuk, maar vraag me toch af of ie dan geen seks wil haha, want als dat zijn intentie is wordt het wel ingewikkeld en ben ik er een beetje klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Lady-Dana, wat gaaf! Echt leuk voor je!



SK, idd vorige maand verhuisd maar officieel sinds januari al niet meer samenwonend, want toen woonde ex tijdelijk ergens anders. Ik ben heel erg over hem heen haha. Voel alleen maar opluchting eigenlijk.



Patleeuw, toch nog een volgende date met haar, leuk, ben benieuwd.



Maka, dat wispelturige zou ik ook lastig vinden, maar als je hem echt leuk vind!
Alle reacties Link kopieren
5 x 5 als jij vind dat je genoeg vrienden hebt en het lastig vind met je ex date, dan ben je hem niks verplicht natuurlijk.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Heb genoeg vrienden. Ik denk dat ik het maar even op z'n beloop laat voor nu. Als ie echt geïnteresseerd is in mij als een vriendin en niet voor de seks, merk ik dat snel genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Pb gestuurd Re_ske
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
5x5 Wil hij eigenlijk met vrienden zeggen Friends with benfits. Wat Boe zegt, je bent hem niks verplicht. Door contact te houden kun je het gevoel wat je voor hem hebt minder goed van je afzetten.



maka: Ik hoop ook op mooi weer. Onbegrip zal er altijd wel zijn tussen man en vrouw. Als je op meerdere vlakken gelijkwaardig bent dan heb je ook sneller een klik met iemand. Maar een open (bijv goed over gevoel kan praten) naast een gesloten persoon botst nou eenmaal sneller.



Sk: ja hopelijk een keer een net wel verhaal wordt. Waarom je vriendin eigenlijk date zonder relatie/iemand te leren kennen als doel is gek. Misschien is het een leuk tijdsverdrijf voor haar.

Als het maar geen Formule 1 lovehotel in Frankrijk wordt wat je boekt. Verre van romantisch Zit je tussen alle rendezvouz koppels
Alle reacties Link kopieren
Hee, voor wie mij nog kent:

Ik was ziek en had m`n Okcupid profiel gedeactiveerd. Nou, en nu heb ik voor vrijdag opeens een date (de eerste dit jaar). Ik logde namelijk voor de grap in, en ik verwijderde m`n foto`s omdat ik toch niet van plan was nu te daten. Maar één man, hij had mn foto`s nog gezien, en nu gaan we vrijdag daten.. Wel geinig dat het tegelijk is met de groepsdate

Have fun, vrijdag !
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vrijdag, Qian!



En Re_ske: je hebt nog een pb
manamana...tutuutududu
Wat een leuke berichten van sommigen! Erg fijn om te lezen.



Ik heb na een maand (?) op okcupid nog geen geen date of contact met een leuke man. Vooral reacties van mannen die niet lezen of onterecht denken dat ik zin heb in een jonge knul. Ben nog aan het kijken welke andere sites evt interessant voor mij kunnen zijn.



Heel veel plezier vrijdag op de groepsdate!
Alle reacties Link kopieren
Poeh rens nee ik kom uit amsterdam. Zit zelf met n oppas thuis dus kan t ook niet laat maken... Kwam maka niet uit t zuiden?



Edit: dit bericht schreef ik vanochtend al.. Maar nu pas geplaatst..
Alle reacties Link kopieren
SK en Lady Dana: bedankt voor de berichten, ik ga zo nog even reageren.



Lady_Dana: Wat leuk dat jullie nu toch naar elkaar hebben uitgesproken in loveee te zijn! Het is je gegund!



Fam: Jammer dat het niet gelukt is met je date. Gevoel kun je inderdaad niet dwingen en / of sturen. Het is er, of het is er niet. Je hebt het een kans gegeven en geprobeerd. voor jou!



Makka: Leuk dat bf ook even bij het familieweekend is geweest. Hij doet in ieder geval wel zijn best toch? Dat met de kinderwens is gewoon lastig. Daar zullen jullie (denk ik) toch nog wel veel over moeten praten en dat kan ook nog wel lastig worden als hij moeilijke gesprekken uit de weggaat... Maar rustig aanzien hoe het loopt en wat je voelt.



Pat: Wat leuk, een derde date in de planning! Ik hoop ook voor je dat dit een "net wel "wordt.



Boe: Ik ben geloof ik even de draad kwijt. Heeft hij nu toch weer een date voorstel gedaan? Of is dit een nieuwe date?



5x5: Kijk inderdaad maar uit dat hij niet vooral op seks uit is. (Tenzij je dat zelf niet erg vind natuurlijk, dan is het niet erg). Lijkt me verstandig om het initiatief even bij hem te laten...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Qian: Hoe gaat het nu met je? Leuk dat je een date hebt! Veel plezier!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
BAM renske: stoer wijf ben je ook! Fijn dat je er bent!



Ik heb nu nog wat contact met italo. Maandag tweede date. Hij wil heel graag, ik ga ns kijken wat ik er van vind.



Daarnaast nog n interessant lijntje, maar nog geen concrete date plannen.



Afgelopen weekend jonge gast in de kroeg tegengekomen en heerlijk ouderwets mee lopen lebberen. En hij had er totaal geen problemen mee dat ik zn moeder kon zijn (voor de duidelijkheid, hij was dik meerderjarig - ik ben gewoon oud alhoewel dat volgens hem -de vleier- niet merkbaar of zichtbaar was. Fijn dat soort opmerkingen!!) Ook nog latter gezien (andere avond). Dat gaat prima zo. Af en toe wel weemoedige gevoelens en ik mis zn dagelijkse app aandacht n beetje. Maar het gaat goed zo. Wel wat dronken lopen flikflooien maar ik kan het nu goed scheiden.
Alle reacties Link kopieren
@Renske, ja, uiteindelijk toch weer een date gepland. Vandaag, ben benieuwd hoe we het gaan vinden.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@LadyD, wat een super nieuws, heel blij voor je!! Ben nu al benieuwd naar die grijns, gezellig dat je er bent vrijdag!



@Sy, wat jij hier nog doet? Ons van goede adviezen voorzien en intelligente reacties geven . Heb je wel gemist de laatste tijd, tijd voor 'Sy is Back' a la Terminator . En ja, terug bij af.... het zou heel mooi geweest kunnen zijn, praktisch klopte alles, maar ja gevoel he.... als ik er nog 40 jaar mee wil doen moet die basis toch net even anders zijn (geen rationeel optelsommetje). Op het moment even geen sites of Tinder, kan er de positieve energie nog niet voor vinden. Hij loopt vast ergens en t.z.t. zoek ik hem weer in die hooiberg. Klinkt goed je festivalvreugde. Heerlijk genieten i.p.v. jagen, ik zeg: zo is het ook bedoeld! Mocht je iemand tegen het dansende lijf lopen dan is dat mooi meegenomen.



@Imo, het scoren van een jongeling in de kroeg laat ik aan jou over (en ik ben pas echt oud, want kom nooit in het uitgaansleven bij gebrek aan single vriendinnen) en ik las dat je de daad bij het woord hebt gevoegd . Good for you!



@Rens, hier uit provincie Utrecht, maar las al dat je hulp had gevonden - fijn! En groot gelijk dat je het jezelf gunt, heerlijk toch even eruit en niet haasten. Super leuk dat je erbij bent!!



@Cool, wat lief dat je bij wilde leggen, zegt wel iets over jou en mag ook gezegd worden vind ik! Leuk om jou ook te leren kennen vrijdag. En weggeroest.... ik ben ook geen wilde hoor. Telde trouwens 2 maanden haha, maar als je langer date met iemand is het logisch. ONS doe ik ook niet aan.



@Never, dat valt reuze mee als je beiden ongebonden bent. Kijk wel uit dat je straks niet weken/maanden appt en dat het dan tegenvalt. Verbouwing of niet, een paar uurtjes zijn toch wel te vinden? Je vormt je vaak een beeld wat in het echt vaak tegenvalt, dus probeer dat te voorkomen. Tip



@Pat, ik hoop dat deze date je het juiste gevoel gaat geven. Stranddate super toch, waarom een goed concept veranderen?! Ben erg benieuwd in ieder geval!



@Maka, ik bedoel of het ook een optie is dat hij zijn kinderwens laat varen i.p.v. dat jij overweegt nog een kind te krijgen. Het komt soms over dat hij dat van jou verwacht, omdat het anders 'einde relatie' is. Wel aan jezelf denken hoor, zoiets moet je echt zien zitten en fysiek aankunnen. Leuk dat hij ook een dagje op familieweekend geweest is. En wispelturig is niet leuk, maar kan ook tijd nodig hebben om zich echt te binden en zijn acties, zoals dingen met familie, wijzen er wel op dat hij stappen maakt. zolang jij je goed voelt is het goed toch. Leuk ook dat jij erbij bent, erg benieuwd!



Hier weinig nieuws uiteraard. Beetje contact met ex-date met warrig verleden. Gaan morgen even een broodje eten, maar weet niet of ik daar wel goed aan doe. Hij wil het graag weer proberen, steekt hand volledig in eigen boezem, maar ik wil even niets. Heb ik hem ook gezegd en zijn warrige situatie is nog net zo warrig en wil ik me niet weer aan 'branden' zeg maar. Niet te volgen, dat snap ik, leg het vrijdag wel uit anders. I.v.m. herkenbaarheid niet handig in detail te beschrijven. Voor de rest leuke dingen op de planning: vanavond komt een platonische vriend en vrijdag jullie. Volgende week ook nog 2 etentjes staan met mensen die ik te lang niet gezien heb, wel vrouwen haha.
Alle reacties Link kopieren
Nou fam, geen single vriendinnen? Dan wordt het tijd dat je n keer op n vrijdag avond nr amsterdam komt. Dan crash je gewoon bij mij en gaan we n foute kroegentocht doen. We bespreken de details vrijdag wel..😜
Thanks Fam. Heb overigens de eerste periode nadat mijn vorige relatie uitging wel wat gescharreld, maar heb daar sinds een jaar wat minder zin in, dus dat ga je dan merken 😄 niet dat het toen meteen afgelopen was met de pret, maar veel scheelt het niet moet ik bekennen. Nou ja, zal wel weer eens komen. Lijkt de zomer wel 😁 Ben overigens de laatste weken erg moe en niet top in mijn vel, maar zal mijn best doen een beetje energie te verzamelen voor vrijdag. De volgende dag moet ik ook nog twee keer heen en weer naar Utrecht; daar baal ik wel een beetje van, maar weinig aan te doen..
Alle reacties Link kopieren
Oh ja cool ik ben inderdaad helemaal vergeten jou te bedanken. Shame on me... Ik heb er een beetje overheen gelezen, sorry! Wel lief dat je het aanbood!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Oh joh, dat maakt toch niks uit en zoveel valt er nou ook weer niet te bedanken 😉
Alle reacties Link kopieren
Nee misschien niet, maar het was in ieder geval lief aangeboden.



Rustig hier verder, iedereen spaart de wilde verhalen op voor vrijdag?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
@Rens, hier geen wilde verhalen geloof ik. Wel zin in vrijdag. Opmerking over aardigheid van Cool trouwens niet bedoeld als 'je hebt er niets van gezegd' hoor. Ik vond het gewoon erg aardig en wilde dat benoemen. Maar dat weet je wel he?



@Imo, haha nou zo'n feestbeest ben ik ook niet hoor en of Amsterdam m'n ding is weet ik ook niet, maar wie weet een keer. Ga jij vaak? En heb je eigenlijk nummers uitgewisseld met 'je zoon'? :-)



@Cool, ik weet niet waar je vandaan komt maar als je zaterdag ook in Utrecht moet zijn is het dan geen optie om ook te blijven overnachten? In ieder geval rustiger voor je dan.



Ik heb lunch verzet met oude bekende zeg maar. Ik heb er gewoon nog geen zin in, in geen enkele kerel of het nou platonisch is of niet. Wel slecht gepland van mezelf om het daten zat te zijn juist in de zomer, toch de leukste date-tijd, maar goed als ik geen zin heb heeft het ook geen zin.
Alle reacties Link kopieren
Renske, waar in Brabant woon je? Mag ook per pb ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie groepsdate er bijna is!



Hier gisteren nieuwe date met nemesis en ik baal een beetje van mezelf. Ik wilde hem wat dingen vragen en heb het niet gedaan. Vind het dan toch lastig om van luchtig naar persoonlijkere dingen te gaan. Daardoor bleef het een beetje oppervlakkig. Zat ook niet goed in mijn vel wegens een werkding wat die middag fout was gegaan. Ik weet het even niet zo goed meer (en dat vind ik dan ook weer stom).

Eerst maar eens de dingen op het werk gladstrijken vandaag.....
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@5x5, oei vrienden blijven.. ;) Zou jij wel vrienden willen zijn, terwijl jij je wel aangetrokken voelt?



@pat, tis niet dat hij echt helemaal niet over gevoel kan praten.. Hij vertelt ook wel over dingen die hem raken. Maar op dit vlak zijn we verschillend, ik wil graag direct antwoord, hij moet dingen vaak even rustig bekijken. En als ik dan ga 'eisen', dan klapt ie dicht. Zoiets.



@Famke, komt vast wel weer snel, dat je er weer zin in hebt om te zoeken ;)

Nee, ik heb niet het gevoel dat hij van mij verwacht dat ik nog een kind krijg. Hij heeft t er eigenlijk maar weinig over, soms als grapje.

Het is wel een optie dat hij die wens laat varen, hij geeft alleen aan dat hij dat nu nog niet kan. En dat hoeft ook niet.

Ik zit er eerlijk gezegd ook niet zo in dat ik de komende 40 jaar met hem wil doorbrengen. Ik vind hem nú leuk en voor de komende jaren ook denk ik. Maar de rest van mijn leven..? Geen idee, dat zal evt moeten groeien.

Ik ben ook niet in de kroeg te vinden. Heb er niet zoveel behoefte aan en verwacht ook niet iemand daar tegen te komen ofzo.



@Rens, als je dezelfde richting op moet als ik, dan kun je met mij meerijden. Ik ga t alleen niet laat maken, denk ik.



@Boebe, dat is ook lastig.. als er van die dingen tussen jullie in hangen. Je wilt ook niet teveel zeuren meteen, maar ondertussen zit je er zelf wel mee.. zoiets?



Ontwikkelingen hier zijn dat het zeer ws door gaat, dat ik mee ga op de werkreis Niet de hele periode, maar ik kom dan 1,5wk over.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt famke ;) ik zal die zeker in gedachten houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven