Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Naar, Treezebees. Temeer omdat het bij jou dus neem ik aan wel daten voor een eventuele relatie was.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik even weer.

Ik lees iedere dag jullie verhalen,erg leuk.

Maar ik maak niets mee op het gebied van het daten,vandaar ik er weinig over schrijf.



Maar Lielie 27.

ook erg herkenbaar hoor .

Ik ben altijd de enige van de groep single is,en ook altijd single ben geweest,

Maar ik weet haast niet beter. Ik heb ook nog nooit single vriendinnen gehad,die hadden altijd een vriend,en als het uit ging,dan toverde ze ergens een man ergens vandaan.



Ik snap er ook nooit wat van,dat mensen bij mij in de omgeving,na jaren een relatie te hebben gehad,en heel snel weer iemand anders hebben gevonden.

Ik ben as zaterdag alweer 7 jaar single,maar ik vraag me toch altijd af,hoe doen ze het toch,en waar komen ze die kerels toch tegen.

Het lijkt wel of het bij die mensen het vanzelf gaat.



ik ben ook een persoon dat haast nooit verliefd word, of het is vaak gewoon niet wederzijds enz.

En ik ben ook het type,van de afstand relatie,en de mannen die verder weg wonen vind ik gewoon leuker.

Maar ik ga as zaterdag wel met vrienden naar de gay parade in Amsterdam,dus het wordt zeker gezellig.



En voor iedereen hier,die dit weekend een date hebben staan ..... heel veel plezier !!
Alle reacties Link kopieren
@ wendy.. nou dan kunnen we elkaars hand vast houden ;) maar jij wilt verder niet daten? Geen behoefte aan? Wel dates gehad?
Alle reacties Link kopieren
Maargoed ben ook wel van mening dat deze mensen, die jaren een relatie hebben gehad en al snel weer een ander hebben, gewoon in de 'relatie modus' zitten, net zoals dat wij in de 'vrijgezellen modus' zitten.

Deze mensen zijn al snel weer op zoek naar een ander (voor vele is het vrijgezellen leven na een jarenlange relatie echt DOODENG) en nemen al snel genoegen met de eerste de beste die op hun pad komt.

Denk dat het 'm daarin zit. Voor ons vrijgezellen is het de omgekeerde wereld. Als je jarenlang vrijgezel bent geweest en je belandt in een relatie is dat het gene wat voor ons weer best eng is. Jezelf overgeven en een gedeelte van je vrijheid verliezen en ineens samenleven met iemand...
@Lielie; Ik denk dat dat precies is wat het is. Had ik het gister toevallig nog met mijn vader over. Je bent gewoon een stuk kritischer als je al 'ouder' en lang single bent, dan als je er samen ingroeit op je 18e. Je accepteert gewoon een stuk minder bullshit en bedenkt wel 3 keer of iets het waard is je vrijheid etc voor op te geven.



Verder hebben jij en Cool natuurlijk gelijk wat betreft mijzelf Het galmt na in mijn achterhoofd.



Of de date morgen doorgaat weet ik nog niet, weet ik morgen denk ik pas. Ondertussen aan het kletsen met een 2e Tinderman, dus we gaan gewoon door
lielie27 zo is het ook, nadat mijn ex uit het huis was kwam er zo veel rust thuis, was het zo gezellig alleen met mijn zoon dat er ruim 3 jaar totaal geen behoefte was om mij terug in een relatie te storten. En nu het wel zo is moet het niet de eerste de beste zijn maar iemand waarmee het helemaal goed zit.



Morgen de eerste tinderdate na het eidingen van mijn eerste en enige tinderding (een relatie mag ik het niet noemen). Woont veel te ver van mij (matchten toen hij toevallig dichter in de buurt was) en vorige tinderman is nog niet uit mijn hoofd, is dus enkel voor de fun en om de draad zachtjes aan terug op te pikken maar lijkt me een erg leuke man om mee naar een evenement te gaan. Appen al een dag of 4 de hele dag door erg vlotjes en met veel humor. Ik kijk er naar uit!



Aan allen nog een heel fijn weekend gewenst
Alle reacties Link kopieren
Hallo lielie,,thkss



Ik heb wel dates gehad,maar de laatste was alweer 4 jaar geleden !

En als ik een leuke man leer kennen waar mee het goed klik,dan sta ik er wel voor open hoor.

Maar ik kom die mannen niet tegen.

Omdat het zo lang geleden is,is het wel eng om weer een relatie te hebben,denk ik,maar het hangt ook van de persoon af natuurlijk.

Om mn vrijheid kwijt te raken,daar ben ik niet bang voor.

Ik vind het juist belangrijk om elkaar vrij te laten.



Maar ik doe toch waar ik zin in heb op dit moment,en ik ben niet zo met relaties bezig,ik geniet ook van mn leven,ik ga geregeld naar de randstad toe.ook om te feesten,ik ben geen thuiszitter.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Na bijna 5 maanden date pauze heb ik vanavond weer een date! Ik vertrek over 10 minuten, zoals altijd heb ik er absoluut geen zin in maar goed we zien wel, hij woont in de buurt en voldoet tot nu toe aan mijn belangrijkste eisenlijstje haha

Dat klinkt heel erg zoals ik het neer zet maar zo is het niet bedoeld...

Hij klinkt leuk, hij heeft net gewerkt hele dag maar wil me toch nog zien, lijkt me een goed teken.

Ik doe later nog wel verslag of anders morgen.

Fijne avond iedereen.
Leuk, ik ben benieuwd!
Leuk Leentje, ook hier erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer....was geen succes...aardige man maar niet mijn type...:-(

He...ben er weer helemaal op afgeknapt.....had zon goede hoop.
Begrijpelijk en herkenbaar. Op zich ook niet heel gek, maar wel jammer!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Leentje! Was het verder wel gezellig of helemaal geen succes?
Alle reacties Link kopieren
Ha leentje! Dat gebeurt dus meestal. Daarom: ga voor n gezellige avond en niet om je volgende relatie te vinden. Scheelt ern hoop teleurstellingen...



Kleine update uit italie: die italiaan waar ik al n jaar mee appte bleek behoorlijk doable😜.
Leentje hoe jammer... weet nu niet meteen of je al meerdere dates hebt gehad maar leer hier uit, heb ik ook gedaan. Irl is het vaak heel anders dan op chat, probeer daarom zonder veel verwachtingen te vertrekken naar je date.



Imogen das leuk te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het was wel redelijk gezellig avond, maar verder ook niet. Er vielen ook een aantal stiltes, wat geen goed teken is

Lelie: ik heb wel meer gedate maar had een tijdje een date pauze ingelast omdat ik er flauw van was maar heb gister de stoute schoenen weer aangetrokken...maar toen ik thuis kwam heb ik die schoenen meteen weer in de hoek gegooid haha

Imo: wat leuk voor je
Alle reacties Link kopieren
Stiltes is niet erg mits ze niet vervelend aanvoelen haha! Zo wel, dan is het een slecht teken ja.



Gewoon die schoenen weer aantrekken joh ;) heeft ie nog iets van zich laten horen na jullie date?



Ik heb ergens a.s week ook een date met een Tinderman met wie ik nu ook ruim een week aan het appen ben. En mijn laatste date was een jaar en 4 maanden geleden dus ik vind het ook weer doodeng! Bang dat het tegenvalt :(
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier Lielie.

Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb niks meer gehoord maar ik heb zelf ook geen contact opgenomen dus dat is wel duidelijk. Veel plezier op je date, weet precies hoe je je voelt 😄
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Makka: Het is een beetje off topic maar ik denk dat mijn blog een beetje een vertekend beeld schetst. In mijn eigen buurt kan ik me juist goed redden, omdat ik dan niet afhankelijk ben van taxi's e.d. Alleen naar de wc in de horeca, dat is overal eigenlijk een redelijk grote uitdaging.



5x5: Jij laat er geen gras over groeien qua dates. Wel leuk dat je er zo van geniet!



Imo: Leuk joh!



Amy: Eens met Lelie en Cool wat betreft buitelandman MAAR ik kan jou ook goed begrijpen... Als je niet vaak "een echte klik"hebt met een man is het moeilijk om er afscheid van te nemen als je dat wel voelt. Ik ben het overigens niet met Pat eens: die opmerking over woonplaats, natuurlijk geeft dat jou hoop! Tenminste, zo zou ik dat ook voelen. De redenering van Pat zo van: "Hij kan niet op alles letten wat hij zegt" vind ik echt te makkelijk. ( Sorry Pat, ik bedoel het echt niet vervelend).En daarom hadden Cool en Lelie dus gelijk: Bescherm jezelf, hij gaat wel erg makkelijk met je om! Is je andere date nog doorgegaan vandaag?



Lelie: Je frustratie is herkenbaar voor mij. Persoonlijk denk ik (ook) dat die mensen snel tevreden zijn / weinig eisen hebben en daardoor ook makkelijk van relatie in relatie kunnen rollen. Ik geloof er ook nooit zo in dat het dan echt goede relaties zijn als men snel van de één naar de ander gaat. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel, maar over het algemeen bedoel ik. Nog een vers voorbeeld uit de praktijk, zie onder "ego.



Cool: Ik heb nog nooit iemand "kus gedrag " zo zien analyseren. Natuurlijk moet de "zoen klik" er zijn, maar volgens mij is dat vooral een gevoel. Heeft het zin om er zoveel mee bezig te zijn "met je hoofd?" ( Snap je wat ik bedoel?) Volgens mij voel je het, of niet.



Fam: Mooie ava! Fijne vakantie!



Pat: Zit je weer een beetje in het normale ritme? Wanneer is / was je date? Indien al geweest: hoe was het?



Nevermind: Niet alles kunnen lezen maar in het algemeen gezegd: als iemand je al zo snel zoveel controleert sluit ik me aan bij Amy: run forest run!



Syb: Hoe is het, al opgeruimd?



Dana: Wat naar. Volgens mij was je echt gek op hem. Echt k... dat hij er niet voor heeft willen gaan. Wel eens met Fam. Je hebt er nu niks aan maar je verdiend iemand die 100 % voor je gaat! Nogmaals: Knuffel!



Sensa: Oei, de deur naar drama wordt geopend... Kijk uit, pas op je hart en succes....



SK: Heb ik gemist dat je op vakantie bent of zoiets dergelijks? Alles oke?



Leentje: Balen dat het zo tegen viel!



Winkje: Hoe gaat het?



Ego:



Hier ook weinig nieuws. Situatie met buurman ex is nog steeds hetzelfde. We komen elkaar af en toe tegen, zeggen dan hoi, of hallo en één keer hadden we een koetjes en kalfjes gesprekje en volgens mij vinden we het allebei akward... Niet leuk dus. Ik heb hem een brief geschreven waarin ik de situatie / mijn gevoelens beschrijf. Dit omdat ik hem mis en gefrustreerd raak door deze situatie. Maar ik heb hem (nog) niet gegeven of verstuurd. Ik durf het niet / ben bang voor de deksel op mijn neus. Ik vind dat zelf ontzettend onvolwassen, maar het is zo. Ik heb het gevoel dat het geen zin heeft. Als we elkaar tegen komen doet hij geen moeite om "een opening" te zoeken. "Hoi"wordt geen "hoi, hoe is het?" bijvoorbeeld. Dus voor mijn gevoel is hij er gewoon wel klaar mee en heeft de hele brief dus ook geen zin. Maar nee, dat weet ik inderdaad niet zeker...



Het is ook weer niet zo dat ik hier continue mee bezig ben, het is vooral als ik alleen ben. Als ik in bed lig bijvoorbeeld. Ik probeer wel veel leuke dingen te doen. Vorige week een weekend weg geweest en deze week een dagje pretpark. En natuurlijk ook nog gewoon werken. Maar op de "lege momenten" houd het me bezig.



Omdat ik hier niet over kan blijven schrijven ( over deze situatie) en piekeren heb ik mezelf twee opties gegeven: of ik geef / stuur de brief en ik kijk wat er gebeurd, of ik doe niks, laat het zoals het is en ga weer daten. Dat daten is dan in eerste instantie als "afleidingsmanoeuvre", kan nog steeds niet zeggen dat ik zin heb om weer te beginnen.



Deze week krijg ik vakantie. Ik ga naar het buitenland. Als ik de brief verstuur doe ik het pas daarna, want anders ga ik me de hele vakantie afvragen of en hoe hij gaat reageren. Dat wil ik niet.



Ohja en dan nog mijn "praktijkvoorbeeld" van mensen en snelle relaties: Mijn foute man heeft me denk ik een maand geleden of zo nog een erg seksueel getinte opmerking ge-appt. Hij wilde wel zeg maar. En van de week zie ik op Facebook: " Naam foute man* heeft een relatie met ...." ( nieuw blond en erg jong) en dan ook echt sinds 6 dagen. Dat vind ik van die sneue acties. (Nee ik heb hem niet op fb maar het was niet afgeschermd en omdat ik een vermoeden had dat er "een nieuwe" was heb ik hem even opgezocht).
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Toch mijn date vandaag verder gezet.. was weet super net zoals de eerste keer. Volgende week date 3. Over dat controleren heb ik het niet gehad maar ik gok dat hij het vast niet zo bedoelt.



Ben toch niet van plan hem te laten gaan voor dat ene ding. Uiteindelijk heeft iedereen mindere kantjes.. vroeg of laat komen die toch boven.



Ben bij zijn vader ook geweest en blijven eten. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Nrver: Fijn dat je er zo van genoten hebt maar iemand die zo erg controleert... Dat valt bij mij niet onder "een minder kantje." Ik hoop dat je straks niet heel hard je neus stoot. ( Sorry als het bot over komt).
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Tja, Never, ik ben het met Re_ske eens. Ik hoop voor je dat het eens maar nooit meer is, controleergewijs, maar zou er niet te hard op rekenen.



@Re_ske: nou, dat valt toch wel mee met analyseren. Ik heb het hier onder woorden geprobeerd te brengen. Qua gevoel is het vrij duidelijk in de zoenklik volgens mij: dat was er dus niet. En ik wil het best nog een keer proberen, maar heb er een hard hoofd in dat het dan ineens totaal anders (in positieve zin) is, zoals Famke ook al aangaf. Ik vind het alleen wel frustrerend, lastig én verbazingwekkend. Ik kan ma namelijk niet voorstellen dat veel mensen die manier van zoenen fijn vinden. Maar goed. Zoals gezegd staat het nu even on hold en ik zie wel of het nog opgepakt wordt of niet. Hij appt nog wel af en toe, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Misschien lullig, maar het werkt niet echt in zijn voordeel.

Wat betreft jouw buurman-ex: naja, jij maakt er ook geen 'hoi, hoe gaat het' van, toch? Ik snap je angst de deksel op de neus te krijgen, maar ik zou toch een initiatief nemen. Nu heb je immers ook niks dan een akward gevoel over en weer.
Hm. Hij wil 'misschien toch wel' afspreken voor mijn vakantie (deze week), ik weet het nog niet. Vond het wel lekker rustig dat ik er niet meer over hoefde na te denken even... Ik had eerder wel gezegd dat hij er wat mij betreft rustig over kon nadnken omdat ik de avonden toch grotendeels vrij houd, maar toen sprak hij meteen zijn voorkeur uit voor nà mijn vakantie...
Alle reacties Link kopieren
cool. maak het niet te verwarrend voor jezelf vlak voor je vakantie. Hij is niet echt duidelijk of hij je nog voor of na de vakantie wil zien geloof ik. Geniet in ieder geval van je vakantie. Een goede zoen is zeker wel belangrijk. Je hebt grote twijfels bij. Misschien dat het ook komt doordat de klik niet groot genoeg is dat er ook geen zoenklik erdoor is. Hij zoekt nog wel steeds contact. Dus een (bepaalde) interesse van zijn kant is er blijkbaar wel



Lelie: dat een date kan tegenvallen hoort (helaas) erbij. Op welke manier (online/ irl ) die je ook leert kennen.



Never: is het controlerende gedrag niet zo erg voor je? Wel fijn dat de date leuk en gezellig was. Ga je hem er nog om vragen waarom hij het deed? Iedereen heeft minpuntjes. Perfectie bestaat niet. Moeten we ook niet willen nastreven. Zo gaat het vinden van een nieuwe liefde nooit lukken.



Renske: Niet erg hoor dat je een andere mening hebt. Een andere kijk erop is geen probleem ;) Al wordt je niet snel verliefd en gebeurd het een keer wel dan weet je dat de kans bestaat dat het niet wederzijds kan zijn. Je zoekt zelf immers met je eigen wensen/eisen en de ander ook. De kans is er dat ik/jij daar niet aan voldoet en een blauwtje loopt. Het is wrang maar wij wijzen mensen ook af waar we geen klik mee voelen.



Vervelend dat je met dubbele gevoelens zit met buurman. Ik heb geen goede raad om te geven. Heb je de brief geschreven om je hart te luchten of om ook echt te versturen?

Het is niet zo gek dat de verwarde gevoelens en gevoel van missen juist komen wanneer je alleen bent. Er is geen afleiding, geen mensen om je heen en dan zijn dat de momenten dat je er over nadenkt of op de feiten gedrukt wordt van het alleen zijn.



Mijn date die we gepland hebben is nog niet geweest. Vandaag is weer mijn eerste werkdag na drie weken vakantie.



5x5 Staat er weer een nieuwe date gepland?



Sensa: Hoe gaat het contact met je ex tot nu toe?



Leentje: Jammer dat er geen klik was. Normaal zag je tegen een date op. Las je gelijk weer een pauze in na deze teleurstelling of pak je de draad op en ga je verder daten? Teleurstellingen horen helaas bij het daten.



Wen: zoals je nu in het leven staat zal je niet snel een relatie krijgen/willen denk ik. Voor een relatie sta je open en dan kijk je ook met een andere radar naar mannen. Zolang de vrijheid/genieten de boventoon voert staan je oren en ogen ook niet open om leuke potentiele mannen op te sporen.

Ook hoe je persoonlijk bent en in het leven staat zal een rol spelen of en hoe lang je vrijgezel bent. Dat je vriendinnen wel snel weer iemand tegen komen zegt niet dat het verkeerd is hoe zij het doen.



Lelie: dat een date kan tegenvallen hoort (helaas) erbij. Op welke manier (online/ irl ) die je ook leert kennen.



Dana: heb je buurman nog gesproken nadat hij aangaf hoe hij zich voelde? dikke



Vakantie zit er helaas weer op. Eerste werkdag is weer begonnen. Heel stil zonder de kleintjes. Komend weekend weer een date samen gepland. Als er tijd is dat ik ook voorstel om deze week 's avonds een keer af te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven