Internetdaten deel 4

07-09-2015 22:48 2994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ouwe en nieuwe garde: bij deze: alweer deel 4.



Zou het in dit deel wel lukken? Zal ze haar droomprins vinden? Gaat t hem lukken eindelijk die leuke vrouw te strikken?



Volg alle spannende verhalen hier. In dit topic alle wel en wee van internet daten. Kansloze dates. Spannende dates. Sex dates, de wondere wereld van de mannen carrousel, FWB en SV. En wie gaat er in dit deel met de hoofdprijs vandoor?



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor de droomprins...hoe lang duren die 3000 posts gemiddeld?😉
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van de prinsessen. Maar een gewone leuke vrouw ben ik al heel tevreden mee :-)
Haha , je hebt talent, Imo 😉
Alle reacties Link kopieren
Leuk geschreven imo! Ik ga nog wel wat meelezen, misschien schrijf ik binnenkort weer mee hier.
Alle reacties Link kopieren
Deel 4
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!



Ik zal niet veel meer meeschrijven, want ik heb nieuws Believe it or not, maar buurtgenoot en ik gaan er nog een keer voor.



Zoals gezegd had ik vorig weekend een verjaardag van een gezamenlijke vriend, waarbij ik verwachtte hem tegen te komen. Uiteindelijk hebben we de hele avond alleen maar met elkaar staan praten en was het meteen weer zo leuk, fijn en gezellig. Ook gaf hij wel wat hints waaruit ik opmaakte dat hij wellicht een beetje spijt had van zijn keuze.

De volgende dag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en hem geappt dat ik het heel erg leuk had gevonden met hem en dat ik toch niet helemaal kon plaatsen waarom we niet meer met elkaar waren en dat als het aan mij lag we het nog een keer zouden proberen. Ik kreeg meteen terug dat hij er hetzelfde over dacht en dat dat niet alleen sinds die verjaardag was, maar dat hij eigenlijk al wat langer spijt had, maar dat hij echt dacht dat hij het bij me verpest had.

En inmiddels hebben we onze eerste date weer gehad



Ik moet eerlijk zeggen dat ik het doodeng vind, omdat ik niet zo geloof in tweede kansen, maar omdat er bij ons nooit echt een probleem, ruzie of boosheid is geweest, wil ik het in dit geval nog proberen.

Voor nu ben ik in ieder geval in de zevende hemel van onze laatste date



Sorry voor deze enorme ego-post btw.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
3 knipperen en er is een nieuw topic



@Dana: Wat fijn! Cool dat je de stoute schoenen heb aangetrokken, enjoy!



Ik ga er een paar dagen tussenuit (zonder date )
Gaaf juist, Dana!! Ik snap je voorzichtigheid, maar in dit geval lijkt het me ook het proberen waard.
@Dana yay!



Ik heb ondertussen contact gehad met de apper die afzei om de regen; hij is op vakantie gegaan maar wil graag contact opnemen als hij weer terug is.

Ik heb er niet op gereageerd, het boeit me eigenlijk niet of hij het nu wel of niet doet. Zoals gezegd heb ik uberhaupt geen tijd deze maand, bovendien vind ik het de moeite van het achterna lopen steeds minder waard. Simpel optelsommetje dus.



Verder een oude scharrel die 1 keer in de week appt dat hij me wil zien maar dan niet doorpakt, dus die ga ik maar eens blokkeren.



En verder weer doodse stilte; de excel sheets lijken verleden tijd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Amy, laat ze maar moeite voor je doen! Die man neemt wel contact op als hij je wilt zien.
Ga hier maar eens wat meelezen.

Ben al tijdje single na een lang huwelijk, en nu wel toe aan daten.

Welke datingsite is de moeite waard, als je niet in de grote steden woont, en wat ik nog lastiger vind, wat voor foto plaatsen jullie van jezelf?

Ik ben niet superknap, eerder 13 in een dozijn. En ben helaas niet zo fotogeniek.
Alle reacties Link kopieren
Even snel.....



LadyD. Super!!! Angst kan ik me voorstellen, maar geniet. Liefde is een risico, maar zo mooi als het goed uitpakt
4 (5, 6, 7 ) times a charm!



@ dana, goed nieuws. Tweede kansen zijn vaak kansloos omdat het vaak uitgevoerd wordt door slecht gedisciplineerde dramapersonen met dependency-problematiek. Geen wonder dat het vaak niet lukt, maar geeft de tweede kans wel een slechte naam. Ik denk dat jullie wel een basis hebben en er niets kapot is, dus jullie gaan gewoon de uitzondering worden.



@ eentje, buiten de grote steden zou ik de grotere sites proberen. Ik zou mij niet druk maken over je uiterlijk en zeker niet als je doorsnee bent. Niet alleen staat het negatief, maar je wordt als vrouw toch bestormd door mannen. Het filtert mogelijk de meest oppervlakkigen eruit. Test zelf uit wat werkt en laat iemand anders goede foto's maken. Veel foto's betekenen dat er vanzelf wel goede tussen komen te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Imo: die OP. Goede!



Dana: Yeah, goede zet vrouw! Ben blij voor je!



Amy: Ik begrijp ook wel dat je er klaar mee bent ja om steeds achter die mannen aan te lopen... Word je moedeloos van...



Imo: Je weet het, ik gun jou nog steeds die prins. ( Ik geloof niet in de ware maar gun iedereen de ware).



Qian: Jammer dat je het gevoel hebt dat het 'em niet gaat worden maar zo komt het inderdaad op mij ook over als je over hem schrijft... ( sorry).



Ego: Morgen is de eerste repetitie van het koor. Ik mag eerst twee keer op proef. Misschien blijft het daar wel bij, want het is wel tot laat. Ik weet niet of ik dat ga volhouden qua energie, met werk en zo. En het word ook weer najaar / winter. Ik kan niet echt zeggen dat ik zin heb om dan nog 's avonds laat door het donker / de kou te rijden. Al zijn er ook andere oplossingen hoor, qua vervoer. Ik ga gewoon eerst kijken. Misschien is het wel heel leuk en gezellig en weegt dat op tegen de praktische en vermoeidheidsbezwaren. Al verwacht ik niet daar mijn droom man te ontmoeten, ik denk dat er voornamelijk vrouwen op af komen.



Over mijn buurtgenoot nog wel een beetje dubbele gevoelens. Ik kwam hem van de week weer tegen. Hij was niet alleen en toen hebben we beide geen aandacht aan elkaar geschonken. Voelt dan toch pijnlijk.



Na het lezen van Dana's verhaal denk ik: ik wil ook een tweede kans! Maar goed. Het zal zo moeten zijn. Nare bijsmaak die ik er nog bij heb zal moeten slijten, maar gaat wel over. (Ooit).



Afgelopen weekend had ik een etentje met vrijgezellen collega's. De meeste waren het er toch wel over eens dat internetdaten het voor mij niet gaat worden. Iemand moet echt mij als persoon leren kennen. Denk dat dat wel klopt, Moedigt ook niet aan om weer te beginnen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



De vierde topic al

Hopelijk voor meer forummers die met de komende kerst samen met nieuwe geliefde vieren.



Dat er ook succes is bewijzen 5x5 SK en Lady toch wel. En voor wie ik even vergeten ben.



Fam. Leuk weer iets te lezen. Sterkte



Dana. Ik zou niet weten waarom tweede kansen niet werken. Het ligt er aan wat gebeurd is. Daarnaast is er niets verrassender dan de liefde. Laat je gevoel spreken. Goed dat jullie toch elkaar gezien hebben. Wat fam zegt. Liefde is een risico. Kan ikzelf ook nog van leren door het gewoon te doen en niet te veel te denken Maar niet alleen liefde is een risico in het leven, werk, een huis kopen, vriendschap etc zijn ook risico's.



Amy: We schrijven al een tijd mee. De prins en prinses treffen we hopelijk snel. Het blijft lastig al die tijd wachten, actief online en hopen.



Rens: Je krijgt ook je tweede of eerste kans. Het is je ook gegund. Je weet nooit of je viahet koor een leuke man ontmoet.



Eentje: welkom. Kun je wat meer vertellen. Heb je ervaring met internet daten? Je kan proefdagen proberen die sommige sites hebben. Lexa of relatieplanet. Probeer wat sites en apps uit. Er is niets mis met dertien in een dozijn. Uiteindelijk verschil je onderling als persoon.



Hier rustig aan het front. Met datevrouw af en toe app contact. Maakt zelf een voorstel om af te spreken maar geen dagen dat ze zou kunnen. Bewust de bal bij haar gelegd om met een voorstel te komen. Er is een avond dat we beide kunnen. Nog niet voor mijn gevoel dat er ook daadwerkelijk iets van komt. Tussendoor wel melden dat ze iets van een rondvaart in Amsterdam had gezien (woon zelf vlakbij) en een keer graag zou willen doen, maar niemand nog had om mee te gaan. Om samen te gaan leek haar wel een leuk idee. Hmmm. Het is een situatie wat nergens toe leid. Eerst de issue van vaagheid en misverstand in de communicatie. Zelf geen iniatief om deze kant op te komen. Rationeel en gevoelgsmatig wel het besef, de vraag of het zinvol is om er mee door te gaan.
Alle reacties Link kopieren
@pat: mag ik vragen waarom je wilt dat zij met een concreet voorstel komt? Zo te lezen heeft ze jou al allerlei hints gegeven over datum en activiteit.. sommige vrouwen houden er juist wel van als de man met voorstellen komt. Of was jij eerder ook al steeds de voortrekker?
@Re_ske: misschien anders eerder weg (af en toe)? Ik weet niet hoe ambitieus het koor is, maar meestal valt dat wel redelijk mee. Een popkoor was het toch? Ik zie daar toch ook wel eens mannen hoor, toen ik in Utrecht studeerde had je ook echt studentenkoren in die richting. Maar ik zou inderdaad niet mijn vizier daarop richten. Zoals ik al eens schreef herken ik je conclusie over internetdaten. Al ben ik zelf degene die dat het hardst roept, maar ik heb dan ook niet zo veel single collega's (en de collega's in een relatie vinden het veel te leuk om van mijn avonturen mee te genieten denk ik ). Maar ja, en dan... waar ontmoet je ze dan. Ik ga nu wel wat vaker alleen naar een café (zo'n huiskamersetting). De mensen die er werken kennen me inmiddels een beetje, dat scheelt. Ik vond een van de koks op afstand wel interessant, maar van dichtbij was hij wel een stukkie ouder dan ik dacht en je kon ook wel duidelijk zien dat hij rookt. De barman zei op een gegeven moment wel letterlijk 'jullie passen wel bij elkaar', toen ik een foute grap maakte over iets wat hij (de barman) vertelde en de kok ook zoiets wilde zeggen. Hij lijkt me wat rustig, maar wie weet ;-p Maar veel meer andere dingen om alleen te doen weet ik ook niet. Ja, af en toe NMLK, maar daar zit ik een beetje met het dilemma dat ik enerzijds niet van de heel grote activiteiten houd, maar anderzijds dat het - juist bij kleinere groepen - nogal ons kent ons is. De laatste keer dat ik mee was vond ik pas na enige tijd wat aansluiting. Dus tja. Het blijft een beetje behelpen. En oh ja, last but not least: ik probeer toch ook goed te kijken hoe ik zelf in het leven sta. Dat zou immers ook een manier moeten kunnen zijn om leuke mensen aan te trekken. Ben ook aan het mediteren (op een heel 'aardse' manier hoor), om wat relaxter te worden, ook in dit soort dingen. Dus op zich heb ik wel goede hoop, maar af en toe is het gewoon even minder, zoals velen hier wel weten. Er wordt overigens momenteel een date gepland met iemand met wie ik al best een tijd korte berichtjes uitwissel via E-M. Een vraagteken voor mij is een beetje het leeftijdsverschil (hij is vijftien jaar ouder, now we're talking, Raymond ) en ook z'n foto's. Hoewel de foto's ook niet meteen een dikke nee zijn, en ik hoor toch net vaak genoeg van mensen dat ze hun partner afgaand op een foto hadden afgewezen. Maar goed, dit zal binnen nu en een paar weken wel gaan gebeuren. We hebben wel redelijk wat overeenkomsten verder, hij schrijft behoorlijk Nederlands (sorry, belangrijk voor mij als taalwetenschapper) en hij komt wel leuk (met humor) over. Dus ik wil er wel een poging aan wagen



Oh en Re_ske. Ik denk dat ik toch nog een poging zou doen bij buurtgenoot. Brief misschien dan, maar dat is persoonlijk. Maar wat heb je te verliezen? Het blijft je duidelijk bezighouden. En ook al lijkt de kans groot dat hij je afwijst, dan heb je wel zélf gezegd wat je wilde zeggen (daarom werkt voor mij een brief of mail ook wel prettig). Dan is het nog steeds k*t, maar kun je het misschien op den duur wel beter afsluiten.



@Pat: klinkt inderdaad niet echt hoopgevend. Met de man met wie ik nu ga afspreken heb ik zelf dus ook niet erg doorgepakt of op iets wat misschien een hint naar een afspraak zou kunnen zijn gereageerd (dan moet je maar een concreet voorstel doen inderdaad als je dat wilt). Vanwege die twijfels. Maar gisteravond ineens een soort halve chatsessie, dat was wel leuk. Verschil is natuurlijk ook dat jullie elkaar al meermalen gezien hebben. Beetje jammer als het dan zo gaat.



Oh ja, ik had nog de uitgebreide reactie van vorige week. Ik weet niet meer precies wat ik geschreven had, maar wel dat er een kwartje viel n.a.v. de reacties op wat ik schreef over mensen die ik schreef en die dan hun profiel verwijderden. Ik was niet helemaal helder, maar het ging niet per se om nieuwe profielen of zo, dus niet pop up. Vandaar dus dat ik dacht dat ze vanwege mijn reactie dan dachten: 'oh ja, het profiel staat er nog op'. In die zin dus geen tinderpraktijken, maar meer gewoon vette pech voor mij - slechte timing :-D
Alle reacties Link kopieren
qian,natuurlijk mag dat. Dat deel heb ik hier niet uitgebreid verteld. Dat doe ik omdat ik tot dan ook voorstellen heb gedaan, tijd plaats en plek. Ik ben bij haar thuis geweest. Ik naar mijn idee moeite en iniatief heb getoond. Als het goed gaat en je wilt echt dan stel je beide steeds wat voor. Een gezonde wisselwerking.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 09 september 2015 @ 12:55:

@Re_ske: (hij is vijftien jaar ouder, now we're talking, Raymond ) DHahaha! Baas boven baas natuurlijk. Maar voor die man is het een vrouw die 15 jaar jonger is, dus voor hem erg leuk :-)
Aparte quote-selectie, haha. Maar true, het was onderdeel van een relaas dat begon met '@Re_ske'.

Ongetwijfeld voor hem leuk, als het tenminste niet een type is dat alleen maar met jonge blommen wil daten. Dat vind ik dan weer wat treurig. Dat is echter niet mijn indruk uit wat we hier eerder over uitgewisseld hadden. Maar het moet altijd eerst maar eens blijken of er een klik is. Stukje nostalgie zou het zijn; ik was juist de laatste jaren van de mannen van ong. 5 jaar ouder max.



De vage vogel met wie ik af en toe mail/app is trouwens ook ruim tien jaar ouder. Maar die is weer druk geloof ik. Ingewikkeld typ (maar wel érg grappig) en woont niet om de hoek. Ik zet daar maar dus niet alle kaarten op in. En het is nu aan hem om mij weer te contacteren en dat duurt soms wat dagen. Het is degene van wie ik niet zeker weet of hij überhaupt in een eventuele date geïnteresseerd is, hoewel hij wel (op een bepaalde manier) contact zoekt. Maar ik stuit vaak zat (juist irl, helaas) op types die dat doen - en dat wordt door anderen dan ook zo geïnterpreteerd, dus ligt niet enkel aan mij - en dan terugkrabbelen als ik dan maar een initiatief onderneem. Ik overweeg dus eerlijk gezegd dit contact maar af te kappen als ik niks meer hoor. Dan ben ik natuurlijk weer degene die het 'zwaar' maakt ( ), maar dat beschouw ik als gebrek aan zelfinzicht. Ik ben ook behept met wat bindingsangst, maar geef dan indien nodig ook gewoon aan dat ik het een beetje ingewikkeld vind en ik geen huisje-boompje-beestje-type ben. Ik verbaas me er vaak over dat iemand zich gewoon niet uitspreekt, juist die vage types. Ik ben niet van suiker en ook geen enge stalker.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Een deel 4!



Ik ga ook weer meeschrijven! Ik heb vast een hoop gemist, maar vanaf nu probeer ik weer actief mee te doen. Ik weet dus niet helemaal hoe het met iedereen is.,maar ik reageer nu even op wat ik hier lees.



Als eerste: Dana, wat stoer dat je het zo hebt aangepakt. En wat fijn dat jullie het weer gaan proberen. Ik snap je verhaal over tweede kansen. Zou ook voorzichtig zijn. Maar vergeet vooral niet te genieten!



Imo, hahah je OP!



Amy, Inderdaad, laat ze maar moeite doen. Ik vind jouw instelling altijd erg bewonderenswaardig. Ook hoe je je daar aan vast weet te houden, zonder je te laten lijden door evt. emoties.



Renkse: Ik heb je verhaal met je buurtgenoot niet helemaal meegekregen, maar zo te horen is het nog pijnlijk. Sowieso nooit leuk om iemand met een ander te zien.

Internetdaten is gewoon een manier om iemand te leren kennen, net zoals de kroeg, de golfclub of de punnikvereniging. Wat je daarna doet geldt pas. Laat je niet ontmoedigen



Eentje: welkom hier. Niet zo druk maken om je uiterlijk. Dat is echt niet het enige wat mensen aan je bind



Pat; Er zijn natuurlijk ook veel vrouwen die erg afwachtend zijn. Een beetje wat Qian zegt; Bepaal voor jezelf wat jij wilt. Als jij het nog de moeite waard vind, dan zou ik een voorstel doen, als jij het niet echt de moetje waar vind, dan zou ik de bal bij haar laten.

Ik denk dat je je eigen vraag al beantwoord. Het voelt te vaag, er er zijn te veel miscommunicaites zo te lezen.



Coolpack: Irritant zeg, die vage types. Ik hou net zo als jij van duidelijkheid.



Mijn situatie is er nogal vreemd op geworden en ik heb even jullie advies nodig over deze situatie, want ik zie het niet helemaal objectief meer.



Op mijn perikelen met die gozer is een vervolg gekomen.

Nu kom ik hem heel geregeld tegen ineens. Ik blijf wel vriendelijk tegen hem doen na die botte afwijzing van mij, want ik heb geen zin in kinderachtig gedoe en elkaar negeren oid. Ik heb over mijn afwijzingsbericht nog wel iets tegen hem gezegd. Iets van: „ik was echt verbaasd. en ik wist even niet hoe ik moest reageren”.

Nu is hij het nog steeds heel erg aan het proberen is bij me. Hij voegt me toe op social media, reageert op bijna al mijn berichten daarop, liked alles. Als ik hem tegenkom (wat dus ineens bijzonder vaak is) komt hij de hele avond steeds naar me toe. Ik vond ik hem toen ik met hem heb gedate heel erg leuk, en ik denk dat ik hem nog steeds wel leuk vind, maar ik wantrouw hem enorm. Nu heeft hij nu dus me weer uitgevraagd, mijn wantrouwen en mijn trots zit me enorm in de weg.

Als deze situatie bij een vriendin zich voor zou doen, zou ik haar denk ik afraden om met hem uit te gaan. Het lijkt me vreemd dat iemand die eerst zo weinig interesse had, nu ineens zo geïnteresseerd is. Mijn vraag is: zouden jullie hem een tweede kans geven, of moet ik gewoon concluderen dat deze gast foute boel is en niet te vertrouwen is?
Hoe reageerde hij op wat je er nog over zei? Het kan ook zijn dat-ie zich lullig voelt en het probeert 'goed te maken'. Alleen wel een beetje flauw als dat niet in een gesprek kan. Ik zie op basis van wat je vertelt niet direct foute boel, maar zou dat gevoel van wantrouwen ook niet zonder meer negeren. En tja, het blijft wel een raar verhaal. Ook als het geen foute boel is, zou je je kunnen afvragen of hij leuk genóeg is voor jou.
@Wink; ik zou hem het vuur aan de schenen leggen. Laat hem eerst maar eens uitleggen wat hij nu precies aan het doen is voor je bedenkt of je nog een date wil.



Grappig wat je zegt trouwens. Ik heb helemaal niet het idee dat ik standvastig ben, en vind wel vaak dat ik me laat leiden door emotie. Aan de andere kant ben ik, als ik op het punt van onverschilligheid aangekomen ben, wel koud en hard. Ik hoor ergens vaag een link



@Cool; op een gegeven moment houdt het op met initiatief nemen. Dat vage gedoe begint heel snel de keel uit te hangen. Soms moet je het 'wegsnijden' en besluiten dat het niet meer bestaat, geeft veel rust. Zie hierboven



@Pat; beetje gedoe bij jou ook. Maar als ik het goed begrijp geeft ze wel aan het leuk te vinden, maar gewoon niet met een datum komt?



@Rens; pin je niet te veel vast op het koor inderdaad. Doe het gewoon voor jezelf, omdat je het leuk vindt. Ik ken echter wel mensen die in een koor zitten, en daar is de verdeling man vrouw best heel aardig. Kijk gewoon even hoe het gaat.

Klote dat je je er nog steeds niet goed bij voelt. Het slijt wel, maar jij zit er werl erg met je neus bovenop zo, als buuf zijnde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven