Internetdaten deel 4

07-09-2015 22:48 2994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ouwe en nieuwe garde: bij deze: alweer deel 4.



Zou het in dit deel wel lukken? Zal ze haar droomprins vinden? Gaat t hem lukken eindelijk die leuke vrouw te strikken?



Volg alle spannende verhalen hier. In dit topic alle wel en wee van internet daten. Kansloze dates. Spannende dates. Sex dates, de wondere wereld van de mannen carrousel, FWB en SV. En wie gaat er in dit deel met de hoofdprijs vandoor?



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hij deed er heel casual over. Hij zei dat het er toen (in den beginne) nooit van gekomen is (drukte, hij werd ziek etc.) en dat hij me toch graag nog een keertje wilde zien, dat hij zich dat laatst realiseerde toen hij me weer zag. Ik zei iets van: Het is toch niet heel vreemd dat ik er mijn bedenkingen bij heb? en hij zei dat hij dat wel snapte en dat het nogal onhandig was gegaan. Daarna heb ik iets gezegd van: Als we elkaar weer eens treffen doen we gezellig een biertje, en verder even goede vrienden. Dat was ongeveer het laatste contact. Maar hij blijft wel in mijn hoofd hangen... Misschien ook omdat ik het nogal een enigma van een vent vind...
Amy: Mja, ik zie wel of Vage Vogel nog reageert. Ik zie hem waarschijnlijk nog wel bij een reünie van de vakantie, dus ik denk dat ik het maar een beetje aan de vlakte laat (dwz niet te zwaar maak) en dus ook niet expliciet het 'lijntje' doorsnijden. We'll See.



Wink: Oke, nja, dan blijf ik bij mijn indruk dat ik geen echte aanwijzingen foute boel zie. Het gaat er denk ik vooral om hoe jij erin staat. Kun je het luchtig houden, wat wil je van hem? Als je echt voor hem kan vallen, is het misschien riskant, gezien zijn nonchalance (het niet herkennen én zijn reactie op jouw opmerkingen erover).
Alle reacties Link kopieren
Jeej, een nieuw topic!



@Dana, leuk!! En tweede kansen, sja. Volgens mij is dat ook echt niet altijd gedoemd om te mislukken ;) Soms heeft het gewoon meer tijd nodig om te groeien. Maar ik snap je angst!

En verder.. vooral genieten van het nu! Als t alsnog niet werkt.. heb je nu iig een leuke tijd toch.



@Amy, goede instelling, dat je niet achterna gaat lopen.. En fijn/knap dat je je daar dan ook prima bij voelt.



@Renske, hoe was t koor?

Wat betreft buurman, als t echt zo diep blijft zitten bij jou.. Zou ik ook zeggen, probeer t nog 1x. Want dat heb je eigenlijk nog niet echt gedaan toch.. Alleen brief geschreven en niet verstuurd toch?



@Winkje, hmm.. ja lastig. Mss dat een deel van zijn nonchalance een soort onzekerheid is?



@Pat, ik sluit me aan bij wat de anderen zeggen. Mss wacht ze op jouw zet, maar kan ook dat je het goed aanvoelt, te vaag is etc. Vind jij t nog de moeite waard etc.



Hier gaat t goed..

We zien elkaar veel, het is leuk en gezellig, communicatie gaat beter, en we zijn begonnen met dansles
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed gaat maka! Goed om te horen.



Zou kunnen van die onzekerheid, ik denk eigenlijk dat het gewoon een lastige man is. En ik heb de neiging om daarop te vallen. Kijk maar naar Duitser.



Cool, ik denk dat ik me hetzelfde als jou op ga stellen. Gewoon wat afwachtend. Vage Vogel2, of zal ik hem Rare Snuiter noemen.



Ondertussen tinder weer geopend. En ik ga me in eerste instantie weer even rustig orienteren.
@ wink, lastig maakt om de één of andere reden altijd aantrekkelijk. Als iemand lastig in een relatie te houden is, is het goed voor je ego als het wel lukt.



Ik denk wel dat hij bij beet zijn interesse weer eens tijdelijk verliest. Want besef dat jij voor hem nu ook een uitdaging biedt.



@ cool, leeftijd... Ik vind het vreemd genoeg altijd lastig dat ik veel jongere vrouwen aan trek, maar aan de andere kant vind ik veel vrouwen van mijn leeftijd ook wel weer qua gedrag te oud. Maar als jij klikt met een oudere man, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat besef ik me maar al te goed. Ik begrijp ook niet zo goed waarom die gast zo lang in mijn kop blijft, zal wel iets met die onbereikbaarheid te maken hebben.



Hoe is het met jou Sybreed? door afwezigheid heb ik niet alles meegekregen.
Alle reacties Link kopieren
@Maka: Dansles! Leuk zeg. Erg leuke quality time samen.



Speeddate in Maastricht aanstaande zaterdag al voor de 5de keer afgelast door Flitsdate! Wat een BAGGER firma zeg.
Alle reacties Link kopieren
@allemaal: wat een lieve reacties! Ik moest vooral lachen om de slecht gedisciplineerde dramapersonen met dependency-problematiek van Syb Ik schaar ons inderdaad niet onder die categorie. En ik moet zeggen dat als deze week een voorbode is van hoe het de komende tijd tussen ons zal gaan, dan heb ik er al veel meer vertrouwen in. We hebben het echt leuk en ook wat dingen uitgesproken die we eerder beter hadden kunnen doen. Blijkt dat we best wel veel voor elkaar hebben ingevuld, terwijl we eigenlijk hetzelfde wilden. Dus nog steeds op cloud9



@Amy. Slecht-weer-apper (of hoe hij dan ook heet) is wat mij betreft geen tweede kans waard, dus je hebt groot gelijk dat je er geen energie meer in gaat steken. Volgens mij kun je je tijd momenteel goed gebruiken, dus mocht hij met een waterdicht (vat je 'm )plan komen dan kun je het overwegen, maar ik zou het idd lekker aan hem laten.



@wink. Ik begrijp dat je jezelf in bescherming wilt nemen, maar misschien kan dat ook als je wel met hem afspreekt. Ik denk dat je toch nu je reserves naar hem toe hebt, dus als jullie een leuke avond hebben en je hoort wederom weinig van hem, dan komt dat niet helemaal als een verrassing. Maar wellicht verdient hij de tweede kans en heeft het wel een leuke afloop. Ik zou het alleen heel rustig aan doen op alle vlakken.



@Syb. De laatste loodjes. Je bent iig lekker proactief met het regelen van je klas en lessen, haha. Ik denk tussen de regels te lezen dat je wel echt goed in je vel zit de laatste tijd. Als je straks klaar bent, mogen alle leuke dames zich bergen. Of juist niet ;)



@imo: jammer dat zeiler niks was. Maar on to the next denk ik? Er was er één die je wel echt leuk begon te vinden, toch? Was het sporter? Hoe staat het daar dan mee?



@pat. Ik zou denk ik gewoon nog een keer wat voorstellen. Ik heb ook wel mannen gedate die wat minder goed in plannen waren. Maar ik wilde hen net zo goed zien, dus dan nam ik het het voortouw. Je kan het altijd benoemen als grapje: 'de volgende plan jij', maar voor mij hoeft het niet perse 50/50 te zijn. Behalve als het een teken aan de wand is dat het hem gewoon niet gaan worden.



@raymond. Ik ben tien jaar ouder dan mijn lover, dus leeftijdverschil heb ik schijt aan. Soms is die klik er gewoon, dus ga ervoor.



@Coolpack. Zelfde geldt voor jou. Vraag die kok mee uit. In het ongunstigste geval heb je één niet zo leuke avond, maar wie weet wat er wel nog van komt. Als je te vertrouwd raakt in die kroeg durf je misschien helemaal niet meer, omdat je dan daar je stekkie gevonden hebt en dat niet op het spel wil zetten.



@fam



@qian. Alweer terug? leuk gehad?



@re_ske: ik vul even aan want zie tot mijn schaamte dat ik je niet heb geantwoord. Misschien is het toch handig voor jou om het ook nog 1 poging tw geven. Ik moest gewoon weten waar ik aan toe was, positief of negatief en bij jou klinkt het hetzelfde. Er is of een kans nodig of afsluiting. Het is doodeng, maar je hebt niets te verliezen. En leuk trouwens: zingen!
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn post terug lezend, zie ik dat mijn positieve blik op de liefde momenteel wel flink door mijn adviezen heen te lezen is. Sorry als ik het allemaal een beetje te rooskleurig zie.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Oh, en nog ééntje:

Fijn om te lezen dat het bij jou ook leuk gaat, Maka. Een gezamenlijke hobby. Dat is een goed teken. Daar begin je niet zomaar aan, denk ik
manamana...tutuutududu
Haha, Dana. Leuk toch. Maar ik ben nog niet zwaar onder de indruk van de kok hoor. Voordeel is dat hij in dezelfde stad woont 😄 Zou ook niet weten hoe ik hem kan vinden.. Nee hoor, tis wel even goed. Als ik hem weer tegenkom zal ik me eens voorstellen. Een naam helpt 😉
Alle reacties Link kopieren
Deel 4; WoW! Mooi geschreven imo,maar drink er één op



Ik moet eens even flink bij gaan lezen. Imo jij bent gewoon lekker aan het genieten volgens mij?

En Famke? Hoe bevalt je datepauze?



Amy, wink, Renske, ladydana, sybreed, sk (?), boe, Coolpack .... en iedereen die ik vergeet; ik kom morgen uitgebreider terug.

Heb zometeen mijn eerste date weer sinds tijden. Geen zin gehad en de break beviel wel. Deze date was een spontaan iets dus we zullen zien of het gezellig word.



Fijne avond
Alle reacties Link kopieren
Oooohhh deel 4 alweer! Ik was ergens onderweg de draad kwijt geraakt. Druk met gezin en de liefde nog steeds. De gevoelige tinderman is het nog steeds 😊! We zijn dol verliefd op elkaar! En een leeftijdsverschil van 12 jaar maar Who cares? Ik niet iig en hij ook niet.



Reizen heen en weer (uur enkele reis) ieder weekend. Afwisselend bij hem of mij. Dat wisselt. De kinderen hebben inmiddels ook met hem kennis gemaakt en ze vinden hem aardig.



Zit nu weer in de trein, zie hem zo weer 😊😊😊
Alle reacties Link kopieren
Ja imo geniet zeker, maar is af en toe wel melancholisch. Het is een manier om om te gaan met dat de real thing niet wil lukken natuurlijk. Gelukkig ben ikdan weer wel zo positief ingesteld dat ik er ook echt lol in heb. Ik heb nu niets meer nodig, maar dat betekent niet dat ik t niet wil.. Anywayz, sporter is leuk lief en lekker maar vrees ik geen materiaal. Dus ondertussen date/app ik dapper verder. Heb ondertussen een hele lijst mannen waarmee ik kan gaan skien. Ibiza gaat niet door maar twijfel nu over Rome. Ben aan het appen met n hele leuke Romein en Rome verkennen met n local.... Prima!
Alle reacties Link kopieren
Imo: Ik ben blij voor je dat je er zo van kunt genieten maar lees toch ook wel dat het inderdaad een manier is als in: De echte liefde vind ik nu even niet, dus dan vul ik mijn tijd liever leuk in. Ik zou het op deze manier niet kunnen, maar iedereen is anders. Je bent een positieve, sterke vrouw en dar heb ik bewondering voor.



Wink: Ik zou eerlijk gezegd wél luisteren naar je "onderbuikgevoel."Ik vind de suggestie van Syb dat jij nu voor hem ook een "uitdagend project"bent helemaal niet zo'n rare gedachte. Je kunt wel met hem afspreken, maar ik zou wel op je hoede zijn eerlijk gezegd. Ik vind het maar raar dat hij je zomaar was "vergeten." En ook raar dat hij nu weer zo geïnteresseerd is. Daar zou ik toch mijn vraagtekens bij hebben. Je schrijft dat hij ziek is geweest. Kan dat er iets mee te maken hebben. of staat dat er totaal los van?



Amy: Op mij kom je ook altijd wel standvastig over. In ieder geval alsof je goed weet wat je wil. Toch bijzonder dat je op mensen soms heel anders over kan komen dan dat je jezelf voelt.



Cool: Dus je hebt nu twee ( een beetje) vage vogels waar je misschien binnenkort mee gaat daten? Of begrijp ik nu iets weer niet helemaal goed?

Ik vind het wel goed / stoer dat je alleen naar het café gaat, dat zou ik dan toch weer niet zo snel doen. (Ook al is het huiskamersetting). Alleen naar de film heb ik wel een aantal keer gedaan, maar dat is niet echt een gelegenheid om mensen te leren kennen / met mensen te praten. NMLK heb ik wel eens op de website gekeken, maar de activiteit die mij toen leuk leek was vol. Ik zit er bij sommige activiteiten ook mee dat ik niet aan alles kan deelnemen.





Pat: Bij mij komt het over alsof jij klaar met haar bent, tenzij zij inderdaad nog initiatief gaat tonen. Ik snap dat wel, als jij je al van je goede kant hebt laten zien.



5x5 en Dana: lekker genieten van de :heart:!



Koekste: Welcome back! Hoe was je date?



Makka: Fijn dat het nu goed gaat! En wat leuk, dansles!



Fam:
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Rens die vent is echt n autist: rot op met die gast: liever kwijt dan rijk hoor!



Wink: mss is hij adhd. Latter was dat ook en ik werd gek van die verschillende kerels. De ene keer lief en aanhankelijk, de volgende keer afstandelijk. Heeeel irritant en je moet er tegennkunnen. Ik dus niet. Had laatst weer even contact. Hij meldt dan wel dat ik nog steeds zn maatje ben maar wil me niet zien. Zogenaamd omdat dat beter is voor mij. Pfff. Ik ben van de graag of niet club dus bye bye latter. Maar deze vent laat ook zulk gedrag zien. Weet waar je aan begint: kan zo weer omslaan.
Alle reacties Link kopieren
[quote]imogen75 schreef op 12 september 2015 @ 14:23:

Rens die vent is echt n autist: rot op met die gast: liever kwijt dan rijk hoor!



Het is soms toch zo fijn als iemand gewoon even de waarheid zegt.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Dat herken ik niet zo van adhd'ers hoor. Wel de chaos (dingen roepen en niet doen) of omslag in vol energie naar futloos en dat het dan best lastig is daar los van te blijven. Maar ook dat verschilt per persoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ( ook maar weer) eens aangemeld bij EM. Ik heb een bericht gestuurd naar een "mede wiel fanaat." Ergens vind ik het laf van mezelf. Zo van: ik ga jou een bericht sturen want dan kun je me in ieder geval niet daarom afwijzen. Het is verder ook wel echt een leuk profiel hoor, dat zeker. Maar toch voelt het een beetje laf.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Rens, met alle respect maar met jouw challenge is niets laf, als je al ziet wat n drama internet daten kan zijn voor mensen waar alles enigzins normaal werkt is het simpele feit dat je jezelf op wielen 'out there' zet en berichten stuurt zeker NIET laf.



En ik ga n weekend naar Rome. Heb n geinige jongere romein getroffen en die mag mij mooi de stad laten zien. Weer n check van mn bucket list. En wie weet istie ook nog leuk! :D
Alle reacties Link kopieren
En cool: dat gedrag van latter is van n adhd-er met grootheidswaanzin. Ik denk nl dat hij mij meer mist dan vice versa maar hij zal dat nooit bekennen. En dan krijg je dat rare gedrag. Als gevoel hoog zit dan lief, en als verstand dan afstand want hij heeft besloten dat ie geen tijd heeft voor n vriendin. Douche bag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames en heren,

Deel 4 alweer, gaat snel die 3000 pagina's

Even een ego post. Mijn korte ervaring met ruwe bolster is weer voorbij, we hebben elkaar 3 x gezien en ik voelde eigenlijk alleen maar vriendschap voor hem, meer eigenlijk niet, voelde geen vlinders, geen behoefte om hem te zoenen, we matchten gewoon niet zo goed, en hij had het zelfde....jammer....maar kan gebeuren. Ook nog een rare discussie gehad en toen wist ik het eigenlijk wel zeker. Het feit dat hij rookte stond me ook al een beetje tegen, hij zei zelf dat hij niet veel rookte maar dat bleek toch wel meer te zijn dan hij gezegd had.

Moving on.....;-)
Alle reacties Link kopieren
Thnx Imo. Tot nu toe nog geen reactie dus we gaan het even afwachten.

Wel leuk een Romein! (Ik moet gelijk denken aan Astrix en Obelix haha). Een mooie stad zien en leuk gezelschap, 2 vliegen in één klap. Enjoy!



Leentje: Jammer inderdaad, maar als het geen match is, is het geen match...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@ rens, imo zegt IMO alles dat er gezegd moet worden. Die buurman kan beter in zijn eentje lekker chaggie blijven.



@ 5X5, leuk dat alles bij jou goed gaat.



@ leentje, jammer dat hij het niet is, maar het is altijd goed als je het zelf ook zo voelt.



@ wink, (& de rest), ik heb mijn stage van dit voorjaar/zomer gehaald, heb even genoten van een ultrakorte vakantie en ben nu bezig aan (hopelijk) mijn laatste stage. Ik merk dat vijf maanden ook relatief minder lang lijkt dan een jaar, maar het is druk. Wat betreft daten staat alles nog steeds stil en op een kleine dip in de vakantie na is het nu zo druk dat ik voel dat het beter zo is. Ik heb wel het gevoel dat Dana gelijk heeft, ik heb wat betreft zelfvertrouwen en positiviteit grote sprongen heb gemaakt. Na mijn studie kan ik zonder handboeien op jacht, dus staat niets mij in de weg om een geweldig exemplaar binnen te halen.



Ironisch genoeg heb ik inmiddels wel zelf een vriendin moeten bedenken omdat er op mijn stageplek mannen zijn die het moeilijk hebben met zorg door een man.



Ik herken mij als ADHD-er niet in de omschrijving die imo geeft. Ik ben altijd erg loyaal in relaties en vriendschappen geweest en ik heb weleens van een vriendin te horen gekregen dat dit mij minder aantrekkelijk maakte omdat ze er van uit kon gaan dat ik er voor haar was (issues!!!). Wel merk ik dat ik niet snel besluit om voor iemand te gaan en het zit niet in mijn karakter om vrouwen aan het lijntje te houden.



Wat cool zegt klopt eerder, maar dat komt omdat adhd-ers nog altijd gelimiteerd zijn in wat lichaam en geest aankunnen. Wij hebben de neiging meer plannen te bedenken dan we kunnen uitvoeren. Ik ben elk moment dat ik wakker ben in staat om vrijblijvend zware boeken te lezen en diepe gesprekken te voeren, maar gericht aan iets werken is veel moeilijker. Ik moet erg mijn best doen om te kunnen slapen.



De ironie is dat normale mensen vroeger op mij een futloze indruk maakten, want ze zijn s'avonds te moe en willen maar weinig dingen doen met hun leven.
Alle reacties Link kopieren
Tja mss was latter niet n doorsnee adhder of is iedere adhder anders. Ik weet t ook niet.. Ik weet wel dat iemand die zo wispelturig is uiteindelijk veel pijn oplevert😞😓

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven