Internetdaten deel 4

07-09-2015 22:48 2994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ouwe en nieuwe garde: bij deze: alweer deel 4.



Zou het in dit deel wel lukken? Zal ze haar droomprins vinden? Gaat t hem lukken eindelijk die leuke vrouw te strikken?



Volg alle spannende verhalen hier. In dit topic alle wel en wee van internet daten. Kansloze dates. Spannende dates. Sex dates, de wondere wereld van de mannen carrousel, FWB en SV. En wie gaat er in dit deel met de hoofdprijs vandoor?



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Renske, voor mij is mentale klik bijvoorbeeld dezelfde grappen maken of leuk vinden (iets wat ik ook belangrijk vind). Emotionele klik gaat (bij mij) meer om elkaar lief vinden. Lichamelijke klik zit iig heel erg snor. Maar bij hem gaat me dat heel makkelijk af. Denk ook dat het elkaar versterkt. Bij iemand die niet moeilijk doet over lichamelijke dingen, daar wordt ik ook relaxt en open van.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Romania, je kan je ook afvragen waarom jij blijft sms-en met een man die 'je daar wel goed genoeg voor vind'. Dat hoef je natuurlijk niet te doen, jij gaat er in mee.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
wie geeft me een schop onder mijn kont?

ben alweer de hele dag aan het appen met fwb...........terwijl ik hem duidelijk heb gezegd dat ik alleen ga voor meer dan dat ..........

Maar ik kan het niet laten ( en hij weet dat) ,de vonken vliegen er van af...........

geef me advies ..........open mijn ogen..........( jaja ik weet het....pfffffffff)
Alle reacties Link kopieren
Ach lady, wat herkenbaar. Zo'n man is gewoon een magneet he? En bovendien verslavend. Ik heb dagelijks meerdere keren de behoefte om afgekapte fwb te appen, maar tot nu toe niet gedaan.



Wat heeft jouw fwb gisteren wel of juist niet gezegd dat jij concludeert dat hij toch niet voor meer kan gaan? En hoe heb jij daar op gereageerd?
Alle reacties Link kopieren
En een knuffel! Kan me de verwarring in je hoofd zo goed voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Romania: Op de vraag: Hoe lang blijven jullie achter een man aanlopen? Niet. Letterlijk niet. En figuurlijk ook niet. Waarom zou je achter een man aan lopen die not into you is? Hij geniet blijkbaar van de aandacht en die geef jij hem! Maar meer zit er niet in. Dus je kan achter hem aan blijven lopen, maar dan krijg je weer de deksel op je neus. En dat wil je niet schrijf je. Dus stop ermee. Ga door met het werken aan je zelf vertrouwen. Dat zal je in de toekomst weerbaarder maken. Maar ik denk dat je nu zover nog niet bent. Want je lijkt niet door te hebben dat het hem om de aandacht te doen is.



Lady: SCHOP! Zelfde vraag als cappuccino: Wat maakt dat je toch op het contact in gaat?



Boe: Oke, duidelijk.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik (31 en single) heb me ook maar eens gewaagd aan het internetdaten en heb morgen mijn eerste date!

AARGH! Super spannend vind ik het!



2 dagen aan het appen en het klikt dus ja, waarom niet?

Morgen een drankje doen... Hmm wat moet ik aan?! Voel me weer 16....
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 28 november 2015 @ 18:12:

Romania: Op de vraag: Hoe lang blijven jullie achter een man aanlopen? Niet. Letterlijk niet. En figuurlijk ook niet. Waarom zou je achter een man aan lopen die not into you is? Hij geniet blijkbaar van de aandacht en die geef jij hem! Maar meer zit er niet in. Dus je kan achter hem aan blijven lopen, maar dan krijg je weer de deksel op je neus. En dat wil je niet schrijf je. Dus stop ermee. Ga door met het werken aan je zelf vertrouwen. Dat zal je in de toekomst weerbaarder maken. Maar ik denk dat je nu zover nog niet bent. Want je lijkt niet door te hebben dat het hem om de aandacht te doen is.

Inderdaad dit. Dikke doei met dat soort kerels.
Alle reacties Link kopieren
Hi Wolvega! Trek iets aan dat jij leuk vindt, waar jij je goed in voelt. Zodat je je geen zorgen hoeft te maken over je uiterlijk. Ik ben een spijkerbroekentype, dus trek ik die altijd aan naar een date, met een leuk bloesje erop. De jurken en rokken komen vanzelf wel een keer, in jeans voel ik me het meest mezelf. Kijk daar dus naar, wat jij het fijnste vindt.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hi Theemok, ik ben ook een spijkerbroekentype, ook duidelijk omschreven in mijn profiel ;) " geen meisje-meisje maar ook geen bouwvakker" was mijn tekst :P



Super spannend... het is de allereerste keer dat ik op een date wordt gevraagd besef ik me nu.

Bij vorige relaties kende ik de persoon altijd al, via via, werk, kroeg enz ....
Alle reacties Link kopieren
Al die tijd meegelezen en van de week een poging gedaan om uitgebreid te reageren, bleek dat ik op de verkeerde knop had gedrukt (bekijk bericht ipv plaats je reactie) en dus weg reactie.....



Probeerde op iedereen een beetje te reageren, maar hoofdboodschap was dat alles zoooo herkenbaar is en blijft.

En dat ik bij meerdere verhalen denk, hm, zou die met dezelfde man daten als ik?

Zo herkenbaar sommige dingen.....



Ik heb morgen weer een date. Afgelopen weken vooral met 1 iemand gedated, maar voor mijn gevoel er 'een beetje ingeluisd'.

Ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik een kinderwens heb, hij gaf aan dat hij al kinderen had, en op zich niet meer hoefde, maar er nog wel voor open stond. En dat was het ding waarop ik besloot om het toch een kans te geven. En aan de dingen die hij de eerste weken zei leek te merken dat het helemaal goed zat.

Nu blijkt dat hij helemaal niet op zoek is naar een relatie, maar gewoon voor de lol iemand zoekt. We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden, en is ook erg fijn om bij elkaar te zijn, maar uiteindelijk verschillen onze gedachten toch teveel. Maar het is wel moeilijk om het af te kappen.

Inmiddels wel een ander leuke man tegengekomen op een site en daar heb ik morgen dus een date mee. Ben benieuwd......



Nou ja, reageer dus niet veel, maar lees wel trouw mee en kan me veelal bij de al eerder getrokken conclusies aansluiten.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Saraatje schreef op 28 november 2015 @ 21:27:

Ik heb morgen weer een date. Afgelopen weken vooral met 1 iemand gedated, maar voor mijn gevoel er 'een beetje ingeluisd'.

Ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik een kinderwens heb, hij gaf aan dat hij al kinderen had, en op zich niet meer hoefde, maar er nog wel voor open stond. En dat was het ding waarop ik besloot om het toch een kans te geven. En aan de dingen die hij de eerste weken zei leek te merken dat het helemaal goed zat.

Nu blijkt dat hij helemaal niet op zoek is naar een relatie, maar gewoon voor de lol iemand zoekt.



Wat k*t dit.

Mijn grootste angst ook meteen, waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk zijn?



Ik hoop dat je nieuwe date helemaal top is! Succes morgen
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat dacht ik ook, maar ja, toen kwam er al wel wat gevoel bij kijken. Bij eerste gesprek duidelijk aangegeven: ik heb een kinderwens, als jij die niet (meer) hebt, dan houdt het op.... Nu zo'n 10 weken verder hebben we nog dagelijks contact en zien we elkaar ook nog wel. Maar inmiddels heb ik iets meer afstand weten te nemen (hoeveel moeite dat soms ook nog kost) en sta ik open voor andere mannen (hij heeft een paar andere eigenschappen wat dat iets makkelijker maakt). En voor mezelf afgesproken, zolang die ene niet voorbij komt, is het leuk zolang het leuk is.

Maar morgen dus een dat met iemand die echt geïnteresseerd lijkt, en ook nog leuk is. Ben heel erg benieuwd dus! Spannend, maar ook zin in!
Cappuchino en Renske : hij heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij voorlopig geen vaste relatie wil,maar wel graag fwb wil blijven met me.

Ik ben duidelijk geweest over wat ik wil : een lat relatie .

We besloten samen om er dan maar mee te stoppen, zeker om dat ik toch wel gevoelens voor hem begin te krijgen.

Maar ,hij is dus als een magneet,ik kan hem ( nog) niet negeren.

Hij is momenteel te leuk om te laten lopen.( en ja,ik loop het risico gekwetst te worden)
Alle reacties Link kopieren
Saraatje: Veel plezier morgen op je date. Probeer zoals je met jezelf hebt afgesproken fwb en leuke dates gescheiden houden. Dan komt het vast en zeker goed. Geniet van de fwb en lekker uitkijken naar leuke dates. Wat een afknapper (zacht uitgedrukt) dat andere date aangaf wel open te staan voor kinderen. Wees gewoon eerlijk.



Lady: Heel jammer dat hij er anders in staat. Kan het misschien zo zijn dat hij fwb hij niet genoeg de klik of chemie voelt ipv zich nog niet wil binden. Bescherm je hart . Al is hij te leuk om te laten lopen.



Romania: Eerder gaf je aan het zelfvertrouwen terug te willen en aan jezelf te werken. Blijf daar mee doorgaan Loop niet achter deze man aan. Hij geeft geen signalen af en is te wispelturig in zijn gedrag. Als hij echt iets wilde had hij dat wel laten zien. Wacht tot je echt een man date/ontmoet die oprecht interesse in jou heeft.



Wolvega: Hoe is het met jou date gegaan?



Boe. Wat leuk dat het goed en leuk gaat tussen jou en je date.



Cool: Hoe gaat het met jou date? Hebben jullie elkaar dit weekend nog gezien?



Rens: Gelukkig kun je nog een half jaar blijven werken. Blijf ondertussen rustig rondkijken naar iets nieuws als het zeker is dat je na dit half jaar echt niet kan blijven.



Voor wie morgen nog dates hebben, veel plezier!



Dit weekend heb ik tweede date met vrouw die ik afgelopen week gezien heb. Ben benieuwd of er een klik voelbaar is. Ook nog een eerste date met een ander lijntje waar ik een leuk app/bel contact mee had. Afwachten hoe het gaat. Vertel er later meer over als dates geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Pat, ben benieuwd....wat gaan jullie doen?



Lady, ik denk dat je beter zijn nummer kunt deleten, kom je ook niet in de verleiding....en niet op hem reageren.

Hij weet hoe je erin staat en zou uit respect afstand moeten houden...

Ik weet dat het moeilijk kan zijn maar dit gaat alleen maar tot heel veel verdriet leiden

Dus "schop"



Romania: wat Pat zegt. Loslaten, het wordt niets en hij gebruikt je alleen maar (ook mensen die anderen gebruiken kunnen leuk overkomen). Advies: deleten.



Saraatje welkom terug en goed dat je weer verder aan het kijken bent!
Alle reacties Link kopieren
Trap ik weer bijna in, dank jullie wel. Nee, ik ga weer op zoek naar mijn pad en mij daar op focussen.

Hoe kijken jullie trouwens tegen de feestdagen aan? Veel plezier met daten vandaag!
Als je het contact met jezelf verloren bent, kun je ook geen contact maken met anderen.
@Lady; Been there, done that, dat gaat pijn doen. Hoe langer je ermee doorgaat, hoe moeilijker.



@Pat; Op tweede date vandaag?! Spannend! Ik hoop voor je dat het leuk is.



@Saraatje; Wat naar. Ik ben ook altijd heel duidelijk over dat soort dingen, want ze zijn niet onderhandelbaar. Aan het lijntje gehouden worden is gewoon kut.



@Wolvega; gewoon in je jeans en shirtje, wat Theemok zegt. Doe ik ook altijd. Jurkjes en rokjes komen wel.



@Boebe; wat leuk! Snap het wel hoor, dat verschil tussen al die klikken. Gewoon onderzoeken toch?



@Capuccino; Niet, maar dat is makkelijk gezegd. Ik moet altijd flink teleurgesteld worden of een keiharde nee krijgen, dat sluit lekker af



@Mok; had jij Epistelman al gezien? Ik ben altijd wel op m'n hoede voor mannen die 1) geen werk hebben en 2) dan ook nog eens een hele dag niets uitvoeren.



@Cool; Hoe is het met de vlinders?



@Wink en Fam en Imo, hoe gaat het aan die kant van het scherm?



Mijn zoveelste date (met niks-mis-misschien-man) is intussen geweest, ik schrijf er later over, ga het verhaal eerst even tegen een vriendin aanhouden bij een bakkie. Letterlijk en figuurlijk een beetje een katerig gevoel.
Alle reacties Link kopieren
@Amy, nee Epistelman zie ik woensdag. Ik ben ook erg op mijn hoede. Stel dat... ik werk vanuit huis, heb ik dus de godganselijke dag die man om me heen. Moet er nu al niet aan denken. Denk dat dat niks gaat worden, maar ik ga wel. Morgenavond zie ik Indebuurtman, dar ben ik erg benieuwd naar.



Wat balen van dat katerig gevoel... kan wel een tikje raden hoe het is (geweest).
Date gisteravond was erg fijn en hij is blijven slapen.. Enzo 😉 ook erg fijn 😊 had even wat after-date-onzekerheid, maar hij nam gelukkig snel weer contact op en de tweede date staat gepland voor over een week en we vinden het allebei nu al lang duren 😉 misschien dat ik voorstel even een flitsbezoekje te doen voor die tijd, maar dat past wat minder binnen het rustig aan he 😉 maar goed, als hij nou erg aandringt ga ik misschien nog overstag, haha.



Ik blijf af en toe nog wel wat onzeker hoor, of ik voor hem zogezegd echt wel een potentieeltje ben, maar ik geloof niet dat dat helemaal terecht is. Ik weet dat die onzekerheid er ook een beetje bij hoort.
Alle reacties Link kopieren
Mijn date was erg leuk! En ik had gewoon mijn Nikes/skinny Jeans aan :P

Ging veel soepeler dan de doemscenario's die ik in mijn hoofd had...

Gezoend bij het afscheid en dat smaakt toch wel naar meer van beide kanten.

Geslaagde date dus!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heerlijk, Cool!
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 november 2015 @ 17:17:

Date gisteravond was erg fijn en hij is blijven slapen.. Enzo 😉 ook erg fijn 😊 had even wat after-date-onzekerheid, maar hij nam gelukkig snel weer contact op en de tweede date staat gepland voor over een week en we vinden het allebei nu al lang duren 😉 misschien dat ik voorstel even een flitsbezoekje te doen voor die tijd, maar dat past wat minder binnen het rustig aan he 😉 maar goed, als hij nou erg aandringt ga ik misschien nog overstag, haha.



Ik blijf af en toe nog wel wat onzeker hoor, of ik voor hem zogezegd echt wel een potentieeltje ben, maar ik geloof niet dat dat helemaal terecht is. Ik weet dat die onzekerheid er ook een beetje bij hoort.



Ja die onzekerheid in het begin, verschrikkelijk vind ik dat.

Maar zoals je zegt, hoort er inderdaad bij en we hebben er geloof ik allemaal wel last van.

Cool dat klinkt super! Zo mee blij met jou!



Wolvega, hopelijk gauw een 2de date



Ben daarnet mee uitgevraagd door kroegenman, zien elkaar straks, ik kijk er naar uit!
Alle reacties Link kopieren
@Patleeuw en Amy: Ja, vind het ook niet helemaal eerlijk. Maar ja, wat doe je er aan he.... Dan maar zo denken dat ik blij mag zijn dat ik het nu al weet, ipv nog later (en er nog meer gevoel bij komt kijken). Pat, hoe was je tweede date? Of wil je er nog steeds niet veel meer over loslaten?



@Lady, lastig hoor, hier dus zelfde soort probleem, al ben ik er nog niet helemaal aan toe om definitief te stoppen ook. Hou gewoon meerdere opties open. Doe ik normaal nooit, maar ach. Hij mag best even op de reservebank zitten.



@Boe en Cool: Klinkt allebei positief, geniet er van!



@Rens, wat fijn voor je dat je in ieder geval weer een half jaar werk hebt.



@Julia, dankje voor het welkom terug. Ga proberen om wat meer te reageren, maar het gaat soms zo snel dat ik me dan al gauw ook een 'indringer' voel (maar tegelijkertijd alleen maar denk 'oh ja, dat ken ik ook' en 'ja, dat is ook zo herkenbaar' en 'goh, zo stom doet die van mij ook')



@Wolvega, leuk dat date leuk en ontspannen was en gezellig geëindigd dus! Leuk als er een vervolgdate komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven