Internetdaten - Deel 5

03-01-2016 17:36 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
2016 is begonnen. Een nieuw jaar met veelal nieuwe voornemens, en bij velen staat het vinden van een partner hoog op de lijst. Vele van ons schrijven en discussiëren al langer over dit onderwerp, en daardoor zijn we ondertussen alweer beland bij deel 5 van ons topic.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven. Echte regels zijn er niet. Respect voor elkaar is belangrijk! De schrijfsters (en schrijvers) zijn in het algemeen lief voor elkaar, maar ook recht door zee en direct. Dat maakt dit zo'n geweldig topic!



Dus heb je vragen mbt Internetdaten? Of heb je juist twijfels? Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan? Moet je echt even je verhaal kwijt over die geweldige of misschien wel verschrikkelijke date? Hier kan het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oke, zo te zien is Ray de volgende die een relatie krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat dacht je Ray, die OP is voor mij? Dan zit ik gebeiteld dit jaar?

Alle reacties Link kopieren
Hey, leuk! Happy new topic!

Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
Hé, de eerste meelezer meldt zich alweer
Alle reacties Link kopieren
He Raymond, alle goeds voor 2016.

Waarin ik hoop voor jou, dat je je geluk zult vinden.

.mooi geopend topic..

.

Alle geluk met jou, en voor jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ray zat hier al een week op te azen geloof ik (Zet even een n achter de 'vele')



Die OP moet wel een beetje ATWT waardiger hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net als Amy die 'Swipe Surge' oid van Tinder maar ik merk er nog weinig van hahaha

Niet veel personen, laat staan matches.



Edit: haha, na 3 'nopes' ben ik er alweer doorheen: 'geen nieuwe personen bij u in de buurt'
't Komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
ik heb op ematching gezeten en lexa. vond eigenlijk 99% van die mannen hartstikke lelijk. en de paar leuken woonden en ver weg en wilde definitief geen kinderen meer. t voelde voor mij als weggooien van geld helaas.
Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan?

Ray...briljant!
Alle reacties Link kopieren
Oh, die swipe aanmoediging kreeg ik ook . Heb express er niks mee gedaan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:huidprobleem schreef op 03 januari 2016 @ 17:50:

ik heb op ematching gezeten en lexa. vond eigenlijk 99% van die mannen hartstikke lelijk. en de paar leuken woonden en ver weg en wilde definitief geen kinderen meer. t voelde voor mij als weggooien van geld helaas.Je betaalt voor de service, niet voor het aanbod. Misschien is dat iets om in het achterhoofd te houden om de teleurstelling minder groot te maken?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
heb het een aantal maanden gedaan ooit.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Ray: voorkruiper.



Is je relatie eraan of ben je een dating veteraan?

Ondervind je van Lexa hinder of wil je ons mee laten genieten van jouw "sexy fling" op Tinder?

Ben je stiekem verliefd op die foute aan alcoholverslaafde volkszanger?

Deel het met ons en maak de nieuwste clifhanger. ( Clifhanger kan ook op zijn Nederlands toch? ).







Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ja en ja Rens!



Trouwens, ik was iets te snel met zeggen dat ik niets had gehoord van ex-dates met O&N. Ik werd gister gebeld door een onbekend nummer (ik sla nooit nummers op in het begin) dus ik nam op, wat ik normaal gesproken nooit doe.

Is het die vent van m'n kerstdate met de red flags Vind het zo'n turn-off als iemand zomaar belt na 1 date. Heb er ook heel erg snel een eind aan gemaakt; maar geloof dat het hem niet helemaal duidelijk is en ik wat harder moet gaan zijn.
Alle reacties Link kopieren
oei Amy, hahah., Nu wel duidelijk geweest?
Haha nou, ik heb gezegd dat hij heel ongelegen belde (was ook zo) en ik geloof niet dat mijn toon heel uitnodigend was. Waarop hij vrolijk 'een ander keertje dan!' zei voordat ik ophing.

Zal hem van de week wel eens vertellen dat het niets gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg Nieuwjaarsnacht een appje van boer zoekt zoveelste vrouw, met wie ik een jaar terug een date had, en ook nog van andere boer, spontaan, uit zichzelf... En daarna issie weer stil :-) benieuwd of er ooit nog een 3e date komt.



Dit berichtje als een soort stipje :-)
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Oh, ingewikkeld, ik loop wat achter vandaag, dus ik ga nog uit dingen uit het vorige topic reageren hier :-D



@Pat: klinkt leuk, die buurtdate, en relaxed ook! Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt. :-) En stukkie jonger is niks mis mee, haha.



@Rens: lijkt me inderdaad niet verkeerd om ook buiten internetdating te kijken. Ik heb inderdaad het gevoel dat je zelfvertrouwen wat kwetsbaar is (niks raars aan als dat soms even zo is, had ik ook), en dan is het internetdaten niet zo leuk. Ook gewoon als je niet echt een leuke match kunt vinden, wat op zich best normaal is, maar wat je zó zat kunt zijn af en toe (zie ook anderen hier).



@Wink: Hm, dat klinkt niet positief. Jammer van dat eerdere berichtje inderdaad, want het gaf toch even 'hoop' (is misschien een wat groot woord, daarom tussen aanhalingstekens). Nou ja, zoals je zelf al zegt inderdaad. Ben het ook wel een beetje met Amy eens. Opties openhouden kan zijn, maar zo zul je ook op hem overgekomen zijn. Maar het is inderdaad jammer, omdat je een oprechte poging hebt ondernomen. Voelt dan toch een beetje als een koude douche, kan ik me indenken. Fijn dat je in ieder geval afleiding hebt komende week.



@Minaa: leuk dat je een leuke date had. Misschien nog een beetje wennen in bed, hoewel als het echt 'mwah' is ik zelf dan toch ging twijfelen..



@Syb: ook even over die medicatie. Een familielid van mij gebruikt ook medicatie om de adhd wat af te vlakken en dat helpt wel. Ik merkte zelf wel duidelijk verschil aan haar.



@Luctor: ik haal de IRL-vrouwen nu al door elkaar geloof ik ;-p



Hahaha, Ray!

Ja, cliffhanger kan ook op z'n Nederlands, maar dan wordt het wel 'klifhanger' he

(en inderdaad 'velen')



Hier verder weinig nieuwswaardigs Pat, na twee of drie maanden het relatie noemen is niet raar, nee. Maar goed, zo ver is het nog niet. Vind het wel prima zo
Alle reacties Link kopieren
ja, Cool, je hebt gelijk. Hij zal natuurijk ook zijn vraagtekens bij mij hebben. Dit is misschien ook een koekje van eigen deeg.

Hij nam weer contact op, ik laat het nu even en ga bedenken of ik om duidelijkheid moet vragen, of dat ik het maar gewoon laat en die flarden contact van hem maar laat komen en gaan totdat hij eruit is, als hij dat al niet is...



Fijn hoe het bij jou gaat. ik vind het helemaal niet gek om na 2 of 3 maanden het nog geen relatie te noemen. Je hebt alle tijd van de wereld.



En inderdaad, Minaa, de eerste nacht met een nieuwe man is bij mij ook niet altijd vuurwerk. Je moet toch een beetje aan elkaar wennen. Ik zal er geen conclusies aan verbinden.
Mja, zo hard bedoelde ik het niet natuurlijk, 'koekje van eigen deeg'. Zoals je hem beschreef lijkt hij me daar ook niet het type naar.

Sterkte iig, ik hoop toch dat je snel wat meer duidelijkheid hebt en dus rust.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb. Ik had het niet zo hard bedoeld, maar ik kan me ergens wel voorstellen dat hij er zijn vraagtekens bij heeft, of ik wel oprecht ben. Dank je in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu even tijd voor mijn (voorlopig laatste) EGO Post.



Ik kreeg nogal wat verzoekjes voor meer foto's. Nou, mijn nieuwe privé website is IN AANBOUW, maar heb er alvast een linkje op gemaakt met de foto's. Dus voor de mensen die meer foto's van Hong Kong willen zien, KLIK HIER



Even over de reis in Hong Kong. Het wat een geweldige ervaring. Echter niet te omschrijven. Echter tevens ook heel erg confronterend en een emotionele achtbaan. Ik heb het geluk van een enorm spontaan karakter, wat ervoor zorgde dat ik snel mensen aansprak en dus snel contacten heb gelegd. In Disney bijv vanaf opening tot het moment dat de trein stations onze route lieten eindigen, samen gelopen met een leuk Engels koppel. Ik heb onwijs genoten van hun gezelschap. Maar de trip naar mijn hotel zat ik met een enorme brok in de keel, wat op het hotel ook eindigde in wat tranen. Ik had me helemaal ingesteld Disney helemala alleen te moeten ervaren (wat ik geen probleem vond), en hem dan doorbrengen met Emma en Tom was geweldig, maar het geluk van hun als koppel, de verliefde dingen, en vooral het kunnen delen van die dag met elkaar, dat werd me in het hotel te veel.



En dit is wel een beetje het gevoel geweest de hele trip. Ik heb heel veel mogen ervaren, heel veel gezien, heel veel leuke gesprekken gehad met wildvreemden. Maar aan het eind is er niemand om deze geweldige reis mee te delen. Ik kan uren door gaan over wat ik gezien en gehoord heb, hoe indrukwekkend de skyline op me was, de geur van Hong Kong, de mensen. Maar het zijn verhalen van mezelf. En die momenten drukten wel pijnlijk uit hoezeer ik het mis iemand lief te hebben aan mijn zijde. Was ik eenzaam? Nee, totaal niet. Ik was streng voor mezelf dus stond vroeg op, deed mijn planning, liep veel, genoot overal van, en als ik in het hotel kwam gingen mijn ogen dicht.



Ik heb bij de Big Budha daarom ook een wens gedaan. Ik ben totaal niet gelovig, maar had het die dag even nodig om tegen "iets" te spreken.



Tijdens de eenzame momenten in het hotel wel een aantal keer eens Tinder gestart en OKCupid. Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik kreeg ontzettend veel likes in Hong Kong (nieuwe foto's van Hong Kong uiteraard op Tinder en OKCupid geplaatst). Diverse vrouwen die me aanspraken, die me complimenteerde. Met een aantal wat kortere gesprekken aangegaan. Bleek dat Hong Kongse vrouwen vielen op een "family man". In Hong Kong denken de mannen vooral aan hun carrière. Maar ook op straat werd ik veelal even aangekeken, glimlachjes van vrouwen etc. Misschien door wat ik uitstraalde, misschien ook niet. Wat ik wel weet is dat ik de afgelopen dagen in Nederland 0,0 likes of berichten heb gekregen van vrouwen op de foto's. Dus ik woon blijkbaar in het verkeerde werelddeel :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven