Internetdaten - Deel 5

03-01-2016 17:36 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
2016 is begonnen. Een nieuw jaar met veelal nieuwe voornemens, en bij velen staat het vinden van een partner hoog op de lijst. Vele van ons schrijven en discussiëren al langer over dit onderwerp, en daardoor zijn we ondertussen alweer beland bij deel 5 van ons topic.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven. Echte regels zijn er niet. Respect voor elkaar is belangrijk! De schrijfsters (en schrijvers) zijn in het algemeen lief voor elkaar, maar ook recht door zee en direct. Dat maakt dit zo'n geweldig topic!



Dus heb je vragen mbt Internetdaten? Of heb je juist twijfels? Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan? Moet je echt even je verhaal kwijt over die geweldige of misschien wel verschrikkelijke date? Hier kan het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Rens en amy, niet leuk allemaal. Balen hoor.



Nijn: gewoon wachten wat komt....wie weet komt nog. En als buitenlandman blijft meespelen zegt dat ook wat.



Syb: misschien heb je wel gelijk met wat je zei over rustig aan doen. Vaak zit er dan ook wel n boel twijfel en twijfel is wel vaak een indicator dat t ws wel leuk, maar toch niet genoeg is ofzoiets.



Ogut: wat n figuur weer zeg. En die sportman word dat nog wat?



Mikkie: fijne vakantie gehad? En hoe was de date?



Wink: 2 keer ruzie zegt genoeg toch?



Busschauffeur heeft zich tot mijn grote verbazing weer gemeld na 4 dagen complete slilte. De griep zegt ie.....maar nu wel weer oke. Ik weet niet wat ik ermee moet en ook niet of ik het geloof. Ik bedoel als je zó ziek bent dat n berichtje er niet uit kan ( van hey ik ben ziek) dan is dat toch niet na 4 dagen over?



Ondertussen hebben zich er wel weer 2 gemeld. Waarvan ik met 1 een echte klik heb. De andere werkt om de hoek. Das dan praktisch gezien wel handig.

Nog helemaal in beginfase hoor beiden. Paar berichtjes heen en weer gedaan meer niet.



Pat: hoe is? Al weer gedate met passievrouw?



Groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
Dus de hond was leuker Amy :-). Heerlijk verhaal (sorry).



Minaa: momenteel verder geen lijntjes en ik vind het wel prima. Sport veel en dat voelt echt fantastisch, helpt de muizenissen te verjagen. Ga wel volgende week op speeddate, maar gezien de verhalen verwacht ik daar niet veel van.



Momenteel wat problemen met mn laptop dus kan ff niet terug reageren op iedereen, doe ik vanaf mn werk wel weer dinsdag (ja foei).
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Fam: Jammer dat je gevoel (weer) klopte bij THG man... Nu bij Bm1 maar in de "afwacht stand?"En ja, dat wat ik aan Pat schreef was ook een compliment. Kermis kan inderdaad wel (even) leuk zijn, maar ook als je echt wil praten? Nou ja, je kan je wel richten op iets doen... Dat dan weer wel.



Brennan: Ik heb niet heel veel dates gehad via internet maar wat de anderen schrijven klinkt wel aannemelijk. Misschien is nu "de spanning van het begin"weg, voelt het (te?) relaxed en heb je daarom twijfel of je wel een toekomst met hem ziet. Doe het gewoon rustig aan. Je hoeft deze week nog niets te beslissen. En wat mij betreft de week er na ook niet. Alleen jij bepaalt jouw tempo.



Nijn: Dat je mannen die onbereikbaarder zijn spannender of interessanter vindt is wel herkenbaar... Irritant is dat he... Ik ben het eens met Brennan. Je kan nog een keer met je huidige date afspreken. Blijft Buitenlandman in je kop rondspoken weet je ook genoeg toch?



Amy: De hond was leuker als de man... :rofl:Dat had jij weer. Vind dat ook best vreemd, je hond meenemen naar een date.



Wink: Ik volg het niet helemaal met twijfelman. Jij wilt je richten op ONSDB maar Twijfelman heeft aangegeven je toch leuk te vinden. Jij had zoiets van "Wat wil hij nu, het was toch afgesloten en jullie kregen ergens ruzie over. Hij kon niet slapen en belde je vijf keer en toen gingen jullie het uitpraten. Jij hebt aangegeven "een ander in het vizier" te hebben, maar hebt gezegd er nog op terug te komen. Waarop dan precies? Ben jij nu aan het twijfelen over twijfelman?



Wat betreft "niet het beste in elkaar naar boven halen:" Ik denk dat ik en Vaste Date en ik dat ook hebben. We kunnen het heel leuk hebben, maar soms kan de vlam ook in de pan slaan. Beetje water en vuur. Het wordt nooit saai, maar echt stabiel is het ook niet.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Renske je klinkt goed, ben ik blij om.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Even snel bijgelezen.



Rens. De kermis was wel een idee Vond het wel origineel hahaha. Kan leuk zijn misschien als activiteit net als bijv strandwandeling, wat anders om elkaar te leren kennen. Natuurlijk je beiden het leuk vinden. Ik heb zaterdag met een date over de kermis gelopen in de grote stad. Erna wat gedronken. Een date ooit heeft weleens een picknick voorgesteld. Vond ik wel origineel. Je klinkt nu wat beter. Fijn. Blijft het contact voor jou zoals het was. Een “soort” FWB. Of zie je dat nu niet meer zitten?



Mina. Ik heb nog niet gedate met passievrouw. We hadden vrijdag afgesproken, maar lukte voor haar niet. De reden kon ik heel goed begrijpen. Als ik eerlijk ben dan heb je gelijk. In 4 dagen was het fijn geweest tegen je te zeggen dat hij ziek was. Begrijp goed dat je twijfels bij krijgt. Ik ben soms ook een multidater, maar is niet altijd makkelijk. Wat wink ook zegt.



Ogut. Je reactie begrijp ik wel. Uit de foto’s was als ik je goed begrepen heb niet op te maken dat hij zo ‘onverzorgd’ er uit zou zien. Dat zou voor mij ook een verrassing zijn als ik dat zou meemaken. Gelukkig nog niet voorgekomen. Als ik maar 1 foto gezien heb vraag ik wel altijd om nog een paar. Om een goed beeld van een vrouw te krijgen.



Wink. Ik begrijp dat ONSDB man je interesse en nieuwsgierigheid meer heeft. Ik vind het ook geen goed teken dat het al heel erg stroef gaat in het begin. Het kan gebeuren dat hij zich nu gaat aanpassen om jou interesse weer helemaal terug te krijgen. Wat amy zegt, de vraag is of hij zichzelf kan blijven.



Nijn. Voel je ook helemaal geen kriebel, veel nieuwsgierigheid of warm gevoel bij hem? Als het gevoel of nieuwsgierigheid meer is dan normaal dan is denk ik wel je interesse gewekt. Spanning vind ik zelf niet een goede raadgever. Spanning aan het begin veranderd in verliefdheid. Spannend is het doordat alles nieuw aan iemand is.



Bren. Is het bij jou misschien ook de spanning van het begin. Spanning verdwijnt of verandert denk ik omdat je iemand beter leert kennen. Dat het leuk en relaxed gaat vind ik een positief signaal. Dat je op je gemak bij hem voelt. Zeker als de interesse, gevoel en nieuwsgierigheid er nog steeds is.



Mik. Welkom terug. Lekkere vakantie gehad? Het is geen angst. Het is echt een drempel. Of ik dat kan accepteren. Het is geen passie van bijv paardrijden. Een" intimiteit" wat buiten mij om zich afspeelt. Niet indirect maar echt direct



Fam. Je hebt zeker een punt. Wat ik bij mik aangeef denk ik zeker over na. Jammer dat THG geen relatiemateriaal is. Je eerste gevoel klopte. Een goede raadgever dus.



Met passievrouw ben ik nog niet over uit. We hadden vrijdag afgesproken, maar lukte voor haar niet. De reden kon ik heel goed begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Pat: is het dus meerdere oorzaken? Niet alleen die passie dus.....want je hebt het opeens over ' haar wens voor een gezin' is dat een 2de reden van je twijfel?



Rens: je klinkt nu stabieler hoor alsof je t voor jezelf helderder hebt. Goedzo ????



Dat met de meer lijntjes tegelijk. Het overkomt me ook n beetje. Ik sta nu eenmaal met mijn kop daarop en dan reageren mannen. Heb nog geen tactiek gevonden om jezelf tijdelijk onzichtbaar te maken en gebruik t voor t contact met de ene en ploep opeens zijn er 2 bij die dat ook willen.

Ik ben dan ook zo n sukkel dat ik die niet direct kan afkappen. Bedoel.....ze bedoelen t goed en tonen belangstelling en tja ik wil ook niet de ( wie weet) liefde van mijn leven mislopen doordat ik de verkeerde kies ofzoiets. Zo verloopt t doorgaans. Als ik 1 lijntje heb waar ik wat in zie neem ik geen initatief meer hoor. Maar dan zijn t dus de heren die opeens enthousiast worden.



By the way.....busschauffeur heeft gewoon gewerkt vandaag.....nou hoe ziek was ie dan? Pffff

Groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
quote:ogutteguttegut schreef op 30 april 2016 @ 19:31:

Rens en Amy, hele dikke knuffel.



Mijn date... Was de kortste date die ik ooit gehad heb geloof ik . Kwam er aan, had ie smerige werkmanslaarzen aan, zijn shirt was ook groezelig, ik zag allemaal haar piepen en een grote tand tussen het borsthaar hangen... Slik. Hij had wel gemeld dat ie basic was en in hostels sliep en een soort surferdude was maar dit was wel erg... Maar goed, eerste indruk kan bedriegen... We moesten om half 6 in het restaurant zijn, dat wist hij, wilde nog een drankje doen ergens anders, maar om de tijd en de reservering ging dat niet. Maar goed, zei bel wel dat we ff wat later komen. Zag ie mn telefoonjasje en mn hoesje met oortjes... Grote ogen en "wat is dat"? Nou leek me duidelijk, toch. We zijn nog geen 50 meter richting het restaurant gelopen... Ben ik ineens zijn type niet meer... Heb sterk de indruk dat mijn telefoonjasje niet basic genoeg was voor meneer. Heb hem daar gewoon laten staan, zag wel in de winkelruiten dattie helemaal verbluft was en me echt stond na te kijken van wat is dit... Mooi laten staan :-). Heb ik weer... En ik ben toch echt heel normaal, zag er gewoon leuk uit, speciaal voor hem nog wat opgepoetst... Snappen jullie nu dat ik er echt geen bal meer aan vind ?



Okay dit is wel heel bizar..

Tip: Misschien bij je volgende date eerst eens skypen en zien of je hem daar aantrekkelijk op vind en dat je daar een beetje klikt?
Ramon: ogut had volgens mij al aangegeven dat ze van elkaar wisten hoe ze er uit zagen. Als je via appt dan goed klikt, is dit wel een anti-climax. Zelfs na skypen zou dit kunnen gebeuren hoor:-)



Re_ske: er gebeurt ook veel bij jou. Je lijkt wel rustiger eronder, maar blijft rot. Sterkte! Geniet van je week!



Fam: blijkbaar bij jou niet goed gelezen, aangezien THG al afgelopen is. Sorry.



Pat: er komen weer allerlei zaken bij. Ik begrijp de passie, dat het direct raakt en ik denk dat dit de keuze is die je eerst moet maken. Ben je daar OK mee als ze dat blijft doen of niet? Kinderwens hoef je nu nog helemaal niet over te beslissen of directe invloed op je kinderen. Voor nu komt het er op neer of je deze drempel te hoog vind, het eist wel een heleboel ruimdenken en het feit dat je het kunt scheiden van elkaar: met jou (gevoel) en passie.



Minaa: je hoeft niet met iedereen af te spreken hoor, ook niet als je op een website staat. Ik vraag me nog steeds af met welk motief je nu date: heel erg op zoek naar een relatie? Aandacht van mannen of nieuwe mensen(mannen) leren kennen? Reden waarom ik het vraag is omdat ik soms wat tegenstrijdige dingen in je posts lees afgelopen tijd. Alsof je vooral jezelf (en ons) aan het overtuigen bent van je dates. Weet natuurlijk niet of dat zo is, anders excuus bij voorbaat.



Ego: date was heel leuk gisteren! Echt leuke vent en vooral "lekker normaal". Veel gelachen en leuk gepraat. Date twee voorstel was al binnen, dus die gaan we plannen.



Vakantie was overigens zalig, had nog eel weekje gemogen. Lekker rustig aan gedaan en vond het niet vervelend in mijn eentje. Gewoon even tot mijzelf gekomen en veel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Mikki/mina. Er komen geen zaken bij. Wat ik noemde is geen twijfel voor mij, maar voorbeelden waar het effect op kan hebben. Er mee omgaan/acceptatie binnen een relatie. Het is alleen de 'passie". Wat direct of indirect effect kan hebben op wat ik als voorbeelden noemde (bijv indirect op mijn ukkies).



Mina. Onzichtbaar hoef je niet te worden toch. Ik denk dat meerdere vrouwen hier meerdere reacties krijgen, maar filteren naar welke hun type zijn en bij hun (leven) kunnen passen. En proberen zo met de leukste contact mee te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Weer even heel kort, op de foon werkt dit niet zo goed: het ging niet om het uiterlijk van date, al was dat in eerste instantie wel even slikken. Het ging om het feit dat ik volgens hem ineens zijn tiep niet was toen ik mijn Iphone met jasje en hoesje met oortjes tevoorschijn haalde. Meneer ging er prat op niet materialistisch te zijn en ik ben dol op leuke hebbedingetjes en op mn Iphone. Je zag het aan zijn gezicht. Toen gingen we op weg naar het restaurant en ineens begon ie dus te stotteren dat ik toch zijn tiep niet was, ondanks leuk geapp en gemail.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Pat: Het stukje wat je later weer hebt weggehaald heb ik niet gelezen maar het blijft hoe dan ook een lastige situatie. Jij moet weten hoe je je erbij voelt. Of het "oké "voelt voor jou. Maar ik heb eerlijk gezegd ook steeds meer het idee dat ik tussen de regels door je antwoord al lees... Wanneer zie je haar weer?



Minaa: Wat betreft buschauffeur: Klinkt meer als: "Ik heb vier dagen rondgekeken maar ik vond niks leukers, dus nu zeg ik tegen jou ook weer een wat." Maar dat is mijn mening natuurlijk. Verder vind ik de post van Mikki wel een goede. Voor mij zijn je intenties bij het daten ook niet helemaal duidelijk. Je kan nu eenmaal niet vier of meer lijntjes "aan de gang houden" dus wat is er mis mee om op iemand niet te reageren of een "thanks but no thanks" berichtje te sturen? Het klinkt allemaal nogal verwarrend en chaotisch...



Mikki: Wat heerlijk dat je vakantie fijn was! En een date met een normale, leuke man! Fijn!



Ohgut: Ik las ook nog dat jij ook wat "gedoe" had gehad met moeilijke man... Tja. Soms komen wij echt van Venus en zij van Mars...



Ik ben wel weer rustig ja. We doen ook nog steeds aan B van FWB. Zolang het goed voelt gaan we daar wel mee door...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Mikki, Fijn dat je vakantie leuk was! Leuk dat je date ook leuk was!



Amy, hahaha, hond was leuker dan hij…. oei.

Hoe is het met jou? beetje bekomen van die stomme vent?



Minaa, hmm ik zou niet in gaan vullen wat het zou kunnen zijn. Kan een smoes zijn, kan ook niet. Je komt er toch niet achter. Gewoon kijken wat er nu gebeurd. Dat is het belangrijkste. Soms heb je gewoon geen zin in je tel als je beroerd bent. Kan best. Maar het kan ook een smoes zijn.

Ik zou eerlijk gezegd ook vooral mijn moeite steken in de man met wie je een echte klik hebt. Logische selectie is het denk ik. En soms loopt het inderdaad zo dat je er ineens 4 hebt, maar dat duurt meestal niet zo lang. Is bij mij ook logistiek niet mogelijk omdat ik graag ook vrienden wil zien



Renke, Wat fijn dat je je wat rustiger voelt.

Met Twijfelman was het nogal een lang en heftig gesprek, mijn egopost hieronder verduidelijkt het wel een beetje hoop ik. Soms is het inderdaad water en vuur. Fijn dat je nu iets hebt waar je je in ieder geval voor nu goed bij voelt.



Pat, ben benieuwd hoe het loopt met passievrouw. Je bent af en toe heel cryptisch, dus soms volg ik niet helemaal wat je bedoelt. Maar vanuit jou is er geen twijfel, maar dus meer vanuit haar? Gewoon rustig kijken en de tijd zal het leren.



Heel even een lang egoverhaal dat ik graag met jullie wil delen, wat ik later weer weg ga halen;

* weg
Heftig wink maar lijkt me idd dat jullie nu niet anders kunnen dan afstand nemen, want anders volgen er nog discussies en dat hoeft er nu niet nog eens bij te komen.



Ogut hij was toch een soort van 'surferdude' had hij zelf gezegd? Dat zou voor mij al een no-go geweest zijn... komt waarschijnlijk omdat ik midden 40 ben en het gevoel heb dat je met zo'n type niet veel kan aanvangen.



Minaa dat is nu de reden waarom ik Tinder verkies, daar kunnen enkel mensen door wie je wil aangesproken worden je contacteren.

Maar je hoeft toch niet op iedereen te reageren? Ik stuurde kort een berichtje terug 'sorry, te ver/te veel leeftijdsverschil/voorkeur voor niet roker/al voldoende contacten...' en als ze dan bleven aandringen verwijderde/negeerde ik hen gewoon.



Pat ik hoop dat je er gauw aan uit geraakt. Heb je dan eens iemand waarmee het wederzijds klikt... moeilijk.



Hier na date 5 gaat het nog steeds goed/leuk/ helemaal positief. Geen ergernissen, geen strubbelingen, tot nu toe geen enkel item waar we helemaal verschillend over denken. Heb eigenlijk dus heel weinig te melden
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 02 mei 2016 @ 16:30:

Ohgut: Ik las ook nog dat jij ook wat "gedoe" had gehad met moeilijke man... Tja. Soms komen wij echt van Venus en zij van Mars...



Ik ben wel weer rustig ja. We doen ook nog steeds aan B van FWB. Zolang het goed voelt gaan we daar wel mee door...



Tsja het was heel gezellig, tot hij donderdagavond als status een droevig gezichtje had, dus ik vraag is er wat. Ja er was iets maar had niets met mij te maken. Ok prima, als je het niet wilt vertellen, geen probleem. De volgende dag was ik zelf een beetje kriebelig, weer zo'n status. Dus ik zeg, zeg dan wat er is dan kan ik misschien helpen. Krijg ik dat ik niet alles van hem hoef te weten, zeg dat wil ik ook niet maar misschien kan ik iets doen. Zegt ie niet gelijk reageren, probeer ik uit te leggen wat ik daarbij voel en hoe ik in elkaar steek, reactie niet uitleggen, gewoon niet doen. Nou ok, zeg sorry, maar kan er niet tegen als iemand boos op me is. Geblokkeerd. Denk bekijk het dan maar, ging 's avonds lekker op stap, appen met dinnetje over moeilijke man, zie ik het gebeuren dattie me weer deblokkeert en ook nog een leuk appje. Ik bedoel... Het gaat mij ergens te vaak van superleuk (woensdag) naar bozige man (vrijdag). Appen is nu rustig, maar hij appt wel, juist als ik het niet verwacht. Laat het gewoon maar, heb het gevoel dat ik soms te dichtbij kom ofzo.



Renske blij dat het voor jou inmiddels weer beter voelt.



Wink, jouw verhaal klinkt aardig bekend, klinkt bijna eng gelijk als ik en moeilijke man, (hij komt ook steeds terug ondanks alles en ondanks zijn boze buien etc.), ook jouw reacties, kon het zelf geschreven hebben, dikke knuffel voor jou.



Treez wat fijn dat het goed gaat. Ja surferdude, maar denk hij moet toch ook geld verdienen om zijn reisjes te bekostigen en ja ken geen surferdudes dus denk zie wel. Ergens heel dubbel, wel dure reizen maken ook al logeer je dan in hostels, tegelijk materiele zaken als een Iphone afkeuren.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Treez, wat leuk zeg! lekker van genieten.



Ogut, Het is grappig, maar ik lees echt niks herkenbaars tussen jouw Moeilijke Man en mijn Twijfelman, alleen misschien dat ze beide wat veel op hun bord hebben, maar hoe ze daarmee omgaan lijkt mij heel anders. Mijn gedrag was ongecontroleerd en niet om over naar huis te schrijven en hij werd daar boos om (en ook wel terecht), maar had uiteindelijk altijd begrip en empathie. Dat lees ik niet echt bij jouw Moeilijke Man terug als ik heel eerlijk ben. Dat kinderachtige van het blokkeren enzo alleen al....



Ik heb duidelijk gezegd dat ik geen contact wil. Twijfelman is wel zo empatisch en respectvol dat hij nu niet terug zal komen. Daar ben ik van overtuigd.
Alle reacties Link kopieren
Treez wat fantastisch dat t zo goed gaat!



Wink: heftig, sterkte



Pat: oke dan begreep ik dat verkeerd. Heb je er met haar al over van gedachten gewisseld? Over je dilemma ? Hoe ziet zij dat?



Nee hahaha ik heb niet het gevoel iemand te moeten overtuigen. Wat zou het nut daarvan zijn? Ow zeker verwijs ik een groot gedeelte meteen naar andere dames. Afstand verder dan 15/20 min, 5 jaar jonger of ouder idem dito. Heren waar ik bij voorbaat al van zie dat het niet mijn type is ook.

Uiteindelijk date ik ook niet met alle lijntjes waar ik contact mee heb. Daarvan valt weer wat af door gedrag of door het contact.

Busschauffeur bv die na 1,5 dag wederom zich compleet in stilte hult.

De andere 2 nog wel. De man waar ik erg mee klik is toch wel vaag en onduidelijk. Kom er nog niet goed mee verder behalve dat we dezelfde taal spreken zeg maar.

De andere die om de hoek werkt is n stuk duidelijker en wil wel een date ook. Maar hij lijkt ook wel erg degelijk of hoe zeg je dat? Ff zien wanneer de date zou kunnen.

Groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 02 mei 2016 @ 19:52:

Ogut, Het is grappig, maar ik lees echt niks herkenbaars tussen jouw Moeilijke Man en mijn Twijfelman, alleen misschien dat ze beide wat veel op hun bord hebben, maar hoe ze daarmee omgaan lijkt mij heel anders. Mijn gedrag was ongecontroleerd en niet om over naar huis te schrijven en hij werd daar boos om (en ook wel terecht), maar had uiteindelijk altijd begrip en empathie. Dat lees ik niet echt bij jouw Moeilijke Man terug als ik heel eerlijk ben. Dat kinderachtige van het blokkeren enzo alleen al....En toch is het zo Wink. Ik heb hier niet alles neergeplempt, maar wat jij zegt van mijn gedrag tot empathie, zo is moeilijke man het grootste gedeelte van de tijd. Kijk hij reageert anders als jij of ik, maar hij heeft me inmiddels uitgelegd waarom mijn manier van doen met appen of soms gewoon reageren op hem of mijn neiging alles uit te leggen omdat ik niet tegen boze mensen kan (bijvoorbeeld), boosheid bij hem oproept en uit machteloosheid gebeuren dan dingen als dat blokkeren. En ik kom dus soms te dichtbij. Heeft ie me dus uitgelegd. Wist ik ergens ook wel, maar heb mezelf soms niet in de hand, daar werk ik hard aan, want ben het vaker tegengekomen in relaties.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
@Rens; klinkt goed hoor!



@Wink; rot voor je dat je je zo voelt. Goed dat jullie het uit hebben kunnen praten, en dan maar zien wat het wordt met ONSDB toch? No pressure.



@Treez; wat leuk! Ben jij het succesverhaal van dit deel, of vergeet ik iemand?



@Mikki; jij ook leuk, date 2!



@Pat; is de date nog verzet?



Met mij gaat het prima hoor Het heeft me eigenlijk niet lang dwars gezeten. Ik heb nu ook opeens superveel lijntjes lopen, dus dan stap ik er zo overheen.
Alle reacties Link kopieren
Treez: Wat fijn dat het zo goed gaat bij jou!



Ohgut: Haha, ik zie eigenlijk ook niet zoveel gelijkenissen tussen het verhaal van Moeilijke Man en de Twijfelman van Wink. Ik zie zeker wel gelijkenissen tussen Moeilijke Man (jullie omgang) en ik en Vaste Date, maar das in dit geval niet echt positief. Al is er bij ons nu dus weer rust. Mannen zijn denk ik soms eerder "klaar"met dingen en dan gaan ze weer normaal doen. "Wij vrouwen"snappen dat dan niet. Willen duidelijkheid en uitpraten. En mannen ( niet alle mannen natuurlijk) vinden dan weer dat wij zeuren.



Wink: Klinkt heftig, maar ik denk dat jullie beiden voor nu de best mogelijke beslissing hebben genomen. Toch klinkt hij wel goed, Twijfelman. Inderdaad lief, empathisch en zorgzaam op een bepaalde manier. Misschien, ooit als het het juiste moment is...



Minaa: Degelijk? Dat lijkt me nu niet echt bij me passen.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Rens, toch is moeilijke man meestal net als de twijfelman. Als ik voorbeelden ga noemen wordt het te herkenbaar, maar op de momenten dat er echt iets was, was hij er ook, zelfs toen hij even niet zo blij met me was. Als het nodig is om me op te peppen, doet hij dat ook. Het is gewoon een goede vent, we lijken gewoon teveel op elkaar in bepaalde dingen. Begin hem steeds beter te begrijpen nu hij de moeite doet dingen te zeggen.



Rens zal morgen heel hard voor je duimen.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
wink. ik heb een deel weer weg gehaald van de tekst ivm herkenbaarheid. Het is niet zomaar iets waarover het gaat. Kan het niet geheel uitleggen wat het is. Een paar weten waar het omgaat door de forummeeting vorige week. Goed over gesproken. Mok gaf (wat een ander goed inzicht gaf wat ik nog niet gezien had) ook wat voorbeelden wat een rol kan gaan spelen. Een pb sturen gaat niet zie ik, anders had ik meer uitgelegd.



Een goede keuze wat betreft dat je nu rust wilt. Heel begrijpelijk



Rens. De duidelijkheid waar je het over hebt kan ik soms niet krijgen van vrouwen. zo gek is dat niet met de twijfelvrouwen hahah Mannen van mars vrouwen van venus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de pm-functie weer aangezet.

(ooit uitgezet omdat iemand hier had gezegd dat ik een knap koppie had, en ik sindsdien allemaal rare berichten kreeg, hahaha)
Alle reacties Link kopieren
Even alleen ego want beperkt internet vanaf vakantieadres. Twijfels alom hier. Het is leuk en gezellig en vooral saai.... heb het gevoel dat ik alles voor de komende 20 jaar al ontdekt heb. Hij is lief en leuk maar ik merk geen vonk. Bij mezelf ook niet. Bij onze eerste date had ie gezegd dat intimiteit voor hem heel belangrijk is, maar ik merk daar zo weinig van.  Ik moet die vraag toch maar eens gaan stellen,  of hij mij ziet als opvulling of toch meer dan dat. Dit weekend was ik met hem mee naar zijn verenigingsactiviteit,  en daar stelde hij me voor als zijn vriendin.  Dat vond ik wel weer bijzonder.



Maar als ik achteraf hoor dat ie een hele dag thuis was terwijl er van hem uit nul contact was (van mij uit wel) dan vraag ik me af hoe hij het ziet, dit opbouwen. Het is nu al ingedut en we kennen elkaar net drie weken.
Klinkt niet als een topmatch, Mok. Jammer. Al vermoedde ik het al een beetje; het klonk al iets te tam qua gevoelens. Hoe hij erin staat weet je dus niet echt?



@Amy, fijn dat je er alweer overheen bent en een boel lijntjes hebt, klinkt interessant



@Mikki en Trees: Bij jullie allebei klinkt het ook leuk! Go with the flow ofsow ;D



@Re_ske: Lastig, weer die onrust ban werk zoeken. Dan voelen die vier weken waarschijnlijk ook niet echt als vakantie. Als je een paar extra ogen wilt voor vacatures, pb me dan even wat je zoekt. Dan kan ik je als ik iets tegenkom even contacten.



@Pat: Ik heb het wel gelezen geloof ik. Lijkt me lastig. Nog los van het praktische, ik zou me denk ik toch ook wel buitengesloten en/of onzeker gaan voelen.



@Wink: Misschien verdient Twijfelman een wat vriendelijkere naam hoewel, als er nu geen contact is. Het klinkt op zich qua persoonlijkheden wel goed en gelijkwaardig enzo. Maar snap ook dat het nu misschien niet het moment is. Op termijn mogelijk wel dan, ik hoop het! En nu dan inderdaad maar vooral even de zinnen verzetten..



Hier weinig nieuws. Ik had met de kou wat fysieke klachten en dan word ik vanzelf al onzekerder. Nu weer beter gelukkig. Iets leuks gedaan zaterdag. Binnenkort weer een weekendje weg :-)
Alle reacties Link kopieren
Mok. Voelt het daten en contact met hem echt heel saai? Er is vaak gesproken over de kriebel/klik/vonk/vlinder etc. Kan het zijn het dit keer geleidelijk gaat ipv geen vurig vonk effect, maar een mildere.

Wat je aangeeft dat intimiteit wel belangrijk voor hem is, maar het komt niet tot uiting. Kun je daar over praten. Lastig, in het begin heb je juist veel intiem contact als je elkaar leuk vind. Het gevoel van indutten klinkt niet goed. Praat erover als je terug bent van vakantie. Alleen zo kom je meer te weten. Nu is het gissen en het invullen voor de ander.



wink. pb gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven