Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, happy new topic!

Alle reacties Link kopieren
quote:mikki87 schreef op 16 mei 2016 @ 19:16:

Hier een post uit het buitenland, zou een week in het buitenland zitten, maar wordt wat langer vanwege zaken. Helemaal niet erg! Wel leuk: dater is zomaar hier op bezoek met Pinksteren!! Duurde hem te lang, moet ws nog een week hier aan de slag????





Mikki wat leuk, dat zegt toch echt wel wat.



Enne, grenzen... die trek ik niet genoeg, werd ik me vandaag ineens van bewust. Werkpuntje dus.



Brennan, klinkt of je verliefd bent, leuk.



Verder ben ik bij geloof ik (en nieuw topic, nieuwe kansen).
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ah, happy new topic



Ik heb hem geloof ik nooit geopend, dus ach had even een minder moment vandaag na wat opeenstapeling van wat emotionele dingetjes en hij was/is lief
Alle reacties Link kopieren
Cool: Doe mij ook zo'n lieverd
Alle reacties Link kopieren
En nu is het wachten op de eerste TVP
Nou bij deze: TVP
Alle reacties Link kopieren
Jee alweer deel 6.... ik ga voor een leuke vent voordat we aan deel 7 beginnen



Mikki; wat romantisch dat date naar je toe kwam
Ik ook, ik wil per se niet meer meeschrijven dan



Ik wacht nog steeds op Antoon hoor, ik ben benieuwd.



TVP dus
TVP!



Koek: ja, was echt heel romantisch. Dit pas ik wellicht morgen aan wegens herkenning: Ik heb het aangepast wegens herkenning



maar dan heb ik toch nog net deel 6 gehaald
anoniem_258255 wijzigde dit bericht op 17-05-2016 12:21
Reden: Wegens herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OK... nou moet ik het toch vragen, wat is TVP ?
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
@ogut TerugVindPost :-)



@Mikki WAUW
Alle reacties Link kopieren
Zo er is veel in 2 dagen tijd geschreven. Ik zal later schrijven over mijn 2 contacten en proberen te reageren op iedereen. Geen vreugde nieuws zelf te melden.

Amy kijk naar Ray. Het openen geeft niet altijd het gewenste geluk zoals van deel 5



Ogut. Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik begrijp wel dat er wordt aangegeven het lijkt of de reacties/adviezen niet aankomen. Veel reacties worden gepareerd met tegenargumenten. Ervaringen kunnen juist misschien een ander inzicht geven wat kan helpen. Ik lees veel zelfde (slechte) date ervaringen terugkomen bij de dates die beschreven zijn. Niet aanvallend bedoeld, maar het zou ook leuk zijn om reacties te zien van jou op anderen. Hoeft niet altijd, maar het zijn vooral eigen ervaringen waar veel adviezen en reacties op gegeven worden
@Pat; ik hoefde ook niet hoor, zie het voorstel naar Fam Misschien heeft Ray een nieuwe trend in werking gezet; gewoon verdwijnen halverwege het topic



@Mikki; Poeh, echt met de hakken over de sloot deel 6 gehaald! Hartstikke leuk!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dank is groot Koekie



Pat, zie mijn laatste posts in het vorige topic. En in het bijzonder dit:





quote:OGUTTEGUTTEGUT SCHREEF OP 16 MEI 2016 @ 15:51:



Zei het al, discussie gesloten .



Wat ik eerlijk gezegd wel jammer vind, is dat ik het blije gevoel dat mensen door hun reacties probeerden mij te helpen, nu omgezet is in een vervelend gevoel, dat ik lastig was in dit topic. Heb door de reacties op en mijn eigen schrijven de boel goed op een rijtje gekregen, maar dat heeft nu een beetje een nare nasmaak.



En dan zegt Imo: das jammer en niet nodig: Tip van mijn kant: ik denk dat wat jij voelt en wat je schrijft (zoals het overkomt), niet helemaal matcht. Ik kreeg het gevoel dat je alleen maar rondjes aan het draaien was, aandacht voor jezelf had en niet tegen kritiek kon en er dus niets mee deed, terwijl je dat dus kennelijk wel degelijk doet. Communiceren is ook lastig, en al helemaal zwart op wit. Ben blij dat je er lig wel wat aan hebt gehad (dat is de bedoeling tenslotte van de opmerkingen, ik ga geen tijd steken in een reactie omdat ik iemand die ik niet ken wil pesten...). Succes met alles!
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
En hier is mij TVP. Jaaaa Mik wat n heerlijke vent zeg. Geef mij er zo 1.



Bren jij klinkt ook heel gelukkig hoor.



Pat: ben benieuwd



Jaaaaa tuurlijk heb ik m op tinder nadat we gekletst hadden meteen opgezocht. Hij mij ook. Er wachtte al n berichtje op me voor ik dat kon doen. ( o dat was zo fijn....yes! Hij had t zelfde na onze real life ontmoeting!)

Het rare is.....digitaal klikt t wel maar het verwaterde toen op de een of andere manier. Maar er staat op zijn tinderprofiel amper info. Dus daar werd ik niet wijzer van wat dat betreft.



Wat betreft de date van gisteren....ik heb m al geblokt hoor. Maar t is raar. T is n keurige man..welbespraakt dus hij verpakt t leuk. Eerst had ik dat niet zo door. Toen ik t doorkreeg ( via app zie je dat denk ik duidelijker. Je kan teruglezen) en aangaf dat t hier nog te vroeg voor was begon ie al te sputteren en dan toch nog erna beginnen met: " mag ik je voor de volgende afspraak n kledingadvies geven? " en oen die ik was ik snapte m niet en kwam ie met n jurkje aan als wens. Nou hou ik best van jurkjes maar van eigenwijheid zou ik na zoiets gewoon mijn joggingpak aandoen en toen wist ik: Dit gaat m niet worden.

Groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
Mikki. Dat was een leuke verrassing. Zegt veel over hoe hij er in staat. Zo hoort het. Leuk en onbevangen genieten en elkaar ontdekken. Op weg naar meer (relatie)



Wink. Ik kan hier kort over zijn. Als je iemand leuk vindt dan is dat geen issue. Bah. Dit is niet trots zijn op iemand die je ontmoet hebt en echt wilt leren kennen omdat je hem/haar leuk vind.



Fam. Je beslissing is verstandig. Wat imo zegt en jij beaamt is waar. Eerst nu even aan jezelf denken. Er komt veel op je af. Liever 2 stappen nu achteruit en 3 vooruit. Misschien is dat nu niet gewenst is. Het wachten duurt al zo lang om eindelijk eens in een positieve leuke flow te zitten. Hou je taai!!



Mok. Ben benieuwd naar jou Tinderdate vrijdag. Voor jou hopelijk ook eens eindelijk een positieve flow. En je had zeker gelijk wat betreft duidelijkheid. Ben ik normaal ook. Maar als ik een klik had en dit gebeurd dan denk ik te veel. Ik moet gewoon doen wat ik normaal ook doe. Open en duidelijkheid in goede zin.



Amy hoe gaat het met jou dates? Ik las full speed ahead of nothing at all. Ik zou de beschrijving bijna zelf willen gebruiken. Hahaha Het laatste komt bij mij veel meer voor dan full speed ahead.



Cool. Ik begrijp je goed dat je niet komt naar de borrel omdat het nu wat verder van je af staat. De reden is waar het om gaat. Je hebt een leuke man ontmoet en inmiddels een leuke relatie.



Rens. Blijf zeker lekker verder kijken. Je fwb/vaste date is een plus voor dit moment. Leuk voor erbij.



Treez. Ik heb niet alles goed kunnen volgen over jou date. Wel dat het een lastige situatie is. Grote vraag zal bij jou denk ik zijn wat is wijsheid om te doen. Als je het definitief stopt is er een kans dat je je af kan gaan wat als. Het aankijken is misschien niet eens zo gek om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Pat, ik ben het ernstig met Fam eens dat je niet te lang moet wachten met je beslissing over passievrouw, hoe lastig het ook is. Hoe is het met krullenvrouw?



Mikki, wat klinkt dat heerlijk!



Ik heb ineens drie heren in mijn balboekje. Tinderdate 2 is eigenlijk best aardig uit de hoek aan het komen, hebben de laatste dagen leuk geappt. Ook maar een date mee afgesproken... En er plofte iemand in mijn RP-inbox met een leuk profiel en dito foto's. So many men, so little time... Komend weekend dus twee dates, en dan kijk ik of meneer drie nog een kans maakt. Tinderman 1 schoot vandaag ineens full speed ahead zeg. Heb 'm even teruggefloten. Appjes, mails en FB-vriendschapsverzoek... allemaal leuk en aardig, maar van die vlot ervandoor galopperende heren krijg ik meestal jeuk. En niet op de juiste plaats. Het was even een momentje.
Alle reacties Link kopieren
Erg herkenbaar Mok dat jeuk op de verkeerde plekken van overenthousiastelingen.

Jammer dat die heren niet meelezen. Zouden ze van kunnen leren.



En Pat: nu vertel je nog niks?? En waarom is dat?



Groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
Ook even TVP



Fam: Ik dacht dat jij bedoelde dat ik gevoelens voor hem ontwikkelde ( als in: verliefd) en daarom snel op de kast zat. Maar oké, je begreep me dus toch goed.



Verder even geen tijd om te reageren, later meer!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Geen tijd om te reageren, maar even mijn TVP



Weinig fans nog zo te zien. Zijn we niet 'hot' meer?
Alle reacties Link kopieren
Hey, dat is snel gegaan! Happy new topic. Helaas kan ik nu niet meer mijn post weghalen in het oude topic. Naja het zal wel loslopen.

Ik reageer vanmiddag even uitgebreid op iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Jee Mikki, wat ontzettend lief en romantisch! Zo kom je die week nog wel door dus!



Wink, wat een vreselijke man. Ik zit dan met het tegenovergestelde, kan wel wat kilootjes kwijt, en heb altijd het idee dat ze me daarom afwijzen, maar nog nooit heeft een man dat letterlijk tegen me gezegd. Onderbuik gevoel gaf je al een waarschuwing, en 'gelukkig' is dit dan de druppel geweest. Zo iemand kan je maar beter kwijt zijn.



Brennan en Cool, klinkt zo leuk bij jullie, en Cool, wat fijn dat je gewoon echt jezelf kan zijn. De basis voor een goede relatie.



Minaa wat spannend zeg, dat je die tindermatch tegen het lijf liep. Leuk dat de eerste indruk van beide kanten positief was! Wordt vervolgd dus!



Theemok, leuk die lijntjes. Ben benieuwd wat er uit komt.



Pat, grappig, krijg altijd het idee dat je nog met iets of iemand (in je hoofd) bezig bent en dan zijn er zo ineens weer nieuwe lijntjes, lekker bezig! Al vraag ik me af of het werkt zolang je nog geen beslissingen m.b.t. andere dates hebt genomen.



Rens, leuk dat je iets nieuws bent begonnen, en het gezelschap biedt perspectieven dus :-)



Net als Koekske hoop ik ergens toch wel binnen de komende 3000 berichten iemand te vinden, al heb ik het voor nu even opgegeven en heb ik net als Fam een datepauze ingelast. Ik ga even van de site af, ben er even helemaal klaar mee.

Dit weekend wat teleurstellingen gehad, en heb het idee dat ik continu in de zeik genomen word, wat niet echt de juiste instelling is om te gaan daten.

Nu dus eerst maar even aan mezelf denken en dat negatieve gevoel kwijt voor ik weer met enige positiviteit op date-pad kan.
Alle reacties Link kopieren
Bren. Leuk om te horen dat je deze date wil houden. Met het gevoel zit het goed. Hou dat vast



Mina. Was niet bewust dat ik nog niet geschreven had. Wel het late tijdstip gisteren het nog erbij te schrijven



Mok. Dat is vanaf de eerste minuut direct vol gas. Niet gek dat het jeukt Even goed krabben. Er moet een opbouw zijn. Niet zoals Max Verstappen plankgas starten ;)



Het contact met krullenvrouw is gestopt. Na de eerste date 1.5 week terug leuk contact en geappt. Uitgesproken om op 2e date te gaan. Leuk op de app contact erna. Ze zou kijken of ze afgelopen weekend of begin deze week een dienst kon verschuiven. Ze kwam er niet op terug. Zelf naar gevraagd of het gelukt was. Het was niet gelukt, maar ik merkte (onderbuikgevoel) dat het contact van haar kant anders/minder werd. Vertwijfelend leek het wel.



Daar heb ik ook naar gevraagd en zondagmorgen vroeg antwoordde ze pas. Ze had een hele leuke avond gehad, maar had het gevoel dat ik met meerdere vrouwen aan daten was. Dat het mijn goed recht was, maar zij doet het per keer. En dat als je elkaar wilt leren kennen heb je ook contact over dagelijkse dingen. Was geen afwijzende reactie. Op dat moment had ik geen andere date contacten. Waar het gevoel bij haar vandaan kwam heb ik geen idee van. Heb ik ook aangegeven en dat ik een klik voelde. Dat ik best een apper ben, maar niet te veel app om af te laten schrikken. Haar reactie was ok, dan is het miscommunicatie. Ze liet het even bezinken en na haar dienst zondagavond appen. Gisteren enkele gewone berichten, maar ze kwam er zelf niet op terug. Wilde er zelf niet weer naar vragen. Gisteravond laat zag ik nog dat ze tijdje online, vanmorgen zag ik dat ze geblokkeerd had op de app.

Exit dus. Met contacten waar ik echt een klik/nieuwsgierigheid bij heb moet het blijkbaar altijd anders gaan. My story with dating, ach ben het inmiddels gewend.



Door het contact met krul, heb ik niet veel gedacht wat ik wil met passievrouw. Wel contact op de app. Zij laat wel merken een klik te hebben. Ze wil weer afspreken binnenkort. Goed gaan bedenken wat ik wil en een beslissing gaan nemen.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik zo raar, iemand zomaar blokkeren. ... Met zo iemand zou ik al niet eens meer contact willen. Het feit dat ze zo op de vlakte bleef zegt eigenlijk al genoeg, dat verhaal over haar gevoel dat jij nog meer contacten had vind ik dan ook grote bullshit.



Saraatje, sterkte meis! Even pauze kan geen kwaad.



Wink, je zou het de mods kunnen vragen.



Met zoon gaat het ineens stukken beter, hij heeft een paar belangrijke beslissingen genomen en dat geeft rust. Ik ben heel trots op hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven