Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Nijntje er zijn echt meer mensen die niet graag appen waarmee het dan leuk daten is hoor. Vaak bellen die dan liever, dat al geprobeerd? Zou daar me daar echt niet blind op staren. 'Ja is prima' antwoorden op je datevoorstel is toch gewoon een prima reactie? Daarom is bellen ook beter, intonatie, je hoort of iets flauw is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Bren. Ik ben na de vakantie nu 2 weken terug weer gaan daten en beetje het online rondkijken weer opgepakt. 2 dates met een vrouw gehad. Er is een leuke klik. Of er een chemie en aantrekkingskracht is voor meer gevoel gaan we ontdekken door vaker af te spreken. Begin dus weer rustig



Heb jij al intussen wat leuke contacten gekregen?



Ogut. Zelfde idee als jou heb ik ook bij Lexa. Er zijn teveel functies te gebruiken. Die soms ook niet heel zinvol zijn.



Nijn. Het daten heb ik weer rustig opgepakt. Heb je afgelopen weekend nog afgesproken met je date?



Enig contact elke dag is niet te veel gevraagd. Het is een basis. Komt vaak naar voren dat het geen goed teken is dan een persoon de weing contact houd of wat laat horen. Is iets anders als minder appen (geen dagen stilte) het duidelijk bij een persoon hoort, maar wel laat blijken gevoel te hebben en iets wilt opbouwen/leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde verhaal zo n beetje. Ook moe de hele tijd hetzelfde patroon.

Er is wel ea veranderd. Tinderman was nog in beeld hoewel het steeds moeizamer liep.

Toen er opeens als donderslag bij heldere hemel 'iets' veranderde tussen iemand die ik oppervlakkig ken uit een vriendengroep en mij.

Het was zelfs zo raar dat ik niet wist wat ik ermee aan moest en twijfelde aan wat ik voelde.

Het enige dat ik wist was dat ik dus blijkbaar voor tinderman niet genoeg voelde anders was ik niet zo in de war. Daar heb ik dus een eind aan gemaakt in een goed gesprek en met wederzijds goedvinden.

Net op tijd want ongewis van wat zich afspeelde zocht hij een paar dagen erna contact.

Hij was ook in de war, maar we spraken af om het te 'bespreken'.

Daarbij gebeurde hetzelfde. Het was zo raar dat we niet eens durfden te zoenen.

Dat is allemaal goed gekomen en dus zijn we na nog wat dates een stel.

Er is ook geen enkele twijfel meer.

tot zover mijn update.

Treez is t over dan met je vlam?

Ik tinder al vanaf tinderdate niet meer en dat bevalt mij goed eerlijk gezegd.

groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
quote:Brennan schreef op 30 augustus 2016 @ 22:19:

Ogut, is het niet af en toe lastig met moeilijke man dat er niet meer in zit? Het klinkt echt alsof jullie goed klikken, wel fijn dat het een mooie vriendschap is gebleven.

Jammer dat lexa zo tegen valt. Ik heb een profiel op EM aangemaakt, maar tot nu toe zie ik er weinig echt leuke mannen tussenzitten en krijg ik vooral reacties van kerels die minimaal 10 jaar ouder zijn, valt dus ook erg tegen. Wel 1 leuk lijntje maar die is 4 jaar jonger en daar heb ik sinds laatste leuke date (jongeman) toch een beetje moeite mee.



Brennan, in het begin vond ik het soms moeilijk en misschien vind ik het ook moeilijk stel dat hij echt als een blok voor iemand zou vallen. Weet het gewoon niet, laat alles gewoon op me af komen. Is verder supergezellig, pas nu ook weer op zijn huis, dat soort dingen. We zien het wel, komt wat komt. EM ken ik niet. Dat je met jonger nu ff moet slikken snap ik best, maar gelukkig is niet iedereen gelijk. Kijk zelf niet zo naar leeftijd, maar naar de persoon, ik bedoel als je dat wel doet kun je iets moois missen, toch ?



Corona, heb net als jij zin in iets spannends, maar helaas hier ook pauze.



Nijn-tje, klinkt voorzichtig positief, leuk.



Mikkie, fijn om van je te horen en dat het goed gaat met je vriend, blij :-). Wel grappig om te horen dat je hem naar links geswipet zou hebben op basis van zijn foto's maar in real life...



Brennan 170 km is wel een eind hoor, begin ik niet meer aan, hoe leuk iemand ook lijkt. Werkt niet door verplichtingen die ik hier thuis heb met de dieren, dan moet iemand gewoon wat dichterbij wonen.



Winkje, Treez, klinkt bekend, dat moe ervan worden. Treez, nu wordt ik toch nieuwsgierig... PB?
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Wink, jammer dat het telkens op niets uitdraait, ik heb probeer ook maar stug vol te houden hoewel ik er af ten toe helemaal geen zin meer in heb.



Pat, leuk dat je twee dates hebt gehad, hoe is het nu met de vrouw in kwestie, heeft het een leuk vervolg gekregen?



Minaa, leuk dat je met de bekende bent gaan daten en nu een stel dat is wel weer een waard.



Corona, chocolade en Ogut, jammer van de gedwongen pauze. Hoop dat er bij jullie ook snel weer wat leuks voorbij komt.



Ik ga toch maar weer proberen wat leven in dit forum te blazen, ben in mijn omgeving een van de weinige die aan internet daten doet en kan bij hen dus mijn frustraties niet zo goed kwijt. Ze hebben het idee dat je zonder enige moeite allemaal leuke dates kan regelen. En gaan maar even voorbij aan het feit dat je vooral berichten krijgt van mannen die echt totaal niet voldoen aan je "eisen"(voor zover je die kan hebben, maar > 10 jaar ouder, > 30 kg te zwaar, > 150 km weg wonen, dat soort dingen). Of dat het digitale contact leuk is maar dat er geen concreet voorstel voor een date komt en als jij iets voorstelt het acuut stil blijft aan de andere kant. Of dat je een date hebt toegezegd (gewoon een drankje op het terras) en meteen te horen krijgt welke seksuele voorkeuren iemand heeft.

Af en toe ben ik ook wel klaar met het hele online daten, maar ja hoe kom je anders iemand tegen. Ik doe een teamsport en in mijn stad is er maar 1 club, dus daarvan wisselen is niet mogelijk. Ik ga naar cursussen en workshops die ik leuk vind, maar daar komen over het algemeen meer vrouwen dan mannen op af. Ik heb nog een date staan met iemand, is in elk geval aardig en gemanierd online, maar echt sprankelend is het allemaal niet. We gaan het wel zien, het is het enige lijntje dat op dit moment loopt.
Alle reacties Link kopieren
Hi Bren! Dit topic is volgens mij echt doodgebloed. Er gaven een oaar aan geen zin meer te hebben om mee te schrijven. Ik ben verder gegaan op Minder van Tinder en daar is het heel actief.



Ik heb tijdens mijn pauze een leuk lijntje opgedaan. Iemand die verkeerd verbonden was via whatsapp. Woest aantrekkelijk hoofd, vrijgezel, ongeveer even oud en woont in dezelfde woonplaats, toeval bestaat niet. Hoop binnenkort af te spreken.



Voor de rest even geen online contacten opzoeken. Ben er echt even klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Heb net weer leuk contact met iemand van dichtbij met wie ik al eerder contact had maar toen was het enthousiasme er niet heel erg, bloedde dood. Nu is het contact heel leuk, dus binnenkort gaan we een koffietje doen. Ik tinder niet, heb dus niets te zoeken op een tinder topic. Jammer dat dit topic niet meer zo leeft, maar misschien komt het straks weer. Er is een aantal dat een relatie gekregen heeft, logisch dat die niet meer schrijven, maar volgens mij zijn er nog genoeg die wel internet daten.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ik ga binnenkort weer beginnen daten maar nu even andere dingen aan mijn hoofd die niets let daten te maken hebben.

Heb gisteren een eind gemaakt aan een herkansing die ik iemand gaf waarmee ik 4 maand geleden begon te daten.
Corona, misschienis is het idd een kansloze actie, dan ga ik ook opzoek naar een ander topic/forum, maar waarom het niet nog een poging geven? En net als ogut date ik niet via Tinder dus weet niet of ik in dat topic op mijn plek ben, maar zal me er eens in verdiepen.

Leuk van je spontane lijntje, hoop dat er een date uit voort komt.



Ogut, leuk dat het toch tot een koffie date gaat komen, benieuwd of het wat is.



Treez, hoop dat alle beslommeringen snel achter de rug zijn. Herken heel erg dat geen zin hebben in daten als het op andere vlakken even met optimaal loopt.
Alle reacties Link kopieren
Het is in dat topic een beetje hetzelfde als hier, het wel en wee van internetdaten en daten in het algemeen. Ik Tinder ook niet meer dus dat geeft helemaal niet.



Maar ik wil hier ook meeschrijven hoor!
Ik vind de sfeer in het andere topic niet helemaal hetzelfde als hier.



Heb gisteravond weer een Tinderaccount geactiveerd. Eigenlijk om mijn gedachten van de andere beslommeringen af te leiden. Gelukkig zou het nog maximaal enkele dagen mogen duren eer daar uitsluitsel is.

Meteen enkele interessante matchen, heb voor de tweede of derde maal ooit zelf een superlike gestuurd en daar was ook een match mee. Benieuwd of daar reactie op komt, was al nacht. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in Trees!
Dat minder van tinder topic gaat wel heel erg snel qua berichten en ik snap de opmerking over de andere sfeer ook wel.



Treez, heb je al wat reacties van je matches?



Ik heb gister een date gehad (via EM), ging er eigenlijk zonder verwachtingen heen, maar was gezelliger dan ik had verwacht. Hij gaf meteen aan dat het hem leuk leek om nog een keer af te spreken. Lijkt me ook erg gezellig, maar weet niet of er vanuit mijzelf meer gevoel kan komen dan alleen maar gezellig. Ach, we zien wel hoe het loopt.

Ik heb ondertussen via the IC ook weer twee leuke lijntjes lopen. Eentje is echt enorm aantrekkelijk op de foto's maar gesprek loopt tot nu toe wat flauwtjes. De andere is zeker niet onaantrekkelijk en daarmee is het gesprek erg leuk. Ik ben benieuwd of er snel dates uit voort komen.
Bren ja, leuk app- belcontact en een date met mijn superlike!

Een andere, van de gemeente naast de mijne, had ik leuke gesprekken mee over de telefoon en plots vroeg hij gedetailleerde foto's (niet naakt) van mijn lichaam. Terwijl ik 6 duidelijke profielfoto's heb. Heb hem laten weten dat ik dit een ferme afknapper vond waarna hij spijt toonde maar mijn zin was over. Contact afgekapt.



Goed dat je die vervolgdate gaat doen. Kan je nog uitmaken of je hem deze keer leuker vindt of niet.

Is dezelfde instelling als ik heb, geen verwachtingen, we zien wel, leuke babbel hebben bij een drankje.

Dat mis ik een beetje in het andere topic.



App gesprekken die flauwtjes lopen daar trek ik me niks van aan, vaak bel je daar beter mee en dat zegt niets over de date.
Ik kan daar ook nooit zo goed tegen, vragen om extra foto's terwijl er al genoeg online staan. Ik heb ook al 2 keer een man getroffen die van te voren aangaf dat hij schaamhaar wel kon waarderen, die kunnen ook meteen verder zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook een keer gehad Brennan, nooit weer geantwoord. Waarschijnlijk begin volgende week een koffiedate. Tenminste... Het heerschap heeft wisselende diensten, maar dat hoeft niet te betekenen dat er niet even een klein berichtje af kan op dagen met late dienst volgens mij. Dus dat heb ik hem netjes laten weten. Benieuwd of ik reactie krijg...



Verder niets spannends nog, spelen prive dingen waardoor ik momenteel gewoon niet lekker in mijn vel zit, dus niet actief op zoek even, al zou ik heel graag een paar armen om me heen willen. Komt er iets dan komt er iets, maar ik stuur ff niet uit mezelf een berichtje.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat anders off topic, goede vriend van me die veel voor me betekent, gister super gezellig op de app, vandaag kan er amper een berichtje van af (gebeurt wel eens vaker, maar niet zo weinig contact als vandaag) en wordt ik een beetje genegeerd. Als ik niet lekker in mijn vel zit zoals nu dan doet me dat verdriet. Wat denken jullie, gewoon laten ? Ervaring is wel dattie altijd weer gewoon contact zoekt, maar zoals vandaag was het nooit, 1 berichtje vandaag, 4 letters. Op mijn vraag of er iets is geen antwoord, hij leest de berichtjes wel gewoon.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ogut, vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Ik heb ook altijd op dat soort momenten dat ik een arm om me heen het meest mis. Er zijn natuurlijk genoeg mensen in je omgeving die je die willen geven, maar bij hen moet je er altijd zelf om vragen



Gaat die tweede post over moeilijk man (dan weet je meteen weer waarom hij hier deze naam heeft gekregen )? Weet deze vriend dat je het moeilijk hebt en behoefte hebt aan wat aandacht? In dat geval vind ik het slechte vriend, in elk ander geval zou ik denken dat hij ook een leven heeft en jou niet dagelijks uitgebreid app contact verplicht is.
Alle reacties Link kopieren
Brennan, heb aangegeven dat ik het gewoon even moeilijk had en waarom. Later bleek dat ie gewoon over de zeik was omdat zijn auto de koppeling niet goed was en hij houdt niet van vissen (met vissen bedoelde hij om een knuffel vragen ofzo). Maar ben eens goed aan het nadenken wat ik nu eigenlijk met hem wil. Ik bedoel wat een lol als je je regelmatig moet afvragen of je iets verkeerds gezegd hebt omdat hij weer eens stommetje speelt. Verplicht is niemand iets, maar een echte vriend of vriendin doet zo niet.



Voor wat betreft de zo leuk lijkende chatter, heeft al 5 dagen niets laten horen. En dan kun je onregelmatig werken, maar even een klein berichtje is zo gedaan, of zie ik dat verkeerd. Heb hem een berichtje gestuurd met "veel succes". Heb ik geen zin in dat soort gedoe. En een andere die maar dramt over appen want internetten kost hem geld. Vroeg om een bakje, zeg heb je daar dan wel geld voor :-). Niets meer gehoord. En eentje met wie het gesprek niet bepaald vlot loopt, om de paar dagen een mailtje ofzo. Hij wist dat ik geopereerd moest worden, maar pas na meer dan een week een mailtje. Die serveer ik ook maar af denk ik, wat een gedoe allemaal. Dus ff niets. Moet zeggen dat ik steeds minder geduld heb met gezeur of apart gedoe. Zit er hard aan te denken om eens te kijken wat Tinder is.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
He dames (en heren?), schrijven jullie nu op een ander topic mee??
Hoe gaat het met iedereen?



Ogut al nieuwe lijntjes lopen intussen? Goed hersteld?



Ik sinds een paar weken weer aan het daten, dacht dat ik alles meegemaakt had maar toch niet, voor het eerst (zonder mijn weten) iemand gedate die niet vrij was, iemand die wat overdreef met zijn complimenten en super enthousiast was afgehaakt omdat ik niet racistisch ben.



Gisteren date gehad met heel nette, geschikte man maar geen fysieke klik, hij ziet graag een vervolgdate maar ik loop er niet warm voor.

Dan nog 2 date-voorstellen en met de 'leukste' van de 2 heb ik zopas een date voor woensdag gepland.
Alle reacties Link kopieren
Oh treez je hebt het wel getroffen zeg.. Hoe kwam je erachter dat die ene date niet vrij was? Zei ie dat zelf?



En veel plezier woensdag!



Ik heb morgen een date met iemand die ik vorig weekend in de kroeg ben tegengekomen. Had per ongeluk m'n verkeerde nummer gegeven maar na wat speurwerk had hij mij toch via internet gevonden ;) Nog geen idee of ik hem leuk leuk vind. Kwam hem laat in de nacht na aardig wat drankjes tegen. Maar even wat drinken is leuk!



Hoe is het met de rest?
Treez, leuk dat je een date gepland hebt staan, hoop dat deze de andere dates snel doet vergeten

Nijn, altijd spannend een date met iemand na veel alcohol, hoop dat die leuker is dan je verwacht.



Mijn twee lijntjes zijn stil gevallen, eentje klaagde dat zijn werk zo onbelangrijk was en dat hij iets anders had moeten leren. ga dat dan doen in plaatst van tegen mij erover zeuren. Bij de andere reageerde hij niet meer, hoewel dat gesprek al matig liep dus verbaasde me niet zo. Ik heb me opgegeven voor een speerdate avond volgende week, misschien dat dat meer succes brengt dan het internet.
Alle reacties Link kopieren
Zou leuk zijn als er weer wat leven wordt ingeblazen :D



Treez veel plezier idd! Toch maar een 2e kans geven aan die andere man?

Heb toevallig vandaag gelezen dat een 2e date eigenlijk pas een eerste date is. Ben ik het eigenlijk wel mee eens.



Brennan, ben benieuwd hoe je speeddate avond verloopt. Hou ons even op de hoogte in dit topic ;)



Hier alleen vorige week een date gehad met zenuwachtige/gespannen man. Daarna sporadisch wat contact gehad. maar geen vuurwerk. Loop er ook niet warm voor, maar zou het nog best een kans willen geven om mijn eerder genoemde reden. Denk dat hij niet zichzelf was. Zat me net te bedenken dat ik een paar keer ergens om moest lachen, en hij mij maar bleef aankijken met een gespannen stalen blik Lekker dan.. jeetje wat was die man gespannen. Vind het toch raar hoor
Yolo!
Alle reacties Link kopieren
Treez, nog 1 internetlijntje lopen, de verdwenen chatter die weer opdook, heeft uitgelegd hoe hij er tegenover stond, ik uitgelegd, klaar. Gaan daten, volgende week ergens. Met chatten issie echt heel prettig. O ja, ook op stap geweest met vriend van moeilijke man, die mij echt wel heel leuk vindt. Jammer genoeg voel ik geen enkel kriebeltje. Hartstikke aardige vent, maar zie mezelf er niet mee tussen de lakens. En jij, nog lijntjes ? Edit: zie het al. Ook nog niet echt de vlam in de pan dus.



Nijntje veel plezier op je date !



Brennan, ik had met speeddaten 2 matches... Maar die ene bleek lichtelijk geschoffeld te zijn, gevecht om zijn kinderen waar ie iedereen mee lastig valt en nog zeggen dat het hem emotioneel niets doet. En de andere bleef stil. Toch was het een superleuke ervaring.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven