Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...



Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.



Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Bren ook heel benieuwd naar de speeddate!



Choco ik begrijp je ivm die 2de date. En denk er eigenlijk ook zo over. Maar de date was zo droog. En het ding is dat er heel leuk contact is met de date van morgen. Hij stuurt enkele keren per dag iets, lachen vaak, hij zei al een paar keer hoe hij naar morgen uitkijkt en dat het leuk zou zijn mocht het even goed klikken als op de app. Toch wel wat verwachtingen...



Ogut hoop dat je duidelijk bent naar de vriend van moeilijke man, dat hij geen verwachtingen krijgt.

Ook een leuk lijntje lopen dus! Benieuwd naar de date.
Treez en Choco, ik snap wel dat je pas bij de tweede date pas echt iemand leert kennen, maar als er bij de eerste date echt geen aantrekkingskracht, geen spontaniteit en geen gezelligheid is ga ik toch niet opnieuw daten met die man. Dat iemand zo gespannen is dat hij volledig dicht slaat bij een date zegt misschien ook al wel heel veel over iemand karakter.

Treez, als je zo uitkijkt naar die andere date dan zou je dat ook gewoon eerlijk tegen degelijke man moeten zeggen. En Choco, er is niets mis met iemand geen tweede date geven, klinkt namelijk als een erg vermoeiende eerste date waarbij jij het gesprek gaande moet houden.



Ogut, leuk dat het gesprek met stilgevallen chatter weer loopt, hebben jullie al een datum voor de date?



Ik heb al een keer eerder een speerdate gedaan, was toen samen met een vriendin waardoor het een week voor mijn vakantie was gepland. Had wel 3 matches maar is uiteindelijk geen date uit voort gekomen, ik denk ook mede doordat ik dus eerste 2 weken in het buitenland zat. Ik ga het wel zien, leuke avond gaat het in elk geval worden.

Heb me ook aangemeld voor een singles borrel volgend weekend, dus hoop dat ik over 1,5 week weer heel wat date verhalen kan delen.
Alle reacties Link kopieren
Nou m'n date was bovenverwachting leuk! Hij was leuker dan ik dacht en zag er ook leuker uit dan ik dacht:) Gegeten en gedronken tot t dicht ging. Voorzichtige kus op de mond bij weggaan;) En bij afscheid al beiden uitgesproken het leuk te vinden nog een keer af te spreken. We wonen helaas niet heel dicht bij elkaar.. Maar al met al leuk!



Leuk dat je gaat speeddaten! Mog gedaan maar een vriendin van me is getrouwd met haar speeddate date:)



En ogut, tja bij geen enkel kriebeltje houdt het op he helaas.. Misschien ook niet zo handig een vriend van moeilijke man..



Wat bedoel je chocoladefan met 2de date is pas eerste date? Hele gespannen mannen zijn toch wel een beetje een afknapper he..
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht ik heb allemaal berichten gemist...!
Alle reacties Link kopieren
Treez, ik probeer geen verwachtingen te wekken maar gewoon vriendelijk te zijn en gezellig. Dus ook niet via Facebook klef (hij noemt mij sweetie), dat soort dingen. Maar het blijft uitkijken, aangezien hij al meer dan 15 jaar single is en zegt dat ie nog nooit zo lang met een vrouw was geweest (een uur samen ff wat doen tijdje terug).



De date... ja ik moet eerst dagje weg, dus wordt waarschijnlijk begin volgende week. Brennan nog geen datum, misschien straks, ik was gister laat thuis en toen was hij naar zijn vriendenavond. Als hij net zo leuk is als hij tiept... Uiterlijk volgens de foto's wel, maar je moet natuurlijk wederzijds een klik hebben. Hij vindt mij wel super op foto.



Brennan dus ook matches maar toch niets. Mijn 2e match zocht recentelijk nog contact met mij, maar wat moet je, had er geen zin in. Benieuwd hoe je speeddaten is en de borrel, ga eind oktober weer even een dansje doen, leeftijdsgenoten, dus wie weet wat je dan tegen komt.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Haha Bren, naar die borrel zou ik misschien ook gaan. Maar ik heb een gewone borrel die avond ervoor dus ga toch maar niet. Ik hoor heel graag hoe het is (voor een volgende keer)!
Alle reacties Link kopieren
Ga je alleen of met iemand trouwens?
Nijn, wat leuk dat je date zo goed was, kom maar op met de positieve verhalen ik voorzie een gelukkige toekomst, maar mocht je toch nog naar de borrel gaan stuur me dan even een PB, lijkt me leuk om een gezicht achter het forum te leren kennen. Ik ga trouwens alleen, dan ben je toch meer verplicht andere aan te spreken, anders blijf je veel meer bij de bekende hangen.



Ogut, hoe kan je in 15 jaar niet langer dan een uur met een vrouw hebben doorgebracht? Misschien dat deze man niet echt vrouw-vaardig is en dan moet je denk ik toch wel heel duidelijk zeggen tegen hem dat het niets gaat worden. Waarschijnlijk ziet hij dit zelf niet omdat jij toch meer dan een uur tijd voor hem vrij maakt. Je andere date klinkt trouwens een stuk leuker, duimen dat hij in het echt ook leuk is.
Mijn date gisteren was leuk en hebben al meteen een vervolgdate afgesproken.

Geen kriebels, geen vonken, vond hem zelfs minder aantrekkelijk dan op zijn foto's, had dus ook geen behoefte om te kussen bij het afscheid maar wat een leuke vent, wat een leuk gezelschap.

En dan heb ik vanzelf wél zin in een tweede date.



Bren ben hier ook eens naar een singles borrel geweest en naar mijn gevoel waren er erg veel leuke vrouwen maar ik vond dat niet van de mannen. Hoorde die mening ook van andere aanwezige vrouwen... benieuwd hoe het bij jou gaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha Brennan, zo hard gaat het nog niet:) Zou leuk zijn als ik (we) in de toekomst njet meer naar dat soort borrels hoeven te gaan;) Goed dat je alleen gaat. Als ik toch nog ga laat ik het weten.

Maar wel leuk om weet even echt een klik met iemand t voelen. En hij heeft z'n zaakjes verder ook goed voor elkaar. Ook fijn.



Ogut, ja lijkt me echt vaag hoor een man die nooit langer dan een uur met een vrouw heeft doorgebracht...



Treez, klinkt als en hele leuke vriendschappelijke connectie! Denk je dat er kriebels kunnen komen of is het echt alleen vriendschappelijk?
Nijn dat zou altijd kunnen....
Alle reacties Link kopieren
Nijn kom maar op met die positieve verhalen !!!



Brennan, hij bedoelde alleen met een vrouw. Hij heeft wel de nodige familie en vrienden en vriendinnen. Baas van een winkel dus in die zin wel sociaal vaardig. Moeilijke man vroeg waarom ik geen kriebel had ja weet ik veel, toen ik hem zag dacht ik wel gelijk van lekker ding. Weet het ook niet, zijn vriend is niet lelijk ofzo. We zien wel, ga wel eerlijk tegen hem zijn. Andere wellicht a.s. deed doet nu echt zijn best, ook als we elkaar niet online treffen vind ik een berichtje, dus dat is leuk.



Gut Treez, beetje hetzelfde als ik met de vriend van moeilijke man, die is ook goed gezelschap.



Dat uur, hij bedoelde alleen met een vrouw als in een soort afspraakje. Maar of dat echt sinds zijn scheiding is, de laatste keer vertelde hij ook wat over dates die hij gehad had. Dus weet het niet precies. Hij is gezellig en leuk, maar vertelt niet heel veel over zichzelf.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Nijn hoe is het met je date, heb je hem al een tweede keer gezien?



Ogut, heb jij je leuke date al irl gezien of moet de eerste ontmoeting nog plaats vinden?



Treez al een tweede ontmoeting gehad? Ik ben een keer eerder naar een borrel geweest waar het mannelijke aanbod ook een beetje tegen viel. Maar er hoeft maar een leukerd tussen te zitten en als het echt niets is ben ik ook zo weer thuis (borrel is in mijn eigen stad).



Ik ga eerste morgen naar de speerdate avond, heb er wel zin in, wordt in elk geval wel weer een leuke avond. En als er een date uit voortkomt is dat extra leuk, ook bij de speeddate avond was mijn ervaring dat er vooral heel veel leuke vrouwen waren maar de mannen een beetje tegen vielen. Maar er is dan ook een overschot aan vrijgezelle hoogopgeleide dertiger vrouwen, las van de week weer ergens dat ik in een kansloze vijver vis en zou moeten gaan downdaten
Bren ik vis zo'n 15 jaar ouder en heb hier dezelfde indruk hoor. Heb een hoop vrijgezelle vriendinnen die zelfs nog iets ouder zijn en die ervaren dat ook.

Toch veel plezier gewenst en benieuwd naar je ervaring!



Ja hebben onverwacht kort na de eerste, een tweede, leuke date gehad en de derde dit weekend gepland.
Alle reacties Link kopieren
Brennan, moet nog, moest operatietje. Veel plezier vanavond, ben benieuwd.



Treez, Brennan, zelfde ervaring had ik ook met speeddaten. Was ook een autist bij die echt lang met het ov gereisd had, heb m nog op het station afgezet. Was een leuke bij, maar die bleek in een vechtscheiding verwikkeld te zijn om de kids, kan daardoor niet werken zegt ie en het doet m emotioneel niets. Tuurlijk jonge.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Treez, dat klinkt goed, de derde date al gepland! Heb je kriebels enzo?



Brennan, ik denk dat dat wel klopt ja met die vrouwelijke dertigers.. Is mijn ervaring ook. Ik heb ook een kindje wat het nog lastiger maakt.. Veel plezier morgen bij de speeddate. Er doet vast wel 1 leuke man mee:)



Tweede date (derde keer dat we elkaar dan zoen) nog niet gepland. Hij zat paar dagen in t buitenland. Wel gezegd wat te plannen. Twijfel of ik nu een voorstel moet doen. Misschien wel want hij heeft veel moeite gedaan contact te zoeken en de eerste date voorgesteld. Maar de afgelopen begon ik steeds degene die start met kletsen op de app. Hij reageert dan wel snel. Maar dan denk ik nu laat hem maar komen. Nou ja weer van die rare gedachtengangen van mij, haha. Lijkt me zoveel makkelijker een man te zijn wat dit betreft!
Alle reacties Link kopieren
Nou niks aan de hand hoor. Date staat gepland voor t weekend:) Hij was me net voor.



Brennan veel plezier vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Wij vrouwen denken teveel na Nijn :-). Veel plezier.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Sorry meiden, ik was gisteravond te vermoeid om nog een update te geven van de speeddate. Heb wel een hele leuke avond gehad maar na 20 dates ben je wel echt uitgeput het aanbod mannen was echt heel wisselend, maar had er 2 die er echt voor mij uitsprongen en uiteindelijk 4 keer ja aangevinkt.

Kreeg vandaag een mail dat ik in elk geval een match had met mijn nummer 1, dus wacht even af of hij een berichtje stuurt en anders krijgt hij er morgen 1 van mij. Heb hem trouwens veel langer gesproken dan die 4 minuten, direct aansluitend was namelijk de pauze en achteraf ook nog met hem gepraat. Hoop dat het tot een date gaat komen.



Treez, leuk dat jullie elkaar dit weekend weer zien, zo vanaf de zijlijn klinkt jullie contact erg ongedwongen en goed.



Ogut, moest jij geopereerd? Hoop dat alles goed met je gaat. Wij hadden een 10 jaar te oude Belg (voor de opgegeven categorie) die vanuit België naar het midden van het land was gekomen omdat hij Nederlandse vrouwen leuker vind. Maar werkt wel in België, denkt die dan dat ik daarheen ga verhuizen ofzo? Het merendeel was wel gezellig en gewoon oké.



Nijn, met kind zal het idd nog wel lastiger zijn. Ik denk dat als ik een man leer kennen en hij blijkt een kind te hebben dan zou ik er geen probleem mee hebben, maar als ik online moet uitzoeken dan ga ik toch niet voor de mannen met kinderen. Fijn dat je een man hebt gevonden die er geen probleem van maakt en dat jullie elkaar dit weekend weer zien, hoop dat deze date net zo leuk word als de eerste.
Bren dat is wel erg leuk, een match met je favoriet. Waar je dan ook al nader kennis mee hebt gemaakt. Benieuwd naar het vervolg!
Alle reacties Link kopieren
Brennan, leuke chatter heeft deze week 6 ploegendiensten waaronder 1 nacht en ik ben deze week wel heel veel bij moeilijke man geweest (zodanig dat ik dacht als ie vanavond vraagt dan ga ik niet), dus beide druk. Dus we stellen het nog met een weekje uit. Merkwaardig genoeg heb ik er rust bij, hij neemt de moeite om als hij thuis komt even een berichtje te tiepen. En er is geen brand, die date komt echt wel. Wel woorden gehad al :-) omdat hij vond dat het teveel om mij ging. En hij had gewoon gelijk (speelde te veel bij mij dus dan vergeet je wel eens naar de ander te vragen). Ben nog niet hersteld van de operatie, maar gaat wel steeds beter.



Wat super dat je matches had en dat het zo leuk was. Heb je al een berichtje gehad of gestuurd ?
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ogut, moeilijke man blijft wel veel aandacht vragen jammer dat de vervolgdate nog even op zich laat wachten.



Nog geen berichtje van mijn match gehad, vind dat toch wel een beetje jammer, krijg je toch een beetje het gevoel dat hij mij minder leuk vond dan ik hem (of dat hij een andere date leuker zou vinden ofzo). Maar ja, misschien denkt hij wel precies hetzelfde, dus ik ga hem maar een mailtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Brennan, hoe werkt dat dan? Krijg je elkaars e-mailadres? Jammer dat hij nog niks gestuurd heeft. Ik zou zeker wat sturen, je hebt niks te verliezen..



Ogut, vind je het niet jammer dat moeilijke man zoveel aandacht vraagt ten koste van chatter? Hopelijk kan je hem alsnog snel zien.



Ik zie mijn date morgen!
Nijn, je krijgt een kaart met alle namen van de mannen en vult daarop ja of nee in. Als jij ja hebt en man bij jouw naam ja heeft dan ben je een match en krijg je elkaar mail adres. Ik heb mijn match donderdagavond al een mailtje gestuurd met mijn telefoonnummer erbij maar nog altijd geen reactie. Is het echt zo moeilijk om te sturen: bij nader inzien zie ik een vervolgdate niet zitten??? Waarom ga je speeddate om vervolgens de match die hebt compleet te negeren

Nou ja vanavond singles borrel, benieuwd wat daar rond loopt.



Nijn, veel plezier met je date vandaag!! (Dit is toch de man die je in de kroeg bent tegen gekomen?)
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen van dit draadje wil ik wel een poging wagen op een datingsite.

Wat kunnen jullie mij aanraden voor een man in de midden twintig?

Het liefst niet van die hele serieuze en wanhopige sites maar een waar de sfeer ongedwongen is met leuke mensen. Geen tinder e.d want de man/vrouw verhouding is niet in evenwicht aldaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven