Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 10 oktober 2014 @ 12:33:

Is alsof ik even in `n anti-mannen fase zit ofzo, .



En het is alsof ik alleen maar vrouwen tegen kom die in die fase zitten.



Misschien chat ik ook wel tegen de dames aan van een te hoge moeilijkheidsgraad.



Laat ik dan maar even plat vragen, waar zijn de makkelijke dames te vinden? Niet om de reden zoveel mogelijk telefoonnummers scoren of wat dan ook. Ik bak er gewoon tegenwoordig compleet niets van en moet het spel maar ééns op easy beginnen.

(hou je vooroordelen maar even achterwege, ik ben precies wat jij denkt dat ik ben en zal het niet ontkennen )

Heb gewoon weer eens zin om met iemand een tijd te daten.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast: Dit vind je dan misschien wel een stom antwoord, maar ik geloof dat we dan de aandacht teveel buiten ons richten. Terug naar jezelf, dingen doen je zelf leuk vindt, waar je enthousiast van wordt, energie van krijgt. Al is het even een weekend, liefst langer, dit laten. Dan trek je de vrouwen daarna weer aan.

wat denk je?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik het mee eens, ik kan me ook niet als persoon veranderen. Maar het is soms een tikje ontmoedigend na blauwtje zoveel.

Natuurlijk zijn er wel dames met wat gelijke interesses en gedachtengang, alleen zijn ze zo moeilijk vindbaar.



Maar dit weekend een afspraakje, zien hoe dat gaat.

Op le chat is meestal wel duidelijk dat ik niet categorie bier & voetbal international ben.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast: Ja, kan me voorstellen. Zit ook in zo`n fase, dat ik soms denk: Nog steeds vrijgezel.







En dan herinner ik mezelf er weer aan dat het ook gaat om het aantrekken van vrouwen. Ik geloof dat het niet alleen een kwestie van zoeken is (hoewel daten een goede manier is om vrouwen te ontmoeten). Als je bijv. van jezelf vind dat je rare hobbies hebt, daar hoef je geen uren over te praten tegen vrouwen, maar ze maken misschien wel dat jij bloeit, ze maken jou zo mooi wie je bent, dus die mogen er ook zijn. Misschien ben ik veel te naief hoor, en als we het als smoes gaan gebruiken of niet te hoeven daten/onzekerheid aan te gaan dan werkt het niet, maar ik geloof hier wel in:

The flower doesn`t dream of a bee. It blossoms and the bee comes.
anoniem_197678 wijzigde dit bericht op 10-10-2014 21:57
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klaagzang dipje tijd!



Geweldig stukje tekst op de hoofdpagina weer. (****, hoe doe je dat?) Uiteraard met bijbehorend plaatje.



Mijn moraal is tegenwoordig snel gebroken, omdat het al jaren op de bodem zit.

Je kan het natuurlijk niet afdwingen, je hebt er geen recht op. En als je ervoor betaald dan ben je direct het laagste van het laagste van de maatschappij. En die blik van je toekomstige vriendin dat je haar verteld dat je er ook wel eens voor betaald hebt. Prijsloos.



Klem tussen een rots en een harde plaats. Je moet het namelijk via de gebruikelijk, politiek correcte route doen. Niet naar Thailand, of een Russische dame laten overvliegen, nee. Er is de kroeg, je werk, school, de supermarkt. En voor de losers (lees mannen) is er het internet. Dit geldt niet voor de vrouwen, het loser gedeelte, want die zijn te druk met werk en komen gewoon te weinig mannen tegen in het dagelijks leven.

Dit klinkt zuur en ik ken één op het forum die maar al te graag dit wil afschieten, en mij daarbij.

Normaal denk ik ook niet zo, maar het is klaagzang tijd. De toestemming is verleend.



Dus geen kant op. Had hij niet een date dit weekend?

Ja, en ze is dezelfde lengte. Maar knap en blank, dus ik schat mijn kansen laag in, neemt niet weg dat ik er gewoon vrolijk en als "mezelf" heen ga. Maar toch, ervaring dicteert dat het niets zal worden. Optimisme is mij afgeleerd.



Gelukkig gaan deze momenten voorbij, met onder andere behulp van tijd en afleiding. Alleen is er weinig nodig om weer in deze zeurzang terecht te komen. Gelukkig heeft mijn mobiel een slechte internet verbinding, anders waren deze fleurige teksten vaker te vinden op het draad.



Ik ben anders, maar niet in de positieve zin van wees jezelf, wees uniek. Wees speciaal, nee, ik zie er de glans niet meer van. Speciaal zijn betekend alleen zijn, geen of geen relevante raakvlakken met anderen hebben.



Vaak wordt me verteld, een relatie is ook niet alles hoor. Dan kan ik je antwoorden, nooit gezien worden door anderen en altijd alleen zijn is ook niet alles hoor.



-Einde klaagzang
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Systeemkast: een voor jou!



Ik denk, ja het leven is wat dat betreft ook k*t! Ik weet ook hoe alleen zijn is, en je niet gezien voelen.

Ja, en dat mag je ook delen, dus wat mij betreft prima dat je klaagzang plaatst.

En het verlangen naar een vriendin mag er zijn!



heb nu niet tijd, maar lees anders eens de topic 'Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf
Alle reacties Link kopieren
of de opening van de lopende versie (3):

"Ruim twee jaar geleden opende ik een topic omdat ik maar niet gelukkig kon worden met mezelf. Mijn eigenwaarde was gebaseerd op de bevestiging die ik kreeg van anderen. In een relatie werd ik afhankelijk en cijferde ik mezelf weg, als vrijgezel was ik altijd op zoek naar afleiding en naar een potentiële relatie. Na een relatie met een foute man waarin ik mezelf compleet was verloren wist ik dat er iets moest veranderen, maar hoe?"
'grappig', ik ben juist op zoek naar een anders-dan-anders-man en vind alleen maar 13-in-een-dozijn-types.



Ik sta op de verkeerde sites, denk ik (e-Darling en OKCupid) én ik heb een dochter van acht zonder vader in beeld, wat afschrikt, zo lijkt het.
Hele dikke knuffel voor kast!



Bestaan die mannen en vrouwen dan dertien in een dozijn?



Ik kom nooit dezelfde man tegen. Iedereen heeft een eigen verhaal. Wel zo leuk.



Ook ik wilde niet alleen achter blijven met zijn tweeën is leuker vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Systeemkast wat vervelend om te lezen dat je in zo'n dip zit. Het is wel zo dat als je zelf niet lekker zit je een relatie (een goeie) wle kan shaken. Mss toch meer op vrienden richten, leuke dingen doen en dan pas weer om je heen kijken. Ik kan natuurlijk niet zeggen waarom het jou niet lukt. Heb je wel eens een bevriende vrouw gevraagd naar je profiel te kijken? Veel vrouwen zoeken nou juist categorie geen bier en geen voetbal. Maar mss komt jouw eigenheid niet goed naar boven? Beetje in dezelfde categorie als ik eerder zei tegen snoopy, als je online presence niet lekker ligt (dat kan de manier van chatten zijn, je profiel etc) dan zullen de juiste mensen je niet vinden en zul je ze nooit tegenkomen.



Wees heel eerlijk op je profiel en vermeld die rare hobby, ik ben bijv een sucker voor outdoor, dus mannen op de foto bij een kampvuur hadden al meteen mijn aandacht. Of ze er nou uitzagen of niet. Mn huidige vriend had ik qua foto denk ik ook niet meteen uitgezocht online maar een foto van hem bij het kampvuur is meteen smelten. En gezien jouw opmerking over date die blank is: heb jij een kleurtje? Ook zat blanke vrouwen die daar juist op vallen. Uiteindelijk gaat het om de match. Heb je wat om over te praten. Met een leuke gemeenschappelijke hobby, of sport heb je genoeg stof. Dus ook al is ze dan niet de ware, heb je een leuke avond en wellicht een nieuwe vriendin. Om leuke dingen mee te doen. Dan kun je puur voor de sex altijd nog naar de hoeren als het echt moet. Maar de kans is dat als het klikt dat het ook daarmee klikt. Het samen dingen doen met mensen is vind ik belangrijker. Een ding: als ze er niet direct om vraagt: mondje dicht. Dus niet om gaan liegen, maar das prive en hou dat zo. Tis een enorm taboe maar toch stikt t van de hoeren en die leven echt niet van die 10 mannen die het wel toegeven....



Qua online presence, als je me pm-d wil ik best even kijken en oordelen. Ik zoek geen man (heb er een tenslotte) en ik heb ook geen belang om je af te maken. Wellicht kan ik feedback geven vanuit vrouwelijk perspectief. Maar beter vragen aan iemand (vrouw) die jou kent. Of jouw leuke kanten wel genoeg belicht worden....
@Systeem: balen van je dipje!! Maar elk dipje is tijdelijk moet je maar denken.



Maar even: "dus ik schat mijn kansen laag in, neemt niet weg dat ik er gewoon vrolijk en als "mezelf" heen ga."

Hoe zie je dit voor je? Als je zelf al je kansen laag inschat, dan straal je dat uit. Of je nu wil of niet. Maar dan prikt ze zo door jouw "vrolijke zelf" heen. Want dat ben je dan niet op dat moment. Bedenk gewoon dat ze a) je foto's al gezien heeft dus ze zal je ongetwijfeld op foto al aantrekkelijk vinden. Je uitstraling maakt of breekt dat uiteindelijk. en b) ze heeft je profiel gelegen je hebt gemaild. Oftewel: je weet al dat er bepaalde raakvlakken zijn. Dus houd het laagdrempelig en er kan vrij weinig mis gaan. Dan kan de vonk nog steeds ontbreken, maar gezellig wordt het zeker.



Verder: waarom zou je iets zeggen over hoeren, of Thailand, of whatever je ook doet. Dat doet er toch niet toe? En al helemaal niet op een eerste date. Begin er gewoon niet over. Een beetje dame met klasse zal dat ook niet op een date vragen. En als het dan in een later stadium ter sprake komt, kun je altijd nog bevestigen (of deels bevestigen: ooit 1x gedaan oid).



En als laatst: er is niks mis met anders of speciaal zijn. Alleen betekent dat niet direct dat je AL je aanpassingsvermogen moet laten varen. Ik zeg niet dat je dat doet hoor, helemaal niet. Maar wees trots op je eigenaardigheden omdat ze jou maken tot wie je bent. Vb: als jij heel vrolijk wordt van modelvliegtuigjes bouwen oid dan kan je dat best melden. Het gaat alleen mis als je heel de date alleen maar over die modelvliegtuigjes praat en geen interesse in haar toont. Dus als zij doorvraagt dan kan je best zeggen: "ik vind het leuk om te doen, maar genoeg over die dingen. Wat doe jij in je vrije tijd?" Het gaat mis als je door blijft zagen dan. Snap je het verschil?



Ook eens met Imogen: eerlijkheid - ook op profiel tekst - is belangrijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie posts Nadine, en Imogen: Lief !!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de iedereen.



Het rare is dat ik, naast het niet kunnen vinden van een leuke dame, wel goed in m'n vel zit.

Recent heb ik iets nieuws ontdekt waardoor ik weer veel creativiteit kwijt kan. Iets maken waar ik trots op ben en ook tastbaar is.

Ik woon in een nieuwe stad, heb leuke vrienden en kennissen.

Lekker dichtbij leuke gelegenheden zoals kroegjes, poolhallen etc.

Baan is acceptabel, in de vrije tijd ben ik nog zat lekker met m'n ambities bezig. Ik schaam me al sinds een klein aantal jaren niet meer voor m'n wat specifiekere nerd hobby's. (heb ook heus wel wat mainstream hobby's)



Kortom, de rest zit heel goed eigenlijk. Alleen dat hele daten wil voor geen meter

Nouja, heb wel een aantal dates gehad, en er zijn ook wel vrouwen die het chatten/mailen wel leuk vinden. Alleen nog geen meid die dus ook, hoe zeg je het beschaafd, op een fysieke manier in me geïnteresseerd is.



Dit is al jaren zo, en ik zwerf hierdoor een beetje het land door.

Ik denk toch dat het voor een groot deel aan m'n uiterlijk ligt. Resterende optie is land van herkomst.

Klinkt misschien ongeduldig, maar ik ben 30 en wil toch eigenlijk nog wel een keertje dat afgezaagde huise boompje beestje, en daarvoor wel gewoon normale relaties met vrouwen hebben.

M'n eigen ding doen en misschien over 6 jaar kom ik iemand tegen, vind ik om eerlijk te zijn gewoon te lang duren.

Ondanks dat ik zo nu en dan even zuur ben (zoals een paar uur terug), ben ik heus nog wel vrolijk en kan ik nog van genoeg dingen genieten.

Het is alleen zo'n donkere wolk die steeds groter wordt en steeds vaker m'n dag een beetje verziekt.



Ik heb nog niet het Thailand of prostituees geprobeerd en wil dat eigenlijk ook helemaal niet doen van de ene kant. Maarja, soms heb ik wel die behoefte en volgens biologie schijnt dat natuurlijk te zijn :D

Als mijn lichaamstype in dit land simpelweg niet in de mode is, dan is daar niets aan te doen. Het is ook elders gemaakt :-)



Maar ik ga er morgen gewoon een leuke date van maken, eerlijk zijn.

Ik heb geen strafblad of persoonlijkheidsstoornis (nouja, nog niet bevestigd), geen alcohol of drugs verslaving. Eigenlijk niets te verbergen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.




Systeemkast, je bent niet raar, vreemd, moeilijk plaatsbaar. Je bent uniek, kleurrijk en heel geschikt voor een boeiende vrouw.



Veel vrouwen willen graag juist iemand die ook een beetje apart is en zichzelf is. Niet allemaal, maar dat is altijd zo. En dat blijkt, want een leuke dame is op jouw profiel gevallen en wil je zien. Ga er naartoe en wees onbeschaamd jezelf. Natuurlijk helpt het niet altijd, want soms valt ze niet op je. Maar misschien vindt ze je ook leuk zoals je bent. Het ligt gewoon niet altijd aan jou en zeker niet aan raarheid. Ik ben ook raar en vrouwen vinden dat juist leuk.



Ik begrijp dat je er doorheen zit, dus misschien moet je na deze date, mocht het niet klikken, even meer aan je zelfvertrouwen werken. Als je beseft dat ook jij leuk genoeg bent voor een vriendin komt die vriendin echt wel een keer.



Bovendien moet je je niet laten intimideren door anders zijn. Ik kom zelden een vrouw tegen die exact dezelfde dingen als ik leuk vindt. En die passen niet allemaal bij mij. Anderen die heel andere hobbies hebben wel. Eerlijk gezegd vind ik dat ook een plus, want dan hebben we ook een eigen leven naast elkaar. Een relatie is samenvallende karakter en net genoeg overeenkomsten die het mogelijk maakt om leuke dingen te doen, zonder een saaie jut en jul te worden.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe specifiek dat uiterlijk van jou is, maar volgens mij lopen er ook heel wat verschillende soorten, kleuren en maten vrouwen rond. Die echt niet allemaal blank blond en 185 willen. Of heb je zelf wel eisen?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog even lastminute-date-zenuwen. Belg had er niet aan gedacht dat ie vandaag moet werken en nog met vrienden afgesproken had om te stappen..nu zouden we vanavond hier koken en wil die dat opschuiven naar morgen of overmorgen. Morgen is hier een grote markt en kom je waarschijnlijk nauwelijks met de auto vooruit...Aargh, helpt niet voor de zenuwen :P.

(Sorry voor de egopost maar moest t even kwijt).
Alle reacties Link kopieren
@sybreed, daar begin ik de laatste tijd juist aan te twijfelen.

Maar misschien kom ik steeds weer de verkeerde tegen, de afgelopen jaren. De 'het komt wel een keer' vond ik een paar jaar terug wel antwoord genoeg. Alleen ben ik nu aan het analyseren waarom die kans schijnbaar zo nihil is. En zoek natuurlijk naar een oplossing.



@imogen, ik heb, nouja had, wel specifieke voorkeuren. Alleen zijn die nu gereduceerd tot, niet twee koppen groter en dat ze me neemt zoals ik ben.

Als ik mijn type op zo'n profiel zet dan schaaf ik nog meer af van de kans dat ik iemand tegen kom.

Ik lees namelijk profielen en als daar staat bij voorkeuren: Man minimaal 180, dan ga ik echt geen berichtje sturen.



@Qian, jammer dat je in een rot relatie hebt gezeten. Maar die man had jou dus toch aan de haak geslagen. Kan ook zijn dat ik net een te zacht gekookt ei ben dat samen met m'n uiterlijk en interesses ervoor zorgen dat het niets wordt.



@patra, die twee heb ik nog niet geprobeerd. Zitten daar veel mensen op?

Ik zat op een gegeven moment op 4 tegelijk (helemaal niet wanhopig ofzo hoor, echt niet ) Maar hou het nu even bij tinder en soms even dat paiq.



@snoopy, geen probleem, ik kaapte het even.

Veel plezier!
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ik zit sinds een paar weken op okcupid en kom juist best veel wat aparte mannen tegen (positief én minder positief 😄). En ik hou van leuk raar. Ben zelf ook wel een beetje raar. Hoewel gister een vriendin me normaal noemde. Voor haar een compliment (ze wilde net zo normaal als ik zijn 😅). Ik ben er zelf alleen nog niet over uit of ik dat wil zijn, normaal... 😆
@Snoopy, dat is toch makkelijk? Hij wil graag opschuiven en hij komt naar jou toe, toch? Nou, dan is de consequentie van opschuiven dat ie bij jou even in de file komt te staan. Wel vervelend overigens als mensen op het laatste moment afzeggen...
Alle reacties Link kopieren
Ja, we hebben de date nu verplaatst naar morgen. Moeten even kijken of we wandelen halen maar we gaan sowieso samen koken .
Alle reacties Link kopieren
@Systeemkast: Wat balen dat je je even zo voelt. Je mag jezelf zijn en ik denk dat dat juist mooi is aan mensen. We zijn allemaal zo verschillend.

Al die mannen die in hun profiel beweren dat ze zo onwijs sportief zijn en ook echt een sportieve vrouw zoeken, zijn vaak verder best wel saai.

Jij bent jij en Jij maakt jezelf Uniek. Koester dat vooral en ga je zeker niet anders voordoen dan je bent.

Wees eerlijk op je profiel en in je berichtjes en wees zelf pro actief. Dus stuur veel berichtjes rond (Iets dat op paiq en tinder dus lastig is) en misschien eens een betaalde site proberen? Soms zijn de mensen daar net weer wat serieuzer op zoek dan op een app als Tinder.

Ik wil ook best eens op je profiel kijken als je dat fijn zou vinden en wat tips geven maar snap ook dat dat wel erg dichtbij komt.

En trouwens ik hoef echt niet perse een man van boven de 1,80m hoor ;)



@Snoopy: Wat balen dat die het wil doorschuiven. Heb je er op die martk/file na nog wel goed gevoel bij nu?



@Coolpack: En ja als we het over normaal hebben. Wat is normaal? haha.



Hier kabbelt het rustig verder.

Heb aardig wat berichtjes lopen maar nog niets spetterends geloof ik.

Selecteren jullie trouwens op afstand of zoeken jullie gewoon in heel NL?
Alle reacties Link kopieren
Had een lexa abonnement. Ik zal de dicht even naar een paar van jullie berichten voor beoordeling.

Misschien is het werkelijk te wazig voor meiden hier. Helaas zijn mijn acteerkunsten van laag niveau. Me anders voor doen zal een uitdaging worden.



update: date voor zondag heeft afgezegd, dubbel gepland. Nog geen reactie op mijn nieuwe voorstel. Weet niet of dit weer een geval klassiek nederland wordt of dat ze nog gaat reageren.

Vingers gekruist
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 03 januari 2014 @ 10:37:

Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.



Ik heb de laatste drie pagina's aan reacties op deze topic doorgelezen maar ik kan nergens vinden: naar wat voor sóórt internet date ben je op zoek? Met in het vooruitzicht, een liefdes relatie, een vriendschap, een sexueel relatie.... Een ander soort relatie?

Er zijn zoveel verschillende soorten internet date sites. Mijn man en ik doen bv ook aan internetdating..... Het is maar net waar je op zoek bent....
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 10 oktober 2014 @ 19:53:

[...]



Laat ik dan maar even plat vragen, waar zijn de makkelijke dames te vinden? Niet om de reden zoveel mogelijk telefoonnummers scoren of wat dan ook. Ik bak er gewoon tegenwoordig compleet niets van en moet het spel maar ééns op easy beginnen.

(hou je vooroordelen maar even achterwege, ik ben precies wat jij denkt dat ik ben en zal het niet ontkennen )

Heb gewoon weer eens zin om met iemand een tijd te daten.SDC.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat ik dit topic tegenkom, kan ik gelijk even mijn verhaal kwijt!



Via tinder een jongen tegengekomen, hij leek echt perfect! Daarom was ik er ook van overtuigd dat hij verschrikkelijk tegen zou vallen. Hij speelt gitaar en kan goed zingen, doet een goede opleiding en werkt er hard voor en hij is lang en knap! Na een beetje heen en weer gepraat, eerst tinder daarna whatsapp, vroeg hij of ik iets leuks met hem wilde doen. Te mooi om waar te zijn dus gedoemd te mislukken.



Deze avond ben ik bij hem thuis geweest en ik vond het ontzettend gezellig! We hebben een film gekeken en we hebben heel erg gelachen. We zaten er allebei zo in, maar ondertussen vroeg hij wel vragen aan me over mij. Het was gewoon leuk, ik voelde me er helemaal op m'n gemak.

Daarna heeft hij me thuis gebracht met 3 zoenen op de wang en hij zei iets van dat we elkaar wel weer zouden zien.



Nu is het bijna drie kwartier geleden dat ik daar weg ben en zit alweer helemaal in de stress. Waarom stuurt hij niks? Vond hij het net zo gezellig als mij? Houden we nog contact? (Hij vertelde dat hij eerder twee tinderdates heeft gehad en allebei bleef het bij 1 date)





Bah hij is echt leuk!! Voel me net weer zo een onzekere verliefde puber..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven