Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
@jamie, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Even je geduld bewaren en anders zou ik morgen in de loop van de dag ofzo zelf een berichtje sturen. Vrouwen mogen ook best een beetje initiatief tonen en dan weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:sensotouch schreef op 11 oktober 2014 @ 22:01:

Selecteren jullie trouwens op afstand of zoeken jullie gewoon in heel NL?

Ja, op fietsafstand

Zonder gekheid, ik woon in Amsterdam (zonder auto) en wil gewoon op de fiets naar een first date kunnen. Als hij bereid is om te reizen, mij best, maar ik doe dat eigenlijk nooit als ik iemand nog niet ken. Ken ik iemand wel en vind ik hem leuk, dan wil ik best in de trein stappen. Tot nu toe kan ik me dit permitteren. Genoeg singles in Amsterdam.



@gewoonjudy, volgens mij zijn wij allemaal gewoon saaie singles, op zoek naar een relatie voor korte of langere tijd (of voor altijd). Je kunt alleen maar swingen als je een partner hebt hè?
Alle reacties Link kopieren
Update 2

Net een leuk gesprek gehad met een interessante dame, hadden al langer sporadisch contact. Lekker onzin gekletst en persoonlijke dingen. Zij heeft wel interesse naar jongens die wat anders zijn. Ook o.a. sci fi liefhebber. Zelfde lengte klasse. Ik denk, wow, dit lijkt op mijn type.

dus voorstel om even af te spreken voor een drankje. Ennn, niet zeker, onderwerp vermijden.



2 blauwtjes op 1 dag. Ik denk dat ik even een lange time out neem. Begrijpend interpreteren ontgaat me totaal hier.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 12 oktober 2014 @ 00:34:

@gewoonjudy, volgens mij zijn wij allemaal gewoon saaie singles, op zoek naar een relatie voor korte of langere tijd (of voor altijd). Je kunt alleen maar swingen als je een partner hebt hè?



Saai? Dat zijn jouw woorden, hoor.

Op SDC.com kan jij je ook als single inschrijven maar ik denk zomaar dat je niet op zoek bent naar een oppervlakkige (sex)date?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 12 oktober 2014 @ 00:34:

Ja, op fietsafstand

Zonder gekheid, ik woon in Amsterdam (zonder auto) en wil gewoon op de fiets naar een first date kunnen. Als hij bereid is om te reizen, mij best, maar ik doe dat eigenlijk nooit als ik iemand nog niet ken. Ken ik iemand wel en vind ik hem leuk, dan wil ik best in de trein stappen. Tot nu toe kan ik me dit permitteren. Genoeg singles in Amsterdam.





Heerlijk jouw antwoorden, Rasa. Ze lijken zo heerlijk op de praktische antwoorden die ik zou geven!
Alle reacties Link kopieren
@Rasa: Haha, als ik op fietsafstand zou selecteren dan heb ik wel een erg kleine vijver om uit te vissen ;)

Wat nou als jouw prins op het witte paard aan de andere kant van NL rondloopt? Nee, ik begrijp je wel hoor maar ik zelf zoek toch wel in een wat groter gebied omdat de keus anders ook erg beperkt is.



@Systeemkast: Misschien ging het dat meisje ook gewoon wat te snel. Zie het niet meteen als een blauwtje.

Je lijkt er nu wel erg krampachtig in te staan (Sorry als ik nu verkeerd beeld heb) en misschien is het inderdaad wel goed om het even los te laten.



@Jamie: Gewoon zelf een berichtje sturen dat je het een hele leuke avond vond. Volgens mij stellen mannen dat ook echt wel op prijs. Het hoeft niet altijd bij hun vandaan te komen toch?

Al snap ik je wel hoor want ik kan ook zo in de stress schieten als ik dan niets hoor ;)
Jamie: gewoon een berichtje sturen dan heb je gelijk antwoord. Ik vind dat ook altijd zo lastig aan daten. Wel niet appen waarom geen antwoord of al weer verlangen naar het volgende berichtje... Zo lastig die eerste fase,



Systeemkast: Adem in adem uit... misschien komt ze er nog op terug. Of was het echt een nee?



Rasa: Ik heb ook alleen op mijn dorp gefocust met dates zoeken. Ik wil gewoon lekker op de koffie gaan door de weeks en niet alleen in de weekenden als de kids er niet zijn. Veel handiger en gezelliger.
Alle reacties Link kopieren
@sensotouch,



Het is moeilijk het perfecte balanspunt te vinden. Heb me ook laten vertellen dat ik juist te lang chat voordat ik iets voorstel.

Maar zal bij elke vrouw wel anders zijn.

Helaas kom ik geen meid tegen die geïnteresseerd genoeg in mij is om het te snelle of te late voorstel door de vingers te zien en zelf een beetje sturing geeft.



Maar nu even afwachten, was gisteren een tikje te pessimistisch

Ik zou het alleen niet erg vinden als ik voor de verandering een keertje wind mee heb.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Goh. Ik stond (wegens totale inactiviteit) op het punt om mijn account bij e-matching op te heffen en nu reageert er zomaar een leukerd. Op fietsafstand
Alle reacties Link kopieren
Date is net pas de deur uit. (Hij was rond 7 uur hier). Hele leuke kerel en een echte knuffelbeer, hebben ook gezoend . Nu is ie naar huis aan t rijden, we willen sowieso nog eens afspreken en elkaar beter leren kennen .
Wat superleuk Snoopy!!
Alle reacties Link kopieren
Snoop! Way to go! En rasa, al een date in t verschiet?
Alle reacties Link kopieren
@Rasa: Kijk aan! Ik zeg stap op die fiets ;)



@Snoopy: Wat leuk. Op naar de volgende date!
Ladies, het eerste mailcontact was gisteren, dus nog heel even geduld. Ik ga zeker aansturen op een date en wat mij betreft snel al! Er liggen op dit moment 2 dates voor het inkoppen. Ook nog eentje bij paiq. Ik ben iets enthousiaster over de leukerd via e-matching, maar weet ook dat berichtjes via de computer uitwisselen niet zoveel zegt. Dus toch maar met allebei afspreken
Alle reacties Link kopieren
wow, Snoopy! :D

@Rasa: Klinkt goed!



Hier niet gedate, maar eergisteren een leuke man 'in t wild' tegengekomen. Al 100x gegoogled op zijn voornaam & hobby, maar dat levert niks op..
You go Snoopy!! Leuk!!



Wat betreft afstand... ik selecteerde ook op afstand. Maar had ineens bij vrienden op ruim 100km van huis Tinder aangezet, en voila.. daar zat dus mn huidige vriend bij. Praktisch dat hij zover woont? Nee zeker niet. Is het een probleem? Ook zeker niet. Het vergt iets meer planning maar is zeker te doen.

Dus tip: vergroot die zoekafstand gewoon eens



@Systeem: waarom zie je een internetafwijzing als een blauwtje? Het is toch pas een blauwtje te noemen als ze weet wie ze afwijst? En ze kent je nog niet. Dus eens met (weet even niet meer wie) dat het nogal krampachtig overkomt nu.. probeer het gewoon als leuk tijdverdrijf te zien.



@GewoonJudy: denk dat iedereen stiekem in de basis wel op zoek is naar iemand om oud mee te worden. Dus dan ben je op internet op zoek naar "een date en misschien meer als het klikt". Dat is volgens mij de standaard instelling van mensen. Soms zijn mensen puur voor sex op zoek, maar zelfs dan is mijn ervaring dat mensen relaties niet afhouden als ze zich echt aandienen
@qian: heb je zijn nummer? Of hij het jouwe? Gaat iets sneller dan google ;)
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk...t gevoel is er bij hem niet en dr komt geen 2de date :(
Ow wat jammer Snoop!! :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoopy80 schreef op 13 oktober 2014 @ 15:12:

Niet leuk...t gevoel is er bij hem niet en dr komt geen 2de date :(

Ow, meis, Wat een teleurstelling moet dat zijn. Een dikke voor jou!

Heb je een beetje afleiding vandaag?
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 13 oktober 2014 @ 14:41:

@qian: heb je zijn nummer? Of hij het jouwe? Gaat iets sneller dan google ;)haha, nee, maar denk ook dat ik van grasprietjes al hele bloemenvelden heb gemaakt in m`n hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Heb nogal een belabberde dag eerlijk gezegd. Net een muziekles gehad waarin we ook alleen maar gepraat hebben over de Asperger. Die blijft me in allerlei opzichten parten spelen.

Ook nu weer met daten, mannen vinden me leuk lief en lekker maar geen relatiemateriaal... Vanavond nog naar een film. Zit dr even best wel doorheen :(.
Ow Snoopy, heb je Asperger? Dat wist ik niet... Vertel je dat van te voren of pas tijdens een date?

Heb ooit zelf mailcontact gehad met iemand met Asperger, en die vertelde dat op voorhand in de mail al. Dat vond ik toen heel fijn, omdat hij de keuze bij mij liet om er wel of niet mee door te gaan. Ik weet niet in welke mate je dat hebt, maar vaak merk je wel dat iemand "anders" is /reageert op sommige zaken. Zaken die misschien bot kunnen overkomen, kunnen ineens heel anders aanvoelen als je weet dat iemand Asperger heeft. Tenminste dat is bij mij zo, want dan ben ik begripvoller en vind ik bepaalde trekjes minder storend....

Wel vervelend voor je, maar je kan er zelf niks aan doen!! Jij bent jij, en dat is helemaal prima. Goed onthouden hoor!!
Alle reacties Link kopieren
@ snoopy : wat een zonde! Was deze thread met veel interesse aan het lezen en kwam jouw verhaal tegen, zag dat je date uiteindelijk opgedaagd was, bovendien een knuffelbeer was en dat er toch gekust was en dan... die spijtige sisser van een afloop. Sorry meid, ik weet dat er niets is wat ik kan zeggen die deze pijn kan wegnemen maar kop op en blijf je vooral storten in dat gevoel. Het mocht dan misschien niet zijn met deze kerel maar hij was je gewoon niet waard en hij is tenminste eerlijk genoeg geweest om dit niet te laten aanslepen. Je vindt vast en zeker wel iemand dus mag ik je tenminste een knuffel geven? You're not alone, heb het ook al meegemaakt...
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor : wat is een "goede" dating site voor 'ons' Belgen?
Alle reacties Link kopieren
Sorry allemaal, ben pas net weer thuis en ff gebroken emotioneel. Zal morgen uitgebreider reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven