Is dit een date?

23-02-2012 16:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb morgen misschien een date, maar vraag me af of het wel een date is!



Ik heb vorig jaar stage gelopen op een school. Daar liep ook een jongen van mijn leeftijd stage. We konden het leuk met elkaar vinden, maar ik had een vriend toen dus verder weinig gebeurt. Alleen tijdens een personeelsfeestje stonden we beetje close bij elkaar.



Nu sms'te ik hem laatst hoe het met hem was (had hem al half jaar niet gesproken) en of hij het naar zijn zin had op zijn werk (hij werkt in de stad waar ik woon). Hij zei daarop dat het hem leuk leek om bij te kletsen en wilde meteen afspreken. Nu hebben we dus afgesproken voor morgen.



Maar is dit nu een date of niet? :S
Alle reacties Link kopieren
Nee, zo zou ik dit niet noemen. Ik zie dit meer als vrienden die wat gaan doen. Misschien als het heel leuk klikt er een date volgt, maar nogmaals: jullie afspraak om bij te kletsen zie ik niet als een date. Maar... wel heel veel plezier toegewenst!
Alle reacties Link kopieren
Boeit het wat voor label je erop plakt dan?
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat is de definitie van een date?

Ik denk dat je vanzelf wel zult merken wat zijn bedoelingen zijn: gewoon bijkletsen of toch meer..
Als ie je inene vol op de mond pakt dan was het een date
Alle reacties Link kopieren
Nja ik ben gewoon benieuwd wat zijn intenties zijn... Maar hij komt wel van een andere stad met de trein naar mij toe om me te zien..



Naja goed ik zie wel wat het morgen is.
Alle reacties Link kopieren
Er is dus kennelijk nu ook al een pre-date fase, daarna de date fase, dan is er de in between fase, dan moet je de talk hebben, en als die fases allemaal hebt gehad heb je verkering, want laten we het asjeblieft geen relatie noemen want dat is zo beklemmend.



Dat mensen nog kinderen krijgen vandaag de dag is een absoluut wonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:wertje schreef op 23 februari 2012 @ 17:07:

Nja ik ben gewoon benieuwd wat zijn intenties zijn...Wat was jouw motivatie om hem te sms-en?
quote:h_l_g schreef op 23 februari 2012 @ 17:07:

Er is dus kennelijk nu ook al een pre-date fase, daarna de date fase, dan is er de in between fase, dan moet je de talk hebben, en als die fases allemaal hebt gehad heb je verkering, want laten we het asjeblieft geen relatie noemen want dat is zo beklemmend.



Dat mensen nog kinderen krijgen vandaag de dag is een absoluut wonder.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben beide stage gelopen op dezelfde plek.

Er was een klik, leuke gesprekken. Ik zou het eerder bijkletsen noemen. Maar he, wie ben ik?

Als jullie zoenend eindigen, dan was het wel een date.



Denk er niet teveel bij na, maar geniet ervan. Je hoeft niet in de zenuwen te zitten over gespreksstof e.d. Dat begin hebben jullie al.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 23 februari 2012 @ 17:12:

[...]



Wat was jouw motivatie om hem te sms-en? Hij is leuk...
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel bijkletsen zijn.. maarja ik zie morgen wel wat het nu precies was. Zal het wel even laten weten
Alle reacties Link kopieren
quote:wertje schreef op 23 februari 2012 @ 17:17:

[...]





Hij is leuk... Geweldig dat hij dat waarschijnlijk ook vindt, veel plezier!
Ik zou condooms meenemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 23 februari 2012 @ 17:24:

Ik zou condooms meenemen.Hij wel.
quote:campari schreef op 23 februari 2012 @ 17:28:

[...]



Hij wel.Voor de vorm hoor, ik doe het altijd zonder.
quote:campari schreef op 23 februari 2012 @ 17:20:

[...]



Geweldig dat hij dat waarschijnlijk ook vindt, veel plezier!Hopelijk niet van zichzelf, maar van TO!?
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 23 februari 2012 @ 17:31:

[...]



Voor de vorm hoor, ik doe het altijd zonder.Altijd? haha, maar bedankt voor de waardevolle tip.
Alle reacties Link kopieren
quote:lottekeNL schreef op 23 februari 2012 @ 17:31:

[...]





Hopelijk niet van zichzelf, maar van TO!?

Hoezo, zij vraagt, hij hapt.

Wat mis ik?



Hebbes, ach, als het een leukerdje is...
Alle reacties Link kopieren
heb je gesmst 'hoi, ik ben weer single... neuken?'



dan ist n date
Lijkt me niet direct een date.

Misschien heeft hij ook wel gewoon een vriendin of denk hij dat jij nog steeds een vriend hebt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mi heeft hij geen vriendin.. Ik zie in elk geval niks op zijn Facebook..
Zo doe ik het ook altijd
Alle reacties Link kopieren
Tja, als FB het zegt moet het wel waar zijn ;)



FF serieus. Ja denk wel dat dit een date is.



Ik wens je heel veel plezier. Leuk verhaal dit. Wel verslag komen doen he ;).
Alle reacties Link kopieren
Haha ja naja ik ga niet van wat er op FB staat, maar meestal zetten mensen toch wel er iets van op..



Echt een spannend verhaal is dit niet maar zal zeker laten weten of het een date was of niet ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven