is het niet voor mij weggelegd ?

15-06-2007 16:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms snap ik mannen gewoon niet. Ik heb sinds kort via de mail weer contact met een jongen die ik een paar jaar terug erg leuk vond. Het bleek achteraf ook wederzijds te zijn, maar er is nooit iets uitgekomen. Nu hebben we dus weer contact, maar hij heeft een vriendin. Maar omdat ik hem toch meer deed dan verwacht besloten we om naar een paar maanden wat af te spreken. Gewoon vrijblijvend kijken of de klik er nog is en om gezellig bij te kletsen. Maar hoe dichter bij het komt hoe minder hij van zich laat horen en ik heb het idee dat hij terug krabbelt en afzegt, heeft hij trouwens al eens een keer eerder gedaan. Ik ben hierdoor nu helemaal klaar met hem en voor mij hoeft het al niet meer.

Maar ondertussen ben ik wel 26 al sinds mijn twintigste geen sex en een relatie meer gehad, wel eens een keer gezoend maar dat stelde nix voor. En ik ben er nu onderhand toch echt wel aan toe. Maar de mannen die ik leuk vind hebben geen interesse in mij en de mannen die mij leuk vinden, vind ik meestal toch een klein beetje losers. Wat is het dat ik juist dat soort mannen aantrek ?

Ik heb niet echt het idee dat ik een hoog verwachtiingspatroon heb, want ik sta er best wel voor open, denk ik.

Zijn er misschien mensen die tips hebben, hoe ik leuke nieuwe mannen kan tegenkomen. Ik weet niet of ik hier op het juiste forum voor zit, maar wist niet goed waar ik het anders moest doen. Kon het ook wel bij sex doen, want dat is ondertussen ook weer zeven jaar geleden ! Dat is toch niet normaal, heb echt wel weer eens behoefte om lekker van bil te gaan met een man. Dat mis ik gewoon Sex maar vooral ook een maatje met wie ik alles kan delen en met wie ik naar de niet zo leuke maar wel verplichte verjaardagen kan gaan.

Wordt er af en toe wanhopig van, vooral omdat alles om me heen zich settelt, kindjes krijgt, trouwt, enz. Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen en is het niet voor mij weggelegd.

Dit lucht wel op hoor gewoon ff lekker van me af zeiken. Maar zijn er meiden die zich hier een beetje in herkennen. heb soms het idee dat ik de enige ben.
Alle reacties Link kopieren
Ergens begrijp ik je wel, maar aan de andere kant.....je bent 26!!! En niet 76 toch? Heb je je ooit wel eens uitgeleefd tijdens een onenighter? Of sta je daar niet voor open?
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren


Soms snap ik mannen gewoon niet. Ik heb sinds kort via de mail weer contact met een jongen die ik een paar jaar terug erg leuk vond. Het bleek achteraf ook wederzijds te zijn, maar er is nooit iets uitgekomen. Nu hebben we dus weer contact, maar hij heeft een vriendin. Maar omdat ik hem toch meer deed dan verwacht besloten we om naar een paar maanden wat af te spreken. Gewoon vrijblijvend kijken of de klik er nog is en om gezellig bij te kletsen. Maar hoe dichter bij het komt hoe minder hij van zich laat horen en ik heb het idee dat hij terug krabbelt en afzegt, heeft hij trouwens al eens een keer eerder gedaan. Ik ben hierdoor nu helemaal klaar met hem en voor mij hoeft het al niet meer.





En dit had dan toch sowieso niet een kans van slagen? Of hij nou terugkrabbelt of niet, hij is al gebonden...
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
miss poez je hebt wel gelijk hoor ! ik ben nog hartstikke jong en moet nu gewoon genieten van mijn vrijheid. Ben nu ook weer veel meer aan het uit gaan en dat is zeker goed voor mijn zelfvertrouwen. Heb nu ook weer meer contact met mannen, alleen zodra ze maar iets te dichtbij komen en meer willen dan zoenen dan klap ik dicht, dan verstijf ik en weet ik echt niet meer hoe ik me moet gedragen. Maar ik denk en hoop dat dat vanzelf ook wel weer goed gaat.

Hebben er meiden daar misschien ervaring mee. Dat ze na een aantal jaren alleen gezeten te hebben en geen sex of intimiteit hebben gehad dat weer wel kregen ? hoe ging dat, moeizaam of ging het allemaal gewoon vanzelfspreken en was het alsof het nooit anders was geweest ?
Alle reacties Link kopieren
Hey Suuske,



Ik heb sinds kleine 2 maanden een nieuwe vriend. Ben ervoor 5 jaar single geweest: 2 eerste jaren ervan afgezien van breuk vorige relatie, jaar erna niet echt behoefte aan nieuwe relatie en laatste 2 jaar niet echt zoekende, maar stond er wel voor open. Viel toen ook vooral op mannen die emotioneel niet beschikbaar waren, was op dat moment lekker veilig voor me, vermoed ik nu. Ben er wel altijd in blijven geloven, in tegenstelling tot sommige vriendinnen die toen ook al langere tijd single waren. En voila, heel onverwachts, heb nu, wel nog maar pril, een man gevonden die ik én heel leuk vind én helemaal voor mij gaat. Is wel wennen, ja, na zo lange tijd single te zijn. Maar als het echt goed zit, gaat dat automatisch beter na verloop van tijd, zoals ook het geval is.



Wat ik maar wil zeggen: blijf er zeker in geloven, laat het je een beetje 'overvallen'. Zoek er niet te krampachtig naar, komt wel goed. Vlugger als je het niet verwacht, denk ik.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Suuske,



Nou je bent niet de enige die er zo over denkt hoor. Hoewel ik nog niet echt lang vrijgezel ben, heb ik ook het gevoel of ik ooit nog wel gelukkig zal worden met iemand die voor mij gaat. Ben zelf 34, de jongens/mannen die ik tegenkom als ik wat ga drinken zijn vaak jonger of hebben een verleden waar ik niet op zit te wachten. Ben ik te kritisch? Maar dat mag toch als je iemand zoekt voor het leven? Anders zie ik het gebeuren dat je na een tijdje uit elkaar gaat. tegenwoordig gaat dat toch al zo makkelijk. Ik moet met hem kunnen lachen in ieder geval. We hoeven niet met alle zaken op een lijn te liggen, want discussies zijn goed als je er maar over praat en elkaars mening respecteerd.Als ik uitga dan zie ik niet echt een jongen die ik leuk vind en idd de jongens die jou wel leuk vinden daar wil je verder niks mee dan een praatje.

Heb ook al een date met relatieplanet uitgeprobeerd en stond er al een beetje huiverig tegenover en mijn twijfels zijn waarheid geworden. De spontane klik die je hebt met een ontmoeting in een bar etc. die miste ik. Dus dat is ook geen optie voor mij geweest. Denk dat ik geduldig moet zijn en dat mr right guy zichzelf wel aandient. Of ken je dat ook? Heb je een leuk iemand ontmoet en dan komen de jongens die jij wel leuk vindt in meerder getale aan, maar ja je hebt nu al iemand ontmoet, pffff. Twijfelaar. Waar doe je goed aan. Time will tell. Naarmate je ouder wordt, wordt het wel lastiger om iemand te vinden die bij je past en in dezelfde fase zit.  Oei tis een aardig lange tekst geworden.

Maar je bent dus niet de enige hierin.



Gr.
Alle reacties Link kopieren
oh ja en die jongen die moet je beter laten varen........... beter niets dan iemand die niet helemaal voor je gaat en je aan het lijntje houdt.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm wat moest ik dan wel niet?

Hihi was tot mijn 26e maagd...:$ en zat vooral de laatste jaren daarvan wanhopig te wachten op de ware (tja...). Achteraf was ik veel te kritisch, was te onzeker om tijdens het uitgaan leuke jongens toe te laten en ipv gewoon te zien wat het zou worden bedacht ik meteen: nee dit werkt niet, hij is het niet, dus afkappen die hap.



Zo liet ik ook een leuke jongen gaan tijdens het uitgaan 2 jaar geleden, hij was een beetje aangeschoten en daardoor dacht ik dat het een machofiguur was, kletste net ff te makkelijk zeg maar en door omstandigheden raakten we elkaar kwijt die avond, dus dacht simpelweg: ach die zien we nooit meer terug....

Op 1 of andere manier is hij me bijgebleven en heel stomtoevallig kwamen we elkaar op een datingsite tegen!

Beide geen foto of echte naam in profiel, pas aan telefoon vertelde hij iets dat ik dacht: heeee volgens mij ken ik jou!

En idd het was hem!



Kort erna afgesproken en het klikte. Nu wonen we samen en is al het wachten de moeite waard geweest :D

Maar ik vond mijn vrijgezellebestaan idd op een gegeven moment erg frustrerend ja, dacht net als jou: het mag zeker niet?

Vooral omdat kort voordat ik mijn vriend ontmoette ik een soort van blauwtje had gelopen. Daar was ik echt vreselijk down van en juist toen ik het niet verwachtte kreeg ik dus toch een relatie!



Wat ik wil zeggen: wacht niet teveel op de liefde, laat het eerder op je afkomen.

Een cliche maar hopelijk klopt ie voor jou ook: jouw tijd komt wel!

Moet soms wel eens denken aan het nummer van Phil Collins: you can't hurry love, no you just have to wait...

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad niet voor je weggelegd.   Tenminste niet in de zin dat een of andere hogere macht een prins inclusief wit paard ergens heeft verstopt en jij maar moet hopen dat je ooit de eerlijke vinder bent.

Anderzijds:  wanhopig op zoek gaan werkt ook niet.  Vrouwen (mannen ook trouwens)  die té gretig overkomen hebben iets wanhopigs en dat is niet wat je noemt aantrekkelijk.

Wat dan wel ?  Eehhhh ... eigenlijk loopt daar al een topic over (waar vind ik toch die leuke man of vrouw).  't Is een beetje een gezellig lötertopic maar er worden ook veel tips & trucs, do's en dont's,  pro's en con's  uitgewisseld.  Lees (en klets) rustig mee als je zin hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan je in vredesnaam verwachten van iemand die een relatie heeft. Laat die jongen met rust. Als hij jou echt leuk vind, had hij netjes zijn relatie uitgemaakt en zou dan voor jou gaan, maar hij heeft een vriendin!!!!

En als je dus steeds op mannen valt die bezet zijn, ja dan snap ik dat je nog vrijgezel bent.



Ten tweede moet je zeker niet opzoek gaan, dat straal je uit en kom je zo wanhopig over en dat is erg onaantrekkelijk, of juist aantrekkelijk als je voor de sex willen. Maar dan krijgen die mannen later weer te horen dat alle mannen hetzelfde zijn.



Ga lekker opstap, geniet van het leven, ga leuke dingen doen met vriendinnen.en dan kom jij vanzelf iemand tegen.
Alle reacties Link kopieren


Wat kan je in vredesnaam verwachten van iemand die een relatie heeft. Laat die jongen met rust. Als hij jou echt leuk vind, had hij netjes zijn relatie uitgemaakt en zou dan voor jou gaan, maar hij heeft een vriendin!!!!

En als je dus steeds op mannen valt die bezet zijn, ja dan snap ik dat je nog vrijgezel bent.



Ten tweede moet je zeker niet opzoek gaan, dat straal je uit en kom je zo wanhopig over en dat is erg onaantrekkelijk, of juist aantrekkelijk als je voor de sex willen. Maar dan krijgen die mannen later weer te horen dat alle mannen hetzelfde zijn.



Ga lekker opstap, geniet van het leven, ga leuke dingen doen met vriendinnen.en dan kom jij vanzelf iemand tegen.











En als je dus steeds op mannen valt die bezet zijn, ja dan snap ik dat je nog vrijgezel bent.  



Soms heb je je gevoel niet in de hand, allemaal zo makkelijk lullen dat je niet op bezette mannen moet vallen, tuurlijk helemaal gelijk maar ben jij nooit verliefd geweest op iemand die niet beschikbaar was? Als het allemaal zo zwart wit zou liggen dan zouden hier geen tig topics geopend worden over mannenleed / relatieproblemen noem het maar op.



Ga lekker opstap, geniet van het leven, ga leuke dingen doen met vriendinnen.en dan kom jij vanzelf iemand tegen. 



Dit soort uitspraken hoor ik dus ook aan de lopende band valt in de categorie op ieder potje past een dekseltje, je komt echt wel iemand tegen, het is jouw tijd nog niet etc etc. Ben zelf al een tijdje vrijgezel en ja ik geniet van het leven, ben niet op zoek etc maar dat heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd, alsof zo'n levenstijl garant staat voor het tegenkomen van " de ware". Tuurlijk moet je je leven inrichten dat je het leuk hebt maar daarom mag iemand er toch wel de pest in hebben zonder gelijk zulke cliche uitspraken te horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al bijna twee maand geen sex meer gehad en ik word nu al helemaal gek, mijn vriend en ik zijn uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Kan misschien wel een cliche zijn, maar ik spreek uit ervaring.

Ook ik ben weleens op een bezette man gevallen, heb er zelfs anderhalf jaar wat mee gehad.

Wanhopig ben ik jaren geweest opzoek naar mijn grote liefde en iedere keer kwam ik een verkeerde man tegen, puur omdat ik dat uitstraalde.

Toen ik mijn instelling ben gaan veranderen en leuke dingen ben gaan doen en minder bezig was met de ware liefde en minder negatief over mannen dacht (er juist ingeloofde dat er ook normale mannen zijn, want die zijn er) toen ben ik mijn grote liefde tegen gekomen.



Ik vind het van TO gewoon niet netjes dat ze afgeeft op mannen, terwijl ze het over een bezette man heeft die niets te verantwoorden heeft. Ja naar zijn vriendin. En als je steeds tijd en energie in een bezette man blijft steken, laat je andere mannen (vrijgezel) lopen.
Alle reacties Link kopieren




quote: Mariska79 reageerde



Wat kan je in vredesnaam verwachten van iemand die een relatie heeft. Laat die jongen met rust. Als hij jou echt leuk vind, had hij netjes zijn relatie uitgemaakt en zou dan voor jou gaan, maar hij heeft een vriendin!!!!

En als je dus steeds op mannen valt die bezet zijn, ja dan snap ik dat je nog vrijgezel bent.



Ten tweede moet je zeker niet opzoek gaan, dat straal je uit en kom je zo wanhopig over en dat is erg onaantrekkelijk, of juist aantrekkelijk als je voor de sex willen. Maar dan krijgen die mannen later weer te horen dat alle mannen hetzelfde zijn.



Ga lekker opstap, geniet van het leven, ga leuke dingen doen met vriendinnen.en dan kom jij vanzelf iemand tegen.





En als je dus steeds op mannen valt die bezet zijn, ja dan snap ik dat je nog vrijgezel bent.  



Soms heb je je gevoel niet in de hand, allemaal zo makkelijk lullen dat je niet op bezette mannen moet vallen, tuurlijk helemaal gelijk maar ben jij nooit verliefd geweest op iemand die niet beschikbaar was? Als het allemaal zo zwart wit zou liggen dan zouden hier geen tig topics geopend worden over mannenleed / relatieproblemen noem het maar op.



Ga lekker opstap, geniet van het leven, ga leuke dingen doen met vriendinnen.en dan kom jij vanzelf iemand tegen. 



Dit soort uitspraken hoor ik dus ook aan de lopende band valt in de categorie op ieder potje past een dekseltje, je komt echt wel iemand tegen, het is jouw tijd nog niet etc etc. Ben zelf al een tijdje vrijgezel en ja ik geniet van het leven, ben niet op zoek etc maar dat heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd, alsof zo'n levenstijl garant staat voor het tegenkomen van " de ware". Tuurlijk moet je je leven inrichten dat je het leuk hebt maar daarom mag iemand er toch wel de pest in hebben zonder gelijk zulke cliche uitspraken te horen.
Tuurlijk mag iemand er de pest in hebben, waarom niet, kan me dat heel goed voorstellen. Maar je kunt toch ook niet een relatie opbouwen als je achter een bezette man aanloopt.



En zeker is zo'n levensstijl niet de garantie dat je een relatie krijgt, maar het verhoogd de kans wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het van TO gewoon niet netjes dat ze afgeeft op mannen, terwijl ze het over een bezette man heeft die niets te verantwoorden heeft. Ja naar zijn vriendin. En als je steeds tijd en energie in een bezette man blijft steken, laat je andere mannen (vrijgezel) lopen.
Nou , nou, je kan het ook overdrijven Mariska:o... Ze geeft toch niet af op alle mannen? En ze heeft toch ook niet aangegeven dat ze altijd op bezette mannen valt of daar achteraan loopt? Relax...
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Relaxed ben ik zeker. Ik mag toch wel mijn mening geven.

Ze zegt dat ze mannen soms niet begrijpt en dan geeft ze aan dat ze helemaal klaar is met die gozer die een vriendin heeft.

Ja daar reageer ik op.



Maar ik gun haar het beste hoor. En mijn advies is ook gemeend. Komt mss een beetje rot eruit.



Maar heb hier soms het idee dat je iemand die niet helemaal lekker in zijn vel zit helemaal moet betuttelen.



Ik weet precies hoe TO zich voelt,omdat ik hetzelfde heb gehad. En ik vind dat ook heel rot voor haar, maar met je steeds af te vragen waarom en of het niet voor je is weggelegd kom je er niet.

Schouders eronder en gaan ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, nu snap ik je beter, omdat je nu meer op het hele verhaal reageert. Ik kreeg namelijk de indruk dat jij qua lezen een beetje bleef "hangen" bij die oude vriend die bezet is.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
nou ik ben inderdaad helemaal klaar met die bezette gozer. Komt ook een beetje doordat ik een andere jongen ben tegen gekomen die wel erg leuk is, alleen hij is vijf jaar jonger, geniet van het uitgaan en van de vrouwen. Een erg foute man dus, maar op de een of andere manier hebben die altijd een bepaalde aantrekkingskracht op me. Heb ook sex met hem gehad, wat echt al veels te lang geleden was en ik me dus ook niet goed kon geven. Ik weet dat het ik van hem nix meer hoef te verwachten, maar toch baal ik ervan dat ik nix meer van hem hoor. Want stiekem doet hij me toch wel meer dan dat ik eigenlijk wil. Hoe komt het toch dat ik altijd in dit soort situaties kom en hoe kan je uitstralen dat je niet op zoek bent, terwijl je dat misschien onbewust wel bent ? Ben ik dan misschien te naief of straal ik iets uit waardoor foute mannen op mij afstappen ? dat doe ik echt niet bewust en wil gewoon de sterke en zelfverzekerde vrouw uitstrallen die ik wil zijn.
Alle reacties Link kopieren


Hey Suuske,



Ik heb sinds kleine 2 maanden een nieuwe vriend. Ben ervoor 5 jaar single geweest: 2 eerste jaren ervan afgezien van breuk vorige relatie, jaar erna niet echt behoefte aan nieuwe relatie en laatste 2 jaar niet echt zoekende, maar stond er wel voor open. Viel toen ook vooral op mannen die emotioneel niet beschikbaar waren, was op dat moment lekker veilig voor me, vermoed ik nu. Ben er wel altijd in blijven geloven, in tegenstelling tot sommige vriendinnen die toen ook al langere tijd single waren. En voila, heel onverwachts, heb nu, wel nog maar pril, een man gevonden die ik én heel leuk vind én helemaal voor mij gaat. Is wel wennen, ja, na zo lange tijd single te zijn. Maar als het echt goed zit, gaat dat automatisch beter na verloop van tijd, zoals ook het geval is.



Wat ik maar wil zeggen: blijf er zeker in geloven, laat het je een beetje 'overvallen'. Zoek er niet te krampachtig naar, komt wel goed. Vlugger als je het niet verwacht, denk ik.



Succes!
Dat is wel makkelijk om er in te blijven geloven, als er elke keer weer iets gebeurt waardoor er stukjes vertrouwen afbrokkelen, soms denk ik wel eens dat mannen mij eng vinden ofzo, dat ik iets uitstraal wat ze afstoot. Maar aan de andere kant als iemand mij echt leuk vind dan mag ik toch verwachten dat hij moeite voor mij wil doen, of is dat dan te veel gevraagd ?

oei misschien ben ik er inderdaad wel te krampachtig mee bezig :$ en moet ik het allemaal maar een beetje over me heen laten komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin ook een beetje te denken dat ik overblijf.

Er is ook geen garantie dat je wél iemand vindt. En áls je iemand vindt, gaat het vroeg of laat toch weer fout.



Geloof dat ik me er ook maar bij neer ga leggen dat ik gewoon maar vrijgezel blijf. Niet dat er iets mis is met vrijgezel zijn, hoor. Ik vermaak me prima alleen.



Maar tsjee: al sinds je 20ste geen sex meer. Ik snap heel goed dat je daar behoefte aan hebt!!!! Ik vond het al vervelend dat ik 9 maanden geen sex had gehad. Maarja, ik had ook geen zin om met 'zomaar iemand' naar bed te gaan alleen voor de sex. Kan me voorstellen dat je daar ook geen zin in hebt.

Pffff, lastige dingen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
we houden vol dames!!  ik denk ook vaak... waarom komt t niet!! aaaah.. tja ik ga gewoon uit.. check relatieplanet.. en ik zie wel..
Alle reacties Link kopieren
Tja soms zijn er van die dagen dan kan ik het allemaal erg goed aan. Voel me vrolijk, doe leuke dingen, ontmoet leuke mensen en dan ineens.... Boem dan slaat het toe. Heb nix te doen, niemand die wat af wil spreken en die ene leuke jongen waar je sex mee hebt gehad (sinds eeuwen), laat ook nix meer van zich horen terwijl ik hem stiekem zo onwijs leuk vind, maar hij is niet toe aan een relatie en wil vrijheid. Shit, baal hier van maar ergens ver weg in mij zit een stemmetje die zegt: alles komt goed !



Hoorde trouwens laatst een quote van Najib Amali: Op het einde komt alles goed, en is het nog niet goed dan is het nog niet het einde. Vond ik een hele mooie en daar hou ik me nu gewoon beetje aan vast.
Alle reacties Link kopieren
Hee, je hebt dus wel weer seks gehad? Dat is toch best goed nieuws?
Alle reacties Link kopieren
suuske2 schreef op 26 juni 2007 @ 10:49:

nou ik ben inderdaad helemaal klaar met die bezette gozer. Komt ook een beetje doordat ik een andere jongen ben tegen gekomen die wel erg leuk is, alleen hij is vijf jaar jonger, geniet van het uitgaan en van de vrouwen.





Fout omdat ie geniet ? Fout omdat ie jou geen huwelijksaanzoek heeft gedaan ? Fout omdat ie meer sex heeft gehad dan jou ?





Een erg foute man dus, maar op de een of andere manier hebben die altijd een bepaalde aantrekkingskracht op me. Heb ook sex met hem gehad, wat echt al veels te lang geleden was en ik me dus ook niet goed kon geven. Ik weet dat het ik van hem nix meer hoef te verwachten, maar toch baal ik ervan dat ik nix meer van hem hoor. Want stiekem doet hij me toch wel meer dan dat ik eigenlijk wil. Hoe komt het toch dat ik altijd in dit soort situaties kom en hoe kan je uitstralen dat je niet op zoek bent, terwijl je dat misschien onbewust wel bent ? Onbewust ? Wou jij beweren dat jij ónbewust op zoek bent ? Ben ik dan misschien te naief of straal ik iets uit waardoor foute mannen op mij afstappen ?

Laten we dat fout even buiten beschouwing laten ; jij zal ongetwijfeld uitstralen dat je erggggg graag een relatie wil , of minimaal een poging daartoe wilt opstarten.... dat doe ik echt niet bewust en wil gewoon de sterke en zelfverzekerde vrouw uitstrallen die ik wil zijn.
Je kan - haast- onmoglijk iets uitstralen wat je zou WILLEN zijn , je kan hooguit doen alsof

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Met fout bedoel ik niet echt fout natuurlijk, maar eigenlijk iemand die onbereikbaar is voor mij en een vrije levenstijl heeft, waardoor ik weet dat als ik iets met zo'n jongen zou krijgen ik hem nooit voor mij alleen heb. Maar oef, die jongens hebben een onwijze aantrekkingskracht op mij.

Hmm dat doen alsof is misschien wel een idee ja.



@ boebele, ja was ook best blij dat het gebeurde, het ging allemaal wel een beetje moeizaam. Maar was wel blij dat het met deze jongen gebeurde. Want ondanks wat ik eerder over hem vertelde is hij wel een hele lieve en zorgzame jongen.(Die over een aantal jaren zijn wilde haren kwijt is en degene die hem dan als vriend heeft mag echt in haar handen knijpen)

Hij wist dat het alweer een tijd was geleden en leidde mij een beetje en gaf aanwijzingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven