Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Ja, herkenbaar, hahaha! Iedereen in onze omgeving werd er gek van, iedereen zag het overduidelijk, behalve wijzelf. Allebei onzeker en intussen verlangen en nog eens verlangen, een terloopse blik of aanraking. Naast hem willen zitten, dat soort dingen



Mensen waren opgelucht dat die spanning uit de lucht was, toen we eenmaal iets kregen met elkaar. Zelfs die avond haha, iedereen "wist" het, voelde dat aan, verdween plots, hadden wij privacy (hij woonde met paar vrienden, we hadden met een paar anderen gestapt, de koffie stond klaar maar niemand te bekennen, haha)..



Toen was er nog geen forum, maar schreef ik dagboeken vol met mijn onzekerheid en hoopvolle verwachtingen, reken maar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Haha mooi! Dat geeft de burger moed.



Niet dat wij al zo ver zijn, maar wat niet is kan nog komen!
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem ook mee uit, wat drinken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zie je hem nou donderdag pas weer?
Alle reacties Link kopieren
Geniet gewoon en wees een beetje ontspannen...

Iedere'' startende relatie'' brengt onzekerheid met zich mee, en dat diend ergens ook een doel, past hij bij je, of juist niet....beetje iedere keer balanceren he?

.

Tot dus ver klinkt het goed...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ja, donderdag inderdaad. Ik ben vrij vandaag en werk morgen niet op kantoor. Maar we zien elkaar wel vaker een paar dagen niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier kan ik kort over zijn: Jazeker hij heeft interesse in jou.

En hij is serieus. Zeker gezien zijn uiterst voorzichtige aanpak. Hij speelt niet met je. Hij wil je oprecht laten zien dat hij echte gevoelens voor je heeft.



Lucky you.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 28 oktober 2014 @ 13:53:

Hier kan ik kort over zijn: Jazeker hij heeft interesse in jou.

En hij is serieus. Zeker gezien zijn uiterst voorzichtige aanpak. Hij speelt niet met je. Hij wil je oprecht laten zien dat hij echte gevoelens voor je heeft.



Lucky you.

Oh en indewar....als rob geen plaatje erbij heeft, dan zit het wel goed!

Heeft hij dat wel...dan is het niet best.

.

[haha, geintje hoor...maar ik kan het even niet laten, sorry].

[Ik kan namelijk niet tegen rob zijn plaatjes, we zijn hier verdorie geen poeziealbum]
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Haha gek dat iedereen het idee heeft dat het zo is, maar dat ik er zelf aan blijf twijfelen ;)



Ik ben benieuwd hoe het afloopt!



Dank Rob, voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:02:

Haha gek dat iedereen het idee heeft dat het zo is, maar dat ik er zelf aan blijf twijfelen ;)



Ik ben benieuwd hoe het afloopt!



Dank Rob, voor je reactie.

En elle bedankt, en de rest.

haha...sorry, zit een beetje in een melige bui.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat had ik om 10:34 uur al gezegd... bedankt voor jullie lieve reacties! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:02:

Haha gek dat iedereen het idee heeft dat het zo is, maar dat ik er zelf aan blijf twijfelen ;)



Waarom twijfel je dan? Ligt dat aan jezelf? Of doet hij toch iets waardoor jij onwillekeurig TOCH aanvoelt dat hij het niet meent of zo?



Kijk, wij reageren hier op wat jij schrijft. En alles wijst in de richting dat het wel okey zit. Maar wat geeft jou dan het gevoel dat er toch IETS is waar je dat aparte gevoel van krijgt?
Alle reacties Link kopieren
elle5460, je solliciteerd naar HEEEELLLL VEEEEEELLLL plaatjes.



Maar je krijgt ze lekker niet.

Jij niet ha, ha.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 28 oktober 2014 @ 14:10:

elle5460, je solliciteerd naar HEEEELLLL VEEEEEELLLL plaatjes.



Maar je krijgt ze lekker niet.

Jij niet ha, ha.

Een plaatje naar je kanis ja!

haha dom dit..

.

Sorry indewar...we gaan verder.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij het wel meent. Maar ik kom uit een relatie van 8 jaar, dus weet eerlijk gezegd ook niet meer hoe dit nou gaat. Dat hele spel van het ontdekken of je elkaar leuk vindt of niet.



En hij is erg voorzichtig, maar dat komt inderdaad door wat jullie zeggen denk ik:

1. Hij weet niet hoe ik er over denk.

2. We zijn directe collega's.



Ik denk gewoon dat het een goed teken is dat we al 2x wat leuks hebben gedaan samen, maar hij neemt ook geen vervolgstappen. Niet dat ik ze wel neem, dus ik kan het hem wat dat betreft niet kwalijk nemen.



Dus tja, ik weet het gewoon niet, haha. Kwestie van tijd voor ik er achter ben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:12:

Sorry indewar...
Alle reacties Link kopieren
Haha topic vervuiling mag hier hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 28 oktober 2014 @ 14:13:

[...]







haha rob , je hebt hem door!!

geweldig....toen ik het schreef , toen dacht ik al..huh?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 oktober 2014 @ 13:59:

[...]



Oh en indewar....als rob geen plaatje erbij heeft, dan zit het wel goed!

Heeft hij dat wel...dan is het niet best.

.

[haha, geintje hoor...maar ik kan het even niet laten, sorry].

[Ik kan namelijk niet tegen rob zijn plaatjes, we zijn hier verdorie geen poeziealbum]
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:14:

Haha topic vervuiling mag hier hoor! ;)

Nou dat doet rob alleen met zijn plaatjes....

hahaha...lig helemaal in een deuk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Indewar01,



Jullie vinden elkaar leuk. Draaien om elkaar heen. Maar allebei durven jullie geen volgend stapje te zetten. Bang op te verliezen wat jullie nu hebben.

Dit zou een mooi script voor een liefdesfilm kunnen zijn.



Hij geeft heel subtiel aan je leuk te vinden. En wacht, volgens mij, op een soort van bevestiging van jou. Maar die (durf) je niet te geven. Hij weet dus niet of jij hem wel leuk (genoeg) blijkt te vinden voor een echte relatie. En dus durft hij ook niet een volgende stap te zetten. Bang om alles te verliezen.



Als jullie beide zo om elkaar blijven draaien en allebei niets doen kan het zo nog wel een tijdje doorgaan. Om vervolgens uiteindelijk in een soort van broer/zuster verhouding te eindigen.

En dan bloed het dood. Leuk geprobeerd maar niet gelukt.



Vraag nu eens eerlijk aan jezelf of je met hem wel- of niet een echte relatie zou willen. Als dat ja is geef hem dan een soort van hintje of bevestiging dat je hem WEL leuk vind. Pas dan kan er een volgend stapje gemaakt worden.



Anders blijven jullie allebei voor de deur staan en niemand durft de eerste stap naar binnen te maken......
Alle reacties Link kopieren
Is twee keer samen op stap in een week tijd dan niet voldoende hint dat ik hem wel zie zitten? Anders was ik gisteren ook niet mee gegaan natuurlijk... Of hebben mannen een duidelijker hint nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:25:

Is twee keer samen op stap in een week tijd dan niet voldoende hint dat ik hem wel zie zitten? Anders was ik gisteren ook niet mee gegaan natuurlijk... Of hebben mannen een duidelijker hint nodig?Sommige mannen wel.
Alle reacties Link kopieren
Haha ok. Ik ga donderdag mijn best doen... ;)
Alle reacties Link kopieren
Succes.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven