Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:25:

Of hebben mannen een duidelijker hint nodig?aanraken is wel lekker duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zal het proberen. Probleem is alleen dat we een kantoorbaan hebben, dus er moet een situatie komen waarbij dat kan, maar ik ga echt mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 28 oktober 2014 @ 14:27:

[...]



Sommige mannen wel.Nu maar hopen dat hij bij ''sommige'' hoort....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ok, het gaat toch niet goed. We raakten net aan de praat via de app, ik maak een grapje waaruit duidelijk blijkt dat ik hem leuk vind, en nu hoor ik niks meer! :(



Wel duidelijk. Dan houdt het hierbij op.
Alle reacties Link kopieren
(Stiekem toch een beetje teleurgesteld!)
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet hij even nadenken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 18:14:

Ok, het gaat toch niet goed. We raakten net aan de praat via de app, ik maak een grapje waaruit duidelijk blijkt dat ik hem leuk vind, en nu hoor ik niks meer! :(



Wel duidelijk. Dan houdt het hierbij op.Nou zeg, niet zo snel de moed opgeven. Geef hem even de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hij is de hele tijd online, dus dan denk ik: waarom reageer je niet.



Ik denk dat ik het toch niet bij het juiste eind had.
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 28 oktober 2014 @ 14:25:

Is twee keer samen op stap in een week tijd dan niet voldoende hint dat ik hem wel zie zitten?



Voor jou toch ook niet (andersom dan)!

Hij zit vast net zo te piekeren als jij. Dat ie nog niet heeft gereageerd op je berichtje is vast omdat hij niet te gretig wil lijken of omdat hij niet weet hoe serieus hij je berichtje moet nemen (omdat je het 'grappig' bracht twijfelt hij misschien of het ook echt een grapje is). Hij is gewoon ook bang om op z'n bek te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Haha of hij denkt: shit, ik heb haar volledig de verkeerde signalen afgegeven.
Wat heb je hem eigenlijk gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Je weet het natuurlijk nooit, maar ik zie het nog steeds positief voor jullie in. Misschien is ie wel heel erg z'n best aan het doen op een leuk berichtje omdat jij ook zo grappig uit de hoek kwam!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik niet typen hier i.v.m. herkenbaarheid. Maar neem van mij aan dat het zeker duidelijk is geworden dat ik interesse heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk echt dat hij denkt: ik vind haar leuk als gewone vriendin, ik heb haar volledig de verkeerde signalen afgegeven. Normaal reageert 'ie namelijk altijd snel. Nu al een uur niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet fijn dat ik een ex op het werk heb zitten. Blij dat ie weer drie verdiepingen hoger zit. Ik doe het nooit weer.



Maar het kan ook goed gaan!
Misschien moet je er een grapje achteraan sturen..

Iets als: 'Heb ik je nu weggejaagd?' met een knipoog erachter.
Alle reacties Link kopieren
Ben bang dat ik het daarmee alleen maar erger maak!
Alle reacties Link kopieren
Och wat rot voor je.

Heb meegelezen en dacht eerlijk gezegd ook dat het een kwestie van tijd zou zijn.

Maar goed, nog niet heel erg doemdenken. Hij zal niet helemaal niet meer reageren lijkt mij. Maakt het alleen maar lastiger en negeren is ook niet volwassen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er van dat ik het niet kan relativeren. Dat ik niet kan denken: als 'ie niks wil, dan kan het nu maar beter duidelijk zijn.



Nee, ik denk alleen maar: shit shit shit shit... (en kan wel janken!)
Alle reacties Link kopieren
Niet meer dan logisch. Hij heeft nog geen antwoord gegeven dus ergens zit je nog tussen hoop en vrees.

Plus het is net een uur geleden. Ik vraag het je over een week nog eens.
Alle reacties Link kopieren
Haha graag... dank je!
Alle reacties Link kopieren
To, ik vind het heel stoer van je dat je initiatief hebt genomen! Wat ook kan (dat heb ik eens meegemaakt) dat het zo lang duurt omdat hij zich bezint op een goed/mooi/gevat antwoord. Dat hij de tijd neemt om (volgens hem) de juiste reactie te sturen. Ik hoop echt voor je dat het zoiets is
Of dat ie ergens op een forum zit te broeden op een gevat antwoord ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar initiatief genomen door de reacties hier, en nu het een beetje begint te landen, ben ik er eerlijk gezegd ook alleen maar blij om. Ik denk nml. dat hij volwassen genoeg is om het aan te geven als het niet wederzijds is. Dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik verder!



En optie 2 is inderdaad dat ie ergens op een forum zit te broeden en dat kan ik hem dan ook niet kwalijk nemen! ;)
Ik hoop dat je snel iets van hem hoort. Dit is ook zo awkward in between... Maar zeker goed dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven