Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit mee uitgevraagd door een vrouw (en dan als ik-vind-je-leuk date). Hoewel ik hetero ben heb ik uiteraard een mening over wat ik aantrekkelijke vrouwen vind. Deze vrouw viel mijlenver buiten deze categorie .

Maar desondanks was ik zeer vereerd en heb geen moment denigrerend over haar gedacht. Integendeel, ik vond haar stoer.



En dan denk ik dat het bij jullie niet eens zo uiterst is. Dus voel je aub niet naar.



Wel een les voor de volgende keer: dit soort dingen noooooooit via WhatsApp
Alle reacties Link kopieren
Haha nee.. en dat had ik ook kunnen weten gezien de reacties hier! Eerst aanraken!!! ;)



Maar ja, het gesprek kwam er zo op en ik dacht: niet geprobeerd is altijd mis... Volgende keer iets beter nadenken!
Wat jammer TO. Ben wel echt benieuwd wat je dan hebt gestuurd? Mogelijk net iets te direct en dan schrikt dat af.

Maar goed, je kansen zijn nog niet verkeken toch, wie weet denkt hij even na. Mannen zijn soms niet bezig met of ze iemand echt leuk vinden en met diegene door willen. Ze flirten, omdat het zo voelt en hun interesse is gewekt. Nu je dus duidelijk hebt gemaakt dat je hem leuk vindt moet hij ineens daarover na denken. Is dat wat hij wil? Maakt het wat serieus ineens.



Maar het zegt nog helemaal niks dat hij nog niet heeft gereageerd. Hij komt heus met iets, jullie zijn collega's
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan het echt niet hier neer zetten ivm herkenbaarheid, maar het was misschien iets te direct. Ik dacht zelf dat het door het grapje wel mee viel, maar blijkbaar heb ik hem toch afgeschrikt haha.
Alle reacties Link kopieren
Laat je het nog weten als hij reageert? Ik hoop het voor je
Alle reacties Link kopieren
Ja, doe ik!



Dank voor jullie medeleven!
he wat een domper, maar als hij niet reageerd dan weet je ook meteen wat je aan hem hebt toch? Als iemand totaal niet meer reageerd zou ik dat meteen gebruiken als afknapper, zo zet je jezelf er ook weer makkelijker overheen.



Maar ik hoop toch stiekem dat hij nog gaat reageren



anders is het gewoon een lul
Alle reacties Link kopieren
Haha nee het is geen lul. Ik stelde hem ook geen vraag, het was meer een opmerking. Ben benieuwd of hij me nu gaat ontwijken of dat hij normaal doet. Ik zie het wel... Kan de tijd helaas niet meer terug draaien en er zijn ergere dingen op de wereld! ;)
Alle reacties Link kopieren
Blijft bizar, ik heb echt het idee dat als whatsapp in beeld komt er iets mis moet gaan..

Hier maar weer bevestigd..



Wat ik dan vaak heb: als ik anderen inlicht over een mogelijke loverT, dan gaat het opeens bergafwaarts/ hoor ik ineens niks meer of zo. Alsof je het over jezelf afroept.



Maar TO: nee, ik weet wel vrij zeker dat hij geen vriendschap bedoelde. Ik denk dat ie net zo onzeker is als jij, zeker omdat jullie collega's zijn! Dus geef hem wat meer tijd om te reageren, hij weet waarschijnlijk niet hoe hierop te reageren. Geen conclusies trekken nu!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hij is er niet meer op teruggekomen, maar sprak me wel aan via het chatsysteem van werk. Waarin hij dan wel grapjes maakt als: 'ja maar indewar01, je bent ook onweerstaanbaar' en toen ik vroeg of hij mee ging borrelen vrijdag met de afdeling: 'met X en Y? ga jij dan ook... anders dan hoeft het voor mij niet echt :p'.



Dus... uiteindelijk geen man over boord denk ik. Ik denk dat ik het nog maar even moet aankijken!
Ah, als hij dat soort opmerkingen blijft maken, dan lijkt het me niet dat hij heel erg geschrokken is van je app
Alle reacties Link kopieren
Hoe staan de zaken nu?
Alle reacties Link kopieren
SMILEY
Alle reacties Link kopieren
Hij kan morgen maar heel kort mee borrelen maar nodigde me wel voor de grap mee uit naar de familieborrel waar hij heen moet. Ach ja, ik neem het maar niet meer te serieus allemaal en zie wel waar het eindigt. Vandaag verder bijna geen contact, maar het is ook enorm druk nu.
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr. Lekker duidelijk. Maar niet heus.

Ik vind het niet netjes om jouw opmerking totaal te negeren.



Maar ik zat diezelfe avond te denken (en door de update kon ik het niet meer zeggen): mocht hij inderdaad interesse hebben en het rustig aan willen doen, the old fashion way, dan lijkt het me niet fijn om zo plotseling plompverloren via de app te lezen dat zij je leuk vindt. Je bent niet bij elkaar, je kan er fysiek niet op inspelen etc. Het haalt de magie weg als je begrijpt wat ik bedoel.



Succes, wie weet wat er komen gaat.
Alle reacties Link kopieren
"Grapjes" over familieborrels, nou dat zijn ook aanwijzingen hoor!! Hij heeft totaal geen bezwaren om je te zien met collega's, vrienden, familie zelfs erbij. Verder woorden als "onweerstaanbaar" en dat zo'n borrel met collega's niks aan is zonder jou.. allemaal goed teken! Hij meent het echt met je, wedden?!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom jij je druk maakt over een app terwijl jij zegt dat hij geen app'er is.

Let liever op alle andere signalen, dat jij mee mag naar zijn familie is niet mis te verstaan lijkt mij.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ik moet Highlander en Suzy volledig gelijk geven, hij doet wel luchtigjes, maar als je meemag naar de familieborrel, zonder dat jullie al uitgesproken 'een koppeltje vormen', dan ja... Dan vind ie je echt meer dan een scharrel!



En ja, nu hij al duidelijk heeft hoe jij er in staat en je geeft bij de borrel morgenavond duidelijk aan dat je wel meewil naar de familieborrel.... Doe me een lol en ga hem WEL aanraken bij de bedrijfsborrel he??????
Alle reacties Link kopieren
Dat over de familieborrel was wel een grapje hoor!



Ik was aan het einde van de dag over de zeik en toen kwam ie wel naar me toe, ging dicht naast me zitten aan mijn bureau. Probeerde me een beetje te kalmeren. Legde daarna nog zijn hand op mijn schouder. En moest toen weg ivm een etentje.



Ik zal hem morgen tijdens de bedrijfsborrel wel aanraken! ;)



Ik was over de zeik door een hele vervelende collega en vertelde dat aan hem en een andere collega als in: ik heb altijd gezeik met M, mijn favoriete collega (sarcastisch dus). Waarop de andere collega zei: ik dacht dat X (de leuke collega dus) je favoriete collega is?! Waarop ik zei: nee eerst M en daarna X... Dat snappen jullie ook wel! Waarop hij grappend zei: jezus, doe ik zo mijn best!



Ben benieuwd morgen! ;)
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo vaak een 'grapje' gemaakt om haar reactie te peilen.

Aai hem morgen nu eindelijk eens over zijn rug, de man doet zo zijn best.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Haha ok, dus mannen doen dat om de reactie te peilen? Om te kijken of ze er op in gaat of niet?



Ik ga het morgen proberen!
Alle reacties Link kopieren
Om te kijken of jij hem net zo speciaal vind als hij jou vind.

Dat hij dicht bij jou zit, jou aanraakt, zegt dat iets leuker is met dan zonder jou is allemaal jou laten merken dat jij speciaal voor hem bent.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ja het enige is alleen dat ik me continu afvraag: waarom maakt hij dan niet de volgende move?



Maar dat is misschien ook zijn onzekerheid over of ik hem wel leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hij geen volgende move maakt is omdat hij jouw move afwacht.

Het is heel simpel; hij raakt jou aan, pas als jij hem raakt kan hij verder.

It takes two to tango.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven