Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Indewar, je bent wel verdacht stil.

Je bent toch niet stiekem bij hem ingetrokken he?



Heb je hem al opgebiecht dat er hier een heel topic over jullie loopt?

Of doe je dat later wel een keer? (Of niet, natuurlijk).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 11 december 2014 @ 18:02:

Hettie: ik dacht: laat ik mijn patroon eens doorbreken door ruim voor sluitingstijd naar de supermarkt te gaan.

2e keer vandaag dat ik daar kom en nu eens niet vlak voor sluiting.

Kom ik terug, lees ik je bericht pas. Ja, pb is dus gelukt!



Ik had vanmiddag namelijk zelf een bericht in de bus dat ik morgen bij die super (TNT) iets kon afhalen,

wat vandaag precies bezorgd werd toen ik onder de douche stond. Uit Frankrijk nog wel.

Ik was nog even verheugd dat het een cadeautje was, dus ik daarheen.

Toen zag ik dus die boekjes liggen, en had er lol in.

Bedacht me later dat het geen cadeautje, maar iets anders zal zijn: ik ben daar geflitst vd zomer.

10 km te hard, 35 euro en nooit betaald. Ik ontkom er niet aan, vrees ik.



Straks zoeken de kassieres er iets achter, hahaha,

ik kom opeens opvallend vaak namelijk.

(laatst stond ik daar te blozen met een ouwe Vlam aan de kassa en dat vonden ze nogal vermakelijk).

Nu durven ze me er zelfs mee te plagen.

Maar jij weet dat ik echt niet daarom voor de 3e keer vandaag langs ga, he).



Update: tis gelukt.

Heb jij iig iets grappigs in de bus.



Ah wat leuk, veel dank! Laat even weten naar welke rekening ik het geld moet overmaken, ok?



Ah, jij dus ook vrijgezel. Ik dacht op de een of andere manier dat je gesettled was, maar niet dus. Dus wie weet kan je hier binnenkort ook meeschrijven als zijnde "indewar" ;)
Alle reacties Link kopieren
Het logeren was heel fijn! Hij vond me met wilde haren de volgende ochtend ook mooi! En hij zegt me elke dag dat hij me lief vindt!



Dit weekend meteen een heel weekend logeren hihi.



Ik ga het hem ooit wel vertellen maar nu (nog) niet haha. Ik denk dat hij heel hard moet lachen als hij dit leest.
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 11 december 2014 @ 19:14:

[...]





Ah wat leuk, veel dank! Laat even weten naar welke rekening ik het geld moet overmaken, ok?



Ah, jij dus ook vrijgezel. Ik dacht op de een of andere manier dat je gesettled was, maar niet dus. Dus wie weet kan je hier binnenkort ook meeschrijven als zijnde "indewar" ;)



Ben jij nou mal?

Het is een klein cadeautje. Voor de donkere dagen voor kerst.

Om de tijd door te komen tot hij er weer is.



Mijn tijd komt wel weer,

Die tijd heb ik ff voor mezelf nodig.

Wie weet eerder, lente en zomer zijn ook fijn.

De winter is voor mij vaak een tijd van bezinning.

Hergroeperen of zo.

De winter speelt zich grotendeels binnenshuis af.

Lente en zomer zijn mijn favoriete seizoenen, dan ben ik uitbundig de hort op!

En dat is allemaal goed, die seizoenen, het introverte en extraverte, ik ken het allebei.

Net als de natuur: energie vergaren in de wintermaanden om tot bloei te komen in lente en zomer.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 11 december 2014 @ 20:32:

Het logeren was heel fijn! Hij vond me met wilde haren de volgende ochtend ook mooi! En hij zegt me elke dag dat hij me lief vindt!



Dit weekend meteen een heel weekend logeren hihi.



Ik ga het hem ooit wel vertellen maar nu (nog) niet haha. Ik denk dat hij heel hard moet lachen als hij dit leest.



Bewaar dat maar tot jullie trouwdag.

Dan uitprinten.

Wie het laatst lacht..



Voorlopig gewoon lekker genieten van elkaar en van de prille liefde.

En alles wat daarbij komt kijken.

Wij genieten vanaf de zijlijn een stukje mee.



Bijna weekend
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Oh wat grappig Suzy, mijn meeste relaties begonnen juist in de winter en niet in de zomer..! Grappig he? Misschien ben ik in de winter onbewust op zoek naar warmte en geborgenheid.

Ik ben erg benieuwd naar het boekje trouwens, echt zo leuk dat je hem hebt gekocht. Laten we hopen dat het helpt
Alle reacties Link kopieren
Hettie: tegen het einde van het jaar ga ik altijd lopen bezinnen.

Kijken wat afgelopen jaar gebracht heeft en wat ik komend jaar zou wensen of veranderen.

De goede voornemens bedenken en kijken of ik die van vorig jaar heb uitgevoerd.



De lente/zomer is voor de zon en wind op mijn huid voelen, naar buiten willen, de natuur en de mensen die allemaal naar buiten komen. Ik houd van het felle licht, de energie maar ook loomheid die dat kan geven (als het te warm wordt wil ik liefst aan of in het water zijn).

De winter kan knus en warm zijn, maar wel veel binnen. Dikke lagen kleding, verwarmingswarmte, warm bad, warme kost

.

Dan moet ik mijn spaanse ritme en levenswijze aanpassen op de wintertijd, anders zijn de dagen te kort.

Als het om 4 uur donker wordt, lijkt de dag voor mijn gevoel alweer voorbij, maar dat is natuurlijk niet zo.



Ik heb ook in de winter gescharreld, nu ik erover nadenk, door de sneeuw en al, maar liefst ben ik zelf al warmbloedig, zoals in de zomer. Het kan verleidelijker lijken in de winter om je koude handen te warmen aan de kachel van een warm lijf, pffff, zeker als ik zo naar buiten kijk, haha.

Maar in de lente heb ik geen koude handen meer en ligt die zomer nog voor me om op te verheugen. Dat is mijn favoriete seizoen.



Ik ga straks zelf denk ik ff vrijdagavondborrelen in de buurt van Indewar.

Als ik zin heb om dit weer te trotseren althans, ik weet het nog niet. Koud station, je haar nat, de wind die je daar nog harder tussen die hoge gebouwen omver blaast..

Misschien blijf ik wat dichter bij huis. Maar ik ga sowieso naar buiten!



Fijn weekend allemaal!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
En, wat is het uiteindelijk geworden? Hier geen storm trouwens, er staat wel wat wind maar dat mag geen naam hebben. En ja, de lente is ook mijn favoriete seizoen. Zeker als er net iets is opgebloeid in de liefde en je er samen van kunt genieten. Ik vind het in de zomer vaak te warm, maar geniet wel van de zon en het zonder jas naar buiten kunnen enzo.



En zie, het is alweer vrijdag. Ik kijk zo uit naar het moment dat ik hem weer zie. Maar stiekem geniet ik ook van het gevoel dat ik nu heb. Ik denk veel aan hem en ons en aan wat er misschien zou kunnen gaan gebeuren en het is heerlijk om daarover te fantaseren. Hij heeft niets van zich laten horen, maar dat vind ik niet meer dan normaal. Voel me daar niet onzeker door. En misschien wordt het iets, misschien wordt het ook niets, maar het fijne gevoel wat ik nu heb neemt niemand me meer af!
Alle reacties Link kopieren
Indewar: hoe gaat het met jullie?

Heel weekend samen?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hettie: klinkt alsof je er relaxter in staat.

Misschien doet deze pauze je goed.

Het laat je beseffen dat je ook nog zonder hem of zijn aandacht kan.

Grappige is dat die aandacht niet nodig is om positief te blijven: je kan je eigen humeur dus best sturen, als je dat niet afhankelijk maakt van hem en of hij reageert.

Als hij jou leuk vindt, is dat niet zomaar weg ook al is hij op afstand en met zijn eigen familie en indrukken in de weer.



Ben gisteren in de buurt gebleven, ik was vrij laat met koken en toen was het wel weer beter weer, maar de moeite niet meer, met OV reizen, zo'n gedoe.

Ik was gisteren sowieso laat met alles, haha. Daar ga ik maar eens wat verandering in aanbrengen. Er ligt hier nog wat werk to do.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Indewar: ik zag dat het dit weekend was dat het voor het eerst een heel weekend samen is.

Ik wens jullie een superweekend!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Het was (is nog steeds) ons eerste weekend samen inderdaad. Echt super fijn en leuk en gezellig en fantastisch! Ik zie hem komende week nog op dinsdag en vrijdag (blijf dan slapen) en dan gaat 'ie weg.



Ik heb trouwens vrijdagavond ook nog staan borrelen, waarschijnlijk op de plek waar jij heen had willen gaan haha.
Alle reacties Link kopieren
Ow, shiiiit, had ik toch moeten gaan!!

die anderen zijn wel gegaan nog..

maar ja, ik had ff iets anders aan mijn kop,

wou ff dichtbij huis (en mezelf) blijven vrijdag

en dat heeft me erg goed gedaan.

Wie weet nxt friday, of wordt het dan vroeg naar bed voor jullie?

Tussen zo weinig oudere jongeren val ik al snel op.



heerlijk om te horen dat het zo leuk is samen, meid!

Jammer dat ie al zo snel op vakantie gaat,

maar dat is goed voor het verlangen, haha

dat moet nu en dan ook gevoed blijven
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Haha vrijdag vroeg naar bed inderdaad! ;) Dan kan het nog even, drie weken daarna niet meer. Ik vind het zo schattig dat hij direct vanuit Schiphol mijn kant op komt.



Goed dat je af en toe ook voor jezelf kiest! Dat is belangrijker dan een borrel.
Alle reacties Link kopieren
Leuk indewar, het klinkt erg goed! Ik hoop dat het voor mij ook zo perfect uit gaat pakken Wel balen dat je hem 3 weken niet ziet, maar het scheelt denk ik al wel dat je weet dat het goed zit, of niet? Jullie zullen elkaar ongetwijfeld bellen, mailen, etc..

Ik heb een beetje het probleem bij mijn vlam dat ik niet weet waar ik op wacht Natuurlijk werk ik gewoon, ga ik naar de salsales, spreek ik af met vrienden etc.. Maar ik zal toch wel erg blij zijn als het 20 januari is. Al zal ik dan waarschijnlijk nog steeds geen duidelijkheid krijgen. Een paar weken geleden wilde ik weten waar ik aan toe was en nam ik me voor hem uit te nodigen voor een drankje. Als hij nee zou zeggen was dat een duidelijk teken en wist ik waar ik aan toe was. Maar goed, hij was me dus voor en nodigde mij uit. Je zou zeggen dat dat duidelijk genoeg is, maar dat is het dus niet. Er is nog genoeg om over te twijfelen. Zolang er niet gezoend is is er niets duidelijk en zelfs daarna nog niet. Dus ik zal nog even met die onzekere gevoelens rondlopen vrees ik.



Suzy, je boekje is aangekomen, thanks! Leuk om mijn spaans weer wat bij te spijkeren, al zijn het wel echt zinnetjes waar je rode oortjes van krijgt, poeh!
Alle reacties Link kopieren
Hee ladies, allemaal goede berichten hier.

Hettie: probeer jezelf toch te vermannen en vraag je af wanneer je wel genoeg zekerheid hebt. Als je een ring aan je vinger hebt? Of ook dan nog niet?



Ik heb mijn wonden gelikt en ben het internet opgegaan. Ik had een paar goede foto's, heb een steengoed en duidelijk profiel gemaakt en het werkt: ik krijg aandacht van de mannen. En eerlijk gezegd helpt dat wel.



Strakjes na mijn werk al een eerste date met een man (gewoon een borreltje drinken).
Alle reacties Link kopieren
Leuk Hiltje, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Hij heeft niet meer gebeld dus? Goed dat je zinnen even verzet. Veel plezier zometeen!



En nee, je hebt inderdaad nooit zekerheid, over niets trouwens. Ik vind die onzekerheid aan de ene kant heerlijk omdat het nog alle kanten op kan gaan. Want stel dat het niets wordt dan is de onzekerheid weg, maar daarmee ook direct alle spanning, het gedagdroom en het gefantaseer. Het is heel dubbel eigenlijk.



En toch mag hij van mij morgen terug komen
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij heeft niet meer gebeld. En ik heb zelfs vorige week nog zelf een kort mailtje gestuurd. Gewoon omdat ik die 1% kans dat het een misverstand was, niet wilde lopen. Kort mailtje, hoe het met hem ging en of we nog gingen daten. Geeeen reactie.



En sindsdien is mijn liefdesverdriet (of wat het ook was) helemaal over. Wat een onbeschofte lul. Ik heb sterk het vermoeden dat hij getrouwd is of een vriendin heeft en dat het feit dat ik hem belde hem te heet onder de voeten werd.



Het enige waar ik nog van baal is dat hij mijn romantische jeugdherinnering om zeep heeft geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Hiltje. Inderdaad niet erg aardig van hem om helemaal niet meer te reageren. Waarschijnlijk kom je nooit te weten of hij al dan niet gebonden was, misschien is het ook niet zo belangrijk. Jij gaat gewoon lekker daten en komt zeker iemand tegen waarbij het wel meteen klopt! Ik ken veel mensen die supergelukkig zijn met hun internetliefde.



Was het leuk vanavond?
Wat een onbeschofte idioot Hiltje. Zo jammer dat hij niet gewoon even kan reageren. Desnoods om fatsoenlijk te laten weten dat hij verdere contact niet ziet zitten. Maar je antwoord heb je al.

Was de date van vanavond wat.



Hettie voor jou inderdaad erg spannend. Mooi zoals je zegt "ik weet niet waar ik op wacht". Nog iets van hem gehoord sinds zijn vertrek? Of is hij helemaal nog niet zo lang weg?
Alle reacties Link kopieren
Hij is nu net een week weg en we hebben elkaar 1,5 week geleden voor het laatst gezien. Maar toen we vorige week aan het chatten waren had ik niet het idee dat we elkaar tussendoor nog gaan spreken. Het was meer zo van: nou, dan zien we elkaar eind januari weer! Ook van mijn kant hoor, terwijl ik het best leuk zou vinden om hem tussendoor nog een berichtje te sturen. Maar zoals ik al zei: ik weet helemaal niet of hij daar op zit te wachten, dus laat ik het maar zo. Hij heeft nu ook gewoon zijn eigen ding, in zijn eigen wereld. Kan me goed voorstellen dat hij helemaal niet met "onze" stad of met potentiële partners bezig is Voor mij is het anders, want ik ben thuis gebleven. Ik zal dan ook blij zijn als ik zelf ook even een weekje weg ben, dan denk ik ook vast wat minder aan hem.



Wittelelie, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn date was leuk. Aardige vent. Hij vroeg gelijk aan het einde of ik ook een tweede date wilde en dat wil ik wel. Wel even rustig aan, wat hem betreft zou het gelijk donderdag kunnen, maar ik wil er minstens even een week tussen zitten. Heb ook nog een andere date en wil niet te hard van stapel lopen, want het was nou ook weer niet liefde op het eerste gezicht. Maar wil hem graag verder leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 15 december 2014 @ 07:11:

Haha vrijdag vroeg naar bed inderdaad! ;) Dan kan het nog even, drie weken daarna niet meer. Ik vind het zo schattig dat hij direct vanuit Schiphol mijn kant op komt.



Goed dat je af en toe ook voor jezelf kiest! Dat is belangrijker dan een borrel.



Wie weet kunnen we ff samen borrelen, als hij op vakantie is, Indewar,

dan sleep ik je er wel doorheen

met wat gezelligheid,

ik kan irl ook kletsen hoor,

als niemand mij de mond snoert
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 15 december 2014 @ 16:27:

Leuk indewar, het klinkt erg goed! Ik hoop dat het voor mij ook zo perfect uit gaat pakken Wel balen dat je hem 3 weken niet ziet, maar het scheelt denk ik al wel dat je weet dat het goed zit, of niet? Jullie zullen elkaar ongetwijfeld bellen, mailen, etc..

Ik heb een beetje het probleem bij mijn vlam dat ik niet weet waar ik op wacht Natuurlijk werk ik gewoon, ga ik naar de salsales, spreek ik af met vrienden etc.. Maar ik zal toch wel erg blij zijn als het 20 januari is. Al zal ik dan waarschijnlijk nog steeds geen duidelijkheid krijgen. Een paar weken geleden wilde ik weten waar ik aan toe was en nam ik me voor hem uit te nodigen voor een drankje. Als hij nee zou zeggen was dat een duidelijk teken en wist ik waar ik aan toe was. Maar goed, hij was me dus voor en nodigde mij uit. Je zou zeggen dat dat duidelijk genoeg is, maar dat is het dus niet. Er is nog genoeg om over te twijfelen. Zolang er niet gezoend is is er niets duidelijk en zelfs daarna nog niet. Dus ik zal nog even met die onzekere gevoelens rondlopen vrees ik.





Suzy, je boekje is aangekomen, thanks! Leuk om mijn spaans weer wat bij te spijkeren, al zijn het wel echt zinnetjes waar je rode oortjes van krijgt, poeh! Hettie: je weet nooit waar het leven je brengt! Ook na die zoen niet!

Je zal je moeten overgeven aan het lot, dat mensen samenbrengt, en dat is moeilijk in deze tijden van denken dat alles maakbaar is



Het enige is dat je deuren openhoudt voor kansen en die ook aannemen, ook als het nergens toe leidt.

Het hoeft niet snel, om toch een kans te kunnen zijn.

Leer elkaar maar kennen, liefst zonder jezelf gek te maken.

Die duidelijkheid is uitzonderlijk, maar komt tzt wel, net als bij Indewar.

En zo niet, dan is dat ook weer duidelijk.



Oh ja, rode oortjes, van dat boekje?

Misschien heb ik een slechte invloed,

maar zonder rode oortjes

is het de helft zo leuk niet

en kabbelt het misschien

een tijdje voort,

en weet je nog niks.



Als hij terug is

de spaanse peper erin gooien

en al die woordjes

die zo lekker zijn

als hij ze terugzegt

tegen jou



(ik geloof dat ik iemands stijl aan het overnemen ben,

werkt aanstekelijk denk ik )
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Hiltje date naar idd zonder verwachtingen. Dan zie je wel waar her schip strand. Geniet er lekker van.



Hettie, ik moet eerlijk zeggen, ik bewonder je voor je geduld. Meen ik oprecht. Zolang in onzekerheid en om elkaar heen draaien eigenlijk. Ik ben gauw geneigd om mezelf in bescherming te nemen en zet er snel een punt achter. Het is dat ik door de positieve en goed genuanceerde berichten van Suzy denk, "heb geduld en geef dingen in het leven een kans".



Met mij gaat goed! Ik heb lekker wat dingen van me afgeschreven in een dagboek. Dat hielp echt om de realiteit onder ogen te zien. Lekker vaag he zo? Haha. Als je dit te vaag vind pb ik wel een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven