Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Mijn date van maandag is blijkbaar erg gecharmeerd van me. Hij heeft me uit eten gevraagd en vandaag zag ik dat hij zijn account op de datingsite heeft opgeheven. Toen ik daar op de app een opmerking over maakte zei hij, dat als hij date, hij dat exclusief doet. En dat ik dus gelijk wist dat ik de enige was. Ik zei dat ik me zeer vereerd voelde, waarop hij antwoordde: dat verdien je toch!

En later, dat hij twee opties had voor het etentje. Een heel goed restaurant, maar dat was in zijn woonplaats en anders iets in mijn woonplaats en of ik voorkeur had. Ik heb aangegeven wel de trein naar hem toe te pakken.



Ik moet eerlijk zeggen dat dat me wel iets doet en mijn gevoel versterkt. Maar, ik ken hem nog nauwelijks en houd mezelf echt voor dat ik hem eerst beter wil leren kennen. En ik kan/wil hem andersom nog geen exclusiviteit in daten beloven. Niet na 1 kennismaking.



Maar leuk is het wel...en eigenlijk kan ik dat wel even gebruiken naar mijn vorige debacle.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo dom! :( Ik heb mijn eigen onzekerheid laten zien aan hem. We hadden gisteren een borrel van werk die tot heel laat duurde. Op gegeven moment zei hij tegen een collega die van ons weet: indewar en ik zijn alleen vrienden.



Waarop ik later vroeg op de app waarom hij dat zei tegen iemand die weet van ons. Hij zei: omdat ik dacht dat het een geheim moest blijven. Waarop ik zei (stom stom stom, na 15 bier kan ik ook niet meer nadenken): maar je zei het wel... wat betekent dat ik jou leuker vindt dan jij mij... :(



Zijn batterij ging daarna leeg en heb alleen nog gehad (via sms en niet via Whatsapp) dat hij thuis was.



En straks zie ik hem weer op werk. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan.



Over beginnen (en het groter maken dan het is) of laten gaan?
Als die collega het dan toch al weet... kan ie toch ook zeggen dat het goed gaat?



Doe gewoon doen zoals je altijd doet. Niet over beginnen. Zeker na 15 biertjes komen er wel eens teksten naar boven die je liever niet had willen zeggen :-)



Het verbaasd me dat je nog een onzekerheid voelt, is volgens mij niet nodig zet hem op vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Had ik het maar gezegd. Maar nee via Whatsapp. Staat zwart op wit. En nee, het is ook nergens voor nodig. Vandaar dat ik zo ontzettend baal van mezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 07:58:

Ik ben zo dom! :( Ik heb mijn eigen onzekerheid laten zien aan hem. We hadden gisteren een borrel van werk die tot heel laat duurde. Op gegeven moment zei hij tegen een collega die van ons weet: indewar en ik zijn alleen vrienden.



Waarop ik later vroeg op de app waarom hij dat zei tegen iemand die weet van ons. Hij zei: omdat ik dacht dat het een geheim moest blijven. Waarop ik zei (stom stom stom, na 15 bier kan ik ook niet meer nadenken): maar je zei het wel... wat betekent dat ik jou leuker vindt dan jij mij... :(



Zijn batterij ging daarna leeg en heb alleen nog gehad (via sms en niet via Whatsapp) dat hij thuis was.



En straks zie ik hem weer op werk. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan.



Over beginnen (en het groter maken dan het is) of laten gaan?



Alsnog zsm rechtzetten, Indewar.

dat je eigen onzekerheid opspeelde na die biertjes, je niet meer helder kon denken, je het niet meende, en hem groot gelijk geven dat ie zijn verhaal op het werk consequent en principieel consistent houdt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Het is niet de 1e keer dat jij collega's ertussen laat komen en hem niet gelooft en niet wil of kan geloven dat wat er tussen jullie IS die basis is en niet wat hij tegen een collega of wie dan ook vertelt.



Jij gelooft hem weer niet en jullie relatie ook niet.

Kan me voorstellen als hij hier pissig van wordt en jouw onzekerheid en angst eerder gelooft dan wat er wel is en hoe fijn het tussen jullie gaat.

Hoeveel bewijzen heb jij nodig dat er een goede relatie gaande is tussen jullie?

En waarom weet die collega het wel?

Jullie hadden een afspraak en hij houdt zich daaraan, of die collega het nu weet of niet.

HIJ vertrouwt daarop, en handelt daarnaar.



Ga eens in jezelf geloven, Indewar en dat hij echt verliefd op jou is en het beste voor jullie allebei voor heeft.

Het wordt tijd dat jij eens echt voor hem kiest, achter hem gaat staan, hem gelooft, vertrouwt, loyaliteit aan hem geeft ipv aan collega's of anderen.

Hij klinkt als een heel integer persoon met principes, wees daar blij om en trots op, want dat maakt hem juist betrouwbaar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hij stuurde: even voor de goede orde, ik vind jou leuker dan jij mij! Je bent lief!
Ahhh wat lief! Don't worry be happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 10:14:

Hij stuurde: even voor de goede orde, ik vind jou leuker dan jij mij! Je bent lief!



En wat heb jij teruggestuurd?

"Dank je, maar niet waar! Jij bent het helemaal voor mij, ik ben net zo gek op jou!"

oid?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je zo'n berichtje krijgt Indewar.

En ik ben het eens met Suzy: vertrouw nou eens op die man, vertrouw nou eens in jezelf en vertrouw in de liefde.
Alle reacties Link kopieren
Wel iets in die strekking ja! ;)
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 07:58:

Ik ben zo dom! :( Ik heb mijn eigen onzekerheid laten zien aan hem. We hadden gisteren een borrel van werk die tot heel laat duurde. Op gegeven moment zei hij tegen een collega die van ons weet: indewar en ik zijn alleen vrienden.



Waarop ik later vroeg op de app waarom hij dat zei tegen iemand die weet van ons. Hij zei: omdat ik dacht dat het een geheim moest blijven. Waarop ik zei (stom stom stom, na 15 bier kan ik ook niet meer nadenken): maar je zei het wel... wat betekent dat ik jou leuker vindt dan jij mij... :(



Zijn batterij ging daarna leeg en heb alleen nog gehad (via sms en niet via Whatsapp) dat hij thuis was.



En straks zie ik hem weer op werk. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan.



Over beginnen (en het groter maken dan het is) of laten gaan?



Even advocaat van de duivel he...waarom was het uberhaupt nodig van hem om tegen die collega te zeggen dat jullie alleen vrienden zijn? Daar gaat het al mis in "het werk en prive gescheiden houden". Vervolgens heb jij daar een mening over, komt daardoor een schepje bovenop de ruis.



Als je samen besluit om het op werk niet over jullie relatie te hebben, dan heb je er helemaal niet over. Als je ervoor kiest om te zeggen "wij gaan met elkaar", dan zeg je ook niet "uh, er is niets aan de hand, wij zijn alleen maar vrienden".



Vragen van onbeschofte collega's, die maar denken dat ze alles mogen vragen en alles mogen weten, zul je altijd krijgen. Belangrijk is hoe jullie daarmee omgaan. En dat is gewoon de vraag niet beantwoorden. Ook niet met een leugen.
Alle reacties Link kopieren
Er is nog geen relatie, dus vriendschap als antwoord is geen leugen, imo.



Zijn geen onbeschofte collega's, maar blijkbaar eentje die dat van dichtbij heeft meegemaakt, want "die op de hoogte is".



En net als een zwangerschap hebben ze samen het recht wanneer je zoiets op je werk vertelt, ik vind dat geen liegen, maar dat je samen eerst maar eens mag bekijken op welk moment je zeker bent van elkaar en vroeg genoeg vindt om dat naar buiten te brengen.



Mensen die eea hebben zien ontstaan vanaf de zijlijn zijn nieuwsgierig en dat is niet per se onbeschoft. Die plagerijen van collega's waren daar ook al aan de orde voor het "iets" werd en het zou ook weer opvallend zijn als dat nu terechtgewezen wordt.

Je zou kunnen zeggen dat je een beetje moe wordt van al die aandacht voor "jullie" en het er ff niet meer over wil hebben oid. In het midden laten.



Zo dicht mogelijk bij de waarheid blijven. Integer is niet altijd zwart-wit, maar imo "de waarheid, rekening houdend met jezelf, anderen en de situatie/ omstandigheden.

Sinterklaas is ook een leugen, zwangerschap niet dag 1 met je ouders delen of op je werk vertellen enz. Is mijn mening hoor, hoe ik erover denk.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
We hebben overigens wel een relatie (volgens onszelf) en denken er nu over om het aan de manager te melden (met het verzoek het nog even stil te houden), omdat het vervelend zou zijn als hij er viavia achter komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 07:58:

Ik ben zo dom! :( Ik heb mijn eigen onzekerheid laten zien aan hem. We hadden gisteren een borrel van werk die tot heel laat duurde. Op gegeven moment zei hij tegen een collega die van ons weet: indewar en ik zijn alleen vrienden.



Waarop ik later vroeg op de app waarom hij dat zei tegen iemand die weet van ons. Hij zei: omdat ik dacht dat het een geheim moest blijven. Waarop ik zei (stom stom stom, na 15 bier kan ik ook niet meer nadenken): maar je zei het wel... wat betekent dat ik jou leuker vindt dan jij mij... :(



Off topic: maar vijf-tien bier?



Op een borrel van je werk?

Doordeweeks?





Vinden jullie dat normaal binnen die bedrijfscultuur?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (zeker tijdens mijn studententijd) ook wel goed gedronken, maar ik vind dit echt buitensporig. Of ben ik nou zo truttig?



Volgens mij ben je tegen de tijd dat je nieuwe werkdag begint (donderdag rond 9.00 ?) nog niet eens nuchter als je zoveel gedronken hebt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
We doen dat niet elke week hoor. Dit was ivm kerst. En het is wel redelijk normaal in onze branche om veel te drinken ja. Maar gelukkig niet elke week.
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 15:39:

We doen dat niet elke week hoor. Dit was ivm kerst. En het is wel redelijk normaal in onze branche om veel te drinken ja. Maar gelukkig niet elke week.



Het is me al eerder opgevallen dat er wat af-geborreld werd bij jullie op het werk ja.



Leerpunt hieruit is in ieder geval dat het misschien wijselijk is om af een toe een colaatje of een spa rood te bestellen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo'n schatje, hij is zo blij met me! Hij zei vanavond dat hij het zo fijn en goed vond gaan. En dat ie heel erg verliefd op me is!
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 22:41:

Het is zo'n schatje, hij is zo blij met me! Hij zei vanavond dat hij het zo fijn en goed vond gaan. En dat ie heel erg verliefd op me is!

Geweldig indewar!

.

wat leuk nieuws weer dit.

Geniet ervan...vier het leven!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 18 december 2014 @ 15:19:

Ik heb (zeker tijdens mijn studententijd) ook wel goed gedronken, maar ik vind dit echt buitensporig. Of ben ik nou zo truttig?



Volgens mij ben je tegen de tijd dat je nieuwe werkdag begint (donderdag rond 9.00 ?) nog niet eens nuchter als je zoveel gedronken hebt.



Naast truttig ook nog eens belerend. Als volwassen mensen zich klem willen zuipen, is dat hun goed recht. En gelukkig maar.



@Indewar: klinkt goed allemaal hoor! Ik oordeelde aanvankelijk iets te streng.
Alle reacties Link kopieren
Het voelt ook van beide kanten echt goed aan. Kan het niet uitleggen, maar zo'n gevoel dat je allebei weet (althans, nu denkt) dat het goed zit...
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het zo goed gaat indewar! Vandaag gaat hij op vakantie toch? Toch fijn dat je weet dat het goed zit tussen jullie, dan kom je de komende periode wat beter door denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 18 december 2014 @ 23:17:

Het voelt ook van beide kanten echt goed aan. Kan het niet uitleggen, maar zo'n gevoel dat je allebei weet (althans, nu denkt) dat het goed zit...

Als jij dat zo voelt, dan zit het goed meid!

Alle geluk voor jou.

Want wat heb je geluk he?..dat je weer mag liefhebben, weer mag houden van, weer iemand hebt gevonden waar je je zorgen mee kunt delen, waar je aandenkt, waar je...ook al is hij er niet...altijd bij je is.

.

ja, dat is fijn.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven