Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je lieve reactie! Doet me goed!



En ja, lachen moet ook! Helaas de laatste tijd nog iets vaker huilen dan lachen, maar kan ook steeds meer weer gewoon lachen en me soms ook gewoon blij voelen.
Alle reacties Link kopieren
Indewar: er bestaat zoiets wat ik altijd "gezond egoisme" noem.

En dat volgt vaak op een (te lange) periode van juist niet egoistisch (kunnen) zijn: jezelf alsmaar weggeven, wegcijferen, niet naar jezelf en werkelijke innerlijke behoeftes luisteren..



Jij bent geen egoist, maar jij moet dat in evenwicht brengen, door echt goed voor jezelf te zorgen eventjes. Dat is niet voor jouw ego zorgen, maar voor je ware zelf, jouw body & mind.

Aandacht voor jezelf op een gezonde manier valt niet onder egoisme.

Het is jezelf nodig hebben en goed voor jezelf zorgen.

Als je dat verwaarloosd hebt, dan heb je ff geen ruimte voor allerlei anderen, dan moet je noodgedwongen keuzes en prioriteiten stellen, je kringetje ff heel klein maken.

Omdat je jezelf nodig hebt. En je vriend. En werk. En verder ff niet al te veel.

Heel goed juist dat je naar jezelf luistert nu!!



Veel sterkte en succes met alles, het lukt jou, dat voel ik aan mijn vaarwater
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 24 februari 2015 @ 22:40:

Dankjewel voor je lieve reactie! Doet me goed!



En ja, lachen moet ook! Helaas de laatste tijd nog iets vaker huilen dan lachen, maar kan ook steeds meer weer gewoon lachen en me soms ook gewoon blij voelen.

lachen en je blij voelen...........



Niets mooiers dan dat he..?



Shit...niets mooiers dan dat.

Hoofd omhoog meid, lach naar de wereld!...dan lacht hij ook terug.

Echt waar.

Nu ja, niet altijd, maar de ene lach steekt de ander aan...en zo, zo moet het zijn!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Het stomme is dat eigenlijk iedereen ook heel begripvol is en niemand raar reageert. Dat maakt wel dat ik me minder schuldig voel, maar het schuldgevoel (en dat kan over van alles gaan) speelt soms nog wel op. Naar anderen. Dat ik het gevoel heb dat ik toch tekort schiet. Maar het komt uiteindelijk ook wel goed Heeft tijd nodig (en een beetje hulp van de psych).



Dankjewel Suzy!
Alle reacties Link kopieren
Elle: als ik het afgelopen tijd zo hoor bij jou met deze man dan krijg ik er een heel goed gevoel bij.

Ook al dacht je bij die vorige geliefden ook dat zij het waren, ik denk dat je toch wel verschil kan merken met deze man?!



Het zijn ook bepaalde signalen die je nu kan herkennen obv vorige ervaringen en ik heb het gevoel dat het met deze man echt wel goed zit.

Het is niet zo dat je oude patronen per se moet herhalen in nieuwe relaties. Ook jij leert daarvan, ook jij weet nu waar je op let, en liever anders doet dan toen, jij bent ook verder ontwikkeld toch?

Jij weet ook beter waar je op moet letten, neem ik aan?

Vergeet vooral niet te genieten als zo iemand je ten deel valt!

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat wil ik ook graag. Maar het lukt niet altijd om naar de wereld te lachen. En dan voel ik me weer een klein beetje een aansteller. Maar ik weet ook dat het leven te kort is om me te veel zorgen te maken. Alleen soms kan ik niet anders dan me zorgen maken. Maar ik doe mijn best en soms lukt het wel
Alle reacties Link kopieren
Okay: als iets remmend werkt op je herstel is dat schuldgevoel, schaamte en angst (om tekort te schieten oid).



Enne, er moet altijd idd eerst shit uit voordat al dat mooie de ruimte krijgt en vrijkomt, heb ik afgelopen tijd ook weer zelf mogen ervaren.

En je merkt nu al dat je dan ook weer echt blij kan zijn, en dat is iets anders dan "nep-positief" moeten zijn, je voelt het verschil zelf wel. Echt lachen en echt blij voelen zijn goede signalen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:indewar01 schreef op 24 februari 2015 @ 22:45:

Het stomme is dat eigenlijk iedereen ook heel begripvol is en niemand raar reageert. Dat maakt wel dat ik me minder schuldig voel, maar het schuldgevoel (en dat kan over van alles gaan) speelt soms nog wel op. Naar anderen. Dat ik het gevoel heb dat ik toch tekort schiet. Maar het komt uiteindelijk ook wel goed Heeft tijd nodig (en een beetje hulp van de psych).



Dankjewel Suzy!

Het beste'' medicijn'' bestaat niet, wou dat hij bestond, maar helaas....het is er gewoon weg niet, dus de hulp van de psych, of van iemand anders.....helaas soms werkt het niet.

weet je wat wel werkt, jezelf helpen!...lief zijn voor jou, alleen voor jou, jij met jou met jou humor, jou karakter, jou dingen, jou...jou dus.

Dat werkt wel.

Dus doe alleen dat, waarvan jij denkt dat dat voor jou is.

En van jou is, probeer maar, in kleine stapjes beginnen, en dan steeds groter en meer....en dan wil je niet weten wat er dan gebeurt.

of mensen vinden je leuk, of ze vinden dat niet.

kan jou dat schelen.

Kop of munt, erop of eronder.

.

Schuldgevoel'' bestaat'' dan steeds minder....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde me soms ook een aansteller, ik herken dat wel.

Omdat wij dat niet gewend zijn, dat emotionele.

Maar zelfveroordeling helpt je niks, dan stel je je maar even aan.

Juist dan gaat het ook weer over, als je dat prima vindt.

Jij bent zeker ook opgevoed met de vuile was niet buitenhangen en alsmaar doorgaan??

Nou, zo blijkt het dus juist niet te werken, he.



Emoties niet veroordelen bij jezelf.

Als je ze er laat zijn, ernaar kijkt, geen extra aandacht geeft maar ook niet negeert, dan verdwijnen ze juist weer!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 24 februari 2015 @ 22:46:

Elle: als ik het afgelopen tijd zo hoor bij jou met deze man dan krijg ik er een heel goed gevoel bij.

Ook al dacht je bij die vorige geliefden ook dat zij het waren, ik denk dat je toch wel verschil kan merken met deze man?!



Het zijn ook bepaalde signalen die je nu kan herkennen obv vorige ervaringen en ik heb het gevoel dat het met deze man echt wel goed zit.

Het is niet zo dat je oude patronen per se moet herhalen in nieuwe relaties. Ook jij leert daarvan, ook jij weet nu waar je op let, en liever anders doet dan toen, jij bent ook verder ontwikkeld toch?

Jij weet ook beter waar je op moet letten, neem ik aan?

Vergeet vooral niet te genieten als zo iemand je ten deel valt!



Ja suuz, deze man heeft geen ''ego'', en dat bevalt me zo werkelijkwaar zo goed.!

Hij praat ook zoveel..haha....ik moet er gewoon om lachen als ik het typ.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ja, doorgaan en doorgaan... zolang je er niet dood van gaat, gewoon blijven gaan...



En zo werkt het inderdaad niet, daar ben ik nu ook wel achter.
Alle reacties Link kopieren
Zelfveroordeling is de pest juist!

Ik zat daar paar maanden geleden ook teveel in en dat zet je vast, remt, houdt je tegen.

Daar ben ik nu vanaf, en dat maakt alle verschil (ook in je energie die je voelt & die je uitstraalt).

Voelt nu alsof ik alles weer easy aankan, al zijn er echt nog wel wat uitdagingen in het verschiet.

Het is weer het gevoel van "kom maar op, ik kan het hebben!"



Met dank aan bijzondere mensen die dat zetje ff willen en kunnen geven.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 24 februari 2015 @ 22:56:

[...]



Ja suuz, deze man heeft geen ''ego'', en dat bevalt me zo werkelijkwaar zo goed.!

Hij praat ook zoveel..haha....ik moet er gewoon om lachen als ik het typ.



Lijkt een beetje op mij zeker?!





Enne, je hebt gelijk: die humor is zooooo belangrijk en zo onderschat!

Humor, plezier, genieten, plagen, het speelse, dat zijn de beste tegenhangers voor al dat serieuze!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 24 februari 2015 @ 23:00:

[...]





Lijkt een beetje op mij zeker?!





Enne, je hebt gelijk: die humor is zooooo belangrijk en zo onderschat!

Humor, plezier, genieten, plagen, het speelse, dat zijn de beste tegenhangers voor al dat serieuze!

Dat hij op jou lijkt?...dat zou nog best eens kunnen suuz, zoveel als jij schrijft, zoveel lult hij me de oren van de kop af!

haha.....laatst zei ik"''lieffie, kun je nu een keer even, heel even, je mond mischien houden, lieve hemel...''

.

haha, hij was gelijk stil...maar goed,

dat duurde niet zo lang.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zeggen ze tegen mij ook altijd, Elle

niks nieuws voor mij.

En dan is het al stukken minder dan toen ik jonger was, hahaha, daarbij vergeleken ben ik nu rustig
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 24 februari 2015 @ 23:12:

Ja, dat zeggen ze tegen mij ook altijd, Elle

Ja, tegen mij ook, maar goed, sinds ik hem ken...hoef ik mijn mond niet meer open te doen, hij doet dat voor me!!

haha,...moet er gewoon om lachen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Mij kan je maar op een paar enkele manieren stil krijgen

(ik kan ook verlegen zijn, dat gelooft geen hond, maar tis wel zo)



En dan moeten ze nog van goede huize komen, haha, maar sommigen lukt dat!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
He suus, en indewar, ik ga slapen, ben moe...tot gauw!

Slaap lekker.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
*ik was ff hond uitlaten, over honden gesproken*



Elle: lijkt er op dat je je gelijke gevonden hebt, haha!



Slaap lekker!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Suzy, die smetvrees uitte zich inderdaad in veel poetsen, alles met doekjes doen, alles moest op tissues staan, hij zat op een kruk met een krant eroverheen, enz. enz.. Op zich viel het op zaterdag en zondag wel mee, maar gisteren was hij er wel echt veel mee bezig. Hij maakte ook wel opmerkingen over mij, dat hij mijn haren (ik heb echt veel haar) overal in huis tegenkwam bv. En er lag wat water op de vloer van de badkamer toen ik had gedoucht, dat was ook een probleem. Mocht dat niet zelf opdweilen met mijn handdoek, hij wilde dat zelf doen op zijn eigen manier. Hij maakte ook wat opmerkingen over dat ik mijn handen niet vaak genoeg zou wassen ofzo. Aan de andere kant zal het een hele opgave voor hem zijn geweest om mij 3 dagen in zijn huis te laten en weinig kon schoonmaken.

Maar ik zou dit echt niet trekken op de lange duur, en ik denk eerlijk gezegd niemand niet. Ik ben echt niet onhygienisch, maar bij zo iemand kan je niets goed doen en krijg je het gevoel dat je echt schmutzig bent. Nee, wat dat betreft vind ik het erg fijn dat ik weer thuis ben!
Alle reacties Link kopieren
en dan te bedenken dat echt stomende lekkere seks echt wel vunzige knoeiboel is kan zijn

was hij daar niet moeilijk in dan?

Ken ook iemand die na afloop met doekjes kwam aandragen, afknapper 1e klas imo
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Haha, vunzige knoeiboel Ja, dat was apart omdat het daarbij eigenlijk wel leek mee te vallen. Al kwam deze inderdaad ook wel met tissues aanzetten na afloop. Haha, moet er wel om lachen nu ik dit zo schrijf. Het is een aparte!
Alle reacties Link kopieren
Haha, been there. Dan geen relatiemateriaal, dan boeit dat niet voor een paar dagen, toch?

Af en toe een tripje naar Parijs zolang het leuke overheerst.



(haha nu nieuwsbericht over Drones boven Parijs)..

Toeval bestaat niet, hij betekent iets, hahaha



Boekje opsturen maar?





(nu dringend achter pc vandaan! )
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Oww jee oww jee... zat ik hier vorige week nog te mauwen dat ik nog niet helemaal iets voelde... nou ja dat kan je dus blijkbaar totaal niet sturen... . (Nee hehe..)

Ik weet niet wat er gebeurd is maar sinds een paar dagen...

Echt ik kan er niks aan doen...

Zondag zie ik hem weer, joepie!! (Oww wat duurt dat nog lang..)



Jeetje komt het toch nog onverwacht..
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 25 februari 2015 @ 15:07:

Oww jee oww jee... zat ik hier vorige week nog te mauwen dat ik nog niet helemaal iets voelde... nou ja dat kan je dus blijkbaar totaal niet sturen... . (Nee hehe..)

Ik weet niet wat er gebeurd is maar sinds een paar dagen...

Echt ik kan er niks aan doen...

Zondag zie ik hem weer, joepie!! (Oww wat duurt dat nog lang..)



Jeetje komt het toch nog onverwacht..

Dat klinkt leuk!...dan wens ik je heel veel plezier, maar euhh....

Rustig aan he..?

Rustig aan,... gewoon in stappen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven