Is hij wel of niet geintereseerd?????

21-06-2012 23:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje een jongen op het oog op werk, van de week begon ik via de "werk"chat met hem te praten waarin ik hem een beetje probeerde te pijlen. Soms leek het op geflirt maar ben er niet zeker van. Vandaag heb ik met hem gelunched maar dat was meer vanuit een werk aangelegenheid (alhoewel we het helemaal niet over werk hebben gehad). uiteindelijk aan het eind van de dag had ik al mijn moet bij elkaar geschraapt en hem gevraagd of hij een keer wat wilde gaan drinken... zijn antwoord: nou wie weet! kunnen we altijd een keer doen!!. Nu denk je oke een subtiele afwijzing dus ik reageerde ook heel droog met: hmm ok.



Vervolgens een uur laten begint ie verder te praten met hoezo hmm en of ik al thuis was en wat mijn plannen waren....je kan waarschijnlijk begrijpen dat ik heel erg confused ben!! help????
Alle reacties Link kopieren
gewoon speels op reageren en niet te veel van verwachten...

dan kan het alleen maar meevallen...
Alle reacties Link kopieren
Leuk, laat het gewoon op je af komen.



En even over die "werkchat". Kijk uit, straks worden jullie gesprekken wat sappiger en geniet jullie leidinggevende heerlijk mee...
Alle reacties Link kopieren
Misschien reageerde hij zo omdat het een onverwachts aanbod was, en hij zelf nog even aan het idee moest wennen? Even rustig aan doen, en dan komt er vanzelf duidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij een vriendin? Zn reactie komt op mij een beetje over als: ik ben wel geinteresseerd, maar het kan eigenlijk niet.. Dus ik hou de boot een beetje af en hou het 'open', zodat hij voor zn geweten niet iets fout doet, maar ook een window of opportunity open laat
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
quote:potverdikkie schreef op 21 juni 2012 @ 23:25:

Misschien heeft hij een vriendin? Zn reactie komt op mij een beetje over als: ik ben wel geinteresseerd, maar het kan eigenlijk niet.. Dus ik hou de boot een beetje af en hou het 'open', zodat hij voor zn geweten niet iets fout doet, maar ook een window of opportunity open laatHij heeft geen vriendin nee....ik kreeg ook het idee dat hij het in het midden laat en de kat uit de boom kijkt, maar het kan ook gewoon een afwijzing zijn..
Alle reacties Link kopieren
Vaak moet je ideeën bij mannen even laten sudderen. Dan komen ze er later op terug en doen ze alsof het hun eigen lumineuze idee is.
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt het wel goed, maar kijkt hij eerst de kat uit de boom. Als je zeker weet dat hij geen vriendin heeft.
Alle reacties Link kopieren
gewoon niet te veel waarde aan hechten en aan al dat speculeren heb je ook niets
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Echt vervelend als mannen van die wisselende signalen afgeven. Nou, hij lijkt mij in ieder geval wel geinteresseerd, want anders zou hij toch helemaal niet ingaan op je plannen en contact met je zoeken.

Ik zou het gewoon afwachten. De bal ligt nu toch bij hem lijkt me? En ik zou mn tijd en energie ook niet verspillen aan vaagheid, dan ga je alleen maar denken en denken en analyseren. Als hij van die gemengde signalen blijft geven kun je altijd nog op de man af vragen wat er met hem is :P
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye_jane schreef op 21 juni 2012 @ 23:31:

Vaak moet je ideeën bij mannen even laten sudderen. Dan komen ze er later op terug en doen ze alsof het hun eigen lumineuze idee is.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye_jane schreef op 21 juni 2012 @ 23:31:

Vaak moet je ideeën bij mannen even laten sudderen. Dan komen ze er later op terug en doen ze alsof het hun eigen lumineuze idee is.



hahaha ik zie dit echt heel erg terug bij mijn vriend! Ik breng iets naar voren als een suggestie, en vervolgens gaat hij dingen beredeneren en analyseren om kort daarna te zeggen: "hey! ik ga gewoon dit en dat doen!" (mijn suggestie van daarvoor) LOL

Ik zeg er maar niks van en geef hem een schouderklopje voor 'zijn' briljante idee:P
Alle reacties Link kopieren
Hij vraagt een uur later al wat je plannen zijn.. tuurlijk vindt hij je interessant. Daarbij kun je "wie weet" met zoveel verschillende intonaties zeggen, dat de woorden zelf nauwelijks meer iets zeggen...
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye_jane schreef op 21 juni 2012 @ 23:31:

Vaak moet je ideeën bij mannen even laten sudderen. Dan komen ze er later op terug en doen ze alsof het hun eigen lumineuze idee is.Auw... klopt.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven