Is mijn vent nou zo makkelijk of stel ik me nu aan?

20-04-2012 21:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is steeds een terug komend iets in onze relatie.

Ik hou ontzettend veel van hem. Maar soms baal ik van hem.

Neem deze week als voorbeeld. Die begon met een sollicitatiegesprek voor extra uur op mijn werk. Ik smste hem later dat ik het gesprek had gehad en ik me twijfels had. (we wonen niet samen) Hij ging daar niet op in, daar baalde ik van. Maar goed misschien is hij wel druk.

Twee dagen later gebeurde er weer iets, wat van mij veel waarde had. Ik smste dit hem ook. En s'avonds aan de telefoon vermeldde ik het ook. Maar weer ging hij er niet op in. Hij begon over zijn eigen werk. Dit vond ik niet leuk, maar liet er maar niks van merken. Tot gisteravond, toen baalde ik zo dat hij niet de moeite nam om interesse te tonen in mij. Ik heb dit ook tegen hem gezegd. Hij zei daarop, ik ga het nog wel aan je vragen. (het was al laat, en hij wilde slapen) Tot nu toe heeft hij niks gevraagd,

Vanavond belde ik hem, hij vertelde toen dat hij morgen op stap ga me een vriend. Dit was al eerder dit jaar gepland maar toen kwam er iets tussen en belangrijker ik zou mee gaan.

Nu spreek hij het met zijn vriend af. zonder te vragen of ik nu soms ook zin heb om mee te gaan. Als ik hem daarmee confronteer, antwoord hij dat hij gewoon makkelijk is.

Hij antwoord dan ook gewoon met de woorden, ja of je heb gelijk.

Niet waarom. Ik word er nu gewoon zo simpel van, van dat makkelijke gedoe van hem. En ik geloof niet dat ik bij hem doordring. Ik begin me hier steeds vaker aan te ergeren merk ik.

Stel ik me eigen gewoon aan? Of is hij degene die moet veranderen, zo ja. Hoe kan ik hem hiermee confronteren zodat die het gesprek wel aan moet gaan. en dat ik echt tot hem doordring.



Alvast bedankt!
Belangrijke dingen moet je ook niet smsen.
Alle reacties Link kopieren
me twijfels?



Ik denk dat je vermoeiend bent dus ik zou ook niks meer vragen.

Laat het uit hem zelf komen OF niet, want vragen om jou koest te houden is natuurlijk nep.
Je vindt dus



1. Dat hij te weinig interesse toont;

2. Dat hij te makkelijk afspraken maakt zonder jou daarin te betrekken?
Alle reacties Link kopieren
Dingen introduceren met "dit is belangrijk voor mij en hier wil ik het graag over hebben".. Beest'je bij de naam noemen is soms nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij ' mijn vent' afgehaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 20 april 2012 @ 21:35:

Ik ben bij ' mijn vent' afgehaakt Verstandig
hij vindt dat je zeurt

en je gaat niet tot hem doordringen, vergeet het maar
Ik zou ook niet weten wat ik op je sms had moeten zeggen trouwens. En perse meewillen als hij met een vriend uitgaat vind ik ook wel wat.. overdreven.

Maar de manier waarop hij reageert en geen interesse in je toont, ja, dat vind ik wel kwalijk.
Alle reacties Link kopieren
Er is zoveel 'balen'.. Je komt zo negatief over naar mijn mening in dit stukje. Als je dingen op die toon naar hem brengt, en vaak, zal hij misschien er niet op in gaan? Misschien goed om de sfeer tussen jullie wat positiever te maken ?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vertel jij niet gewoon wat je te vertellen hebt?

Waarom laat jij niet merken dat je iets vervelend vindt?

Waarom vraag je niet gewoon of je mee mag?



Als jij hierin verandert heb je al de helft gewonnen
Dat denk ik ook Liselore. Het kan heel goed zo zijn je vriend helemaal niet doorheeft dat je hiermee zit. Belangrijke dingen kun je ook beter face-to-face communiceren dan via de sms.
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 20 april 2012 @ 21:35:

Ik ben bij ' mijn vent' afgehaakt Maar het topic toch geopend kennelijk....
Alle reacties Link kopieren
quote:irenek schreef op 20 april 2012 @ 23:11:

[...]



Maar het topic toch geopend kennelijk.... Alleen om er commentaar bij te zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven