Is mijn vriendin getrouwd of is ze iemand anders?

30-07-2015 11:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de OP een tijd geleden heb verwijderd, hierbij een update inclusief wat details en kleine samenvatting:



Samenvatting:

Ongeveer een halfjaar een relatie met een vrouw. Ze heeft kennis gemaakt met mijn leven, vrienden en familie ontmoet, maar ook met wie ik ben in het dagelijksleven: mijn huis, omgeving, stad etc. Helaas heb ik niets van haar gezien, nooit familie of vrienden ontmoet: smoesjes op het moment dat ik ze zou ontmoeten. Mocht nooit naar haar toe komen etc. Ze loog over haar naam en achternaam, pas na maanden zeuren heb ik haar achternaam gezien (puur toeval). Ze bleek na maanden veel ouder te zijn dan eerst werd verteld, geen 4 jaar maar 10 jaar verschil in leeftijd (zij is ouder). Ze bleef ook nooit bij mij slapen, was hier alleen overdag en dan hadden wij seks. Overnachten deden wij wel samen, maar alleen op vakanties of in hotels als ze daar voor haar werk moest overnachten. Daarnaast kon ik haar nooit bellen, zij belde mij en dan was dat altijd als ze in de auto zat of een andere neutrale plek. Prima, maar niet geheel vreemd dat dan alle alarmbellen afgaan: zou ze nog getrouwd zijn, of nog samenwonen met iemand? Vragen vragen etc..



Tot wel 4 x toe heb ik een serieus gesprek met haar gevoerd en aangegeven NU DUIDELIJKHEID te willen, eerlijk zijn wie ze is en wat er is. Dat heeft ze keer op keer "gedaan", maar achteraf (gisteravond) bleek ook hier niets van te kloppen. Mijn conclusie: wegwezen.
Echt serieus. Wat denk je zelf??
Een halfjaar relatie en je weet haar achternaam niet? Hoe heb je haar eigenlijk ontmoet?

Ik vind dit niet paranoïde van je, maar gezond wantrouwen. Dit klopt van geen kant.
Waar heb je deze fantastische vrouw ontmoet? Op die datingsite?



En ja, ze heeft zeker wat te verbergen. Volg haar een keer als ze naar huis gaat... ;)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er wel een héél klein beetje op dat ze probeert iets verborgen te houden. Klein beetje maar hoor.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft wel wat te verbergen ja....is toch vreemd dit?

Raar verhaal zeg...

Ze heeft niet meerdere vriendjes?..dat gaat door mij heen namelijk..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Normaal zou ik zeggen *wat denk je zelf* maar het is duidelijk wat je zelf denkt. Of ze getrouwd is weet ik niet maar ze heeft van alles te verbergen, dat lijkt me meer dan duidelijk. Bel haar werk eens, vraag eens of ze daar iets meer informatie kunnen geven. Je wordt lelijk in de maling genomen vriend, dit gaat geen kant op.

Als je ooit een echte steady relatie wilt hang je dit exemplaar zo snel mogelijk in de wilgen.
...
She's not that into you
Sorry maar dit is denk ik iets uit een film.



Na een paar maanden vroeg je of je haar naam goed spelde en vroeg je naar haar achternaam?



Dus het was niet serieus op dat moment? Ik denk dat dit een kansloze situatie is
Ik zou er klaar mee zijn met zoveel vaagheid. Het riekt ernaar dat ze getrouwd is en stiekem met jou rommelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf Sherlock?



if it looks like a duck quacks like a duck and walks like a duck it's a duck
quote:Rooss4.0 schreef op 30 juli 2015 @ 11:48:

Normaal zou ik zeggen *wat denk je zelf* maar het is duidelijk wat je zelf denkt. Of ze getrouwd is weet ik niet maar ze heeft van alles te verbergen, dat lijkt me meer dan duidelijk. Bel haar werk eens, vraag eens of ze daar iets meer informatie kunnen geven. Je wordt lelijk in de maling genomen vriend, dit gaat geen kant op.

Als je ooit een echte steady relatie wilt hang je dit exemplaar zo snel mogelijk in de wilgen.Weet 'ie waar ze werkt dan?
Nou goh.



Ehm.



Even denken





Poeh poeh
Alle reacties Link kopieren
Na een half jaar haar naam en adres niet weten?
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je hier een topic opent zegt denk ik genoeg over wat jouw twijfels zijn en zo te lezen heb je het ook bij het rechte eind. Luister naar je gevoel, dit lijkt van geen kant te kloppen, ik zeg 'wegwezen'
Nou, tja, wat zal ik er van zeggen. Dit is niet een alarmbel, maar een schipruim vol. Hoe naief ben je op je 30ste dat je daar nog intrapt? Ja hoor, deze dame heeft een relatie. Wellicht kindereren ook. En zowel haar man als kinderen weten van niks. Wie date er nou zo lang met iemand van wie je de achternaam niet eens kent?
Heb je haar al eens gegoogled?

En hoe kun je dit in godsnaam een relatie noemen? Je weet officieel haar naam niet eens! Je neukt in hotels, je bent nooit bij haar geweest en ze blijft nooit slapen.



Dat is geen relatie, dat is een affaire.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterhammie schreef op 30 juli 2015 @ 11:48:

Sorry maar dit is denk ik iets uit een film.



Na een paar maanden vroeg je of je haar naam goed spelde en vroeg je naar haar achternaam?



Dus het was niet serieus op dat moment? Ik denk dat dit een kansloze situatie isDe reden dat ik vroeg hoe ik haar naam spelde, komt omdat ik haar heb gevonden op Facebook. Ze stond in ¨vrienden die je misschien kent¨. Daarbij gebruikte ze de naam: BarbaraH en niet Barbara.
Ja, dit klinkt niet goed...



En hoe komt het dat je iemand die allerlei dingen vertelt die niet kloppen een 'geweldige vrouw' vindt en graag met zo iemand verder wilt?

Na een paar leugens ben je toch wel klaar met zo iemand?



Het klinkt niet alsof ze eerlijk is, ik zou zeker een goed gesprek aangaan over al die leugens, er op staan dat je bij haar thuis kunt komen en eens vrienden kunt ontmoeten enz.

Anders ga ik inderdaad ernstig denken aan de optie dat ze getrouwd/niet single is.
Alle reacties Link kopieren
Mischien is ze wel een vrouwelijke gigolo..kan he?

kan.

.

Bestaan die trouwens.?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Als je haar nu al niet kunt vertrouwen, hoe wil je dan ooit de basis voor een goede relatie leggen?
Alle reacties Link kopieren
Dat je dit al een half jaar laat gebeuren?!
Alle reacties Link kopieren
Zo lang jij met je kop in het zand kunt blijven zitten zou ik mezelf geen zorgen maken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen bij die vrouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven