Is mijn vriendin getrouwd of is ze iemand anders?

30-07-2015 11:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de OP een tijd geleden heb verwijderd, hierbij een update inclusief wat details en kleine samenvatting:



Samenvatting:

Ongeveer een halfjaar een relatie met een vrouw. Ze heeft kennis gemaakt met mijn leven, vrienden en familie ontmoet, maar ook met wie ik ben in het dagelijksleven: mijn huis, omgeving, stad etc. Helaas heb ik niets van haar gezien, nooit familie of vrienden ontmoet: smoesjes op het moment dat ik ze zou ontmoeten. Mocht nooit naar haar toe komen etc. Ze loog over haar naam en achternaam, pas na maanden zeuren heb ik haar achternaam gezien (puur toeval). Ze bleek na maanden veel ouder te zijn dan eerst werd verteld, geen 4 jaar maar 10 jaar verschil in leeftijd (zij is ouder). Ze bleef ook nooit bij mij slapen, was hier alleen overdag en dan hadden wij seks. Overnachten deden wij wel samen, maar alleen op vakanties of in hotels als ze daar voor haar werk moest overnachten. Daarnaast kon ik haar nooit bellen, zij belde mij en dan was dat altijd als ze in de auto zat of een andere neutrale plek. Prima, maar niet geheel vreemd dat dan alle alarmbellen afgaan: zou ze nog getrouwd zijn, of nog samenwonen met iemand? Vragen vragen etc..



Tot wel 4 x toe heb ik een serieus gesprek met haar gevoerd en aangegeven NU DUIDELIJKHEID te willen, eerlijk zijn wie ze is en wat er is. Dat heeft ze keer op keer "gedaan", maar achteraf (gisteravond) bleek ook hier niets van te kloppen. Mijn conclusie: wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Bedrijfspsycholoog

Wat is er met je frontaalkwab gebeurd?



Een vriendin van mij zat in een soortgelijke situatie. Ik heb haar meerdere keren het advies gegeven haar vriend naar zijn huis te volgen. Ben daar uiteindelijk mee gestopt omdat ze hotel de botel was. Na ruim 6 maanden zag ze gelukkig zelf het licht en is naar zijn huis gegaan. En jawel, meneer had een heel ander leven en die vriendin van mij paste daar ineens niet meer in. Wat die ex van haar daarna gedaan heeft? Aan zijn hele omgeving verteld dat ze nooit een relatie hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2015 @ 19:51:

[...]



Misschien doet hij werkbezoeken op de werkvloer

En werkt hij voornamelijk met piloten en stewardessen



Helaas!



Ik hoop dat je begrijpt dat een topic op een forum niet representatief is voor iemand zijn schrijfvaardigheden? Ik schrijf dit met frustratie/onmacht en het laatste waar ik over wil nadenken is mijn grammatica.



Daarnaast kan ik niet alles opschrijven; ik kan niet te herkenbaar worden, anders kan ik direct mijn koffers pakken. Dus een deel van het verhaal is fictief of is vervangen door een soortgelijke situatie. No worries, de kern van het verhaal is zoals dat hier staat.



Keep you posted!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 30 juli 2015 @ 20:35:

[...]



Weet ik!...ik zit ook maar een beetje gein te trappen, meestal lees ik die van jou ook.

rosemetijs...goed!

Ik hoop met jou ook.

Het zonnetje komt er weer aan!..kunnen we weer proosten met onze rosé.Proost
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof TO wel. Zes maanden is ook weer niet zo heel lang. Maar lang genoeg voor wat meer openheid over haar adres (al gezocht in telefoonboek.nl ofzo?), en haar verleden en omstandigheden. Als ze die niet wil geven vertrouwt ze je blijkbaar niet, of is ze zelf zeer onbetrouwbaar. Vraag haar eens welke van de twee het is?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Dubbel, sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 30 juli 2015 @ 20:52:

[...]





Helaas!



Ik hoop dat je begrijpt dat een topic op een forum niet representatief is voor iemand zijn schrijfvaardigheden? Ik schrijf dit met frustratie/onmacht en het laatste waar ik over wil nadenken is mijn grammatica.



Daarnaast kan ik niet alles opschrijven; ik kan niet te herkenbaar worden, anders kan ik direct mijn koffers pakken. Dus een deel van het verhaal is fictief of is vervangen door een soortgelijke situatie. No worries, de kern van het verhaal is zoals dat hier staat.



Keep you posted!



Pakte je je koffers maar.



Je bent helemaal in de ban van die vrouw en dat terwijl haar gedrag echt niet normaal is. Vind jij het echt normaal dat ze jou haar achternaam niet wilde geven?
Alle reacties Link kopieren
Zucht, 11 pagina's doorgespit en nog geen update.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 31 juli 2015 @ 14:21:

Zucht, 11 pagina's doorgespit en nog geen update.

Hij neemt nu zijn lunch in het hotel natuurlijk!

Yolo!

.

Hij zal er zo wel aankomen, denk ik hoor..

Ja, dat denk ik.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:intls schreef op 30 juli 2015 @ 20:52:

[...]





Helaas!



Ik hoop dat je begrijpt dat een topic op een forum niet representatief is voor iemand zijn schrijfvaardigheden? Ik schrijf dit met frustratie/onmacht en het laatste waar ik over wil nadenken is mijn grammatica.



Daarnaast kan ik niet alles opschrijven; ik kan niet te herkenbaar worden, anders kan ik direct mijn koffers pakken. Dus een deel van het verhaal is fictief of is vervangen door een soortgelijke situatie. No worries, de kern van het verhaal is zoals dat hier staat.



Keep you posted!Ja, en reageer even op mijn genuanceerde posting + vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft zeker iets te verbergen.. Ik zou goed overwegen of je hier mee door wilt gaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:Louu schreef op 31 juli 2015 @ 14:38:

Ze heeft zeker iets te verbergen.. Ik zou goed overwegen of je hier mee door wilt gaan..

Laat hem nu eens even genieten van zijn lunch zeg!

Die man heeft al niets, en dan is nu ook al zijn lunch verpest, zure sinaasappelsap.

En hij dacht nog wel dat het zoet was.

Shit.

Daar trekt je de bek van samen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Met jouw plan van aanpak ga je het niet redden. Je geeft haar te geel ruimte.

Ze is gewend aan liegen en konkelen.

Je moet je eigen plan volgen hoor, maar ik zou t zo niet doen..

Deze vrouw heeft namelijk iets te verliezen en zal daar kei hard voor strijden.

En ja..ik spreek uit ervaring.

K wens je veel wijsheid toe.
Alle reacties Link kopieren
Uit geluncht?....graag even updaten mijnheer intls.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
dit is toch echt te gek voor woorden. het eerste wat ik wil weten is naam en achternaam haha :p dan kan ik googelen en vind je vanzelf wat je wil weten!

Ben ik nu een stalker?
Alle reacties Link kopieren
quote:nevermind_ schreef op 31 juli 2015 @ 18:35:

dit is toch echt te gek voor woorden. het eerste wat ik wil weten is naam en achternaam haha :p dan kan ik googelen en vind je vanzelf wat je wil weten!

Ben ik nu een stalker?



Ik vind dat volkomen normaal, deed het zelf ook altijd - maar een vrouw waar ik eens mee datete vond het inderdaad heel stalkerig van mij dat ik haar gegoogled had.



Nou kwamen er bij uitgerekend die vrouw ook allemaal foute dingen uit het verleden naar boven: oplichting, problemen rond voogdijschap, enzovoorts.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 30 juli 2015 @ 20:52:

[...]





Helaas!



Ik hoop dat je begrijpt dat een topic op een forum niet representatief is voor iemand zijn schrijfvaardigheden? Ik schrijf dit met frustratie/onmacht en het laatste waar ik over wil nadenken is mijn grammatica.



Daarnaast kan ik niet alles opschrijven; ik kan niet te herkenbaar worden, anders kan ik direct mijn koffers pakken. Dus een deel van het verhaal is fictief of is vervangen door een soortgelijke situatie. No worries, de kern van het verhaal is zoals dat hier staat.



Keep you posted!

Mwah, nou heb ik een goede baan, maar mijn schrijfstijl gaat buiten kantoor uren echt niet ineens compleet veranderen



Dus ja, ik denk wel dat de schrijfwijze van een persoon enigszins representatief is voor de persoon erachter
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht met smart op de ontknoping.....
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 31 juli 2015 @ 14:21:

Zucht, 11 pagina's doorgespit en nog geen update. +1!
Alle reacties Link kopieren
Dit is de vrouwelijke variant van de 'gouden lul' aka een man waar vrouwen onverklaarbaar bij blijven ondanks zeer raar gedoe.



Een gouden kut dus?
Alle reacties Link kopieren
Wow.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat TO het eigenlijk helemaal niet wil weten. Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten en wilde het per direct weten. Alles uitgezocht en hem ermee geconfronteerd.



Zolang met zoiets rondlopen is niet gezond lijkt mij.

Daarbij, als dit de basis is voor een relatie dan wens ik je veel succes met deze vrouw.



Ik weet uit ervaring dat buitenstaanders meer objectief kunnen kijken naar zo'n situatie. Als je er middenin zit spelen emoties ook een rol.



Ze houdt haar hele persoonlijke leven geheim. Voor jou, haar vriend.



Heb het idee dat zij beetje ms Grey is en jij haar welwillende hotelbetalende slaafje.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Totoro76- schreef op 01 augustus 2015 @ 10:20:

Ik heb het idee dat TO het eigenlijk helemaal niet wil weten. Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten en wilde het per direct weten. Alles uitgezocht en hem ermee geconfronteerd.



Zolang met zoiets rondlopen is niet gezond lijkt mij.

Daarbij, als dit de basis is voor een relatie dan wens ik je veel succes met deze vrouw.



Ik weet uit ervaring dat buitenstaanders meer objectief kunnen kijken naar zo'n situatie. Als je er middenin zit spelen emoties ook een rol.



Ze houdt haar hele persoonlijke leven geheim. Voor jou, haar vriend.



Heb het idee dat zij beetje ms Grey is en jij haar welwillende hotelbetalende slaafje.



Je hebt ook gelijk, maar (ja een maar) ik post hier ook alleen maar negatieve eigenschappen binnen de relatie. Het zijn zeker deal-breakers, dat opper ik ook nadrukkelijk in mijn OP.



Ik zal de OP straks aanpassen met wat extra aanvullingen zoals:



1. Nee, ik betaal de hotelovernachtingen niet, maar gezamenlijk of om-en-om.

2. Nee, ik betaal ook de reizen niet, maar gezamenlijk of om-en-om.

3. Het hele mr Grey verhaal is puur ter illustratie.



Wat betreft de updates:

Deze maand gaan wij 2 weken naar de zon, maar ik verwacht voor 1 september een uitgebreide update te posten en hopelijk is die positief!
Veel plezier samen. Ik hoop dat je dan je handen op haar paspoort kan leggen.

Even kijken of er onder haar meisjesnaam een 'ev [andere achternaam] staat!



Lekker met je hoofd in het zand, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie 2 weken weg kunnen is ze -neem ik aan- niet getrouwd, anders is ze wel een heel geraffineerde leugenaar.

Wat doet ze bv als ze een telefoongesprek heeft, loopt ze dan weg of mag je daar gerust bij zijn?



Ben benieuwd of die waarheid echt boven tafel komt.

Misschien wel niet, ik heb nl het idee (net als Totoro) dat jij de waarheid eigenlijk helemaal niet wilt weten.
...
Rooss, ze kan ook met 'een vriendin' op vakantie zijn he? Zie mijn eerdere post over een vriend van me die de minnaar bleek te zijn zonder dat hij het wist. Ging ook een week op vakantie met haar, terwijl man en kinderen thuis waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven