Is mijn vriendin getrouwd of is ze iemand anders?

30-07-2015 11:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de OP een tijd geleden heb verwijderd, hierbij een update inclusief wat details en kleine samenvatting:



Samenvatting:

Ongeveer een halfjaar een relatie met een vrouw. Ze heeft kennis gemaakt met mijn leven, vrienden en familie ontmoet, maar ook met wie ik ben in het dagelijksleven: mijn huis, omgeving, stad etc. Helaas heb ik niets van haar gezien, nooit familie of vrienden ontmoet: smoesjes op het moment dat ik ze zou ontmoeten. Mocht nooit naar haar toe komen etc. Ze loog over haar naam en achternaam, pas na maanden zeuren heb ik haar achternaam gezien (puur toeval). Ze bleek na maanden veel ouder te zijn dan eerst werd verteld, geen 4 jaar maar 10 jaar verschil in leeftijd (zij is ouder). Ze bleef ook nooit bij mij slapen, was hier alleen overdag en dan hadden wij seks. Overnachten deden wij wel samen, maar alleen op vakanties of in hotels als ze daar voor haar werk moest overnachten. Daarnaast kon ik haar nooit bellen, zij belde mij en dan was dat altijd als ze in de auto zat of een andere neutrale plek. Prima, maar niet geheel vreemd dat dan alle alarmbellen afgaan: zou ze nog getrouwd zijn, of nog samenwonen met iemand? Vragen vragen etc..



Tot wel 4 x toe heb ik een serieus gesprek met haar gevoerd en aangegeven NU DUIDELIJKHEID te willen, eerlijk zijn wie ze is en wat er is. Dat heeft ze keer op keer "gedaan", maar achteraf (gisteravond) bleek ook hier niets van te kloppen. Mijn conclusie: wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
je bent verliefd op een illusie. je relatie is geen relatie. deal with it of niet,.

jou plan van aanpak zal zeker geen plan van slagen zijn..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Doreia schreef op 01 augustus 2015 @ 13:37:

Rooss, ze kan ook met 'een vriendin' op vakantie zijn he? Zie mijn eerdere post over een vriend van me die de minnaar bleek te zijn zonder dat hij het wist. Ging ook een week op vakantie met haar, terwijl man en kinderen thuis waren.Oh ja hoor, ik ken ook iemand die bij een lang verloren familielid op bezoek ging. Eindelijk na jaren weer contact enzo. Dacht zijn vrouw. Het was een vakantie van 2 weken met zijn minnares
TO heb je alweer contact met haar gehad? Zo ja hoe ging dat? Kan je nog wel normaal tegen haar doen nu je hoofd half uit hhehet zand is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 01 augustus 2015 @ 13:37:

Rooss, ze kan ook met 'een vriendin' op vakantie zijn he? Zie mijn eerdere post over een vriend van me die de minnaar bleek te zijn zonder dat hij het wist. Ging ook een week op vakantie met haar, terwijl man en kinderen thuis waren.

I know.

Daarom vroeg ik me ook af of hij bij telefoongesprekken mag zijn. Als haar partner belt tijdens haar vakantie (of andersom) wil ze vast niet dat haar minnaar/gelegenheidsman/man2 meeluistert.
...
En waar gaan jullie heen noorwegen ? of ergens anders zoals spanje ofzo ;) ? ken genoeg mensen die weken lang weg gaan onder het mom: zaken doen, vriendin etc etc, als je echt vreemd wil gaan kan dan altijd, ten alle tijden Tis alleen aan de man of minnaar om te kijken hoe geloofwaardig het is
Alle reacties Link kopieren
Wanneer verschijnt je roman? Of is het gewoon een bouquetreeks-uitgave. Kostelijk; ik denk ook direct aan een verfilming...Halina Reijn of zo als die dame en dan voor jou een beetje onschuldig ogende studententypje..met zo'n vlasbaardje.



Leuk; misschien premiere met December 2015?
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op 01 augustus 2015 @ 16:44:

Wanneer verschijnt je roman? Of is het gewoon een bouquetreeks-uitgave. Kostelijk; ik denk ook direct aan een verfilming...Halina Reijn of zo als die dame en dan voor jou een beetje onschuldig ogende studententypje..met zo'n vlasbaardje.



Leuk; misschien premiere met December 2015?
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik kan hier met de pet niet bij. Nu ga je eerst nog 2 weken met haar op vakantie?!

Ik was haar gevolgd na haar werk. Ik had het hele internet afgestruind....

Net zo lang tot ik het wist.
Alle reacties Link kopieren
nee hoor, deze relatie is prima in orde. veel geluk.
The best is yet to come
Alle reacties Link kopieren
Daar is toch al eens een tv programma over gemaakt?

Op vakantie met een onbekende .......



Fijne vakantie alvast, misschien kun je even op haar ticket kijken? Dan weet je hoe ze heet!
geloof niet dat je dit verhaal al te serieus moet nemen
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nu spreken van een normale relatie? In mijn wereld kom je in een normale, serieuze, relatie bij elkaar over de vloer, leer je elkaars vrienden en familie kennen, blijf je bij elkaar slapen, weet je elkaar naam (!), volg je elkaar op facebook, kun je elkaar dag en nacht bellen. Kortom; je hebt interesse in elkaars leven en wilt graag informatie delen. Misschien is ze niet (meer) getrouwd maar heeft ze wel kinderen waarvan ze niet wil dat jij daar weet van hebt. Hebben jullie het weleens over kinderen gehad? Ik zou werkelijk het hele www afstruinen als ik niet meer info van haar zou krijgen, maar ik zou dus zeker niet met iemand op vakantie gaan die kennelijk zoveel te verbergen heeft. Of vind je dat geheimzinnige gedoe soms wel spannend?
Beetje vaag dit verhaal. Tuurlijk is dit geen normale relatie en heeft zij iets te verbergen. Dat had ik na het lezen van punt 1 al door. Maar je wilt daar toch meteen het fijne van weten??! Ik snap niet dat je met zo iemand lekker op vakantie gaat. Het lijkt me in elk geval ook geen goede basis voor enige toekomst....
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 30 juli 2015 @ 11:49:

Wat denk je zelf Sherlock?



if it looks like a duck quacks like a duck and walks like a duck it's a duck en de Wet van Wuilis uiteraard...
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren
achtervolg haar , en kom zo achter haar adres. of plaats een gps tracker in haar handtas of auto en zie waar zij zich verschuild
Geniet en leef
quote:missfitz schreef op 02 augustus 2015 @ 12:08:

Hebben jullie het weleens over kinderen gehad?



Ze is 42.... Als iemand mij nog op die leeftijd naar kinderen of kinderwens had gevraagd had ik hooguit een wenkbrauw opgetrokken.



Eens met de rest verder, alhoewel ik zelf ook geen enkele digitale voetprint heb. Mijn man ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 30 juli 2015 @ 14:16:

[...]





Ik ken haar collega's niet, nooit mee gesproken. Wel haar opgehaald van haar werk en het kantoor gezien. Handje geschut met wat collega's etc.Zit ze bij de Geheime Dienst stiekem? Ik vind het retespannend en oervervelend voor jou trouwens. Wat voor werk doet ze?
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 01 augustus 2015 @ 13:12



Wat betreft de updates:

Deze maand gaan wij 2 weken naar de zon, maar ik verwacht voor 1 september een uitgebreide update te posten en hopelijk is die positief!Een jereinste cliffhanger...mijn dag kan niet meer stuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 02 augustus 2015 @ 12:58:

[...]





Ze is 42.... Als iemand mij nog op die leeftijd naar kinderen of kinderwens had gevraagd had ik hooguit een wenkbrauw opgetrokken.



Eens met de rest verder, alhoewel ik zelf ook geen enkele digitale voetprint heb. Mijn man ook niet.Je kunt het volgens mij ook over kinderen in het algemeen hebben
Alle reacties Link kopieren
Oooh, spannend topic!



Ben heeeel benieuwd naar de update.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat GTST een zomerstop had?
Alle reacties Link kopieren
Update:

Vandaag ben ik na aandringen bij haar thuis geweest en nee, het ziet er niet uit alsof er iemand anders woont. Ook heb ik subtiel een aantal hints gegeven wat betreft het ontmoeten/zien van vrienden en familie. Ze geeft aan dat ze dit graag wil, maar hier simpelweg het moment nog niet voor heeft gevonden. Ze vindt het ook erg spannend! Ze gaat nu plannen dat ik volgende week kennis maak met haar ouders.



De reden dat ze haar achternaam niet wilde zeggen is nu ook bekend. Zonder in details te treden, ze wilde aftasten of ik te vertrouwen was. Ze heeft erg slechte ervaringen met scharrels welke haar bleven lastigvallen. Daarna is het er verder niet echt meer van gekomen om het te zeggen.
Kortom, wijvengezeik om niks dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 02 augustus 2015 @ 21:42:

Update:

Ze heeft erg slechte ervaringen met scharrels welke haar bleven lastigvallen. Daarna is het er verder niet echt meer van gekomen om het te zeggen.Dat vind ik dan weer vreemd. En verdacht.
Geloof je haar TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven