Is mijn vriendin getrouwd of is ze iemand anders?

30-07-2015 11:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de OP een tijd geleden heb verwijderd, hierbij een update inclusief wat details en kleine samenvatting:



Samenvatting:

Ongeveer een halfjaar een relatie met een vrouw. Ze heeft kennis gemaakt met mijn leven, vrienden en familie ontmoet, maar ook met wie ik ben in het dagelijksleven: mijn huis, omgeving, stad etc. Helaas heb ik niets van haar gezien, nooit familie of vrienden ontmoet: smoesjes op het moment dat ik ze zou ontmoeten. Mocht nooit naar haar toe komen etc. Ze loog over haar naam en achternaam, pas na maanden zeuren heb ik haar achternaam gezien (puur toeval). Ze bleek na maanden veel ouder te zijn dan eerst werd verteld, geen 4 jaar maar 10 jaar verschil in leeftijd (zij is ouder). Ze bleef ook nooit bij mij slapen, was hier alleen overdag en dan hadden wij seks. Overnachten deden wij wel samen, maar alleen op vakanties of in hotels als ze daar voor haar werk moest overnachten. Daarnaast kon ik haar nooit bellen, zij belde mij en dan was dat altijd als ze in de auto zat of een andere neutrale plek. Prima, maar niet geheel vreemd dat dan alle alarmbellen afgaan: zou ze nog getrouwd zijn, of nog samenwonen met iemand? Vragen vragen etc..



Tot wel 4 x toe heb ik een serieus gesprek met haar gevoerd en aangegeven NU DUIDELIJKHEID te willen, eerlijk zijn wie ze is en wat er is. Dat heeft ze keer op keer "gedaan", maar achteraf (gisteravond) bleek ook hier niets van te kloppen. Mijn conclusie: wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannende wending. Dus nadat je dit topic hebt geplaatst mocht je zomaar, na zes maanden aandringen, bij haar thuis komen? En je weet nu haar achternaam wel? En je mag ook nog eens bij schoonouders op audience? Leuk, leuk, leuk. Wat gaat dat ineens snel, hè?



En die vakantie is ook goed zeg. Die zou ik ook gepland hebben met iemand wiens achternaam ik niet eens ken. Wat een ongelooflijk bullshit verhaal.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 03 augustus 2015 @ 00:22:

Wat een spannende wending. Dus nadat je dit topic hebt geplaatst mocht je zomaar, na zes maanden aandringen, bij haar thuis komen? En je weet nu haar achternaam wel? En je mag ook nog eens bij schoonouders op audience?.



Vergeet the 50 shades of grey niet.



quote:Enn schreef op 30 juli 2015 @ 13:22:

ow..... het 'fifty shades of grey' weer.

Maar natuurlijk! Duidelijker kan bijna niet.

Veel plezier verder.



Ik ga weer verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 03 augustus 2015 @ 00:29:

[...]



Vergeet the 50 shades of grey niet.

Ook nog! Het is ook zo spannend allemaal. Je zou bijna willen dat je ook zo'n geheimzinnige liefdespartner mocht treffen.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 02 augustus 2015 @ 21:42:

Update:

Vandaag ben ik na aandringen bij haar thuis geweest en nee, het ziet er niet uit alsof er iemand anders woont. Ook heb ik subtiel een aantal hints gegeven wat betreft het ontmoeten/zien van vrienden en familie. Ze geeft aan dat ze dit graag wil, maar hier simpelweg het moment nog niet voor heeft gevonden. Ze vindt het ook erg spannend! Ze gaat nu plannen dat ik volgende week kennis maak met haar ouders.



De reden dat ze haar achternaam niet wilde zeggen is nu ook bekend. Zonder in details te treden, ze wilde aftasten of ik te vertrouwen was. Ze heeft erg slechte ervaringen met scharrels welke haar bleven lastigvallen. Daarna is het er verder niet echt meer van gekomen om het te zeggen.Ja doei.. 😂
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al in tijden geen Mijn Geheim gekocht, dus dit lezen voelt als de Zomer en Winterspecial in 1.

Leuk verhaal. Alleen jammer dat er geen foto's bij zaten van een zwoel kijkende mysterieuze vrouw en een achterdochtig kijkende man...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een spannende wending dit!



Hou ons op de hoogte
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Dan was dit deel een.. Oké, goed.

.

Dan gaan we nu op naar deel twee.

Dan krijg je het sm gedeelte.

.

Om dan vervolgens, bij deel drie te eindigen...

Erop of eronder?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Grappig. Na zes maanden van twijfel open je een topic op viva en al je issues verdwijnen puntsgewijs als sneeuw voor de zon. Je mag zomaar van hop haar huis zien, gaat zelfs vrienden en familie ontmoeten en als klap op de vuurpijl geeft ze toe dat ze eerst je vertrouwen wilde testen.

Right.

Tis een merakel!! Echt!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 augustus 2015 @ 10:15:

Grappig. Na zes maanden van twijfel open je een topic op viva en al je issues verdwijnen puntsgewijs als sneeuw voor de zon. Je mag zomaar van hop haar huis zien, gaat zelfs vrienden en familie ontmoeten en als klap op de vuurpijl geeft ze toe dat ze eerst je vertrouwen wilde testen.

Right.

Tis een merakel!! Echt!

Het is mirakel, maar goed....ik vind dit een rara vrouw hoor, dat ben ik ook schijnbaar op dit forum, maar dit slaat alles!,!....dit gaat geen vrouw doen hoor, wat hier gezegt word, dingen achter houden..omdat ze je zogenaamd niet vertrouwd!...haha, slechte exen gehad?!...

Dit geloof je toch niet, want als dat nou echt zo was, dan nam ze geen man weer hoor...dus!

Jij hebt of een hele domme vrouw, of...

Zij is niet te vertrouwen.

.

Toneelspeelster.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:muzemeisje schreef op 03 augustus 2015 @ 00:22:

Wat een spannende wending. Dus nadat je dit topic hebt geplaatst mocht je zomaar, na zes maanden aandringen, bij haar thuis komen? En je weet nu haar achternaam wel? En je mag ook nog eens bij schoonouders op audience? Leuk, leuk, leuk. Wat gaat dat ineens snel, hè?



En die vakantie is ook goed zeg. Die zou ik ook gepland hebben met iemand wiens achternaam ik niet eens ken. Wat een ongelooflijk bullshit verhaal.
Vind de ontknoping wel erg zwakjes.. die had beter gekund!
quote:intls schreef op 02 augustus 2015 @ 21:42:

Update:

Vandaag ben ik na aandringen bij haar thuis geweest en nee, het ziet er niet uit alsof er iemand anders woont. Ook heb ik subtiel een aantal hints gegeven wat betreft het ontmoeten/zien van vrienden en familie. Ze geeft aan dat ze dit graag wil, maar hier simpelweg het moment nog niet voor heeft gevonden. Ze vindt het ook erg spannend! Ze gaat nu plannen dat ik volgende week kennis maak met haar ouders.



De reden dat ze haar achternaam niet wilde zeggen is nu ook bekend. Zonder in details te treden, ze wilde aftasten of ik te vertrouwen was. Ze heeft erg slechte ervaringen met scharrels welke haar bleven lastigvallen. Daarna is het er verder niet echt meer van gekomen om het te zeggen. mooi verhaal hoor,toppie..
Alle reacties Link kopieren
En ze leefde nog lang en gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Hmmm...oké.



Nou, eind goed al goed dan maar!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het delen mijn vertrouwen in de mensheid is weer hersteld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 03 augustus 2015 @ 11:27:

Bedankt voor het delen mijn vertrouwen in de mensheid is weer hersteld.
Alle reacties Link kopieren
Niets is zo veranderlijk als .....

De mens.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:mwa schreef op 03 augustus 2015 @ 10:22:

Vind de ontknoping wel erg zwakjes.. die had beter gekund!Een plot van niks nee. Gemiste kans!
Alle reacties Link kopieren
Verbazingwekkend dat ik eerst geen enkele bijstand krijg wat betreft mijn plan van aanpak en dat ik nu een storm van kritiek krijg op het moment dat ik toch de confrontatie aan ben gegaan. Ik vertel geen verhaal om een boek te schrijven, maar een verhaal over wat mij op dit moment overkomt.



Er blijven ook steeds reacties komen over het feit dat ik haar naam niet zou weten, maar in de OP staat duidelijk dat ik na 3 maanden haar volledig naam weet? Idem voor het stukje Mr Grey, dat al een keer is uitgelegd als: beeldvorming van een gezonde relatie. Dus sorry dames, je kunt dat van je lijstje afstrepen.



Waarom ik van plan ben gewijzigd:

Dit weekend heb ik de confrontatie opgezocht nadat er niet werd gereageerd op mijn hints. Voor mijn gevoel moest ik wachten, maar ik heb dit niet gedaan omdat wij eind deze week in het vliegtuig zitten richting de zon. Ik wil nu duidelijkheid en heb die ¨gekregen¨.



Ik hoop dat jullie begrijpen dat er een heel verhaal aanvast kleeft en dat ik niet tijdens een romantisch etentje alles maar op tafel heb gegooid. Of alles positief gaat uitpakken weet ik niet, eerst zien en dan geloven.


dit topic gaat sowieso de boeken in als een vd de meest leukste & fantasierijkste topics



wel fijn dat je zo snel tot een oplossing gekomen bent!
Pff, ik had na al die pagina's wel op een betere ontkknoping gehoopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:intls schreef op 03 augustus 2015 @ 12:53:

Verbazingwekkend dat ik eerst geen enkele bijstand krijg wat betreft mijn plan van aanpak en dat ik nu een storm van kritiek krijg op het moment dat ik toch de confrontatie aan ben gegaan. Ik vertel geen verhaal om een boek te schrijven, maar een verhaal over wat mij op dit moment overkomt.



Er blijven ook steeds reacties komen over het feit dat ik haar naam niet zou weten, maar in de OP staat duidelijk dat ik na 3 maanden haar volledig naam weet? Idem voor het stukje Mr Grey, dat al een keer is uitgelegd als: beeldvorming van een gezonde relatie. Dus sorry dames, je kunt dat van je lijstje afstrepen.



Waarom ik van plan ben gewijzigd:

Dit weekend heb ik de confrontatie opgezocht nadat er niet werd gereageerd op mijn hints. Voor mijn gevoel moest ik wachten, maar ik heb dit niet gedaan omdat wij eind deze week in het vliegtuig zitten richting de zon. Ik wil nu duidelijkheid en heb die ¨gekregen¨.



Ik hoop dat jullie begrijpen dat er een heel verhaal aanvast kleeft en dat ik niet tijdens een romantisch etentje alles maar op tafel heb gegooid. Of alles positief gaat uitpakken weet ik niet, eerst zien en dan geloven.



Is alles nu ineens opgelost? Wat kan er in een paar dagen toch veel veranderen! Toen je je topic opende wist je niet eens haar naam, vermoedde je dat ze getrouwd was en baalde je ervan dat je niet toegelaten werd in haar wereld. Toch ook naar he, wanneer iemand je niet wil voorstellen aan de mensen die zij liefhebben.

Nu na een weekje blijkt dat alles opgelost is! Jullie gaan zelfs samen op vakantie (althans, die indruk wil je geven). Ik dacht eerst echt dat je wat met een getrouwde vrouw had. Overdag in een hotelkamer duiken wanneer je beiden een eigen plek hebt is niet echt logisch. Ik ga ervan uit dat jullie daar niet verbleven vanwege het fantastische wellness center....
BeoBioBoerderij
Alle reacties Link kopieren
Ze wil wel met je op vliegvakantie, maar ze wilde je niet vertellen waar ze woont omdat ze nog twijfelde of je stiekem toch een stalkende psychopaat was?



Heel verstandig pakt ze het daten dan niet aan. Wie weet wat er dan op vakantie had kunnen gebeuren als ze engerd nr. zoveel aan de haak bleek te hebben geslagen.
Alle reacties Link kopieren
Niet serieus te nemen dit, wel fijn dat jij jezelf serieus neemt.



Wat kan een mens toch druk zijn met absoluut niks eigenlijk.

En plan van aanpak? my skinny ass. Succes TO, met alles eigenlijk.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pom518 schreef op 03 augustus 2015 @ 13:07:

[...]





Is alles nu ineens opgelost? Wat kan er in een paar dagen toch veel veranderen! Toen je je topic opende wist je niet eens haar naam, vermoedde je dat ze getrouwd was en baalde je ervan dat je niet toegelaten werd in haar wereld. Toch ook naar he, wanneer iemand je niet wil voorstellen aan de mensen die zij liefhebben.

Nu na een weekje blijkt dat alles opgelost is! Jullie gaan zelfs samen op vakantie (althans, die indruk wil je geven). Ik dacht eerst echt dat je wat met een getrouwde vrouw had. Overdag in een hotelkamer duiken wanneer je beiden een eigen plek hebt is niet echt logisch. Ik ga ervan uit dat jullie daar niet verbleven vanwege het fantastische wellness center....



Nogmaals, ik herhaal: ik wist haar naam WEL, dat staat ook in de OP. Wat is daar niet duidelijk aan?



Nee, er is nog weinig opgelost, alle punten staan nog open wat dat betreft (op het huis na). De rest volgt hopelijk snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven