Is ze een hoer?

24-04-2015 22:38 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een hele leuke meid via een online dating site ontmoet. Alleen ... ze praat heel veel over hoe ze van dure kleding en items houdt en ze heeft heel veel oudere mannen gedate en dates gehad met oudere mannen



Op haar profiel stond er dat ze mannen tot 65 jaar date, houdt van verwend worden door mannen, houd van dure spullen en tripjes etc.



Is ze een golddigger of hoer?
Alle reacties Link kopieren
jij had toch een vriendin?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Geen idee maar het kan maar beter duidelijk zijn toch, dan weet je iig dat ze niet goedkoop in onderhoud is.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het ook over haar
Het lijkt er wel op dat ze niet vies is van een sugar daddy.
Zolang je haar maar niet gaat vingeren.
quote:Honeymoonquiz schreef op 24 april 2015 @ 22:40:

Zolang je haar maar niet gaat vingeren.
Alle reacties Link kopieren
Als je haar betaald voor seks met geld of spullen ja dan is ze een prostituee.



Zo niet dan wil ze gewoon een vent die haar tot op het bot verwend, een sugar daddy dus.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 24 april 2015 @ 22:40:

Zolang je haar maar niet gaat vingeren.



shit je was me voor :')



nou misschien laat zij zich juist wel vingeren, als ie maar diep genoeg in de buidel tast.
Alle reacties Link kopieren
En daar kom je nu mee?



Wat bezielde je precies toen je deze "vriendin" ging vertellen wat ze wel en niet lekker moest vinden? Ze klinkt nogal ehm ervaren.
...
Alle reacties Link kopieren
Loep jezelf even, je verhalen kloppen niet meer. Je geloofwaardigheid holt achteruit
Ik denk niet dat ze een hoer is, dan had ze wel geld gevraagd voor je slechte vingerwerk en gedaan alsof ze het leuk vond.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo? Voel je je aangetrokken tot de beschrijving die ze van zichzelf geeft? En zo ja voldoe je dan aan haar eisen?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een man was geweest had ik deze vrouw snel weggeklikt.. brrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:superman89 schreef op 24 april 2015 @ 22:40:

Ja ik heb het ook over haar



Toch grappig.

In je vorige topic schreef je dat je dacht dat ze onervaren is. Dat dacht ik dus niet hè?
Yeah right.
Pimpelmees, wil je niet zo op de details letten?
Alle reacties Link kopieren
ja ik dacht dat ze best onervaren was tot dat ze me vertelden over al haar ex vriendjes en dates. Daar wist ik eerst helemaal niet van. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel geld.
quote:melbrw schreef op 24 april 2015 @ 22:44:

Ik denk niet dat ze een hoer is, dan had ze wel geld gevraagd voor je slechte vingerwerk en gedaan alsof ze het leuk vond.

Dat dus.

Of TO betaalt niet genoeg en gaat ze het vingeren ineens lekker vinden als hij met de juiste cadeautjes over de brug komt.
quote:superman89 schreef op 24 april 2015 @ 22:55:

ja ik dacht dat ze best onervaren was tot dat ze me vertelden over al haar ex vriendjes en dates. Daar wist ik eerst helemaal niet van. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel geld.





Dus je ontmoet een meid via een datingsite, waarop ze aangeeft te willen worden verwend door mannen tot 65 jaar met dure cadeautjes. Vervolgens bedenk jij dat ze onervaren is en verbaast het je dat ze ook daadwerkelijk gedated heeft.



Roos heeft gelijk. Je komt echt uit een ei.
Alle reacties Link kopieren
Aha, jij bent superdom.

Ik vroeg me namelijk af hoe je aan je nick komt: superman is superdom.
quote:Bij_Zonder schreef op 24 april 2015 @ 22:56:

[...]



Dat dus.

Of TO betaalt niet genoeg en gaat ze het vingeren ineens lekker vinden als hij met de juiste cadeautjes over de brug komt.





Haha, dat heb ik hem nog geen twee minuten geleden in zijn andere topic aangeraden.



Twee zielen....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:superman89 schreef op 24 april 2015 @ 22:55:

ja ik dacht dat ze best onervaren was tot dat ze me vertelden over al haar ex vriendjes en dates. Daar wist ik eerst helemaal niet van. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel geld.



Zo maak je het niet beter

Heb je haar profiel niet gelezen?
Alle reacties Link kopieren
nou weet je ook gelijk wat er mis met haar is, superman89.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven