Jaloers op zijn vriendin

31-10-2014 14:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Be possitive!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kun je hem wel negeren op een app. Je stopt niet met ademen en je dak waait ook niet ineens van je huis af als je gewoon niets meer terugstuurt, dus als je nu eens stopt met zo dom denken komt het allemaal goed.
Verbreek het contact met hem.



Hij heeft gelijk, je hebt niks met zijn relatie te maken, je bent alleen een pikwarmer. Je vond het eerst geen probleem dat hij zijn vriendin bedroog. Ik zie niet in waarom je dat nu wel een probleem vindt. Misschien omdat je jezelf voor de gek hebt gehouden en misschien dacht dat je meer was dan voor de neuk?
Alle reacties Link kopieren
Als je het niet kan dan moet je hem maar blokkeren?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Hoe ziet hij dat dan, dat jij en zijn vriendin compleet niets met elkaar te maken hebben? Voor jou is dit duidelijk niet het geval.



Denk goed na voordat je contact met haar opneemt, waarom je dat zou doen en wat de gevolgen daarvan zouden zijn - voor zowel jouzelf, als voor hun.



Is dit uit jaloezie, of een gevoel van rechtvaardigheid? En hoe denk je dat hij en zijn vriendin hierop gaan reageren? (denk je dat zij jou zal geloven? misschien verandert er wel helemaal niets). Denk je dat jij dan af zult zijn van de jaloezie en boosheid? Of kan je die niet beter op een andere manier kwijt?
Alle reacties Link kopieren
Toen hij een vriendin kreeg heeft hij jou dat niet verteld. Hij dacht natuurlijk: 'twee is beter dan één'.
"Hoe zou ik mijn woede en jaloerse gevoelens toch kwijt kunnen?"



Door met hem te stoppen.

Hij heeft blijkbaar niet eens de moeite genomen om jou in te lichten over zijn vriendin? en dat heeft hij een jaar volgehouden?

Ik zou haar niet inlichten, want op dit moment handel je dan uit boosheid denk ik....en dan loop je t risico dat ze A: jou helemaal niet gelooft, en B: jij waarschijnlijk nog de schuld krijgt ook.

Zij weet waarschijnlijk ook helemaal niets, dus hij houdt jullie beide aan t lijntje, zij is niet benijdenswaardig, integendeel zelfs, zij wordt hier waarschijnlijk keihard belazerd, en nu jij het iig wel weet, heb je nu de keus om niet langer door hem te worden gebruikt.

Hij had jou op z'n minst meteen moeten inlichten, dan had jij ook een keus gehad, kortom, jij bent net zo hard belazerd.......

En hoezo heb jij geen recht op antwoord op jouw vragen? hij heeft t maar mooi bekeken zeg, en hij heeft een serieuze relatie met haar, en een seks relatie met jou, en verder heb jij geen recht van spreken?

Ik zou m dumpen en niet langer jaloers zijn, wat een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een l*l. Ik snap dat je antwoorden wilt op je vragen, maar denk niet dat hij dat je gaat geven. Hij is waarschijnlijk bang dat zijn overspel bekend wordt bij zijn vriendin. Hoe kwam je erachter dat hij een vriendin had en inmiddels ook nog samenwoont?



Wat een onbetrouwbare zak... hoop dat je hem kan loslaten, hij is het niet waard. Wat wil je aan zijn vriendin vragen of vertellen dan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je jaloers zijn op iemand die bedrogen wordt door haar vriend?
Alle reacties Link kopieren
@wonderfulglorious, ik kwam er achter door zijn reacties op bepaalde dingen, een naam die elke keer weer terug kwam en uiteindelijk een foto van haar waar hij heel raar op reageerde. Ik trok mijn conclusies en confronteerde hem hiermee. En ik heb eigenlijk geen idee wat ik haar zou willen zeggen, misschien alleen of ze wel weet wat een leugenachtige acteur hij is....

@Lucianne, ik denk idd dat het vooral de boosheid is die ik nergens kwijt kan. Ik heb hem een aantal keer volledig geblokkeerd, maar ik kan het (of hem, want hij zit echt in mn systeem) niet loslaten.....ik kan mn gelijk niet halen en dat vreet nu aan me.
Be possitive!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven