Jezus.. Gedumpt en hoe..

29-03-2015 22:42 687 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
En nu? Wat wil je met dit topic?
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Was dat die jongen van toen je met die andere man had geneukt?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Even van me afschrijven, meer niet. Ik zie het gewoon even niet meer zitten vandaag. Hoort erbij denk ik :(
Alle reacties Link kopieren
What goes around comes around.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Rdvv, wat verwacht je nu?

Je hebt je zelf ook niets als een lieverdje gedragen. Is eigenlijk heel normaal dat deze jongen er nu genoeg van heeft.



Je hebt dit op jezelf afgeroepen. Bedenk nu eens wat je wilt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ach, wijsheid komt met de jaren. Bij sommigen, uitgerust met 'plaat' duurt het wat langer.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gewoon gedaan wat veel vrouwen hier geadviseerd wordt als ze slecht behandeld worden: Dumpen, blokkeren en nooit meer contact opnemen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Zeker. Dat boeit me ook niet zoveel. Het is meer het besef dat ik gewoon geen stabiele relatie aan kan gaan en dat iemand zo zat van mijn gedrag/daad is dat hij ervoor kiest om mij te verwijderen uit z'n leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:45:

Even van me afschrijven, meer niet. Ik zie het gewoon even niet meer zitten vandaag. Hoort erbij denk ik :(Ben je altijd zo'n dramaqueen?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Goh.

Verbaasd dat je verbaasd bent. Ik neem aan dat het om die man gaat waar je geen relatie mee wilde, maar wel een relatie mee nam? Verstandige beslissing van hem.

Sommige mensen leren alleen the hard way - daar ben jij er een van.
.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, en wat dan als je echt nooit meer een stabiele relatie krijgt? Stop je dan met ademen, vergaat de wereld? Volgens mij ben jij de komende 5 jaar beter af zonder vaste relatie. Overduidelijk ben je er niet aan toe en wil je het ook niet. Niks mis mee overigens, je bent nog jong genoeg.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:47:

Zeker. Dat boeit me ook niet zoveel. Het is meer het besef dat ik gewoon geen stabiele relatie aan kan gaan en dat iemand zo zat van mijn gedrag/daad is dat hij ervoor kiest om mij te verwijderen uit z'n leven.Wat had hij dan moeten doen volgens jou?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:47:

Zeker. Dat boeit me ook niet zoveel. Het is meer het besef dat ik gewoon geen stabiele relatie aan kan gaan en dat iemand zo zat van mijn gedrag/daad is dat hij ervoor kiest om mij te verwijderen uit z'n leven.Mooi inzicht toch juist. Ga er mee aan de slag.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:adorabull schreef op 29 maart 2015 @ 22:46:

Ach, wijsheid komt met de jaren. Bij sommigen, uitgerust met 'plaat' duurt het wat langer.Zal wel ja. Punt is dat ik gewoon niet 100% ben in relaties, dat maakt het allemaal wat moeilijker.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan is het heel simpel. Ga eens aan de relatie met jezelf werken voordat je weer een relatie met een vent aangaat. Ik zou een therapeut zoeken als ik jou was. Morgen bellen!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:47:

Zeker. Dat boeit me ook niet zoveel. Het is meer het besef dat ik gewoon geen stabiele relatie aan kan gaan en dat iemand zo zat van mijn gedrag/daad is dat hij ervoor kiest om mij te verwijderen uit z'n leven.Neem je gedrag dan onder de loep. Normaal gesproken leert men van fouten, jij lijkt keer op keer dezelfde te maken. Waarom?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:47:

Zeker. Dat boeit me ook niet zoveel. Het is meer het besef dat ik gewoon geen stabiele relatie aan kan gaan en dat iemand zo zat van mijn gedrag/daad is dat hij ervoor kiest om mij te verwijderen uit z'n leven.Je bedoelt dat het je niet zint dat iemand je blokkeert, verwijderd en met zijn leven doorgaat. Dat zal dan weldegelijk met je eigen gedrag te maken hebben en dáár zou je dus wat aan moeten doen. Die ander is alleen maar verstandig om geen drama in zijn leven te willen.
wij slapen nooit.
quote:boebezoebe schreef op 29 maart 2015 @ 22:48:

[...]





Mooi inzicht toch juist. Ga er mee aan de slag.Ik heb geen idee waar ik aan moet werken, heb het wel eens geprobeerd. Maar ik blijf abnormaal gedrag vertonen.
Heb je Jezus gedumpt? Niet zo slim. Kan handig zijn zo'n invloedrijk persoon in je vriendenkring...
quote:iceteapeach schreef op 29 maart 2015 @ 22:52:

[...]





Je bedoelt dat het je niet zint dat iemand je blokkeert, verwijderd en met zijn leven doorgaat. Dat zal dan weldegelijk met je eigen gedrag te maken hebben en dáár zou je dus wat aan moeten doen. Die ander is alleen maar verstandig om geen drama in zijn leven te willen.Dat zint mij inderdaad ook niet. Maar mijn eigen gedrag zint mij nog meer niet, schaam me er serieus voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:52:

[...]



Ik heb geen idee waar ik aan moet werken, heb het wel eens geprobeerd. Maar ik blijf abnormaal gedrag vertonen.Zoek professionele hulp dan. Die weten wel waar je moet beginnen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 29 maart 2015 @ 22:52:

[...]



Ik heb geen idee waar ik aan moet werken, heb het wel eens geprobeerd. Maar ik blijf abnormaal gedrag vertonen.

Doe niet zo theatraal.



Deze wilde je niet meer, op naar de volgende.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alweer? Door de oudere man of door je neukie die er laatst ook al klaar mee was?
quote:pointdexter schreef op 29 maart 2015 @ 22:49:

Nou dan is het heel simpel. Ga eens aan de relatie met jezelf werken voordat je weer een relatie met een vent aangaat. Ik zou een therapeut zoeken als ik jou was. Morgen bellen!Ik heb al eens een psycholoog gehad, maar dat is ook niet zaligmakend ofzo. Ik vond haar niet leuk, ik merkte aan haar dat zij mij een verwend persoon vond en mij niet echt 'serieus' nam. Dus daar heb ik ook geen goede ervaring mee. En dat was echt van een bekende en goede instelling, dus ik geloof er niet zo in. Ik weet alleen niet hoe ik wel aan mezelf kan werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven