Jonge dame met volfiguur.

19-12-2014 14:24 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensjes!



Ik ben een jonge meid van 18 jaar! Ik heb een volfiguur. Althans mensen zeggen tegen mij dat ze me niet meer dik vinden maar vol/stevig. Ik ben al wel 25 kilo afgevallen maar toch merk ik dat het af en toe best moeilijk is om een leuke jongen te vinden. De laatste tijd ben ik daar toch meer mee bezig, vroeger eigenlijk helemaal nooit.



Vaak zeggen mensen tegen mij dat ze niet snappen waarom ik nog nooit een vriend heb gehad omdat ze me mooi vinden, en omdat ze vinden dat ik een spontaan karakter heb. Ze vinden me een leuke meid!



Het is niet dat ik nooit aandacht van jongens krijg. Krijg soms wel degelijk berichtjes van jongens dat ze me mooi vinden. En van de week liep ik op school en werd ik nagefloten door paar een jongens. Maar ook wel is van jongens die beweren dat ze van mijn soort figuur houden, maar toch niet verder met je willen. Omdat ze er zich voor schamen denk ik..(vaak jongens die al een vriendin hebben en ook nog is dun ook) maar dan bijvoorbeeld tijdens het stappen word ik echt niet heel vaak aangesproken, maar mijn vriendinnen wel meerdere malen.



Het is misschien maar 1 keer voorgekomen dat een jongen heeft laten merken dat hij verliefd op me was.



Ik zou toch wel openstaan voor een leuke relatie maar het is moeilijk, waaraan zou het liggen, aan mijn figuur? Ik weet het niet



alvast bedankt voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het er aan dat je er niks voor doet?



Wat heb je gedaan om leuke mensen te ontmoeten?
Alle reacties Link kopieren
Je bent 25 kilo afgevallen, maar hebt nog steeds een 'vol' figuur? Dan denk ik dat je aardig wat overgewicht hebt (gehad). Ik kan me voorstellen dat zo'n figuur niet zo populair is bij jonge jongens.



Verder eens met monsterpinguin.
Misschien maak je meer kans bij wat vollere jongens?
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen aangeven dat je een spontaan karakter hebt is hartstikke leuk, alleen dat zie je niet in 1 oogopslag natuurlijk. Dat zijn waarschijnlijk mensen die je een beetje beter kennen dan 1 keer zien.

En verliefdheid is toch vaak gevoed door wat je in eerste instantie ziet.



Maar meid, je bent 18.. je bent echt nog geen vergane glorie hoor.. ga gewoon door met afvallen, niet omdat je dan meer mannen kan krijgen maar omdat dat gewoon gezonder is voor jezelf. ( overgewicht heeft uiteraard vele risico`s).

Jongens van jouw leeftijd kijken nu voornamelijk naar uiterlijk, die willen gezien worden met een mooi meisje.. en tja,,. als je dan overgewicht hebt dan is dat niet de eerste keuze.



Die leuke man komt heus wel..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog onzeker en straal je dat misschien uit?
Ik denk niet dat het aan je figuur ligt. Ik ken drie dames van 160+ kilo tussen de 20 en 35 jaar en die hebben aan mannen geen gebrek. Ze hebben nooit volle mannen want daar vallen ze niet op.



Wat doe jij om een man aan de haak te slaan?
Hard allemaal zeg en dat tegen een meisje van 18.



Keep up the good work.
Ik kan me voorstellen dat het op jouw leeftijd niet 'stoer' is als knul m een dikke vriendin te hebben. Je wil toch de blits maken met je nieuwe vriendin.



Maar dat is de leeftijd, als jongens mannen worden, durven ze rustig met een vrouw te gaan die wat voller/dik is. Er zijn zat mannen die ervan houden.



Laatst was ik in een restaurant en daar zat een prachtige dame, niet zo groot, en ik schat maat 42. Vol in mijn ogen doordat ze niet zo lang was. Maar wat zag ze er sexy uit! Mooi gevormd, mooie borsten, prachtige kont. Wel een behoorlijk buikje. Ze had prachtige pumps aan, en een mooie leren kokerrok, en haar lange haren prachtig over haar rug heen. Mooi gezicht. Ik heb mijn vriend gewoon even gewezen op deze prachtige verschijning.



Naar mijn idee echt vele malen mooier dan een heel slanke vrouw zonder duidelijke vrouwelijke vormen.
Alle reacties Link kopieren
In mijn vrienden/familiekring zit maar 1 iemand die van dunne sprieten houdt.

De rest wil vlees voelen, dus ik denk niet dat het aan je figuur ligt.



Misschien kom je erg onzeker over?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt natuurlijk niet alleen aan je gewicht, het ligt ook aan je uitstraling.

Maar je hebt gelijk dat veel jongens van die leeftijd vaak een slank grietje willen.

Maar je bent pas 18 jaar, het komt vanzelf. En anders ga eens internetdaten, misschien lopen er wel geen leuke jongens in jouw buurt rond



Oh ja, toen ik nog obees was toen had ik ook vriendjes. Niet dat ik mezelf nou zo fantastisch vind, maar het is dus meer dan alleen gewicht.
Mensjes??? Als dat ook de stijl is waarin je praat, zou ik me ook kunnen voorstellen dat potentiële vrienden daardoor worden afgeschrikt.
Alle reacties Link kopieren
Alles valt en staat met je houding en uitstraling. Je kunt nog zo knap lief humoristisch en spontaan zijn. Als jij tijdens het uitgaan met hangende schouders en je blik naar beneden staat lopen jongens je veel sneller voorbij of je ziet überhaupt niet dat ze intresse in je tonen.



Gewicht of figuur doen er heel weinig toe. De juiste jongen kijkt naar die twinkel in je ogen of die humor.

Laat je onzekerheid varen. Dan zul je zien dat dat al heel veel verschil maakt
Alle reacties Link kopieren
Nahh ik ben niet zo onzeker, mensen zeggen wel dat ik zelfvertrouwen uitstraal en dat ik een mooie uitstraling heb.



En ik ben 25 kilo afgevallen ja, en toen was ik ook echt dik had heel veel overgewicht voor een meisje van 16. Nu zeggen mensen dat ze me niet meer dik vinden maar vol.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet alleen je buitenkant.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat je er te veel mee bezig bent TO. Ga gewoon uit, maak plezier. Als je dat uitstraalt dan komt er uiteindelijk ook wel iemand op jouw weg.
ik ben altijd vol-dik geweest en echt nooit aan aandacht tekort. Is ook je uitstraling en hoe het overkomt. Tuurlijk de 'stoere' jongens willen een slanke barbie maar ook dat is een fase. En als ze je niet zien staan puut door je verschijning zijn ze je gewoon niet waard... punt....
Alle reacties Link kopieren
En wat ik er zelf voor doe. Ik zit op tinder paar keer gedate maar niks geworden. Een zei zelfs dat hij zich niet helemaal aangetrokken voelde tot mijn figuur.



en verder heb ga ik helemaal niet zoveel met jongens om dus is het sowieso al moeilijk om nieuwe jongens te leren kennen. Heb sowieso al meer behoefte aan nieuwe contacten
Alle reacties Link kopieren
O jee. al die "goedbedoelende raad" van al die mensen die je intussen wel mooi een complex aanpraten omdat je geen vriend hebt. En daarna waarom je nog niet samenwoont/getrouwd bent.

en daarna hoe het met kinderen zit. (daarna heb je redelijk kans dat dat soort vragen stopt. Vragen wanneer je dood gaat mag nog net niet.

Meid, ga lekker uit, klets met mensen die je ontmoet, man/vrouw maakt niet uit,(vrouwen kunnen ook een leuke broer hebben) Hoe beter je leert om te gaan met anderen hoe makkelijker je de ware tegen het lijf loopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ten eerste heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren. Er zijn zat mannen die een voorkeur hebben voor een stevige dame. En dan zijn er ook nog heel veel die niet een specifieke voorkeur hebben en die stevig of slank alletwee prima vinden.



Het advies 'misschien heb je meer succes bij vollere jongens' vind ik behoorlijk absurd. Ik val niet op gezette mannen, zelf ben ik een flinke maat 42/44. Dus dan zou ik op zoek moeten naar een dikkere man alleen vanwege mijn eigen maat? Mijn eigen man is slank en atletisch en die valt juist meestal op wat stevigere dames, die vindt me prachtig zoals ik ben. En ik zelf overigens ook.



Ik vind je gewicht echt van ondergeschikt belang, je onzekerheid over je gewicht speelt wel een rol. Iemand die lekker in zijn of haar vel zit is aantrekkelijk. Iemand die onzeker is is nooit sexy wat mij betreft en maten staan daar los van.
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalalie schreef op 19 december 2014 @ 14:46:

En wat ik er zelf voor doe. Ik zit op tinder paar keer gedate maar niks geworden. Een zei zelfs dat hij zich niet helemaal aangetrokken voelde tot mijn figuur.



en verder heb ga ik helemaal niet zoveel met jongens om dus is het sowieso al moeilijk om nieuwe jongens te leren kennen. Heb sowieso al meer behoefte aan nieuwe contactenGa eens een paar keer alleen uit! Het is voor jongens vrij bedreigend om een groepje meiden te benaderen. Als je alleen bent, ben je veel benaderbaarder.
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 19 december 2014 @ 14:38:

In mijn vrienden/familiekring zit maar 1 iemand die van dunne sprieten houdt.

De rest wil vlees voelen, dus ik denk niet dat het aan je figuur ligt.



Sorry, dit vind ik best een valse opmerking en niet nodig in dit topic.



Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het alleen aan je figuur ligt, er zijn mannen die op vol vallen. Ik denk wel dat het voor jou moeilijker kan zijn dan voor slanke vrouwen. Vooral op jouw leeftijd, veel mannen willen graag een beetje pronken met hun vriendinnetje en slank wordt vaak als ideaal gezien (hoewel er zat mooie stevige en minder mooie slanke vrouwen zijn).

Natuurlijk vind je iemand, wees trots op jezelf, blijf lekker bewegen en zorg dat je je goed voelt over jezelf, lekker in je vel zit. Ik denk dat het dan vanzelf komt
quote:Thordis2.0 schreef op 19 december 2014 @ 14:49:

Ten eerste heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren. Er zijn zat mannen die een voorkeur hebben voor een stevige dame. En dan zijn er ook nog heel veel die niet een specifieke voorkeur hebben en die stevig of slank alletwee prima vinden.



Het advies 'misschien heb je meer succes bij vollere jongens' vind ik behoorlijk absurd. Ik val niet op gezette mannen, zelf ben ik een flinke maat 42/44. Dus dan zou ik op zoek moeten naar een dikkere man alleen vanwege mijn eigen maat? Mijn eigen man is slank en atletisch en die valt juist meestal op wat stevigere dames, die vindt me prachtig zoals ik ben. En ik zelf overigens ook.



Ik vind je gewicht echt van ondergeschikt belang, je onzekerheid over je gewicht speelt wel een rol. Iemand die lekker in zijn of haar vel zit is aantrekkelijk. Iemand die onzeker is is nooit sexy wat mij betreft en maten staan daar los van.Geweldig!
Grappig dat er bij dit soort topics vaak een sneer wordt gemaakt naar dunne/slanke vrouwen. Wat zijn vrouwen toch aardig voor elkaar.



TO: ik denk dat vooral je uitstraling belangrijk is. Ga gewoon eens lekker alleen uit, ga lekker dansen en maak een praatje met mensen. Als je het naar je zin hebt, zien anderen dat en dat is voor veel mannen heel aantrekkelijk.



En verder: je hoeft geen verkering. Gewoon leuk daten, of leuke dingen met vriendinnen is ook hartstikke prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 19 december 2014 @ 14:30:

Misschien maak je meer kans bij wat vollere jongens?Wat een rare opmerking zeg....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven